SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potreningowy

  • dieta do sprawdzenia ->

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sadzone -> odrazu po treningu najpierw 30 g glukozy (aby zahamować katabolizm),grejpfrut 200g (jako antyoksydant po treningu) po 45min jestem w domu po siłowni: 5 posiłek potreningowy ryż brązowy 100 ryba /cycek surówka 200 BTW: 35:20:80 przed snem daj twarogu z oliwą Przelicz jeszcze raz kaloryczność diety po uwzględnieniu zmian. ps. To, że d

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1084 Data: 2008-04-19 11:03:46 Liczba szacunów: 0
  • Męki Słabego i walka jego :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    ale chcę. Zaczynam pracę o 13 z reguły, wracam często po 23 i nie mam wiele czasu bo sen ważny. Wstaję 8-8:30, śniadanie, trening, bieg lub aeroby, wyszykowanie się, posiłek potreningowy i znów do pracy. A gdzie inne obowiązki? Może znajdę pracę bliżej, bo często po godzinie dojazd zajmuje.w jedną stronę tylko. Da się więc wytrwaj przynajmniej z d

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2529 Data: 2013-11-09 10:31:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do treningu ACT (kilka pytań początkującego)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    50g Pierś z kurczaka gotowana - 100g Oliwa z oliwek - 14g Jest to posilek przedtreningowy, zamien ryz bialy na brazowy ze wzgledu na nizszy indeks g. dodaj warzywa Posiłek potreningowy 5: (20:00) Vitalmax Gainer 1 4800g lub BIOGENIX Monster Mass 3800g - 75g ok jak juz kupiles, wypij odrazu po treningu, jak nie to nie kupuj narazie, imo zbedny

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1643 Data: 2008-08-30 22:08:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - Posiłek i suplementacja przed i po treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tragedia. Raz jesz co 5 h a na noc poisłek potreningowy i za 45 minut odżywka. Nie masz co sie dziwić że jesteś otłuszczony, bladego pojęcia o diecie nie masz. Zapraszam do działu wyżej Zmieniony przez - KasaChoryh w dniu 2005-11-08 11:27:38

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5418 Data: 2005-11-08 11:27:10 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy - prof.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie wiem który to posiłek potreningowy, ale wyrzuć z niego tłuszcz (olej/oliwę), a z przedtreningowego warzywa. Co do suplementacji, zamiast amino i gainera po treningu zainwestuj w białeczko (zależnie od budżetu wpc - izolat - hydrolizat) i dorzuć do tego carbo, śmiało możesz w jednym shakerze to mieszać. W jakim celu pijesz szejka białkowego na n

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 914 Data: 2013-03-29 14:23:58 Liczba szacunów: 0
  • Gigantmasx robienie potężnej masy część 1

    Post
    Trec

    Myslisz ze im wiecej aminokwasow w siebie wrabiesz,tym wiekszy bedziesz? bzdura. Skad wiesz ze leucyna i bcaa to u Ciebie podstawa? moze dla Ciebie wystarczy tylko posilek potreningowy? wzorujesz sie zbyt duzo na profesjonalnych kulturystach z tego dzialu.Ty jestes gigantmasx a nie MrPapaj lub Giszman. I to nie tylko ja Ci powiem ze taka przesad

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-01 13:41:36 Liczba szacunów: 0
  • Gigantmasx robienie potężnej masy część 1

    Post
    Trec

    Moim zdaniem Twój posiłek potreningowy ma w sobie za mało ww, w każdym posiłku masz po 130g ryżu,a po treningu tylko 130g ziemniaków, pamietaj, że weglowodanów w ziemniakach jest dużo mniej niż w ryżu ( w 75gramach ziemniaków jest prawie 20g ww, o ile dobrze pamietam.) Przemyśl to.

    Odpowiedzi: 582 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-20 21:10:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase mięsniowo do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kolezanki* Tylko to jest potreningowy,wiec lepiej ryz/makaron/kasza niz banan

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2159 Data: 2008-08-23 09:33:59 Liczba szacunów: 0
  • II Cyklon - prośba o poprawki

    Post
    Doping

    le unikaj sosow bo sosy z weglami to nie bedzie dobrze. Trzymaj sie tak ze do treningu jesz te wegle trening po treningu banan po 10 minutach odrzywka bialkowa po 45-60 min posilek potreningowy i to bedzie ostatni raz jak jesz wegle.Przed snem czy tam ten serek z warzywkami czy to same mieso. Zmieniony przez - karlos1232 w dniu 2009-12-17 19:20:40

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2149 Data: 2009-12-17 19:14:12 Liczba szacunów: 0
  • [do sprawdzenia - moje wypociny...redukcja]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ;755 3. 14.30 obiad /przedtreningowy/ kasza gryczana pol worka + 200g piersi z kury + 50gr groszku + oliwa z oliwek 15ml B: 52 T: 19 WW:44 Kcal-> 540 /TRENING/ 4. posilek potreningowy ok 18.30 kasza gryczana pol worka + 200g piersi z kury + groszek 50g B: 52 T: 4 WW:44 Kcal ->407 5. kolacja ok 21.15 tunczyk w oleju - puszka 120g B:32 T: 10

    Odpowiedzi: 112 Ilość wyświetleń: 5839 Data: 2006-05-18 09:23:59 Liczba szacunów: 0
  • parę pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iadanie: jajko gotowane, banan, oliwa z oliwek, pomidor -> Jeśli wrzucisz z 3 jajka to ok 14.00 - obiad przed treningowy: pierś z kurczaka w ryżu -> ok 17:15 - obiad potreningowy: ryba z ziemniakami ->>>> wywal ziemniaki daj brązowy ryż 20.00 - kolacja: chleb z wędliną, kabanos -> Do zmiany całość ( +olej lniany/ oliwe

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 596 Data: 2010-07-13 08:19:07 Liczba szacunów: 0
  • december - "PROJEKT MASA"/PODSUMOWANIE STR. 32!!

