SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plastry

  • [...] powoli cały, polski internet. Każde pytanie jest śmieszne jeśli znamy na nie odpowiedź. Pytanie autor niekoniecznie jest bez sensu. Jako facet może nie znać takich urządzeń jak golarka do stref intymnych czy np. plastry do depilacji, a te ostatnie to jedyny skuteczniejszy środek od maszynek. Niestety okupiony bólem, szczególnie pod pachami.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1454 Data: 3/14/2013 1:44:28 PM Liczba szacunów: 0
  • tabletki anty

    Post
    Zdrowie i Uroda

    [...] tego samego dnia bierzemy tabletkę, powtarzając tą czynność przez kolejne 21 dni o tej samej godzinie. Inaczej jest np. podczas zmiany środka antykoncepcyjnego np. na plastry (wtedy kontynuujemy cały cykl i tak jak wcześniej przyjęlibyśmy tabletkę, tak przyklejamy plaster, jednak opakowanie tabletek powinno być skończone i kontynuacja [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 845 Data: 12/20/2014 11:17:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Brak sily na treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] i ok 30g białka + 350ml mleka. Jakiś czas później kanapki z wędliną, serem i ketchupem albo troche kaszy mannej (zależy na co mam ochote). Wieczorem jajecznica z 2-3 jaj + 3 plastry wędliny wędzonej + pół cebuli smażone na ok 30g masła i przed snem znowu 125g twarogu + 200g jogurtu z cukrem. Szczerze mówiąc mało było takich dni, w których [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2770 Data: 6/4/2007 6:43:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki Odblok

    Post
    Doping

    1-150g płatków owsianych, 250g piersi z kurczaka, 2 plastry ananasa świeżego 2-100g ryżu basmati lub brązowego, 250g piersi z kurczaka lub 270g chudej ryby np dorsz/tilapia/morszczuk, filizanka dowolnych warzyw bez strączkowych 3-jak drugi 4-400g ziemniaków w łupinach z piekarnika lub mikrofali, 250g piersi, filizanka warzyw 5-300g [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 987 Data: 10/3/2013 10:37:17 AM Liczba szacunów: 0
  • dobry fizjoterapeuta

    Post
    Informator ŁÓDZKI

    Ja polecam w Łodzi na Zgierskiej ABC Factory Salon Spa. Przyjmuje tam fizjoterapeuta. Aplikuje plastry kiensio

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2377 Data: 3/25/2014 3:17:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Powracające krostki na nosie

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Tzn jakie plastry ? jak sie nazywają i gdzie kupie takie cos?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1189 Data: 1/20/2013 5:42:59 PM Liczba szacunów: 0
  • po treningu...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] dobrym rozwiązaniem, aha i najlepiej było by gdybys pił mleko takie do 0,5% Napisałes, ze masz prace siedzącą, to bierz z 2-3 kromki chleba razowego, na kazdą kromke z 2 plastry szynki, pomidorek, sałatka itd:) i juz masz mniejwiecej z 35 g białka z 75 g węgli:) Co do obiadu to gotuj sobie woreczek ryżu, pierś z kuraka pokrój na kawałki i [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 964 Data: 4/16/2004 1:19:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Raczej tylko tabletki, plastry. Nie liczyłbym na antykoncepcyjne działanie testa. Niestety :-))

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 728 Data: 11/13/2014 4:12:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolana ;(

    Post
    Sztuki Walki

    Miałem dokładnie to samo. Po 1 treningu na workach zjechałem tak kolana, że miałem strupy. Potem kilka kolejnych treningów i było coraz gorzej. Nie pomagały żadne maści ani plastry. Dopiero później się okazało, że dostałem ***** sko twardy worek. Oszczędź sobie bólu i po prostu zmień worek, a póki co zakładaj ochraniacze Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1429 Data: 10/4/2008 9:52:32 PM Liczba szacunów: 0
  • do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] jaj. Tak 3 całe + 2 białka. Przy Twojej wadze 2 jajka to bardzo mało II posiłek knapki z ciemnego chleba z indykiem i pomidorem indyk mam nadzieje że to mięso a nie cieenkie plastry szybki z indyka jeśli mięso to ok, ale daj go przynajmniej z 150g III posiłek 100g ryzu 100g piersi z kurczaka garsc oliwek więcej kurczaka! 100 to jakieś 21g białka [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 708 Data: 9/7/2009 9:58:24 AM Liczba szacunów: 0
  • JAK POZBYC SIE NADMIARU WŁOSUW NA PLECACH

