SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc diety

  • Program na mase, początek, Please help me, FOTO hehe

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Opisałem całość w linku, a tak apropo to wiem, że plan nie jest idealny, nie miałem się kogo poradzić, więc pytam ;) i liczę na pomoc :] Tak wogóle to czuje się lepiej ćwicząc, wiadomo :D. Aha jeszcze jedno przed każdym treningiem biegam w miejscu przez 10 minut, ćwicze po godzinie 16, czasem nawet po 18, czekam na jakieś propozycje i porady, a [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 4222 Data: 7/12/2005 12:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Do OceNy =]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hehe nie tam byla pomoc o ulozenie diety :P atu jest juz pelna dieta :)

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1261 Data: 7/21/2005 2:56:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa z odżywkami Olimpu ?!?

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    sluchaj moze nie jestem specem z firmy OLIMP ale postaram sie pomoc:) przedewszystkim na mase jest dieta i jezeli ja trzymasz w 100% suple zbedne:) ale co do supli system protein-fajne bialeczko jak najbardziej mozesz wziasc jako uzupelnienie diety bcaa- 1g/10kg masy ciala przed/po treningu polecam BCAA MC 1100 lub BCAA XPLODE mozesz wrzucic [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 862 Data: 2/3/2010 10:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningowy Prośba! Zielony jak nigdy!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Środę i Piątek. Diety brak może coś wymyśle. Masę mam i jestem ubity nie jakiś flak :) chcę jakoś to wszystko ukształtować żeby miało ręce i nogi. Proszę o jakąś pomoc sugestie co robić na rozgrzewkę ile poświęcić czasu na dany dzień. Sporo ważę, ale to nie znaczy że będę miał siłę dźwignąć nie wiadomo ile więc proszę tylko o plan [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 831 Data: 3/12/2013 2:34:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Chcę schudnać...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tłuszczowej : nie wiem Aktywność w ciągu dnia : Umiarkowana aktywność Uprawiany sport lub inne formy aktywności : Odżywianie : jem wszystko co popadnie, ale jeżeli uzyskam pomoc będzie dieta Cel : Schudnąć Ograniczenia żywieniowe : - Stan zdrowia : dobry Preferowane formy aktywności fizycznej :bieganie,siłownia Stosowane aktualnie i wcześniej [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1433 Data: 5/7/2011 4:09:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] od około półtorej roku, trzymam diete oraz trening i widzę postępy lecz nie potrafię dojść bo ładnie wyrzeźbionego ciała) Teraz moim celem jest wyrzeźbionie tego co mam. Proszę o waszą pomoc w ocenianiu diety i ewentualnie polecenie ćwiczeń na brzuch i na spalenie tłuszczu. Pozdrawiam. /SFD/Images/2015/4/27/eebb8ae006474dd2a387cdd867e8b8d2.jpg

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 392 Data: 4/27/2015 8:47:42 PM Liczba szacunów: 0
  • spalacze tłuszczu i inne suple, pomoc

    Post
    Odżywki i suplementy

    spoko, zastosuję się do Twoich porad i mam nadzieję, że coś z tego będzie;p w sumie IneTheEnd daje Ci soga za pomoc i porady;) diety jako tako nie mam. Nie jem praktycznie żadnych słodyczy, nie pije alkoholu(żadnego), nie jem smażonych produktów, nie pije kolorowych napojów, a pije dużo wody. co do spalaczy to chciałbym sięgnąć po coś [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 763 Data: 8/10/2011 2:59:10 PM Liczba szacunów: 0
  • stana i prop??

    Post
    Doping

    [...] dobre bo mi zalezy zeby zejsc z tkanka tłuczowa jak najnizej. tamten miał byc deka enan i stana ale na tamtym by mi jeszcze przyszło w pasie.... teraz sie skupiłem dokładnie na redukcji do lata i musiałem tez dobra cykl bardzie odpowiedni do diety a pozatym ja cwicze siłowo i na tym chyba zrobie wiecej siły.... ale dzieki wszytkim za pomoc....

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 1/2/2005 1:42:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to przetrenowanie ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    gdybym schudła idealnie to nie szukałabym tu pomocy i nie czytała setek artykułow. Jeszcze duzo do poprawy - szczegolnie brzuszek ,posladki, uda. Na pewno bardzo powogło mi sfd totalnie zmieniłam podejscie do jedzenia i diet i pierwsze miesiace to była walka o naprawe metabolizmu skopanegooo dietami 600kcal;;--(Powinni wsadzac tych ce te diety [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2737 Data: 9/4/2009 12:41:03 PM Liczba szacunów: 0
  • skonstruowanie zestawu na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    Tutaj masz fajny temat który może ci pomóc w ułozeniu diety. http://www.sfd.pl/temat173140/

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1517 Data: 10/22/2006 8:26:42 PM Liczba szacunów: 0
  • Ograniczenie cukru

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w odpowiednich ilosciach w dodatku w ryzach bilansu kalorycznego nie jest zła a raczej na 100% moze pomagac .Efekty moga nie byc jakies spektakularne ale zawswze moga pomoc :) jeszcze jedno mowisz czy to dobry element diety kuturystycznej powiedz mi szczeże ile procent ludzi z forum zajmuje sie tym profesjonalnie i zawodowo mysle ze [...]

