SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pompki na podwyższeniu

  • Pompki na podwyższeniu vs wyciskanie na skosie dodatnim

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam Otóż ciekawi mnie jak te 2 ćwiczenia oddziałują na klatkę (jakie bardziej a jakie mniej) i czy można wyciskanie zastąpić pompkami oraz czy takie pompki jakoś przełożą się na wyciskaniu.Słyszałem,że w tych pompkach podwyższeniu jest większy zakres ruchu,ale nie jestem pewien ile w tym prawdy.Mogli byście moje wątpliwości rozwiać.Z góry dzięki

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 527 Data: 2017-01-21 20:40:52 Liczba szacunów: 1
  • Pompki na podwyższeniu

    Temat
    Trening w domu

    Cześć Jakie mięśnie angażują pompki na podwyższeniu ? Na podwyższeniu pod rękoma czyli przy zejściu w dół, klatka jest niżej niż ręce . Pytam bo przy tym rodzaju pompek bardziej czuje klatę więc może dodał bym je do treningu.Dla przykładu na poręczach je można robić .

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1403 Data: 2017-07-05 18:29:57 Liczba szacunów: 0
  • Pompki z nogami na podwyższeniu !!!

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam, mam potanie odnośnie pompek z nogami na podwyższeniu. A mianowicie chodzi mi o to jakie części mięśnia piersiowego najbardziej przy nich pracują?? Góra klatki, środek a może dół? Czytałem gdzieś że góra ale czy to prawda ??/ Prosze Pomoce !!!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3942 Data: 2012-11-24 14:03:44 Liczba szacunów: 0
  • Czy same pompki wystarczą żeby wyrobić klate?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    zalet, m.in. może je wykonywać praktycznie każdy i praktycznie wszędzie, nie wymagają żadnego dodatkowego sprzętu, są dość proste i ilość wariantów na urozmaicenie klasycznej pompki nie zna granic. Bez wątpliwości warto wdrożyć je do swojego treningu. Jednak od czego zacząć? Pompki damskie - na kolanach Pomimo, iż pompki z pozoru są bardzo prosty

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-30 23:54:35 Liczba szacunów: 0
  • pompki z obciążeniem

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    zalet, m.in. może je wykonywać praktycznie każdy i praktycznie wszędzie, nie wymagają żadnego dodatkowego sprzętu, są dość proste i ilość wariantów na urozmaicenie klasycznej pompki nie zna granic. Bez wątpliwości warto wdrożyć je do swojego treningu. Jednak od czego zacząć? Pompki damskie - na kolanach Pomimo, iż pompki z pozoru są bardzo prosty

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 14019 Data: 2017-12-01 23:12:08 Liczba szacunów: 0
  • czy pompki cos daja ?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    yczną" liczbę powtórzeń (bynjamniej jeśli chodzi o program na masę) Za obciążenie moze nam służyc plecak do którego wkładamy ciężarki bierzemy na plecy i zaczynamy robić pompki (plecak musi być w miarę wytrzymały) Przykładowy trening (uwzględniam w nim jedynie pompki jako ćwiczenia wiecej o treningu domatora tu http://www.kulturystyka.pl/atlas

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-06-22 18:16:55 Liczba szacunów: 1
  • Słabe efekty treningów

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    nie przekraczając 12 na serie) albo jak przekrocze to trochę obciążenia na hantle przykład(akurat to ćwiczenie najbardziej progresuje) wyciskanie hantli nad głowe siedząc - zaczynałem robiłem 5 powtórzeń a obecnie 13 na serie w innych ćwiczeniach mały - pompki na podwyższeniu 9 -> 11 wyciskanie hantli 10kg - 4 powtórzenia teraz 13 kg 5 powtórzeń

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 3826 Data: 2018-03-20 20:23:11 Liczba szacunów: 0
  • Rób Forme Na Wiosnę z Hi Tec - TEST SPONSOROWANY podsumowanie str .67

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/c77266a07c364f21a003137e951b8b87.jpg Siemka, dzisiaj TRENINGOWY. 1. Klatka - Wyciskanie hantli na płaskiej 3x20p + Rozpiętki na płaskiej 3x12p - Pompki na podwyższeniu 3x maks - Przenoszenie hantla za głowę 3x15p 2. Barki - Unoszenie w przód hantli 3x10p + unoszenie na boki 3x10p - Unoszenie w opadzie 2x15p 3. Biceps -

    Odpowiedzi: 692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-23 23:30:50 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    yciskanie sztangielek na skosie – upewnię się: teraz robić 10/12/14/16/12/10? 4. Wznosy sztangielek – jak teraz dać obciążenie? +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: mountain climbers 4) 30s: skip C 5) 60s przerwy _________________________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-18 22:18:00 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    kiej 10/unoszenie nóg w leżeniu 10/10/10 ______________________________________________________________________________ 44min. +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: mountain climbers 4) 30s: skip C 45s przerwy – skróciłam z 60s ___________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-22 15:52:44 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    /10/8 unoszenie nóg leżąc 15/15/12 --- ______________________________________________________________________________ 50min. +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: pajacyki 4) 30s: skip C 45s przerwy i przed kilka minut przerwy _________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-10 19:03:49 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    ____________________________________________________________ 50min. (czyli odrobinę dłużej niż wcześniej, kiedy było 40-45min.) +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: pajacyki 4) 30s: skip C 45s przerwy – za krótko i na dodatek też nie odpoczęłam przed, ale już chciałam zrobić, że

