SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc diety

  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 2tyg schudłam 5 kilo. Po jakimś czasie wróciłam do słodyczy i waga nawet nie rosła, ale po 2 miesiącach wróciła. Oprócz tego ćwiczę regularnie od lat - 4-5 razy w tygodniu aeroby po 1,5 godz plus 3 razy siłownia. Ale wiem, że bez diety nic nie osiągne. A o skd??? muszę poczytać. W najbliższym czasie wrzucę rozpiskę i z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/29/2004 7:50:19 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] ze nie umiem tego obliczyc nie moge wypelnic tego swietnego dziennika posilkow co jest bardzo duza strata. Jesli ktos zna odpowiedz na moje pytania to bardzo bym prosil o pomoc. Obecnie stosuje zwykla diete od 21dni tj. ostatni posilek o 18 i zauwazylem spadek masy (na wadze o 3,5kg) ale to nie tluszcz sie spala! Robie szostke Weidera (21 dni [...]

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/25/2005 1:06:05 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tych 4 tygodniach pojechać redukcję ( ale raczej nie CKD ) z jakimś dodatkiem typu hydroksytrim czy tussi+thermo speed ... Trochę jakby się mniej objętościowy zrobiłem i chcę to sobie nadrobić przez te 4 tygodnie - ale priorytetem jest siła dla tego treningi będą raczej siłowe niż masowe. Proszę o pomoc w zmianie diety aby miało to ręce i nogi

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/7/2005 10:32:53 PM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Kwaz, najpierw jakies Elissy z Twojego działu rozpisują ludziom dziwaczne rygorystyczne diety z minutowym podzialem dnia a potem sie dziwicie, ze tak powaznie do tego podchodza... Prawda jest taka, ze na wszelkie poranne katabolizmy itp, pomoc moze tylko koks lub genetyka...

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/11/2005 10:49:45 AM Liczba szacunów: 0
  • CKD - fakty nie mity by qaz

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] więcej niż w diecie CKD. I jeszcze jedno. Kolega, który sam jest na diecie, wprawdzie masowej, doradził mi żeby zrównać ze sobą kcal z białka i węglowodanów, a z tłuszczy dać jak najmniej. Na koniec dodam, że bardziej skałaniam się do pierwszego rozwiązania. Mam prośbę o jakieś rady. Post będzie jak sobie ułoże posiłki. Z góry dziękuje za pomoc

    Odpowiedzi: 4026 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2005 10:56:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Białko - dzienne zapotrzebowanie.

    Post
    Badania naukowe

    [...] dietą wysokobiałkową. Wolę dokładnie analizować co jem i tak dobierać produkty abym miała siłe na treningi oraz abym efektywnie spalała tkankę tłuszczową. Troszkę się rozpisałam a moje pytanie brzmi ile gram białka na kg powinnam zjadać przy moim trybie trenowania mając na celu redukcję tkanki tłuszczowej? Z góry wielkie dzięki za kazda pomoc.

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2011 3:04:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zmasowałem, ale ocenę zostawiam Wam. 4. Podziękowania: Szczególne podziękowania dla Jacka Rzesiowskiego, za opiękę, za czas który poświęcił mi i temu testowi, za cenne rady, pomoc w trudniejszych momentach (a te były, np. brała mnie choroba o czym nie wspominałem na forum) i motywację. No i za bardzo dobry z kulturystyki . Oraz - wszystkim, [...]

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/20/2008 9:24:41 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] duzo, co wlasnie powoduje problem w ulozeniu diety. Rozpisalem dosc dokladnie, bo mozliwe ze cos pokrecilem (choc nie wydaje mi sie). Teraz do rzeczy. Ukladam sobie diete z pomoca dziennika posilkow Vitalmax, staram sie sobie ulozyc caly tydzien, i prawie dwa dni juz mam (aczkolwiek z duzym trudem), niestety im dalej tym gorzej. Problem jest ze [...]

    Odpowiedzi: 167 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/2/2009 5:22:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Remik Twoja/wasza pomoc miałaby polegac na skorygowaniu mi planu treningowego:) Doborze suplementacji oczywiście finanse mnie ograniczają:) Póki co przygotowywuje się do diety i treningów, muszę zrobić zapas kurczaka i innych mięs:) Z Suplementów to już wiem że chce kupić sobie kazeinę firmy PEAK 1kg (możecie mi ją odradzić)I izolat Sojowy ale [...]

    Odpowiedzi: 635 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/16/2012 2:10:24 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] Trenuję 4 razy siłowo a w dni nt jeżdżę na orbi po 60 min lub robie interwały. Z wyliczeń wyszło mi że powinnam jeść 80g węgli- i chcę je wrzucić w dni treningowe po siłce w jednym posiłku czy tak bd dobrze? Do końca też nie wiem czy 1800 kcal to nie za mało dla mnie czy jeść 2200? i z tego wyliczyć ile węgli itd?Dzieki za pomoc z góry :-)

    Odpowiedzi: 677 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/15/2016 11:35:19 AM Liczba szacunów: 1
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dietke specjalnie dla mnie, wiem że to męczące itd ale naprawde bardzo mi zależy bo tyle muż trenowałem i nic .. teraz chce zacząć jeszcze raz ale z dobrą dietą i ułoże sobie dobry plan treningowy . Jeżeli jeszcze jakieś dane będą potrzebne do ułożenia takiego planu to chętnie podam .. Z góry dzięki :) narazie Bardzo prosze o waszą pomoc !

