SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

pajace

  • Nieistotna, Camel, Martucca / Mlode mamy dbaja o sylwetke str. 59

    Post
    Trening dla początkujących

    marchew 10g oliwy 4. 150g lososia, warzywka jw byl bieg, bedzie pilka i twarog z lnianym i warzywka przed biegiem byl zestaw padnij-powstan, dzieci cwiczyly ze mna, zwlaszcz pajace im sie podobaly, pewnie sie z matki nabijaly ladnie mi idzie, jestem zadowolona, mysle ze za dwa, trzy miesiace bedzie mozna swirowac juz z dietka, a trening podkrecac

    Odpowiedzi: 1316 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-12-15 18:52:41 Liczba szacunów: 0
  • Joanna - tym razem się uda

    Post
    Ladies SFD

    o posiłku - choć to nie to co kiedyś, bo spadki cukru i osłabienie poszły w niepamięć, więc to zwykły głód mi doskwiera ;-) Trening A rozgrzewka: bieżnia + skoki, przysiady, pajace 1.thrusters z hantlami 10x8kg 10x8kg 8+2x9kg 10x8kg 10x8kg 8+2x9kg - hehe, tyłek ciężki 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10x7kg 10x8kg - lepiej gd

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-01 08:13:23 Liczba szacunów: 0
  • atraMento - 50 shades of gains s.60

    Post
    Ladies SFD

    jach czuję przeszywający prąd. Miska na dziś: +pomidory, sałata lodowa, cebula czerwona, kalafior, kapusta kiszona SFD/Images/2015/7/22/1d506d2f71614513a83da2ab9e885598.jpg spięcia brzucha - leżenie tyłem, nogi ugięte rozciąganie biodrowo lędźwiowego na ławeczce i za pomocą męża pajace rozciąganie mięśni pośladków + jazda na piłeczkach tenisowych

    Odpowiedzi: 704 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-30 20:42:33 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DT - 14.11 TRENING B Cięższy dzień. Nie dane było mi się wyspać widać. Choć trening był potrzebny... Czas treningu: 1h 26min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 46: 8x20kg(r), 8x25kg(r), 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg Eksperymentuję z liczbą powt w rozgrzewkowych Tydz 46: 10x20kg(

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-14 23:38:37 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    zechami włoskimi: /SFD/Images/2015/11/24/96d414f65d164f12a3aa5a558b9269de.jpg DT - 24.11 TRENING B Zero w tym dynamiki było. Czas treningu: 1h 43min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 48: 10x20kg(r), 6x25kg(r), 9x30kg, 9x30kg, 9x30kg, 9x30kg, 9x30kg Ostani to miałam ochotę po prostu puś

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-24 16:43:35 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    o miesiąca do podglądu oraz trening /SFD/Images/2016/3/27/c13a1638b53d475698a440d14cd38507.jpg /SFD/Images/2016/3/27/dd0fcef4a31543d799ba670e7c5ca4e3.jpg ćwiczenia z wczoraj pajace -rozgrzewka pompki meskie 12-12-10 przysiad w podrzutem 3 *12 po 15 kilo ściąganie drążka szeroko do karku 15* 5 sztabek 2 *12 po 6 sztabek wiosło sztanga 3*15 *25 kil

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-27 14:04:42 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    Miska ni liczona i trochę syfu wpadło więc nawet nie dodaję ,ale całe ciasto ze świąt wywaliłam żeby nie kusiło .Zjadłam dziś około 1700 kal .Wody wypiłam około 2 lirów . Cały dzień pracowałam w polu samych kroków zrobiłam 5 tyś nie liczyło mi skłonów ani przysiadów. Po dniu pracy na siłownie zrobiłam trening i mialam zajęcia zumby więc areo zalicz

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-30 21:38:07 Liczba szacunów: 0
  • Ania Dziennik redukcji

    Post
    Ladies SFD

    3 razy robiłam wpis treninngu i mi się cały czas usuwa ,więc napisze w skrócie pajace rozgrzewka 1 pompki klasyczne 17*o 2 więcej niż (ostatnio(*15*15 2 wyciskanie na płaskiej 15 *25 kilo (Dołozyłam 5 kilo ( , 15*25kilo,15*25kilo tu w ostatniej serii znów czułam bark więc szybko raczej nic tu nie dołożę 3ściaganie drążka do klatki 2 serie po 35 k

