SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pomoc diety

  • redukcja..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] węgli a za mało białka i tłuszczy. z tłuszczy mogę dodać np do sałatki pestki dyni, słonecznika, orzechy... z białka mogę jesć jakies jajko... no i zmniejszyć węgle, ale gdzie? banan od razu po treningu?brzoskwinie ze sniadania pierwszego? ale owoce chyba muszę jakies jesć... ehhhh ja już nic nie wiem...ide spać na dzis..a was proszę o pomoc:)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 806 Data: 7/23/2007 12:27:28 AM Liczba szacunów: 0
  • Jak pozbyć się kilku procent tkanki tłuszczowej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki za pomoc w układaniu diety. Postaram się ją troszkę zmienić. Nie mogę jednak przeginać ze zbyt drogimi posiłkami gdyż mam ograniczony budżet. Thx za wszystko. Proszę o dalsze w skazówki i odpowieć na główne pytanie zawarte w temacie.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 520 Data: 12/1/2009 11:10:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaka odzywka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] Chcę coś kupić żeby dobrze poszło w masę, ale nie bardzo wiem co . Nie mam ani tyle pieniędzy, ani czasu żeby bawić się w jakieś diety :D Wpierdzielam co się da śr. 5 posiłków dziennie. I darujcie sobie jakieś zbędne komentarze ;) szkoda waszego i mojego czasu na komenty typu "ja pier**le sezonowiec" itp. z góry dzięki za pomoc.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1103 Data: 4/2/2010 9:39:08 PM Liczba szacunów: 0
  • vinstrol plus co ... ?? - rzeźba

    Post
    Doping

    Dokladnie na rzezbe teoretycznie najlepsze t3 ktore sam osobiscie testowalem ale jak to w rzyciu bywa nie pomoze ci to zgubic fatu bez bardzo rygorystycznej diety i aerobow po prostu indeks kaloryczny musi byc nizszy od twojego dziennego zapotrzebowania na kalorie , jesli moge ci doradzic to moze ci pomoc krotki testosteron

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1220 Data: 8/20/2012 11:45:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Zbliżanie się do masy mięsniowej - suplemetacja

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] , witaminy , omega3 - normalne Jeszcze raz przepraszam jeśli kogoś uraziłem , może przy zakładaniu tematu nie napisałem tak , żeby każdy mógł wiedzieć o co chodzi. Myślę , ze po tym co teraz napisałem zrozumiecie i odnosząc się do mojego pierwszego postu pomożecie mi w doradzeniu suplementacji. Jeszcze raz przepraszam i dziękuję za pomoc.

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 2709 Data: 9/15/2012 9:02:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy robieniu masy!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] to poprostu wysokoprocentowa odżywka białkowa tak?:D Jeśli nie tak to zrozumiałem to przepraszam ;) ale uwierzcie, zielony jestem w tych sprawach, dlatego liczę na waszą pomoc, a do sklepu z odżywkami nie chce iść bo i tak wcisną mi tam pierwsze lepsze g****, które wogóle nie schodzi tylko poprostu żeby sprzedać.. Z góry dziękuje, liczę na [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1036 Data: 8/7/2006 11:30:41 AM Liczba szacunów: 0
  • Problemy z przyrostem masy i siły

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nie wiem jak wyglądał Twój ostatni makrocykl, ale możliwe, że przyczyna tkwi w przetrenowaniu. Napisałeś, że zrobiłeś tydzień przerwy, ale bardzo możliwe że to po prostu jest za mało. Ja bym na Twoim miejscu dał sobie na razie spokój jeżeli chodzi o siłkę i odżywianie. Odpocznij fizycznie i psychicznie zapomnij o tym. Jak poczujesz chęć [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1184 Data: 8/3/2009 12:42:48 AM Liczba szacunów: 0
  • NABÓR Cross Training & Diet System SFD wersja IRON

    Post
    Strength & Endurance

    [...] a w uszach słyszę tylko szum krwi, w głowie powtarzam „jeszcze raz, jeszcze raz” to czuje że jest fajnie;] Kiedy przeczytałem że jest wersja IRON od razu pomyślałem że to dla mnie, bo na pewno będzie ciężko;] I jeszcze mam pytanie, na czym ma polegać pomoc w zakresie diety, treningu, supli? I jaką formę mają przybrać treningi czy to będzie CF?

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 5669 Data: 11/11/2012 10:17:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Fat burner + L-karnityna

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] rano i 30 minut wieczorem ale wydaje mi sie ze raz powinno wystarczyc. Pewnie o czyms zapomnialem bo to dlugi temat i zawsze cos nowego sie pojawi ale jesli jeszcze moge w czyms pomoc to pytaj :) Pozdrowionka, AHA moja waga po 3 tygodniach 86kg to juz tak zupelnie na marginesie :))) Zmieniony przez - Neo w dniu 2001-07-30 01:58:16

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 6365 Data: 7/30/2001 1:53:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj Nowy Plan do Sprawdzenia

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ANKIETA Wiek : 15 Waga : 83,5 Wzrost : 181 Staż treningowy: 3-4msc Obwód pasa 94 Obwód klaty: 107cm Obwód uda: 55 Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Silownia 3 razy w tygodniu ( WF 2x w Piatek ) Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : / Stan zdrowia: B.d Preferowane formy aktywności fizycznej: Bieganie 2km co piatek [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 761 Data: 12/10/2013 6:02:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Zamiast do przodu to do tylu :/