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/21/2003 8:27:20 AM Liczba szacunów: 0
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wiec jestem dosć szczupły, obecnie przebywam za granica wiec nie mam możłiwosci cwiczenia na siłownie, a wasze wszystkie diety opieraja sie o trening, dlatego potrzebuje pomocy zeby ktos pomogł mi ułożyc diete bez trenowania. Pracuje fizycznie ale nie jest to ciezka praca, przewaznie po 12h w mleczarni, przerwy mam co 2-2,5h wiec nie ma [...]

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/9/2007 9:43:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Proszę o pomoc i ewentualne propozycje poprawy diety na której obecnie jestem od 1 tyg. Dodam że mój cel to zdobycie 10 kg masy mięśniowej. obecna waga TO 90 KG. Siłownia 3 razy w tygodniu plus aeroby 5 razy w tyg. 1. 8:00 śniadanie 100g płatków owsianych, 50g rodzynek 200ml mleka 0.5% 2 jajka 2. 11:00 posiłek przed treningowy 100g [...]

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/17/2013 1:02:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam takie pytanie odnośnie diety... w tej chwili jestem na diecie redukcyjnej i treningu hiit. Juz prawie doszedlem do odpowiedniej wagi, i mam zamiar po zakonczeniu redukcji zacząć stosować tego typu trening, co podal Puma. Ale nie wiem jakiego rodzaju diety do niego stosować...(Dalej redukcja??). Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2011 12:37:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Robimy masę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Mój typ budowy ciała to Mezomorfik mam 172cm i waże 72kg. Właśnie układam sobie diete ale słabo mi to wychodzi czy ktoś mógłby mi pomóc i zapodać przykładową diete na mase. Będe bardzo wdzięczny jeśli ktoś włoży troche wysiłku (bo wiem że nie jest to proste) i ułoży mi diete. Może macie jakieś linki do takiej diety dla mnie.

    Odpowiedzi: 800 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/4/2003 5:51:01 PM Liczba szacunów: 0
  • ok! dzieki wielkie za pomoc Maximus!!!sog juz leci!czyli od 3 tygodnia wiezdzam z epi i biore razem z hdrolem do 6 a pozniej samo epi do 8 tak?zeby byla jasnosc dla mnie oczywicie a czy np kupic jeszcze zma? odnosnie diety to jestem teraz na redukcji i juz sporo zjechalem a plan mam zlapac mase wiec do cyklu zmienic diete na masowa?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2009 9:53:03 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] idzie w masie. Nie stosuje żadnej diety, tylko duzo jem i z tego co widze to brzuch odstaje troche, i tu moje pytanie, czy jeśli nie bedę jadł slodyczy,chipsow itp to brzuch bedzie plaski? i czy jak dorzuca jakaś słabszą dietke na mase to brzuch nie bedzie rosł i masa bedzie szła w góre? troche zamotałem ali licze na pomoc ;] i sorki za błedy.

    Odpowiedzi: 3430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2013 6:10:16 PM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć! :) Trochę o mnie: 188cm, 82kg, w moim krótkim życiu (21 lat) trenowałem kilka dyscyplin ale nie miałem styczności poważnej z siłownią. Teraz się to jednak zmieniło i zacząłem uczęszczać do jednej z Wrocławskich placówek. Takie szybkie pytania: - lece z programem dla świeżaków czyli przysiady, MC, wyciskanie i wiosłowanie; czy można do tego [...]

    Odpowiedzi: 3430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/16/2014 5:22:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] zaplanowane na pewno napisze w relacji.Dzieki temu testowi będę w stanie kontrolowac siebie swój organizm a także na biezaco poprawiac i korygowac bledy wiec licze na wasza pomoc. - planowana dieta zgodna z celem B-3,W-5,T-1 Dieta wyliczona z programem dziennik vitalmax wiec jest to zrobione dokładnie.Została zmodyfikowana gdyż wychodziło mi za [...]

    Odpowiedzi: 944 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/27/2006 1:33:06 AM Liczba szacunów: 0
  • [ART] Pierwszy rok treningów

    Post
    Trening dla początkujących

    Cześć! :) Trochę o mnie: 188cm, 82kg, w moim krótkim życiu (21 lat) trenowałem kilka dyscyplin ale nie miałem styczności poważnej z siłownią. Teraz się to jednak zmieniło i zacząłem uczęszczać do jednej z Wrocławskich placówek. Takie szybkie pytania: - lece z programem dla świeżaków czyli przysiady, MC, wyciskanie i wiosłowanie; czy można do tego [...]

    Odpowiedzi: 3430 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2014 9:34:59 AM Liczba szacunów: 0