SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pepka

  • Ból pępka przy dotyku

    Temat
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witam mam problem z pępkiem kiedy dotykam centralnie pępka czyli wgłębienia w brzuszku odczuwam ból, czy to może być coś poważnego czuy raczej nie ma się czego obawiać?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 9735 Data: 9/29/2012 9:50:39 PM Liczba szacunów: 2
  • Silne Kłucie W Okolicy Pępka

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Od dłuższego czasu (praktycznie gdy zacząłem ćwiczyć) zdarza mi sie silne kłucie w okolicy pępka (tak jakby ktoś mi wbijał coś w pępek) w tym czasie nie mogę się wyprostować z bólu a każde napięcie brzucha każdy rcuh potęguje ból, który zmierza aż do pęcherza. Nie mogę w tym czasie oddać moczu bo także występuje przy tym ból (również przy [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 14467 Data: 12/28/2005 8:47:43 PM Liczba szacunów: 0
  • przebicie pepka- znieczulenie

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    niedlugo przebjam pepek. mieskzam w malym miescie (10 tys ludzi) i jest tu 1 studio piercingu. w dodatku ta pani nie ma znieczulenia takeigo prawdziwego wiec wlansie zmaowilam sobie ten taki spray zamrazajacy. straszeńsko boje sie przebicie i zrobie wsyzstko co mozna zeby to jakos zmnijesyzc bol. mam pytanie. ile trwa przebijanie? czy to jest [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 15616 Data: 3/26/2007 8:50:17 PM Liczba szacunów: 2
  • Jak to w końcu z fatem poniżej pępka?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Cześć, pewnie niektórych też nurtuje pytanie co zrobić, aby przyspieszyć spalanie tłuszczu na dolnych partiach brzucha. Chętnie bym usłyszał Wasze rady. Czy np. ćwiczenia na dolną część mięśni prostych brzucha, choć to mało logiczne, raczej tylko zwiększy się siła i masa? O i jeszcze dla zainteresowanych fizjologią i anatomią: czy tłuszcz [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 9442 Data: 6/20/2007 9:44:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Tłuszcz w okolicy pępka

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    witam. nie jestem laikiem i wiem że nie da się spalić tłuszczu miejscowo, jednak irytuje mnie że mam kaloryfer u góry brzucha, jednak im niżej tym więcej tłuszczu a w okolicy pępka to najwięcej. na ciele też mam mało tłuszczu, mam dużo widocznych kabli na rękach i barkach. możliwe że takie geny? w sumie u braci (niećwiczących) i u ojca też [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 5459 Data: 7/16/2012 11:33:10 AM Liczba szacunów: 1
  • Pielęgnacja pępka:)

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Pielęgnacja pępka:)Pielęgnacja pępka:)Niecaly miesiac temu zrobilam sobie kolczyk w pepku. Przemywam go dwa razy dziennie woda utleniona, ale moze ktos wie jakiej nasci powinnam uzywac zeby dobrze, bez zadnych powiklan zagoilo mi sie to zagoilo?? a tak wogole to co sadzicie o kolczykach w pępku??

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 8788 Data: 4/4/2005 7:06:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból od pępka w dół

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Cześć. Mam następujący problem. Czasem (raz na parę tygodni) mam coś takiego, że jak się wyprostuję to czuję rwący ból od pępka schodzący na dół, tak że nawet go troche w penisie czuję. Najczęściej mam to po koszykówce, tzn jak ju z skończe grać, usiąde, odpocznę i wstanę, nieraz też mi się zdarza po wstaniu rano. Najczęściej mija to po jakiś [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 4725 Data: 12/2/2005 7:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • cuchnaca wydzielina z pepka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    od jakiegos czasu w pepku zuwazylam cuchnaca wydzieline.Nie ma jej duzo/na samym dnie pepka/ ale jest dosyc cuchnaca.Co moze byc przyczyna?Gdy zdezynfekuje to szczypie w pepku.Wyglada na to,ze jest tam ranka.Dodam,ze mam zapalenie blony sluzowej zoladka ,biore leki zobojetniajace soki.Dodam,ze mam 53 lata,biore leki na nadcisnienie/lorista.concor [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 5904 Data: 1/31/2011 9:54:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Siniak na wysokości pępka/wątroby

    Temat
    Doping

    Witam, Nie będę wdawał się w szczegóły dotyczące mojego treningu czy diety. Właśnie kończę drugi tydzień na DMZ-15 (ph),biorę do tego hepatil 2 tab/dzień. Czasami "czułem" wątrobę,ale było to chwilowe,sęk w tym,że dzisiaj zauważyłem plamkę/siniak na wysokości pępka po lewej stronie. Nie jestem pewien czy wczoraj przy treningu nóg gdzieś nie [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3783 Data: 11/25/2011 1:26:15 PM Liczba szacunów: 0
  • wydzielina z pepka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    nad ranem od kilku tygodni mam wydzieline zolto-rdZenna w pepku czy to jest cos powaznego i do jakiego lekarza mam pojsc? w ciagu dnia wkladam sobie do pepka wacik ale wowczas nie mam zadnego wycieku przemywam woda utleniona na patyczku od czyszczenia uszu.Jestem owlosiony dosc duzo statnio ogolilem okolice pepka przy tym zgubilem dosc duzo [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3895 Data: 12/4/2010 5:53:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Odstający brzuch poniżej pępka u faceta

