SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

potencja

  • dieta a potencja

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    jeżeli chcecie być zawsze w doskonałej formie seksualnej ,warto przeczytać ten art Hormony muszą iskrzyć Potencja seksualna w dużej mierze uzależniona jest od sprawnego funkcjonowania gruczołów wydzielania wewnętrznego i produkowanych przez nie hormonów, które niczym świece zapłonowe wyzwalają iskrę pożądania i zapewniają sprawność seksualną. A w

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 18695 Data: 2009-08-05 19:43:25 Liczba szacunów: 0
  • Problem z potencją i libido w młodym wieku

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    135 norma). LH 1,98 FSH 2,15 Prolaktyna 13,8 Testosteron 5,04 przeprowadzony został również wtedy test GnRH, który wykazał, że przyskadka działą w sposób prawidłowy (bądź ma potencjał do prawidłowego działania.) Udałem się na rezonans przysadki, który również nic nie wykazał. Zbadano mi tarczycę, która również okazała się zdrowa. Wszyscy lekarze

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2016-12-21 21:30:59 Liczba szacunów: 0
  • Potencja

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    mass Cykle : nie ma / nie było / nie będzie Z góry przepraszam za ilość ale chcę z grubsza wszystko umieścic. A więc któregoś dnia strasznie spadło mi libido, a przy tym moja potencja była zerowa ( zero podniecenia podczas jakiegoklowiek kontaku z kobietą czy "pocieraczem", zero porannych wzwodów ), czułem się również ospały i zmęczony. Zrobiłem ba

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1147 Data: 2013-01-25 21:12:52 Liczba szacunów: 0
  • co to jest POTENCJAŁ?

    Temat
    Doping

    ok rozwazmy podstawowa kwstie w kształtowaniu ciala, czym jest potencjał? czy to konstrukcja kostna, szkielet?czu moze jakos miesni, rozmieszczenie tkanki tluszczowej?moim zdaniem pierwszego ni emozn aznaczaco zmienic natowmiast to drugie owszem.moim zdaniem szkielet jest najwazniejszy, szerkosc, kosci bioder, obojczykki, dlugosc konczyn, a podam w

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 5749 Data: 2005-09-21 01:38:27 Liczba szacunów: 0
  • problem z potencja meta

    Temat
    Doping

    Witam, mam powazny problem i prosze o pomoc... jestem własnie po cyklu mety indyjskiej 100 tab.Ćwicze juz prawie 2 lata i przedtem nigdy nic nie brałem. Przyrosty mam całkiem niezłe ale kilka dni po zakończeniu cyklu zaczełem miec powazne problemy z potancją. Własnie planuje zakupic Nolvadex na odblokowanie i mam nadzieje że to pomoże... Jestem

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2181 Data: 2009-10-08 23:48:02 Liczba szacunów: 0
  • Potencja - zbyt częste wzwody :/

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam. Problem tkwi w tym, że jak np. ide sie opalać na podwóreczko, fajnie sobie leze a tu mój mały w stanie gotowości, albo jak jestem z dziewczyną nieraz wystarczy ze sie tzrymamy za rączke, a jak sie z nią przytulam to zawsze wzwodzik :/ - a ja sobie nic o tych rzeczach nie mysle w typ momencie poprostu jest przyjemnie. Są chyba jakies srodki a

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 15101 Data: 2005-06-19 20:15:32 Liczba szacunów: 1
  • Problem z potencją po cyklu

    Temat
    Doping

    Witam, jestem po cyklu Metanabolem z Biosry( Methadex). Cykl wyglądał następująco: 7 dni 10mg 7 dni 20 mg ( 20mg Nolvadex przed snem, zaczęły puchnieć suty, jednak po nolvie wszystko ładnie ustało) 7 dni 30mg (20 mg nolvy) 7 dni 40 mg (20 mg nolvy) Pierwsze 3 tygodnie cyklu wszystko cacy, libido wysokie, jednak,trening bardzo cięzki wiec nie było

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 2409 Data: 2016-02-07 13:32:10 Liczba szacunów: 2
  • Antybiotyki a potencja

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    ływ długotrwałego przyjmowania antybiotyków (dokładnie tetracykliny) na potencje?? czy antybiotyki mają wpływ na naszą zdolnosc do kopulacji?? pytanie bierze sie stąd iż moja potencja wyraźnie podupadła wzwody są krótkie i niepełne, poranny wzwód jest słaby, "przyrząd" zaczyna odmawiać posłuszeństwa i zeby "stanął" musze nieźle sie namęczyć ostatn

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6563 Data: 2006-01-16 12:15:44 Liczba szacunów: 0
  • Problem z potencja..

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    witam! Otoz od pewnego czasu mam oslabiona potencje nie wiem dlaczego.moze z rpemeczenia ostatnio duzo imprez i malo snuu.Nie bralem sterydow ani zzadnych uzywek na imprach czym to moze byc spowodowane i jak mam sobie pomoc..??Szybko pomoc!!Prosze o odpowiedzi z pomoca..!mam 4ad moze to mi pomoze?? zaczne cykl i wszystkow roci do normy..czy Trubulu

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 11923 Data: 2005-01-24 02:14:17 Liczba szacunów: 0
  • Potencja

    Temat
    Doping

    Witam czytalem dzis troszke tematow w necie na temat saa i chcialbym wam oraz sobie zadac pytanie... Jak moglibyscie sie ustosunkowac do tego stwierdzenia,ze niewazne jak dobry bedzie PTC, jak idealnie dobrene beda dawki, to i tak saa w perspektywie czasu(nie wszystkie saa oczywiscie) wplyna na nasze lozkowe podboje... pytanie zatem brzmi: Czy uwaz

