SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan dla poczatkujacego

  • PLAN NA MASE DO OCENY

    Post
    Trening dla początkujących

    Owszem dobre na początek (nigdzie nie pisałem że to plan na całe życie), znacznie lepsze dla początkującego niż split typu "30 serii na klatę, bica, nogi 4 serie". A pisząc teksty typu "pompy w klacie nie czuć po tym ani w ogóle żadnej pompy" (już poprawiłem łaskawie twoje błędy) pokazujesz jaki poziom wiedzy prezentujesz.

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1096 Data: 2012-08-16 13:09:19 Liczba szacunów: 0
  • Plan do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie rozumiem, opierałem go na przykładowych planach podwieszonych w dziale, a co ma konkretnego wnosić?? Ćwiczenia są złe? "pamiętaj że duże grupy od 12-16s a małe 9-12s" Chodzi o ilość powtórzeń?! edit: Posiada ktoś plan na masę dla początkującego który nie zawiera ćwiczeń obciążających zbytnio kręgosłupa? Zmieniony przez - Krogul w dni

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1436 Data: 2009-01-31 21:54:02 Liczba szacunów: 0
  • Plan na 2 dni do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    To ma być plan na mase, czy dla początkującego ??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 771 Data: 2006-09-11 18:08:34 Liczba szacunów: 0
  • Masa

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie tak łatwo CI dodawać obciążenia ? Ja cwicze rok i progres cały czas 2,5kg co tydzien niemal,chyba, że gorsza micha to wtedy zastój miałem. Jakie masz wyniki w podstawowych bojach ? Plan dla początkujących ? Rok ćwiczeń uważasz się za nie początkującego ? Do 2 lat minimum będziesz nim jeszcze.

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 944 Data: 2014-02-23 15:29:54 Liczba szacunów: 0
  • DIETA dla Ektomorfika

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czywiście też trzeba jeść i zadbać o warzywa.. przyczyn braku wzrostu masy można szukać też w treningu, który trwa za długo.. i jest mało intensywny. dla początkującego dobry plan i trening powinien trwać max. 50min + rozgrzewka. ps. trzymałem dietę przez 1,5miesiąca i przytyłem ok. 2kg :)bez "odżywek" zrobiłem przerwę 2 tygodnie i schudł

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2488 Data: 2009-04-25 16:23:34 Liczba szacunów: 0
  • FBW - MASA - 3x TYG. - Do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    ląda u Cb ani razu nachwytem nie da rady? podchwyt ile razy? Na razie nie potrzebujesz żadnych skosów/suwnic itp udziwnień. http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html Ten plan jest najlepszym dla początkującego, nie skomplikowany trening, szybkie postępy, jak się boisz normalnego wiosła to machaj hantlem w podporze, pieprz wyciągi.

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1416 Data: 2012-08-17 15:20:43 Liczba szacunów: 0
  • Jak dawkować BCAA podczas takiego treningu?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Mam takie pytanie odnośnie dawkowania. Od dziś zaczynam używać bcaa xtra a mój plan treningowy na dziś wygląda tak, że ok 16.00 będą ćwiczenia siłowe (pompki zwykłe, wąskie, szerokie, dipy na krzesłach, brzuszki proste i skośne) a potem o 19.00 mam około 1,5h trening w piłkę. Kiedy najlepiej suplementować? Przed siłowymi? Po siłowych a przed piłką?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1218 Data: 2015-05-28 12:13:12 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy plan

    Post
    Trening dla początkujących

    bieranym obciążeniem, wyciąg dolny. Dieta : trzymam zapotrzebowanie kaloryczne, z nadwyżką Przeciwskazania medyczne : żadnych Zażywane suplementy : żadne Ostatnio przerabiany plan: ostatnio był to siłowy 5x5 kalistenicznie. Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): nigdy nie brałem na max, ale

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 550 Data: 2014-03-20 20:11:55 Liczba szacunów: 0
  • Powiedzce czy to się sprawdza ?? 5 dniowy plan na masę

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja tez nie widze niczego zlego w nicku. A plan z dupy. No i 5 dni w tyg to dla poczatkujacego chyba za duzo

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 975 Data: 2009-05-08 20:23:54 Liczba szacunów: 0
  • NooB PYta.Kreatyna,dawkowanie,odżywianie.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ja mam napiety plan treningowy dlatego musze duzo cwiczyc, a dla poczatkujacego rzeczywiscie moze lepiej mniej

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2966 Data: 2008-01-01 13:49:46 Liczba szacunów: 0
  • Trening do oceny ! Prosze o pomc fachowca