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam! Mam problem z odstającym brzuchem poniżej pępka. Od pewnego czasu stosuje dietę i chodzę na siłownie. Zrzuciłem już nawet parę kilogramów ale tłuszcz na brzuchu pod pępkiem pozostał. Jest to dość dziwne ponieważ resztę ciała mam szczupłą. Wie ktoś może co zrobić żeby ten tłuszcz zaczął spadać z okolic brzucha a nie z innych partii ciała? [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4104 Data: 7/15/2017 9:28:13 PM Liczba szacunów: 9
  • Pielęgnacja pępka:)

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Niecaly miesiac temu zrobilam sobie kolczyk w pepku. Przemywam go dwa razy dziennie woda utleniona, ale moze ktos wie jakiej nasci powinnam uzywac zeby dobrze, bez zadnych powiklan zagoilo mi sie to zagoilo?? a tak wogole to co sadzicie o kolczykach w pępku??

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 5374 Data: 4/4/2005 7:12:45 PM Liczba szacunów: 0
  • tłusz gromadzacy sie wokol pepka...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam,moim problemem jest to,ze tłuszcz na brzuchu gromadzi mi się w przeważającej części właśnie tam..nie wiem co na to poradzić,tzn jakieś ćwiczenia.najlepiej takie,które można wykonywać w domu. BTW. od 7 dni robię ćwiczenia a6w.mam nadzieje ze pomoże.mam wiec w związku z tym drugie pytanie.czy miedzy seriami mogę robić przerwę chociaż 5 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 11/22/2008 12:46:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból brzucha w okolicy pępka dziewczyna

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Mam mały problem moja dziewczyne (19lat) boli brzuch od ponad tygodnia, kucie w okolicy pepka czasem gorzej jak cos zje nie zawsze, raz się nasila raz lekko ustepuje. Lekarz przepisał nospe, paracetamol, polprazol, syrop redukcyjny nadmiar kwasu solnego w żołądku, wczoraj była na usg x4 badanie moczu x2 nic nie wykryli, ból nie przechodzi zero [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 734 Data: 3/7/2014 8:41:15 AM Liczba szacunów: 0
  • Ból mięsniowy w okolicy pępka

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Cześć, od wczoraj pojawił się u mnie ból brzucha dokładnie pod pępkiem. Ból występuje tylko przy dotyku w tym miejscu przy ćwiczeniach wgl nie czuję tego bólu. Gdy dotykam czuję taki piekący ból. Nie wiem czym to moglo byc spowodowane, ponieważ dyskomfort pojawił sie nagle gdy drapałem sie po brzuchu :-P. Spotkał się ktoś z was z czymś takim? [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 509 Data: 1/19/2014 2:02:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból wyżej pępka

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Podczas ostaniego treningu na siłowni przesadziłem z ciężarem na sztandze (ławka pozioma) Niby 5kg więcej (razem 100kg) ale wystarczyło żebym nie podniósł po opuszczeniu Nie był to pierwszy raz więc bez paniki opuściłem powoli na klatke i (zrolowałem) na dół na uda i opuściłem na ławke Wszystko pięknie ale już na drugi dzień czuje lekki [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 566 Data: 4/20/2018 8:39:25 PM Liczba szacunów: 0
  • ropa z pepka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    co oznacza jesli w pepku pojawia sie co jakis czas ropa, i potem zanika, przewaynie w nocy jak sspie a gdy rano wstaje to caly pepek jest w ropie,potem yanika i ya pare tzgodni albo miesiecy pojawia mi sie to samo. cyzmmam sie z tego powodu martic czy jest to normalne, prosze o rade

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3525 Data: 12/5/2010 3:35:25 PM Liczba szacunów: 2
  • SILNE KŁUCIE W OKOLICACH PĘPKA PO POMPKACH !!!!!!

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mam poważny problem. Od kiklu dni odczuwam bardzo silne kłucie w okolicach pępka, nasilające się podczas wdechu i po posiłku. Ostatnio robię tylko pompki, kiedyś czynnie uprawiałem kolarstwo i sztuki walk, jestem w dobrej kondycji i dobrze rozciągnięty. Lekarze nie potrafią znaleźć przyczyny tych objawów. Czy ktoś z Was miał cos podobnego ? [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 4/19/2008 6:03:54 PM Liczba szacunów: 0
  • jak zrobic samemu kolczyk do pepka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    ja sobie zrobilam niedawno kolczykk w pepku .. balam sie troche ale teraz jest dobrze .. ;d no wiec ja to zrobilam tak .. kupilam welfron i wbilam pepek . na poczatku nosilam zwykly kupiony kolczyk do ucha i poczekalam az zrobi mi si enormalna dziurka w pepku .. jak mi sie zrobila to wlozylam wlasciwy kolczyk .. tylko na poczatku smarowalam sobie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1841 Data: 6/13/2010 1:22:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Ból po treningu w okolicy pępka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Cześć, od 3 dni odczuwam tymczasowy bol w dolnej, prawej części pępka, głównie podczas głębokiego wdechu, bądź przy czynnościach typu zmiany pozycji ( wstawanie, uginanie się ) podczas, gdy nie angażuje zbytnio miesni brzucha, bol ustępuje. Zaczęło się od treningu brzucha, podnoszenie nóg w zwisie na drążku, czy możliwe jest, że to nadwyrężone [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1149 Data: 4/21/2016 10:36:27 AM Liczba szacunów: 1