    Post
    Trening dla początkujących

    le jak to się ma do ćwiczenia grzbietu, to już sam Ojciec Dyrektor swym surowym okiem oceni. :) Miska (w końcu się trochę spełniłem kulinarnie w tym akademiku i wymodziłem na potreningowy wątróbkę z kurczaka duszoną z cebulą i rodzynkami – kubki smakowe podziękowały): /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/e43f025b2d614704809bb7ed0c657d37.png /ObrazkiSFD/zdjeciaSF

    Odpowiedzi: 336 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-27 22:33:55 Liczba szacunów: 0
  • Najlepsza Kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    zcze troche carbo. bede brał kretke rano5g+50-40g glukozy a po 30 min porcje gainera podobnie bede robil po treningu tylko że po 1 godz po przyjęciu kreatyny bede jadlposilek potreningowy. no ijeszcze gainera przed snem. takie rozwiązanie jest dobre i czy potrzeba jeszcze carbo(tak sie zastanawiam bo troche obecnie z kasą krucho?? Co cie nie zabije

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-12 12:27:25 Liczba szacunów: 0
  • EPI - pierwszy cykl PH

    Post
    Doping

    olivie. Drugie śniadanie 11:00 - białko wpc + platki owsiane ( 80gr ) i orzechy włoskie 10gr. posiłek ( przedtreningiem) - 100-200gr piersi z kurczaka + ryż 50gr posiłek ( potreningowy ) - warzywa z kawałkami piersi z kurczaka 100-200gr + ryz 50gr kolacja: - tutaj to nigdy nie wiem co szamać bo kury już mi sie nie chce :P ale zamysł taki twaróg

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 8588 Data: 2010-09-05 11:31:49 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie 15kg w 3 miesiące

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    2sniadanie-wywal margaryne ,szynke zamien na piers z kurczaka obiad-wywal tą surowke zydowską,dodaj siweze warzywka przedtreningiem-jablko apozniej kolacja? a gdzie "potreningowy posilek" kolacja:daj twarog poltlusty i do tego lyzka oliwy,jakies orzechy +warzywka

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 7002 Data: 2013-06-09 00:21:55 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie 15kg w 3 miesiące

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    to sobie ustal jadlospis tak abys zmiescil posilek potreningowy bo to on jest najwazniejszy, powinien sie skladac np z:piers z kurczaka z brazowym ryzem+warzywka,a pozatym oblicz swoje zapotrzebowanie i odejmij od niego max -500kcal, bo jak odejmiesz odrazu -1000 to nie dosc ze nie schudniesz ,lub bedziesz chudl bardzo krotko i wkoncu staniesz, to

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 7002 Data: 2013-06-09 08:43:07 Liczba szacunów: 0
  • NOWOŚĆ - BULK MASS!!!

    Post
    FITMAX

    dzie, do tej pory stosowalem na mleku. Ciezko oceniac dzialanie takiego produktu, natomiast sklad jest dokladnie taki, jakiego szukalem. Obecnie stosuje jako pierwszy posilek potreningowy ( redukcja ) w ilosci 60 gram, ale zamierzam pozostac przy suplemencie rowniez przy cyklu masowym, jedynie zwiekszajac ilosc do 100-120 gram. Z zyczen - jesli pro

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 14810 Data: 2013-05-11 10:01:25 Liczba szacunów: 0
  • mrozek90

    Post
    Trening dla początkujących

    razowy - 150 g Szynka z piersi kurczaka - 100 g Margaryna roślinna - 15 g Posiłek 4 (15.00) Ryż biały - 150g Pierś z kurczaka gotowana - 125g Oliwa z oliwek – 20g Posiłek 5 ( potreningowy ): Carbo – 60g Tuńczyk w wodzie – 75 (ewentualnie zamiana na odzywkę białkową) Posiłek 6 (20.00) Makaron - 150g Ser biały – 125g Oliwa z oliwek – 10g Białko: 162

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1431 Data: 2012-08-10 16:16:09 Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego posiłek po treningu jest tak ważny?

    Post
    Trening dla początkujących

    tarczy np. tylko glukoza i odżywka białkowa, czy zjęść normalny posiłek? Ale tak na noc to chyba nie bardzo? Aha wcześniej na forum przeczytałem, że jak się robi aeroby po treningu, to posiłek potreningowy należy spożyć po treningu aerobowym. Ja tak robiłem, ale teraz mam małe zamieszanie, nie wiem czy robiłem dobrze? Z góru dzięki za odpowiedź.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 6523 Data: 2003-03-31 07:57:34 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - do oceny i poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    17 315 kcal Ogolnie: B 223 (2.1/kg) T 89 (0.9) W 179 (1.8) Kcal 2423 No i teraz pytanko czy już z dietą wszystko ok?? :) I kolejne czy w dni bez treningu siłowego mam pomijać potreningowy koktajl (posiłek 4) w diecie czy np jeśli bym wtedy jeździł na rowerku i normalnie po tym go wypijać? Mam nadzieję że zrozumiale napisałem :P Jeszcze mi naszły na

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 712 Data: 2010-04-28 11:51:26 Liczba szacunów: 0