SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • Pomoc w sprawie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    A nie zapomniałeś czasami o czymś? Na przykład o martwym ciągu, przysiadach ze sztangą itp? Szczególnie to nie wiem po co ci te pompki na sztandze... mało obciążenia masz że je wykonujesz? Dokładnie straciłem ostatnio trochę kg plus sztangielki, więc będę musiał skombinować trochę żelastwa, ale nie wiem ile to potrwa do tego koleżka, z którym jesz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 365 Data: 2013-03-18 14:20:00 Liczba szacunów: 0
  • JEM/NIE JEM Cortezjusz!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i potrzebuję jeszcze dopompować się to dodaję bramka - krzyżowanie linek(dół) 4x16,12,10,8 Tricepsy: 12 serii linki 4s x16,12,10,8 Francuskie sztanga leżąc 4s x 12,10,8,8 pompki na poręczach-obciążenie 4x12,10,8,8 WTOREK Czworogłowe uda, dwugłowe uda Czworogłowe uda: 12 serii Przysiady ze sztangą: 4s x 16,12,10,8 Wyciskanie 4s x 20,16,12,10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1080 Data: 2013-03-18 16:20:16 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    odest z hantlami 10x24kg(12kgx2)- 3 serie 2b. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 10x7,5kg- 3 serie 3a. wypady 10x24kg(12kgx2) 1 seria 10x16kg(8kgx2) 2 serie 3b. pompki 10, 10, 8 4a. plank 3xmax (zapomniałam stopera) 4b. woodchoper na wyciągu 10x20kg- 2 serie 6x25kg +Rozciąganie Dzisiejsza miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65fa984325

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 16:29:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    POPRZEDNI PLAN : Dzień A (Poniedziałek) Plecy 1. Podciąganie na drążku szeroko nachwytem 4 serie: 8-10 powtórzeń 2. Martwy ciąg klasyczny 4 serie: 12,10,8,6 powtórzeń (progresja obciążenia, regresja pow.) 3. Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroko do karku 4 serie: 10 powtórzeń 4. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4 serie: 10 powtórzeń Tr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 483 Data: 2013-03-18 16:54:35 Liczba szacunów: 0
  • czy klatka "podetnie się"po redukcji ?:)

    Post
    Trening dla początkujących

    i wlasnie nie wiem dlaczego :) z gorna czescia nie ma tragedii a dolnej praktycznie nie ma. moze pompki na poreczach zalatwia sprawe?bo podczzas redukcji mam zamiar street workout cwiczyc a wasze jakie podpowiedzi z doswiadczenia? Zmieniony przez - dvilla_07 w dniu 2013-03-18 21:40:16

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1469 Data: 2013-03-18 21:37:16 Liczba szacunów: 0
  • Podnoszenie ciężarów a sporty walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    Całe życie ostro ćwicząc na ciężarach nie może ot tak stracić mięsa. Lesnar mógłby same pompki i przysiady robić, a i tak byłby kawałem bydlaka.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3263 Data: 2013-03-18 22:16:18 Liczba szacunów: 0
  • Andrzej Kołodziejczyk-dziennik treningowy v-ce Mistrza Świata

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Co do diety nie robie rotacji węglami,moge troche je zwiększyc jak widze szybkie tempo spalania tłuszczu.Nie jem dodatkowych tłuszczy po za tymi ze zrodel bialka. Co do nóg na dzien dzisiejszy jestem zadowolony z ich wyglądu i musze przyznac,że nawet jestem troche zaskoczony bo zawsze rzezbienie ich idzie mi bardzo opornie. Dzisiaj barki,triceps U

    Odpowiedzi: 788 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 22:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Jak się skutecznie pozbyc nadmiaru wody

    Post
    Ladies SFD

    hantla 3*15 4kg 5 kg 6 kg francuskie wyciskanie 3*12 6kg 7kg 8 kg martwy ciąg3*15 20kg 25 kg 30 kg do tego brzuchy 60 ,alachy ,pompki męskie 2*10 i 15 min bieżna szybki marsz MAM PYTANIE przy robieniu arnoldków strzela mi w ramieniu i boli,czy zamienić na inne ćwiczenie czy walczyć ale na mniejszym o

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 12:14:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI-TEC - RYWALIZACJA 4 osób! pods.285 str!

    Post
    Odżywki i suplementy

    10x30 / 10x30 / 10x30 / 10x30 10x32 / 10x32 / 10x32 / 10x32 / 10x32 10x34 / 10x34 / 10x34 / 10x34 / 10x34 3. Rozpiętki expanderowe leżąc 4x12 10x16 / 10x16 / 10x16 / 10x16 (pompki) 12x / 12x / 12x / 12x 12x +2kg / 12x +2kg / 12x +2kg / 12x +2kg 12x +4kg / 12x +4kg / 12x +4kg / 12x +4kg http://www.youtube.com/watch?v=j1knKO8JqY8&feature=youtu.be

    Odpowiedzi: 2945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 16:09:13 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato według - voldi99

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejszy trening : Podciąganie (nachwyt rozstaw rąk trochę szerszy niż barki) x8 Pompki x10 Przysiady x10 Brzuszki x 15 Jak najwięcej obwodów w 25min - udało mi się wykonac 6 obwodów w czasie 24 min i 30 sek. Jestem na siebie zły, mogło by być dużo lepiej ale dużo czasu zeszło mi na drążku :( następnym razem będę starał się nagrywać filmiki z