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1516 Data: 2005-03-14 18:15:59 Liczba szacunów: 0
  • Potencja libido problem

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam. Może forum nie o tym ale widziałem tutaj kilka tematów podobnych i chciałem prosić o pomoc. Mam 19 lat i od pewnego czasu staram sie z dziewczyna to zrobic ale jeszcze nam sie nie udalo, z tego powodu ze zawsze jestem miękki... Juz od dluzszego czasu i za kazdym razem to samo. Gdy robię sam ręką to problemow nie mam, ale ostatnio tez i na to

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 385 Data: 2018-01-09 22:55:45 Liczba szacunów: 0
  • wielki problem z potencja :(

    Temat
    Doping

    witam. mam 27 lat. pierwszy cykl zaczalem rok temu w marcu 2008 i skonczylem go w sierpniu 2008. przez ten okres wzialem 10 strzalow cidotestonu w odstepie 5 dni kazdy a nastepnei 10 strzalow ethanatu co 7 dni. tak jakos mi wyszlo ze skonczylem w okolicach sierpnia. wszystko bylo fajnie, mialem podniesione libido, "chcialo mi sie", bylem zawsze w

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3286 Data: 2009-03-07 17:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Problem z potencja

    Temat
    Doping

    terii): dobra 16. WYNIKI SIŁOWE: -klata: 140 -martwy ciąg: a wiec problem wyglada nastepujaco , 4 miesiace temu skonczylem cykl 20 susty , 20 deki , 200 metki i na odblok wzialem tylko 20 tab clomidu zapomnialem o HCG , wszystko bylo ok ale od ostaniego tyg mam problemy z potencja. jak wezme HCG teraz to cos pomoze czy tescia troche wbic ? dzieki

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2233 Data: 2012-11-06 16:23:41 Liczba szacunów: 0
  • Bialko jaja a potencja

    Temat
    NUTRIFARM&OLIMP

    czy spozywanie w dosc dlugim czasie bielek jaj (ovopol) i calych jajek (15 dziennie) moze spowodowac utrate potencji i ochote na sex.Jezeli tak sie dzieje to co czynic?? 654 tank hunter batalion

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 10614 Data: 2003-02-20 16:14:17 Liczba szacunów: 0
  • Potencja i Libido

    Temat
    Doping

    Wiek 30, waga 100, dieta masowa. jestem w 6 tygodniu z 10-11: prop 150mg/eod npp 50mg/eod wino inj 50mg/eod przy poprzednich cyklach juz przy 100mg propa potencja i libido byly na + przez calosc cyklu a teraz przy 150mg eod kompletnie zero potencji libido tak na 40-50 procent. Nic nie moze go postawic ani palka, ani reka ani sex, porannych wzwodow

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 3277 Data: 2012-04-07 07:01:21 Liczba szacunów: 0
  • ODBLOK Problem z potencją

    Temat
    Doping

    Witam, piszę ponieważ mam pewien problem, a właściwie nie ja, tylko mój facet, sprawa wygląda tak, że zablokował się i ten odblok, który robił nie był wystarczający by móc mu pomóc "dojść do siebie" - wiecie o czym mówię. Wzrost 180cm Waga 95kg Wiek 23lata przez 6 miesięcy był na takim cyklu : w ciągu 6 miesięcy, leciało kolejno 1) winstrol 100 -

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 807 Data: 2017-01-29 23:18:08 Liczba szacunów: 2
  • KREATYNA a POTENCJA

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Panowie mam takie pytanie: Jak kreatyna wpływa na potencje ?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 10303 Data: 2004-03-16 01:15:39 Liczba szacunów: 2
  • Oniżone libido problemy z potencją

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam, od jakiegoś czasu moje libido spadło i mam problem z utrzymaniem wzwodu oraz nie mam porannego wzwodu. Prosze powiedzcie mi czy może być to spowodowane tym, że obecnie zażywam środek AOL - czyli 3 aminokwasy arganinę, lizynę i ornityne? Te 3 amino pobudzają organizm do produkcji Hormonu Wzrostu. Na jednej ze stron wyczytałem, że nadmierna p

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1926 Data: 2012-01-13 22:06:47 Liczba szacunów: 0
  • Rok po propiotacie, problem z potencją

    Temat
    Doping

    Witam. Rok temu przebyłem mój pierwszy cykl testosteronowy (Teraz mam 23 lata). Od czasu skończenia go zauważyłem, że mam problem z potencją. Myślałem, że z czasem będzie się naprawiać ale rok minął a nadal muszę się bardzo starać psychicznie i fizycznie, żeby mi stanął a jak już stanie to moment, chwila przerwy i już opada. Cykl nie był wymagający

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1551 Data: 2013-09-17 10:30:20 Liczba szacunów: 0
  • Rower a potencja

    Temat
    Inne dyscypliny

    Witam No właśnie jak to z tym jest. Dzisiaj na onecie (tak wiem , co to za źródło ) poruszono ten problem. Przypomniało mi się , że już kiedyś o tym słyszałem. Więc jak to w końcu jest , szkodzi ten rower na potencje czy nie ? Siodełko mam takie zwyczajne ( najnormalniejsze , jak to w marketach są przy rowerach ) , i rower też typowy góral , z tyc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1937 Data: 2011-06-10 15:59:05 Liczba szacunów: 0