SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki

  • ///PROJEKT MASA 2 - SZTYWNY91///**Team Panda**

    Post
    Trening dla początkujących

    MC- za tydzień powtórz ciężar i wysil się. Pompki- nie będę 3 czy 4 raz pisał tego samego, nadal bujasz biodrem i schodzisz za płytk; wiesz co masz poprawić. no staram się, ale nie potrafię zejść niżej, chciałbym, ale coś nie trybi. Tak samo mam w syzyfkach.Postaram się nast. razem ale nie obiecuję, że wszystko będzie jak trzeba, staram się jak mog

    Odpowiedzi: 296 Ilość wyświetleń: 12625 Data: 2013-03-17 17:39:20 Liczba szacunów: 0
  • Dieta+Trening--> Pytania i pomoc.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Poniedzialek: KLATKA PIERSIOWA: -wyciskanie sztangi na skosie 4x8-12 -wyciskanie hantli płasko 4x8-12 -rozpietki 4x8-12 BICEPSY: -UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJAC PODCHWYTEM 3x8-12 -UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI STOJĄC PODCHWYTEM(Z „SUPINACJĄ” NADGARSTKA) 3x8-12 -UGINANIE RAMIENIA ZE SZTANGIELKĄ W SIADZIE-W PODPORZE O KOLANO 3x8-12 Wto

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 782 Data: 2013-03-17 19:54:53 Liczba szacunów: 0
  • MR REDukTOR 2013 (bez offtopu, same foto i rozpiski)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wa,banan, hamburger wlasnej roboty, salatka, indyk poniedzialek - owsianka, kawa, zupa, salatka, makaron, indyk, brokuly siłka - 5x5 pullups, wypych sztangi stojąc jednorącz, pompki na poreczach + trx plecy i brzuch + cwiczenia na nogę wtorek - pieczywo, salatka, kura, banan, makaron, brokuly, kawa cynamon,serdek wiejski, pieczywo, zupa tajska reha

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 12430 Data: 2013-03-17 21:41:09 Liczba szacunów: 0
  • ***PROJEKT MASA 2 - crazyfrog6661*** /Team Ronie220/

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak jestem po 1 treningu po zmianach. Trening na dziś: Przód ciała 1 1.Wyciskanie sztangi leżąc 5x8p + regresja 2s -Gryf/38/48/58/68/+58x12p/48x12p 2.Wykroki ze sztangą krótkie 5x12p -Gryf/18/28/38/43 3.Military press 5x8p -Gryf/28/33/38/40,5 4.Pompki na poręczach siłowe 4x6p-progresja + regresja z ciężarem ciała na max rep -0/2,5/5/6/+0x9p 5.Ugin

    Odpowiedzi: 356 Ilość wyświetleń: 12569 Data: 2013-03-18 13:25:58 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    A nie zapomniałeś czasami o czymś? Na przykład o martwym ciągu, przysiadach ze sztangą itp? Szczególnie to nie wiem po co ci te pompki na sztandze... mało obciążenia masz że je wykonujesz?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 364 Data: 2013-03-18 13:58:20 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w sprawie FBW

    Post
    Trening dla początkujących

    A nie zapomniałeś czasami o czymś? Na przykład o martwym ciągu, przysiadach ze sztangą itp? Szczególnie to nie wiem po co ci te pompki na sztandze... mało obciążenia masz że je wykonujesz? Dokładnie straciłem ostatnio trochę kg plus sztangielki, więc będę musiał skombinować trochę żelastwa, ale nie wiem ile to potrwa do tego koleżka, z którym jesz

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 364 Data: 2013-03-18 14:20:00 Liczba szacunów: 0
  • JEM/NIE JEM Cortezjusz!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i potrzebuję jeszcze dopompować się to dodaję bramka - krzyżowanie linek(dół) 4x16,12,10,8 Tricepsy: 12 serii linki 4s x16,12,10,8 Francuskie sztanga leżąc 4s x 12,10,8,8 pompki na poręczach-obciążenie 4x12,10,8,8 WTOREK Czworogłowe uda, dwugłowe uda Czworogłowe uda: 12 serii Przysiady ze sztangą: 4s x 16,12,10,8 Wyciskanie 4s x 20,16,12,10

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1071 Data: 2013-03-18 16:20:16 Liczba szacunów: 0
  • DT- OLA/PODSUMOWANIE str. 49

    Post
    Ladies SFD

    odest z hantlami 10x24kg(12kgx2)- 3 serie 2b. wiosłowanie sztangielką w oparciu o ławkę 10x7,5kg- 3 serie 3a. wypady 10x24kg(12kgx2) 1 seria 10x16kg(8kgx2) 2 serie 3b. pompki 10, 10, 8 4a. plank 3xmax (zapomniałam stopera) 4b. woodchoper na wyciągu 10x20kg- 2 serie 6x25kg +Rozciąganie Dzisiejsza miska: /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/65fa984325

    Odpowiedzi: 495 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 16:29:36 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    POPRZEDNI PLAN : Dzień A (Poniedziałek) Plecy 1. Podciąganie na drążku szeroko nachwytem 4 serie: 8-10 powtórzeń 2. Martwy ciąg klasyczny 4 serie: 12,10,8,6 powtórzeń (progresja obciążenia, regresja pow.) 3. Ściąganie drążka wyciągu górnego szeroko do karku 4 serie: 10 powtórzeń 4. Wiosłowanie sztangielką w opadzie tułowia 4 serie: 10 powtórzeń Tr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 476 Data: 2013-03-18 16:54:35 Liczba szacunów: 0
  • czy klatka "podetnie się"po redukcji ?:)

    Post
    Trening dla początkujących

    i wlasnie nie wiem dlaczego :) z gorna czescia nie ma tragedii a dolnej praktycznie nie ma. moze pompki na poreczach zalatwia sprawe?bo podczzas redukcji mam zamiar street workout cwiczyc a wasze jakie podpowiedzi z doswiadczenia? Zmieniony przez - dvilla_07 w dniu 2013-03-18 21:40:16

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 2013-03-18 21:37:16 Liczba szacunów: 0
  • Podnoszenie ciężarów a sporty walki

    Post
    Scena MMA i K-1

    Całe życie ostro ćwicząc na ciężarach nie może ot tak stracić mięsa. Lesnar mógłby same pompki i przysiady robić, a i tak byłby kawałem bydlaka.