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 8218 Data: 2013-03-19 18:18:39 Liczba szacunów: 0
  • TheMateusz997-droga do 100kg.../podsumowanie str.7

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 70 50 dzień cyklu Trening Poniedziałek-klatka+triceps Klata 2serie rozgrzewkowe Wyciskanie na skosie dodatnim 3s 12 (50kg) 10 (56kg) 8 (60kg) + drop 8 (40kg) Wyciskanie hantli leżąc 3s 12 (22kg) 10 (26kg) 8 (32kg) Pompki na poręczach 3s 6,6,6 Rozpiętki 3s 12 (12kg) 10 (12kg) 8 (12kg) Triceps Ściąganie linki wyciągu górnego 3s 12

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6484 Data: 2013-03-19 18:41:08 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka jak jason staham

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Same pompki i drążek? Cieniutko to widzę :)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8329 Data: 2013-03-19 20:13:59 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kontuzję przy wszystkim można zlapać jak wchodzą solidniejsze ciężary. Taki sport. Też miałem parę takich "przygód" przez które niektórych ćwiczeń nie wykonam już raczej nigdy z dużym obciążeniem (np. pompki na poręczach).

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 21:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję/rzeźbę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak masz wyciskanie to po co pompki ? Lepiej więcej powtórzeń na wyciskanie lub coś, bo pompek się juz nie opłaca. Ogólnie trochę za dużo ćwiczeń jak na jeden dzień. Lepiej ograniczać się do 6 na dzień.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 456 Data: 2013-03-19 22:45:25 Liczba szacunów: 0
  • triceps problemy z rozwojem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja robie: prostowanie ramion na wyciągu stojąc prostowanie ramienia hantelką stojąc i na końcu pompki odwrotne(w podporze tyłem) wszystko 3x12. Po takim treningu mam tak napompowanego trica że głowa mała ;d

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2764 Data: 2013-03-20 01:49:45 Liczba szacunów: 0
  • lunika bedzie szczupła

    Post
    Ladies SFD

    zo trudniejszy niz tylni) 2.wyciskanie na plaskiej 20 kg x6x6x5 3.rozpietki 10kg 3x10 4.francuskie lezac 10kg 3x10 5. przysiag bez obciazenia x 50 6. turlanie na kolku x 10 7.pompki meskie x10 8.sit up x20 joga - rozciaganie (kilka assan) orbi 30min 12,5-12,7km/h Fajnie czuje sie po tym treningu. Musze stwierdzic, ze joga jest baaardzo fajna.Rozcia

    Odpowiedzi: 964 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 07:38:56 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc! Redukcja przy karmieniu piersią

    Post
    Ladies SFD

    -3 tygodniach wracam pełną parą na forum %-) Dzisiaj jeszcze wyżej się podciągnęłam na drążku, niezła jestem hehe Proszę się nie śmiać, to wielki wyczyn dla mnie 8-) Tak samo pompki, bo do wczoraj umiałam tylko babskie... Edit Teraz się kapnełam, że te drugie śniadanie to chyba jednak nie bardzo. Jutro zmienię:-> Zmieniony przez - graga_4 w dniu 20

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1768 Data: 2013-03-20 13:57:18 Liczba szacunów: 0
  • Eveline DT / pods. str.87

    Post
    Ladies SFD

    DT aktywność: 3,5h fitness trening napoje: woda 3l, kawa z mlekiem x4 warzywa: pomidory, ogórek zielony, brokuł suple: cynamon, omega3 x2, magnez+b6 x4, luteina x2 Miska: 1) chleb żytni, owsiane, tuńczyk, masło 2) chleb żytni, łosoś wędzony trening 3) banan 4) i 5) ryż brązowy, łosoś 6) jajo, odżywka, olej kokosowy http://potreningu.pl/dzienniki/zy

    Odpowiedzi: 870 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 15:32:22 Liczba szacunów: 0
  • Hasa i jej walka o obwód pasa

    Post
    Ladies SFD

    Trening zaliczony Bez szaleństw Trening B I II III A Martwy ciąg 8 x 47,5 8 x 47,5 8 x 50 B1 Wyciskanie sztangi stojąc 8 x 20 7 x 22,5 6 x 22,5 B2 ściąganie drążka górnego do klatki szeroko z nachwytem 8 x 39 8 x 39 8 x 39 C1 Wypady 8 x 7,5 8 x 7,5 8 x 10 C2 Uginanie nóg leżąc 8 x 32 8 x 32 8 x 33 D Pompki 12 11 8 A - ten sam ciezar co ostatnio..

    Odpowiedzi: 1155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-20 19:19:37 Liczba szacunów: 0
  • kickboxing - rozciąganie ?

    Post
    Sztuki Walki

    ze. Wyciągasz proste ręce jak najdalej do przodu i jednocześnie pchasz biodra do tyłu. Zadbaj, aby plecy były proste (nie garb się!) Ćwiczenie to można trochę zmienić dodając pompki. Pozycja jak wyżej, potem uginasz ramiona, prostujesz jednocześnie wypychając biodra w tył. Wszystko oczywiście bez pośpiechu i bez szarpania, ani forsowania mięśni. Ef

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1498 Data: 2013-03-20 19:29:24 Liczba szacunów: 0