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-29 17:08:13 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    raz w tym treningu zwiększyłam przerwy; wcześniej było 40-45min.) MC słabo, ale potem dobre czucie pleców przy wiośle i drążku. +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: pajacyki 4) 30s: skip C 45s przerwy – przed ostatnim ponad 50s, bo się zagapiłam, ale wtedy jeszcze chciałam odpoc

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-06 11:53:42 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose - poszukiwanie swojej drogi

    Post
    Ladies SFD

    y MC nie bardzo – szczególnie, że zaczął mi się odzywać kręgosłup. Tak się pospieszyłam, że jeszcze wytrzymkę zdołałam upchnąć: +wytrzymka, 3 rundy: 1) 30s: przysiady 2) 30s: pompki/pompki na podwyższeniu/pompki na podwyższeniu 3) 30s: pajacyki 4) 30s: skip C 30s przerwy _____________________________________________________________________________

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-07-17 12:12:34 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    30/05/2017 Już po treningu :-) Wyjątkowo udało mi się dzisiaj dotrzeć na siłkę rano. Ok. 10-tej zaczynałam już swój fajny trening. Mąż mi zmienił pompki robione na podłodze na pompki na podwyższeniu (wykorzystałam do tego celu ławeczkę, na której robiłam hip thrust). Natomiast w kompleksie zamiast burpees miałam RDL z kettlami, bo robić po pompkach

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-30 13:54:59 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    b. Pompki na podwyższeniu 4xmax 10kg x 20 / 12 / 10 / 10 cc x 20 / 17 / 15 / 15 cc x 25 / 22 / 20 / 18 cc x 30 / 20 / 20 / 15 cc x 25 / 20 / 20 / 15 cc x 17 / 13 / 13 / 10 – pompki na podłodze 3a. Przysiady tylne 3x15 32,5kg x 15 / 32,5kg x 15 / 32,5kg x 15 30kg x 15 / 30kg x 15 / 30kg x 15 32,5kg x 15 / 32,5kg x 15 / 32,5kg x 15 32,5kg x 15 / 3

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-02 10:24:48 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] W domu też można

    Post
    Trening w domu

    x 9 cc x 10* cc x 9** wszystko w zapasie, bez szarży bo zatoki dalej zawalone. 4-ta seria nachwyt średni 5-ta nachwyt wąski niedziela przysiad rwaniowy przysiad rwaniowy + pompki na podwyzszeniu na stopniach przysiad rwaniowy + pompki na podwyzszeniu nóg na stopniach+ wyciskanie żołnierskie przysiad rwaniowy + pompki na podwyzszeniu na stopniach

    Odpowiedzi: 838 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-13 09:57:07 Liczba szacunów: 3
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    1.07.15r., środa dzień 76. (81. dzień cyklu @) sen: 00: 10h płyny: woda, ocet jabłkowy rano, woda z gotowania kalafiora suple: Castagnus x2 Po wczorajszych warzywach wieczorem wydęło mnie etc. Ale przynajmniej rano nie byłam bardzo głodna }:-( SFD/Images/2015/7/22/2baa4ea671a7427fb17b6437efecfe8e.jpg Trening C zakres: 10-8 1. Pompki szeroko 5xmax

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 19890 Data: 2015-07-03 15:27:49 Liczba szacunów: 0
  • DT cod123, 3 lata str 119

    Post
    Ladies SFD

    I po świętach :-) pojadłam trochę i popiłam, z grzechóww głównie alkohol, ale jak tu nie pić :-D były spacery Wczoraj na rozruch trening w domu: 1. uginanie nóg z piłką 12/10/10/10 2. wypchanie bioder z gumą 12/12/12/12 3. unoszenie nogi w bok leżąc z gumą 10/10/10/10 4. wypychanie nogi klęcząc z gumą 10/10/10/10 na kolejne jakieś 4 tygodnie będzi

    Odpowiedzi: 1490 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-28 14:21:06 Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Na luzie

    Post
    Ladies SFD

    ja robię 5 min jakiegoś kardio, potem rozgrzewka jak na wfie - jakieś wymachy, skłony, przysiady bez obciążenia, pompki na podwyższeniu (bo normalne to są dla mnie jeszcze za trudne na rozgrzewkę), potem dynamiczną mobilność bioder. Jak się nie czuję rozgrzana to dokładam serię rozgrzewkową, ale nie lubię tego robić

    Odpowiedzi: 24932 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-05 14:54:18 Liczba szacunów: 0