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3227 Data: 2013-03-18 22:16:18 Liczba szacunów: 0
  • Andrzej Kołodziejczyk-dziennik treningowy v-ce Mistrza Świata

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Co do diety nie robie rotacji węglami,moge troche je zwiększyc jak widze szybkie tempo spalania tłuszczu.Nie jem dodatkowych tłuszczy po za tymi ze zrodel bialka. Co do nóg na dzien dzisiejszy jestem zadowolony z ich wyglądu i musze przyznac,że nawet jestem troche zaskoczony bo zawsze rzezbienie ich idzie mi bardzo opornie. Dzisiaj barki,triceps U

    Odpowiedzi: 788 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-18 22:39:07 Liczba szacunów: 0
  • Jak się skutecznie pozbyc nadmiaru wody

    Post
    Ladies SFD

    hantla 3*15 4kg 5 kg 6 kg francuskie wyciskanie 3*12 6kg 7kg 8 kg martwy ciąg3*15 20kg 25 kg 30 kg do tego brzuchy 60 ,alachy ,pompki męskie 2*10 i 15 min bieżna szybki marsz MAM PYTANIE przy robieniu arnoldków strzela mi w ramieniu i boli,czy zamienić na inne ćwiczenie czy walczyć ale na mniejszym o

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 12:14:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST SPONSOROWANY HI-TEC - RYWALIZACJA 4 osób! pods.285 str!

    Post
    Odżywki i suplementy

    10x30 / 10x30 / 10x30 / 10x30 10x32 / 10x32 / 10x32 / 10x32 / 10x32 10x34 / 10x34 / 10x34 / 10x34 / 10x34 3. Rozpiętki expanderowe leżąc 4x12 10x16 / 10x16 / 10x16 / 10x16 (pompki) 12x / 12x / 12x / 12x 12x +2kg / 12x +2kg / 12x +2kg / 12x +2kg 12x +4kg / 12x +4kg / 12x +4kg / 12x +4kg http://www.youtube.com/watch?v=j1knKO8JqY8&feature=youtu.be

    Odpowiedzi: 2945 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 16:09:13 Liczba szacunów: 0
  • Krata na lato według - voldi99

    Post
    Po 35 roku życia

    Dzisiejszy trening : Podciąganie (nachwyt rozstaw rąk trochę szerszy niż barki) x8 Pompki x10 Przysiady x10 Brzuszki x 15 Jak najwięcej obwodów w 25min - udało mi się wykonac 6 obwodów w czasie 24 min i 30 sek. Jestem na siebie zły, mogło by być dużo lepiej ale dużo czasu zeszło mi na drążku :( następnym razem będę starał się nagrywać filmiki z

    Odpowiedzi: 114 Ilość wyświetleń: 8130 Data: 2013-03-19 18:18:39 Liczba szacunów: 0
  • TheMateusz997-droga do 100kg.../podsumowanie str.7

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 70 50 dzień cyklu Trening Poniedziałek-klatka+triceps Klata 2serie rozgrzewkowe Wyciskanie na skosie dodatnim 3s 12 (50kg) 10 (56kg) 8 (60kg) + drop 8 (40kg) Wyciskanie hantli leżąc 3s 12 (22kg) 10 (26kg) 8 (32kg) Pompki na poręczach 3s 6,6,6 Rozpiętki 3s 12 (12kg) 10 (12kg) 8 (12kg) Triceps Ściąganie linki wyciągu górnego 3s 12

    Odpowiedzi: 98 Ilość wyświetleń: 6406 Data: 2013-03-19 18:41:08 Liczba szacunów: 0
  • Sylwetka jak jason staham

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Same pompki i drążek? Cieniutko to widzę :)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 8127 Data: 2013-03-19 20:13:59 Liczba szacunów: 0
  • less hate=more health/podsumowanie str. 253

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kontuzję przy wszystkim można zlapać jak wchodzą solidniejsze ciężary. Taki sport. Też miałem parę takich "przygód" przez które niektórych ćwiczeń nie wykonam już raczej nigdy z dużym obciążeniem (np. pompki na poręczach).

    Odpowiedzi: 2489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-19 21:38:11 Liczba szacunów: 0
  • Trening na redukcję/rzeźbę do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak masz wyciskanie to po co pompki ? Lepiej więcej powtórzeń na wyciskanie lub coś, bo pompek się juz nie opłaca. Ogólnie trochę za dużo ćwiczeń jak na jeden dzień. Lepiej ograniczać się do 6 na dzień.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 451 Data: 2013-03-19 22:45:25 Liczba szacunów: 0
  • triceps problemy z rozwojem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja robie: prostowanie ramion na wyciągu stojąc prostowanie ramienia hantelką stojąc i na końcu pompki odwrotne(w podporze tyłem) wszystko 3x12. Po takim treningu mam tak napompowanego trica że głowa mała ;d

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 2666 Data: 2013-03-20 01:49:45 Liczba szacunów: 0