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Depilacja, różne sposoby, plastry z woskiem, kremy, maszynka do golenia.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2561 Data: 7/8/2010 12:30:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolacja z mozarellą

    Post
    Kuchnia SFD

    Tak oklepana mozarella z pomidorem to, kroisz wszytsko w plastry skrapiasz oliwą z oliwek, octem balsamicznym i trochę kropli tabasco. Moze być omlet z mozarellą,, jakaś sałatka, ale też nie wiemy jakimi składnikami dysponujesz.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1242 Data: 2/9/2016 9:54:56 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do ocent

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] plus ryba albo kotlet z piersi bądź kotlet schabowy,ewentualnie rolada z piersi czy mielone z sałatka 100gramowa,3h później o kolo 19:00 V posilek 100g twarogu 1 jajko 2 plastry sera w domu po 22 to twaróg 100g ryz i jogurt pitny.z góry dziękuje za ocenę i pomoc Plus w międzyczasie 2x gainer dymatize ok 600 kalorii ekstra Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 529 Data: 5/26/2013 12:32:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Toczone obciążenie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Tokarz to huta, nie będzie Ci przetapiał złomu na obciążenie. Jedynie może obrobić materiał który się do tego nadaje czyli bodajże wałek się nazywa. Może wycinać plastry, obrabiać itp.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 405 Data: 11/23/2013 9:27:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Ozor, ozorki...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dlaczego tylko świńskie. Ozór cielęcy obgotować, zdjąć skórę. Pociąć na plastry i poddusić w sosie chrzanowym. Podstawa diety to raczej nie jest, ale dobre urozmaicenie tygodniowego menu.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 2874 Data: 4/2/2010 12:34:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc przy diecie.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I posiłek -150g jogurtu 4 4 23 -45g płatków 3,3 0,4 33,5 -2 kapsułki tranu II posiłek -4 kromki chleba razowego (ok. 160g) 8,5 2,4 81 -4 plastry sera (ok. 60 g) 15 16 0 III posiłek -3 kromki chleba razowego(ok. 120g) 6,3 2 60 -3 jajka gotowane (ok. 150g) 15 12 1 IV posiłek -100g makaronu 10 1,5 75 -65g sera białego 12,3 2,6 2 -łyżka cukru TRENING [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 829 Data: 12/28/2009 1:30:41 AM Liczba szacunów: 0
  • dieta dla laików

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] weglowodany 91.3g tłuszcz1.8g 402kcal płatki zamień na owsiane, dodaj źródło białka-np jajko, i tłuszczy- oliwę 2posiłek; ser kremowy camembert 125g 2 kromki chleba graham 2 plastry szynki białko;14.9g weglowodany;37.5g tłuszcz;31.2g 332kcal tu daj węgle o niskim ig-kaszę/makaron razowy;z mąki durum;pełnoziarnisty/ryż dziki; [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 849 Data: 12/30/2008 9:32:31 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Sniadanie : Owsiane np + rodzynki orzechy. 8:00-10:00 wydaje mi sie ze to w szkole więc jakies pełnowartościowe jak nie chcesz nosic pojemników razowy + plastry mięsa + warzywko 13:00 Pełno wartościowy posiłek 15:30 podobny jak 13:00 tylko wymien składniki kolacja Twaróg PS : Nie jestem specjalistą poczekaj na wypowiedz lepiej odswiadczonych. [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 2/23/2010 7:01:51 PM Liczba szacunów: 0
  • dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    6;30 platki owsiane+orzechy+rodzynki 8:00 owoc 10:00 2 kromki pelnoziarnistego chleba twarog chudy 3 plastry wedliny, lisc salaty, papryka,jajko 13:00 piers indyka badz kuraka ok 200 gram ryz brazowy lub kasza gryczana, badz warzywa duszone, oliwa z oliwek 15:30 piers indyka badz kuraka ok 200 gram ryz brazowy lub kasza gryczana, badz warzywa [...]

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 2/23/2010 7:46:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] pod godziny a wiec : 7.00 porcja hp ; 7.45 posilek + witaminki i omega (owsianka i banan i orzechy); 8.30 100g gainera; 10.00 posilek (200g twarogu, ciemne pieczywo i plastry indyka; 11.30 100g gainera; 13 posilek ( ryz z kurakiem w warzywach polany oliwa); 15,00 posilek (albo mega kanapki indyk+ papryka+pomidor + rozne rzeczy albo tunczyk [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1470 Data: 1/23/2007 8:44:15 AM Liczba szacunów: 0