SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

plan dla poczatkujacego

  • Ilość serii?!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jedna reke) Pt - Barki (3x3), Brzuch (3x3) Czy dorzucic/zmniejszyc/zmienic cos? ps. Wiem ze jest "cykicznosc grupa II" w postach, ale pytam czy ten wyzej ogolnikowy plan jest ok? Aha nogi zaczne se po wakacjach (znaczy za 2 miesiace przy modyfikacji planu treningowego) ps2. Aha i czy lepiej stosowac odpowiedni w cwiczeniu 12,10,8 powtorze

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1259 Data: 2005-07-17 20:00:44 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić przyrost mięśni.

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    ciężkich ćwiczeń pewnie nie masz i spore braki w podstawach. Ciekaw jestem jak trenujesz klatkę gdy dzień wcześniej zmęczyłeś trica? Nie mówiąc że brakuje w tej rozpisce wielu grup. Poczytaj tematy w dziale dla początkujących i dziale junior, potem wrzuć plan i dietę do oceny. Wytrwałość masz skoro rok machasz bez celu i efektu albo upór %-) pozdr

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 455 Data: 2014-01-19 10:53:09 Liczba szacunów: 0
  • MASS - orlandoo

    Post
    Trening dla początkujących

    Dziekuje bardzo za plan :) mam tez kilka pytań 1. Zaznaczylem "Masa i siła", a Ty zmieniłeś na Sylwetka, czyli pewnie tak powinno być, ale chciałbym się upewnić. 2. Dla totalnego początkującego (ale zmobilizowanego :) ) lepszy będzie 3 czy 4-dniowy program? 3. Z tego co się orientuję czytając tą tabelkę, trzeba robić jedno ćw, za chwilę d

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 917 Data: 2008-02-12 11:28:00 Liczba szacunów: 0
  • pobódzenie mięśni?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    zmuszasz go do rozrostu. pepello - Ty sie normalnie chłopie opier****sz !! klate katujesz w tylu seriach, a plecy, barki i reszte sobie odpuszczasz własciwie Rozpiętki rób raz i to na końcu. Na dodatek proponuje robic je na skosie. Co do reszty cwiczeń to dowal troche, bo plan masz (oprócz klatki) jak dla maksymalnie poczatkującego Pozdrawiam...

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1576 Data: 2006-06-01 17:21:17 Liczba szacunów: 0
  • hantle a metabolizm

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    stes chudzina i nie miales do czynienia z ciezarami wczesniej to cos tam ci leciutko urosnie. To jest tzw. fenomen poczatkujacego, ale po tym okresie szoku dla organizmu musisz ulozyc sobie plan ktory ma konkretny cel czyli odpowiedni ciezar i odpowiednia ilosc powtorzen. I oczywiscie trenujesz cale cialo zeby nie robic dysproporcji w wygladzie.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1153 Data: 2011-06-02 22:28:16 Liczba szacunów: 0
  • Plan 5x5 do sprawdzenia

    Post
    Trening dla początkujących

    Czytalem ten artykuł na silowni juz cos cwiczylem itp poprostu dalej uważam sie za poczatkujacego w tej dziedzinie i właśnie w oparciu o ten art zrobiłem swój plan który nastawilem bardziej na siłe bo w art sa nastawione na mase + tyle ćwiczeń na jednym treningu co w etapie 3 czy tam 4 to dla mnie za duzo biorac pod uwage ze normalnie pracuje studi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2018-07-13 11:26:17 Liczba szacunów: 0
  • Cwiczenia w treninug-pomoc w wyborze (nogi)

    Post
    Trening dla początkujących

    wg regulaminu wklej wypełnioną ankietę działu. ps. zadajesz pytania początkującego,a będziesz robił metodą zaawansowanych,chyba wybrałeś zły plan,zacznij od planu proponowanego dla początkujących - skoro już jesteś w tym dziale na tym forum.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 369 Data: 2012-07-12 16:26:56 Liczba szacunów: 0
  • fbw 5x5 ala Iverson ;]

    Post
    Trening dla początkujących

    jak 3 post? no kiedys pisalem, widocznie nie dostałem odpowiedniej oceny i pisze jeszcze raz. Nie chcecie to nie oceniajcie, a po to jest forum ze mam prawo pisac ile mi sie chce a nikogo nie obrazam. Dlaczego dla bardzo poczatkujacego? tak to pierwszy plan siłowy. staz ponad rok. Moze ktos odpowiedziec na te pytania co zadalem?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1664 Data: 2009-02-01 12:29:41 Liczba szacunów: 0
  • Pompki + Brzuszki

    Post
    Trening w domu

    Ten plan z K** jest ok dla zupełnego początkującego. Na SW i tak robisz niektóre z tamtych ćwiczeń(przynajmniej na mojej sekcji jest kilka takich ćwiczeń). Jeśli chcesz to możesz poćwiczyć technikę wydychania i oddychania + samą technikę ruchu np. przy lustrze a najlepiej z trenerem. W siłowni gdzie chodzę 90% osób jeśli nie więcej nie umie zrobić

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1785 Data: 2012-08-02 05:20:17 Liczba szacunów: 0
  • Slaba wytrzymalosc - problem w zwiekszaniu ciezaru

    Post
    Trening dla początkujących

    Dla Ciebie jako początkującego FBW jest bardzo dobre... jak chcesz to napisz do mnie na gg 2562562 to ci zapodam też fajny plan mój, który przynajmniej mi daje fajne efekty...

