SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc

  • Plan trójbuj

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Dobra daje wam sogi za wielka pomoc SEnegroth jak bedziesz mógl zajrzyj do mego dziennika założe go w weekend zebys mi dawal tam dalsze wskazówki

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 9/17/2008 3:10:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Kalorie, Posiłki, Tkanka - Prosze o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Bardzo dziękuję wszystkim za odpowiedź, bardzo mi pomogliście :) A jeszcze chciałem zapytać.. ponieważ jestem w trakcie układania planu odżywiania. Mam ustalone śniadanie i ostatni posiłek, jednak mam mały problem co jeść w szkole ? I czy przed treningiem dobre było by połączenie płatków owsianych + jakieś rodzynki ? Oraz co najlepiej zjeść [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1277 Data: 4/3/2014 9:08:43 AM Liczba szacunów: 0
  • Gainer czy WPC?

    Post
    Odżywki i suplementy

    z miejsca powinienes bana dostac ! ale ze sie tak rozpisales i wmiare Cie rozumie postaram sie pomoc wieć tak skoro mowisz ze suchar jestes i niemasz diety ! wieć brakuje ci w diecie zarowno ww jak i bialka !(tak mi sie wydaje - niemoge ocenic dokladnie bo nieme co jescz itp wiec ta wypowiedz bedzie typowo ogolnikowa ) wieć rozwiazanie widze [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4078 Data: 10/29/2005 11:19:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Dietka.Czy może być taka??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "a ty myslisz"-słusznie-myśle.Myśle całkiem sporo. Powodzenia możesz sobie chłopcze zyczyć sam,bo jak pisałes że trenujesz od 11 roku życia,i "na czysto" to lepiej sie nie wypowiadaj. Ja doskonale wiem co robie i zapewniam cie że niewiele mógłbyś mi pomóc ze swoimi teoriami. A czysta mase mieśniowa-myslisz że nie da się budowac [...]

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2588 Data: 11/8/2003 12:11:36 AM Liczba szacunów: 0
  • NEWSY NA STRONIE

    Post
    Scena MMA i K-1

    Po dokooptowaniu saiba do mma, serdecznie witamy takze Mariana jako redaktora K-1! Wspolnymi silami sprobujemy pociagnac ten mlody dzial, a wszystkich pionierow, ktorzy chca pomoc budowac chwale sfd zapraszamy do wspolpracy (recki z gal, galerie zawodnikow, fajne wywiady itp.) Zaslugi kazdego zostana docenione merytorycznie i materialnie (sogi)

    Odpowiedzi: 157 Ilość wyświetleń: 11918 Data: 5/5/2004 10:10:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Przejście z 3dni na 4dni treningowe

    Post
    Trening dla początkujących

    Panowie - wielkie dzięki za pomoc! Czyli jeżeli czuję się na siłach to 4s 8-6 powtórzeń, jeżeli już ciężar nie będzie chciał iść w górę to podnieść zakres ruchów do 12-10? Można tak to uogólnić ? ;)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 378 Data: 1/11/2017 4:20:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Rezygnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzieki za pomoc i czas poswiecony dla forum ;*

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3014 Data: 6/12/2005 8:34:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Rezygnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Qazar, dzięki za pomoc i współpracę!

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3014 Data: 6/12/2005 10:38:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Rezygnacja

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hlip hlip papa Qaz, dzieki za ogromna pomoc i zaangazowanie, powodzonka i nie zapominaj o nas P.S.przeslij mi jeszcze jakies 15 ksiazek to jak za jakis czas przez nie przebrne to bede mogla godnie zajac Twoje miejsce naraziewicz Zmieniony przez - Clever_eva w dniu 2005-06-14 14:21:26

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3014 Data: 6/14/2005 2:19:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Silownia - ustalenie cwiczen i diety

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok ok dzieki ... Trening obwodowy , zalatwione no dobra no to czas zaczac rzezbic :D Dzieki za ,,pomoc'' Tomek

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2364 Data: 1/5/2009 10:15:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening dla początkującej dziewczyny

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzięks Deathrider za pomoc ;)

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1739 Data: 2/25/2009 10:57:37 AM Liczba szacunów: 0
  • Tren,prop,wino

    Post
    Doping

    Proszę was o pomoc czy źle ankieta jest wypełniona??

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 7/10/2009 7:29:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Tren,prop,wino

    Post
    Doping

    zazdroscicie mu ??? czy co... poprosil was o pomoc a wy jazda:P

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 7/11/2009 2:11:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Tren,prop,wino

    Post
    Doping

    Dziękuje za pomoc deki lub boldka nie mogę brać za długo siedzą ps. proszę moderatora działu usunięcie tematu z góry dziękuję

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4484 Data: 7/11/2009 5:30:24 PM Liczba szacunów: 0
  • deca + winstrol - JAK ??

    Post
    Doping

    nie dla cibie deka po niej ciezko o sex dla ciebie dieta i testosteron ewentualnie tesrosteron i winko nie bierz deki bo sobie zrobisz krzywde pisze zeby pomoc pzdr

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 3/3/2010 7:41:26 PM Liczba szacunów: 0
  • deca + winstrol - JAK ??

    Post
    Doping

    10ml deci i 100 tab winstrolu złe połaczenie brakuje testa a w ogole za wczesnie na deke... zacznij od diety powinno pomoc a jak juz bedziesz chciał cos brac to polec na propie swoj 1 cykl

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 539 Data: 3/3/2010 8:00:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Złamanie wieloodlamowe kości piszczelowej i strzałkowej?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Nie jestem ortopeda lekarzem. Ale bardzo angażuje się w swój przypadek dużo czytam i chcę wszystko wiedzieć i na chłopski rozum proste myślenie. Rehabitant pokazywał mi zdjęcie tomografu on wie i zna się coś lepiej ode mnie i też nie musi być ortopeda i lekarzem. Wyraźnie wszystko pięknie ładnie było widać na zdjęciu że niema zrostu na lewej nodze [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 6/2/2016 1:56:45 PM Liczba szacunów: 0
  • FBW do korekty - prosze o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok dzieki, tak jeszcze wracjac do tematu zmiany treningu to planuje z nowym ruszyc od polowy marca a temat odsiwezylem troche wybiegajac w przyszlosc :) tak czy inaczej dzieki za fachowa pomoc - SOG

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2241 Data: 2/21/2008 1:52:56 PM Liczba szacunów: 0
  • POMOCY

    Post
    Inne dyscypliny

    aha ;) ale wskazówki też się przydadzą każda pomoc potrzebna ;) swoją drogą bardzo dziękuję ;) jakbyś miał jeszcze jakieś wskazówki odnośnie treningu to są mile widziane ;)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 2271 Data: 2/4/2010 1:29:31 PM Liczba szacunów: 0
  • its time.. to get some MUSCLE!!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie jednak uloze plan na 4 dni treningu.. wieczorem postaram sie wkleic moje pierwsze zarysy planu.. bo spadam do pracy.. dzieki za pomoc.. i soga pozniej dam za caloksztalt;]

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2181 Data: 3/5/2010 4:58:10 PM Liczba szacunów: 0