SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pierwszy cykl suplementacji

  • pierwszy cykl suplementacji

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam wszystkich To moj pierwszy post wiec pozdrawiam wszystkich forumowiczow. Przychodze do was z pytaniem ktore pewnie pojawialo sie wiele razy na tym forum, a mianowicie jaka suplementacje wybrac na pierwszy cykl. moj staz na silowni to 2 lata z dluzszymi przerwami. od trzech miesiecy uczeszczam regularnie 5 razy w tygodniu. mam zamiar [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1148 Data: 5/18/2008 2:35:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl suplementacji

    Temat
    Odżywki i suplementy

    cwicze juz ok 3 lat z przrwami, do tej pory nie stosowalem suplementow(w miare dieta) ale chcialbym zaczac.Czy na pierwszy cykl monohydrat kreatyny plus jakies bialko serwatkowe po trenngu i np egg protein na noc to dobre rozwiazanie? ps. jesli cos do tego trzeba dodac to prosze o rade to kupie. a i jeszcze jedno - czy biorac kreatyne na czczo nie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 776 Data: 12/7/2011 8:04:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brac Kreatyne???

    Post
    Odżywki i suplementy

    No to jeszcze jedno pytanko. Jak sadzicie - lepiej polaczyc kreatyne z odzywka bialkowa czy z mass gainerem jakims ?? Mowie od razu ze to bedzie moj pierwszy cykl suplementacji, nie wiem czy nie tluszczu nie nabiore od tego za bardzo. Szczegolnie ze juz raczej chudy nie jestem. Jeden krok rozpoczyna tysiąc milową podróż

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 11162 Data: 11/30/2003 11:53:57 AM Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA - WANZE!!!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] JUZ MASZ w organizmie, dlatego poleca się stosowanie kreatyny po jak najdluzszym okresie cwiczen kiedy juz bardzo ciezko o przyrosty. ale zrobisz jak zechcesz. pamietaj ze pierwszy cykl suplementacji kreatyną z "zewnątrz" jest zazwyczaj najmocniejszy- ale jesli zastosujesz go na początku - napewno nie odczujesz takich postepow jakie [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1645 Data: 4/2/2008 8:39:06 AM Liczba szacunów: 0
  • DNP - długie opracowanie

    Post
    Doping
    PRO

    [...] poprawia się o 50 %? Dlaczego akurat o połowę? Uważam, iż potraktowanie poprawy metabolizmu pod wpływem DNP jako zależności liniowej nie jest dobrym pomysłem. Jako pierwszy argument pozwolę sobie przytoczyć fragment postu, o którym wspomniałam na początku. W części, w której wypowiada sie osoba stająca w obronie DNP (i uważająca DNP za [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2008 8:03:43 PM Liczba szacunów: 1
  • DNP - długie opracowanie

    Post
    Doping
    PRO

    [...] nie wszystkie osoby tego doświadczyły, jednakże jest to dość powszechne zjawisko, mianowicie każdy cykl DNP wydłuża okres uwalniania wody z organizmu. Przykładowo: mój pierwszy cykl – retencja wody utrzymywała mi się około 7-9 dni. Powiem też, iż zatrzymana ilość wody była na tyle śladowa, że prawie jej nie zauważyłam. Podczas [...]

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/18/2008 8:21:39 PM Liczba szacunów: 1
  • Czy kreatyna OLIMPU?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    [...] poziom siły mięśniowej. Jest więc on częstym wyborem, jeżeli chodzi o dodatek do suplementacji osób trenujących pod kątem budowania siły mięśniowej. Którą kreatynę wybrać na pierwszy cykl? Wybór kreatyny na pierwszy cykl zazwyczaj pada na monohydrat. To właśnie tego typu forma jest wybierana, jako ta pierwsza, ze względu na to, że charakteryzuje [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 14939 Data: 6/14/2018 6:40:36 PM Liczba szacunów: 0
  • witam jestem tu nowy i mianowicie chcialbym sie dowiedziec jaki prohormon na pierwszy cykl zastanawiam sie na polaczeniu mdrola z epi w cyklu 1 miech m drola i jeden epi oczywiscie odblok i oslonki witaminki itd co polecacie czy jest to odpowiedni cykl czy zbyt hmm silny jak na pierwszy raz pozdro. 1 .WIEK: 18 lat 2 .WAGA: 80 kg 3 .WZROST:182 cm [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/27/2009 3:55:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie, za 3 tygodnie miałem kończyć pierwszy cykl (test solo 16 tyg) i zaczynać odblok, w obecnej sytuacji nie wiem czy robić ten odblok czy zmniejszyć dawki i przeciągnąć do ponownego otwarcia siłowni (tylko kiedy?). Proszę o sugestie bo zależałoby mi jednak nie zredukować się kompletnie do poziomu sprzed cyklu, a też nie wiem czy powinien na [...]

    Odpowiedzi: 29475 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/17/2020 2:02:36 PM Liczba szacunów: 3
  • osobiscie odnotowalem, ze im czesciej stosujemy daa tym slabiej je czuc. zrobilem sobie 3 cykle 4onx4off i szczerze po pierwszym juz byla lipa, pierwszy cykl wspominal bardzo dobrze, pozniej nic ciekawego sie nie dzialo. produkt byl ten sam. wiec fakt kumulacji w orgamizmie daa moze byc dosc istotny co do czestotliwosci i zasadnosci suplementacji [...]