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 645 Data: 2012-02-22 23:24:09 Liczba szacunów: 0
  • Objętość w treningu siłowym do Sene

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    ch po 1 powt(te jedynki byłem zmuszony robić ze względu na zsuwającą się z pleców sztangę). Początkowo obawiałem się, że to będzie wielki niewypał ale jak się później okazało plan sprawdził się rewelacyjnie i pod koniec tych wakacji wstałem 300. Zapewne przy siadach w sprzęcie zostanę przy takiej opcji, gdyż "żywotność"(czytaj mniejsze ry

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 4316 Data: 2011-09-19 11:10:43 Liczba szacunów: 0
  • błagam o pomoc

    Post
    Trening dla początkujących

    chodzi mi drodzy koledzy o konkretny plan treningowy, niekoniecznie taki który odrazu będzie kład nacisk na redukcję masy, mam dużo czasu chce poprostu aby moja ciężka praca i wylany pot nie szedł na marne bo źle coś robię chce robic trening min 4 razy w tygodniu , nie uwzględniająć brzucha bo na to poświęce 3 pozostałe dni, wiem że w necie pełno j

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 906 Data: 2012-03-05 00:41:16 Liczba szacunów: 0
  • Nie mogę zbudować masy ;/

    Post
    Trening dla początkujących

    opadzie 3x5 - podciąganie się na drążku podchwytem 3x8 (to jest twój biceps) Piątek:A - tak jak poniedziałek ...etc Tydzień pierwszy: AxBxAxx Tydzień drugi: BxAxBxx Masz już plan którym będziesz ćwiczył przez najbliższe tygodnie. Dieta? w dziale dla początkujących?, wystarczy że zwiększysz ilośc kcal w dziennym spożyciu, wywalisz śmiecie (10 wska

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1590 Data: 2009-02-16 19:32:05 Liczba szacunów: 0
  • PLAN FBW Z PRIORYTETEM NA KLATKE ORAZ BARKI

    Post
    Trening dla początkujących

    Na priorytet zdecydowanie za wcześnie. Plan, którym trenujesz jest dla zupełnie początkującego więc priorytetów tutaj nie ma co nawet dokładać.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1286 Data: 2017-05-23 13:45:18 Liczba szacunów: 0
  • Co sądzicie o moim treningu?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Zrób se plan z podzialem na grupy mięśniowe. Ja tez mam 14 lat i waże 56kg (dziwny zbieg okoliczności) i robie właśnie taki trening. Ja bym proponował taki trening: PONIEDZIAŁEK: klatka WTOREK: plecy ŚRODA: nogi CZWARTEK: wolne PIĄTEK: klatka SOBOTA: nogi NIEDZIELA: wolne Nie ćwicz 6 dni w tygodniu bo sie zajedziesz A plecy są tylko raz bo w naszym

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 925 Data: 2004-05-10 21:21:28 Liczba szacunów: 0
  • Moja rozpiska planu treningowego ACT

    Post
    Trening w domu

    mięśniowego przez osoby początkujące to podstawowy i najczęściej popełniany bład, więc takie porady możesz zostawić dla fanów chińskich produkcji filmowych w tematyce karate. plan jest ok, ale może cały trening wykonasz na dworze? przysiady z ketlem przy klatce, dumbel swing z ketlem, podciaganie na drążku podchwytem, pompki klasyczne, podciag

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 975 Data: 2012-10-03 18:43:23 Liczba szacunów: 0
  • Siła + CZYSTA MASA MIĘŚNIOWA prośba o rozpis planu na 3 dni

    Post
    Trening dla początkujących

    ułożenie planu na 3 dni pon-śro-pią. konkretnie jakie ćwiczenia w jaki dzień i w jakiej kolejności od jakiego zaczynać i jakim kończyć z jakimi powtórzeniami i czy stały ciężar czy dożucać ciężar ? prośba żeby plan nie był dla jakiegoś początkującego i młodego chłopaka ja już nie rosne i itp. wiec może być bardziej zaanwasowany w ilość i powtórzeni

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 811 Data: 2012-06-13 15:51:38 Liczba szacunów: 0
  • Przytycie i późniejsze nabranie masy mięśniowej. Początkujący i Zaniedbany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    czego, na siłowni nie będą zwracać na Ciebie szczególnej uwagi. Sam od niedawna zacząłem chodzić na siłownię, niczego wielkiego nie osiągnąłem, ale zamierzam ;) Znajdź jakiś plan treningowy dla początkujących, skorzystaj z poradników dotyczących wykonywania tych ćwiczeń i śmigaj na siłownię. Nie musisz od razu nie wiadomo ile brać na sztangę, może

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 675 Data: 2014-11-04 22:59:15 Liczba szacunów: 0
  • Plan 10-tygodniowy - bieganie

    Post
    Inne dyscypliny

    awo za podjęcie właściwej decyzji! Zdziwisz sie postępami i gwałtownym (skokowym!) wzrostem kondycji biegowej. Dla pokrzepienia i motywacji dodam że w styczniu zacząłem robić plan 10-cio tygodniowy (po 12-tu latach palenia), w lutym biegałem 30 min. a obecnie w całkiem przyzwoitym jak na początkującego tempie robię 20km. Teraz rada: bieganie po bet

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 9812 Data: 2003-05-05 13:49:44 Liczba szacunów: 0
  • Plan Treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    NIkt ci nie bedzie ukladl planow!!!!Musisz sam sie tego nauczyc i ukladac zgodnie ztym co chesz osiagnac!!!My nie jestesmy Toba i nie mozemy ci nazucic takiego i takiego planu.W postach podwieszonych masz atlas cwiczen w sam raz dla ciebie(poczatkujacego)masz tam wszysttko wytlumaczone podane a nawet jest przykladowy plan domatora.Poczytaj uloz cos

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1762 Data: 2006-04-29 15:48:41 Liczba szacunów: 0