    Odpowiedzi: 30 Ilość wyświetleń: 4117 Data: 1/11/2007 4:53:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    reszta w miare? w miare lipna nie podałeś żadnego info o sobie, waga wzrost cel diety zapotrzebowanie itp więc ciężko jest Ci pomóc. 8.00 - Śniadanie I 100g płatków owsianych górskich 300ml mleka 0,5% 50g twarogu chudego 10g oliwy z oliwek ok ale więcej twarogu jak już. Lepsze byłby jajka do śniadania. 11.00 - Śniadanie II 200g makaronu 40g [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 632 Data: 7/8/2009 9:54:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy to będzie dobry mój 1 cykl?

    Post
    Odżywki i suplementy

    tauryna przed treningowo pomoże ale jako prekursor dla kreatyny nie, Kreatyna powinna pomóć, aczkolwiek dopiero 6 miesięcy ja bym poczekał, bo masa Ci idzie z diety.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 964 Data: 4/10/2009 12:07:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Masa czy rzeźba? Zdjęcia.

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] mojej poprzedniej diety, która stosowałem ponad tydzień. Uwierz mi bądź nie. W tej diecie miałem Filet z kurczaka podzielony na dwie porcje 400g i 500g. Zdecydowanie za dużo. Tylko dlatego, że zrobiłem Białko w skali 45%, węglowodanych 45% tłuszcze 10%. Tutaj był mój błąd. Dlatego tylko mam pytań i porad. Dziękuję jeszcze raz za pomoc przy BMR.

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 3647 Data: 4/18/2018 11:36:54 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomocy???

    Post
    Odżywki i suplementy

    hard mass do uzupełnienia diety będzie dobrym wyborem, to bulk ma sporo białka i dodatkowo HMB. bcaa - jeśli chcesz to tylko przed i po treningu. 1g bcaa na 10kg masy ciała minimum - zaleznie ile masz na bcaa tak mogę ci pomóc (20 treningow = ok 320g bcaa = ok 80-100zł) odnośnie kreatyny - który cykl? jeśli pierwszy proponuje monohydrat kreatyny [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2216 Data: 10/10/2008 6:32:53 PM Liczba szacunów: 0
  • problem z odrzywianie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] 2. Uloz diete i daj do oceny. 3. W kolejnym etpie uloz trening i daj do oceny. Polecam na wstepie zaczac od ACT a po okolo miesiacu przejsc na FBW. Pamietaj... dieta to podstawa odchudzania, a terning to tylko pomoc i kszatltowanie sylwetki. Zapraszam do mojego dziennika Tam tez znajdziesz sporo wskazowek.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 975 Data: 3/4/2011 2:42:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta masowa, pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    L. wysłanych artykułów 1 L. przecz. artykułów 1 Weź troche poczytaj oblicz zapotrzebowanie kalorycznehttp://www.sfd.pl/Dieta_na_mas%C4%99_%2D_dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebuj%C4%85cych%21-t240536.html Ten post powinien Ci pomoć w ułożeniu diety http://www.sfd.pl/Robimy_mase_%2D_fakty_nie_mity_by_qaz-t173140.html

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 938 Data: 2/18/2007 10:17:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Keto Cal - co to jest

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to 250zł poszło sie.. wiedzie gdzie..! Gdziec czytałem ze od tego sie tyje jesli spozywa sie węglowodany złozone.. wiec mnie to zaciekawiło.. jednak na innych stronach pisze ze od tej diety ketagonicznej sie chudnie.. i juz nie wiem co mam myślec ! prosze o pomoc chciałbym do konca zimy wazyc 80 - 85kg.. (5kg pujdzie na letnie spadki) :]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3349 Data: 11/5/2007 9:55:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Wystajacy brzuch na dole i wcięcie w talii

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] (mój trener personalny zwrócił kiedyś uwagę, że bardzo się garbię). Jestem w stanie trzymac rystrykcyjną dietę ale nie wiem jaką... cierpię na pcos i przed ciążą miałam insulinooporność. Załączam zdjecia sylwetki. Dziękuję za odpowiedzi. Bardzo proszę o pomoc. Ps. Siniak po zabiegu ;)) /SFD/2017/12/26/c149cecf9e1243f3b6f835212b14cac5.jpg

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1570 Data: 12/26/2017 12:17:21 AM Liczba szacunów: 0
  • HIIT na rowerze stacjonarnym

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    a z tą dietą w sumie to możesz pomóc, masz jakiś przykład diety redykcyjnej dla nastolatka który chodzi do szkoły ? (tzn że po 8:30 już nie ma być żadnych piersi z kurczaka, czy ryżu tylko jakiś chleb, owoc, warwko :D)

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2990 Data: 11/22/2012 10:46:29 PM Liczba szacunów: 0