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2013 1:46:01 PM Liczba szacunów: 0
  • AXEL 97 - H.S.T. - BLOG

    Post
    Trening w domu

    Moja "przygoda z HST zaczela sie mozna by rzec dwa razy. pierwszy gdy przeczytalem jakos wczesna wiosna wywiad z biniem w KiFSDW , ale wtedy mialem plan wiec ze tak powiem potraktowalem to jako ciekawostke , a drugi raz to byl dzieki temu forum , gdy juz moj poprzedni dwuletni trening dobiegal konca i potrzebaowalem jakiejs odmiany glownie w [...]

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 17214 Data: 7/21/2004 12:24:57 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] stackach roznego rodzaju i no busterach, dodatek do diety typu białko jest potrzebne). Eefektem tego jest strata dobrego bodźca na później ( każdy pamieta swój najmocniejszy pierwszy cykl kreatynowy) jak i brak pilności i cierpliwości, czego efektem jest ( poruszane w artykule ) poszukiwanie odpowiedzi na "zastój" w suplementacji a nie [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 3729 Data: 2/9/2009 9:09:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Dla 16 latkow

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] caly brzuch, bo tak nie jest. Jaroch przyrosty sa wporzadku i w zupelnosci sie z Toba zgadzam co do suplementacji, nie mozna za wczesnie zaczynac, ale wyjasnij mi czemu twoj pierwszy cykl na suplemntach zaczyna sie odrazu od kreatyny?? mogles najpierw sprobowac bez kretki. Jesli chodzi o trening na rzezbe to odsylam do atlasu [...]

    Odpowiedzi: 18815 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/28/2004 4:40:53 PM Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/ pods,str.179 i 196 new 240

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] musze sie w koncu zdecydowac jaki ten cykl konkrety zrobic ale wiedze na temat suplementacji mam jak narazie słaba i ciezko mi cos konkretnego wybrac na ten pierwszy cykl a zdało by sie juz w przyszłym tyogdniu zamówic moze jakies rady? w sumie wuchta mi co nie co juz powiedział ale ine rady mile widziane a druga sprawa nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/8/2010 7:32:30 PM Liczba szacunów: 0
  • opinie na temat treningu

    Post
    Szybkie pytania bez logowania

    Poczekaj na Flexa i Tomq-Maga, oni ocenią ten trening. Co do suplementacji to możesz przeprowadzić swój pierwszy cykl na kreatynie, na początku może być monohydrat, np Vitalmaxa w prochu, chyba że wolisz w kapsułkach no to np. Olimpu. Do tego możesz sobie dokupić MZB na lepszą regenerację podczas snu. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1194 Data: 8/9/2010 1:50:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT] Lilith DT - s.54

    Post
    Ladies SFD

    PODSUMOWANIE 16 tygodni z Martą Kryptonim akcji: Uda – geh weg %-) W połowie grudnia los się do mnie uśmiechnął i Marta przygarnęła mnie pod swoje skrzydła :-D . Jeśli ktoś ciekawy, to początek znajduje się tutaj: http://www.sfd.pl/%5BFIT%5D_Lilith_DT_-t915227-s30.html Pierwszy cykl: machania – czas trwania: 8 tygodni Podążyłam drogą Mis i Ann. [...]

    Odpowiedzi: 549 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/21/2014 1:39:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 1) cel: nabranie beztłuszczowej masy ciała (cykl treningowy 7 tyg) 2a) nazwa produktu/produktów*: Scitec Hot Blood (820 g - 41 porcji), Scitec Creatine (proszek, mono, 75 porcji po 4 g) 300 g, Nitro tech (31 porcji - 907 g) 3) staż: 1/2 r 4) przerwa od ostatniego cyklu kreatynowego: Pierwszy cykl 5) stosowane wcześniej preparaty kreatynowe i [...]

    Odpowiedzi: 3062 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/22/2010 2:33:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Super Cykl !

    Post
    Doping

    Przeczytałem wszystie posty o Cyklu Dąbka iiiii... Stwierdzam że zostałem przekonany do tej metody chociąż już nie wiele byłem od tego żeby wziąść pierwszy raz TESTOSTERON. Chciałem się tylko tym podzieić że zacząłem czytać forum od suplementacji a skończyłem na dopingu. Nie wiem czy moje rozważania będą słuszne ale do tej pory ćwiczyłem na sucho [...]

    Odpowiedzi: 585 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/26/2002 6:52:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 6

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Cześć, chciałem jeszcze zapytać o pare rzeczy dotyczących suplementacji kretą i BA. Mianowicie: Od maja rozpoczynam swój pierwszy cykl, czy może On trwać 53dni? Mniej/więcej? cykl 8-12 tygodni będzie ok Czy podczas suplementacji kreatyną rozpocząć ją fazą nasycenia czy brać takie dawki jakie widnieją na etykiecie? bez żadnych faz, 5g kreatyny w [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/1/2014 7:23:24 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kg (8 razy) , rekordów dawno nie sprawdzalem -Przysiad: nie sprawdzalem -Mc: ~ nie robię - niedawna kontuzja 12. Czy masz dietę? Tak Witam ! Trzy miesiące temu miałem swój pierwszy cykl na Epistane. W czwartym tygodniu dostałem mocnej zgagi syfów i backpumpsów :) Musiałem skończyć na jednym opakowaniu bo o ile backpumpsy da się przeżyć to [...]

    Odpowiedzi: 4380 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/3/2015 8:33:02 PM Liczba szacunów: 0