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    PODAJE ZMIENIONY PLAN PROSZE O OCENE ORAZ O OPISANIE ILOSCI SERI NA DANE CWICZENIE ORAZ ILOSC POWTURZEN ! Smile A MOJ SPRZET TO DRAZEK WMONTOWANY W FUTRYNIE , LAWKA FIRMY KELTON PODAJE LINK DO JEJ OGLADNIECIA http://www.allegro.pl/item247060630__nowy_kelton_zestaw_z_lawka_hyperion_ii.html ,NIE POSIADA JEDNAK MODLITEWNIKA :( ,2 HANTELKI KROTKIE , 1

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 697 Data: 2007-09-29 08:27:26 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    to co nazywasz planem nie ma zbytnio sensu, trudno mieć przyjemność z treningu który jest jakimś dziełem przypadku, listą ćwiczeń w dodatku miksowanych co tydzień. Dla początkującego plan ma być prosty, łatwy do ogarniecia abyś mógł kontrolowac progres siłowy. Oparty na 3 głównych liftach po to, żebys ogarnął technikę bo zakładam, że jej brak. Ch

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 604 Data: 2015-05-18 23:49:01 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze odpowiedniego planu treningowego

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten plan, który posiadam aktualnie jest ok ? Pon : klata, biceps, przedramię Środa : Nogi, barki Piątek : Plecy, triceps Juz sie do niego przyzwyczaiłem, dobrze mi się robi, żadnych skutków ubocznych nie zauważyłem, tylko planuje zmniejszyć serie z 4 na 3 bo podobno dla początkującego 4x4 to troche za dużo

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 423 Data: 2016-05-13 12:47:50 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy !

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. na poczatek nie potrzebne odżywki sama DIETA 2. j/w 3. http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_FBW_Full_Body_Workout_by_georgu-t364504.html ten plan treningowy bedzie najlepszy dla poczatkujacego poczytaj o tym i i cos ułoż. jesli chcesz cos zmienić w swoim wygladzie nabrać miesni to musisz podejść do tego jak najbardziej profesjonalnie.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2012-07-22 13:57:42 Liczba szacunów: 0
  • Act

    Post
    Trening dla początkujących

    To znaczy ze plan Michaila jest nie skuteczny dla początkującego skoro mówisz że jest to "wynalazek"? Anie podałem info o sobie dlatego że w poprzednim moim temacie już to zrobiłem i uznałem że jest to już nie potrzebne.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 626 Data: 2011-01-31 19:02:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening ogólnorozwojowy rozpisany przez trenera S4...

    Post
    Trening dla początkujących

    chyba nie byłeś uważnym czytelnikiem. tam miałeś praktycznie gotowy plan. wystarczyło go tylko wykorzystać ew wnieść lekkie korekty pod siebie co do tego wyżej to jest tragedia. przeładowany. przykladowo w treningu A masz 2 razy barki i oba te same ćwiczenia tylko nazwa inna. poza tym powinieneś iść od najwiekszych partii do najmniejszych (nie jest

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2521 Data: 2013-04-22 20:50:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Ten plan jest dla początkującego, więc myślę, że na razie będzie dobry, potem przerzucę się na coś konkretnego. Czyli spokojnie można go realizować? Czy może dodać jeszcze jakieś ćwiczenia na nogi?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 360 Data: 2013-07-04 15:17:41 Liczba szacunów: 0
  • pytań kilka

    Post
    Trening dla początkujących

    1) ja bym nie polecał takiego połączenia jak Ty,czyli plan FBW plus katowanie brzucha w dni nietreningowe. Dlaczego? Ano dlatego że skatowany brzuch nie będzie stabilizatorem tułowia w dzień gdy masz robić ciąg czy siady które zapewne w planie FBW masz. 2) wystarczy Ci tyle Zauważ że robisz te ćwiczenia wiecej jak raz w tygodniu(domyślam się ze mi

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1003 Data: 2009-05-15 13:34:16 Liczba szacunów: 0
  • Najbliższe 10 miesiecy treningów.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    Na początek może być. 10 miesięcy to za dużo czasu, żeby ustawiać dokładnie treningi dla początkującego(za dużo rzeczy może się w tym czasie wydarzyć) plan PON 1. przysiad przedni (robie to ćwiczenie bardziej w ramach rozgrzewki) 50x5 2. siad 90x5,5 3 uginanie nóg na maszynie 4-5x8-6powt 4.wl 55x5,5 5, ww 45x5,5 6.poręcze 3x6 SR MC 150x5,5 MC dyna

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2010-02-11 12:16:52 Liczba szacunów: 0
  • czy dobry plan treningowy???nie za duzo tego???

    Post
    Trening dla początkujących

    5 cwiczen z 12 to sama klata oglnie calkiem plan skopany, gdzie masz plecy ? 2 godziny to jednak za duzo dla poczatkujacego propunuje trening FBW napewno bedzie lepszy od twojego

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 734 Data: 2008-12-06 11:41:45 Liczba szacunów: 0