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] jednak co 2-3 godziny i pilnować systematyczności. Moja rada, postaw na węgle czyli w miarę możliwości dużo makaronów, kaszy.. Dopóki nie masz dość węglowodanów w organiźmie, uzupełniając nadmiernie białko tylko stracisz na wadze. Najlepiej posta powieś w dziale zdrowie, odżywianie i tam poproś o pomoc w ułożeniu odpowiedniej diety, pozdrawiam.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 990 Data: 4/29/2009 11:03:44 PM Liczba szacunów: 0
  • SW, siłownia + HIIT

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] niż mój dawny plan dnia. O dietę i regenerację już sam się będę martwił, na pewno nie chcę zrobić sobie krzywdy, więc w razie czego zluzuję. Na razie, proszę tylko o pomoc w odpowiednim rozplanowaniu tygodnia. A co do drugiej wypowiedzi, to priorytetem jest KB, treningi mam w środy i piątki o 17;00 - 18;30, ale w grę wchodzi także dojazd, [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 632 Data: 5/9/2014 8:27:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Klatka ani drgnie

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] abys rozpisal caly trening jaki wykonujesz i napisal cos o treningach ktore wykonywales wczesniej.Moze bardziej chodzi o psychike zbyt bardzo chcesz osiagnac przyrosty na klacie co wlasnie to blokuje,dosc skomplikowane to wszystko i ciezko powiedziec co tak naprawde jest przyczyna a wiec napisz wszystko co tylko moze ulatwic nam pomoc tobie.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1534 Data: 2/15/2009 3:55:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Klatka ani drgnie

    Post
    Trening dla początkujących

    pavlSc A co dokladnie chcesz wiedziec?Pisz jak masz jakiekolwiek pytania postaram sie odpowiedziec a jak nie ja to jest tu wiele osob mogacych Ci pomoc:) Troche mnie tym zmartwiles,1,5 roku cwiczen i brak planu treningowego...Co do diety to sie nie czepiam bo sam nie mam takowej(nie uwazam zeby to bylo konieczne jezeli cwiczy sie [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1534 Data: 2/17/2009 10:15:35 PM Liczba szacunów: 0
  • trądzik, syfy, pryszcze !!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Kiedyś mialam problem z trądzikiem, ale po 3 miesiącach po odstawieniu różnego rodzaju srodków z apteki problem znikł. Za to bardzo pomogły naturalne sposoby: jak chcesz się szybko pozbyc pryszcza to rozgnieć jedną tabletkę aspiryny i wymieszaj z sokiem z cytryny, no i nasmaruj pryszcze. Jak się zupełnie zaschnie (tak gdzies pół godziny) to otrzep [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 12257 Data: 4/10/2008 7:19:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase-ocena

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Jestem tu nowa i szczerze to nie potrafię sobie diety ułożyć :( Dlatego pisze do Was z prośbą czy mógłby mi ktoś pomoc ? Lubie ćwiczyć ale boje się,ze skończy się jak ostatnim razem czyli schudłam a chciałabym bardziej przybrać na masie...i osiągnąć figurkę bardziej kobieca... waga 52 kg wzrost 166cm..

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 9411 Data: 4/21/2015 6:08:22 PM Liczba szacunów: 0
  • opinia i poprawki-nitrobolon caps,bialko olimp 80%,carbo + dieta

    Post
    Odżywki i suplementy

    diete juz napisalem .... chodzi mi o uzupelnienie tej diety suplementami ,ktorymi wymienilem wyzej , lub ewentualnie co moglbym do tego dokupic i jak zastosowac. Prosze o rozpiske ,a nie kierowaniee mnie do innego dzialu. Juz dosyc sie naczytalem i dosyc juz wiem. Prosze o pomoc profesjonalistow

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1091 Data: 4/4/2011 1:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Plan cyklu oraz kilka pytań

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] jestem na stanie przy garach kilka razy dziennie, ja nawet po chleb nie chodzę codziennie chociaż mam 20m od domu piekarnię. Kupuję raz na 3 dni do zamrażalnika i tyle, więc wolę kupić kazeinę niż dodawać sobie zajęć. Jutro tu napiszę ostateczny szkielet planu i będę was prosić abyście mi dobrali odpowiednie produkty. Póki co dzięki za pomoc. :)

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1773 Data: 1/4/2012 12:08:58 AM Liczba szacunów: 0
  • CYKL androlic-50+oma+tesciu(iran)

    Post
    Doping

    i dostajesz pomoc-antek jeszcze nie dla Ciebie, zrób porządny cykl na enanie,albo propie z metą, przyłóż się do diety,a przede wszystkim powalcz nad motywacją, żeby już przerw w treningach nie było

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 2409 Data: 2/25/2009 12:29:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Wybór odżywek, dieta - pomoc

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    efekty sa w duzej mierze zalezne od diety im lepsza (lub bardziej drastyczna - co odradzam wiekszosci) tym szybciej prosze miej na uwadze ze spalacze to pomoc nie zastepstwo :D tak mozna laczyc kreatyne ze spalaczami

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1892 Data: 3/27/2007 6:44:06 PM Liczba szacunów: 0