    Odpowiedzi: 333 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-04-04 19:28:38 Liczba szacunów: 0
  • Joanna - tym razem się uda

    Post
    Ladies SFD

    az po kolacji bo w brzuchu zbyt pełno, ciekawa jestem czy będzie jakaś zmiana w wymiarach na koniec rotowania ;-) No i 1 dzień nowego treningu! Rozgrzewka – rower, podskoki, pajace itp. Trening A 1.thrusters z hantlami 10x7kg 10x7kg 10x7kg – przysiad ok, gorzej z łapami, gdy trzeba je podnieść :-( 2a. wejście na ławkę ze sztanga lub

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-07 20:10:40 Liczba szacunów: 0
  • Joanna - tym razem się uda

    Post
    Ladies SFD

    amopoczucie/przemyślenia: super się rano ćwiczy :-)) ja to jednak porankowy człek jestem, mam też plan co do rekompozycji Trening A rozgrzewka: bieżnia + skoki, przysiady, pajace 1.thrusters z hantlami 10x8kg 10x8kg 8+2x9kg - hehe, tyłek ciężki ;-) 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10x7kg 10x8kg - lepiej gdy robię to energicz

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-25 09:06:02 Liczba szacunów: 0
  • Joanna - tym razem się uda

    Post
    Ladies SFD

    adłam omleta szarlotkowego z przepisu Uli, pyszny! ja jednak kocham słodkie potrawy /-)_ po treningu była sauna, kompletny restart %-) Trening A rozgrzewka: rowerek + skoki, pajace 1.thrusters z hantlami 10x8kg 10x9kg 7+3x9kg 10x8kg 10x8kg 8+2x9kg 10x8kg 10x8kg 8+2x9kg - hehe, tyłek ciężki 10x8kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10x8kg 10x8kg 10x7kg 10

    Odpowiedzi: 588 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-03-06 11:10:12 Liczba szacunów: 0
  • [FIT]Anchy:dopóki walczysz-jesteś zwycięzcą/pods. str 25

    Post
    Ladies SFD

    Dzień 5/Tydzień 3 Trening: 1. Rozgrzewka 3-4 min (bieg w miejscu,pajace,przysiady,rozciąganie) 2. Burpees 45 sek 3. Skip A 45 sek 4. Przysiady z wyskokiem 45 srk 5. Mountain climbers 45 sek 6. Jumping lounges 45s Po każdym ćwiczeniu 15 sekund przerwy. Taki obwód powtórzony 3 razy,przerwa między obwodami 1 min i 15 sek. Całość z rozgrzewką i rozciąg

    Odpowiedzi: 418 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-27 22:47:22 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja! Motywacja jest, efektów brak...

    Post
    Ladies SFD

    w ramach aero możesz robić nawet pajace chodzi o to, żeby było żwawo. Zacznij od 30min i dodawaj co tydzień 5min. Powoli, żeby na starcie nie wyczerpać wszystkich możliwości ;-)

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3101 Data: 2012-11-15 08:44:55 Liczba szacunów: 0
  • Przemiana wiosenna annawcz

    Post
    Ladies SFD

    y, kawa, zielona herbata, herbata, kombucha /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/2be8413d809c4e1cb57e3b77fb72348d.jpg AEROBY obwód x 6 do godziny 25 s /pauza 5 s wyciskanie sztangi 30 kg pajace +10 kg rozpiętki 2 x 8 kg przeskoki + wymachy 10 kg ramiona 5 kg / 2,5 kg skipy do ściany sit upy pompki spider men bieg 5.43 km/ CZAS 29:30/408 cal częściowo interwało

    Odpowiedzi: 894 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-10 11:14:23 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    końca, ten wytrwały :-P DT - 27.10 TRENING B Czas treningu: 57min Wysoko postawiłam sobie ostatnim razem poprzeczkę. Sam PP mnie zniszczył. Zdycham. Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek 12x20kg(r), 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg 12x20kg(r), 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x2

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-27 11:19:04 Liczba szacunów: 1
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    DT - 31.10 TRENING B Czas treningu: 1h 7min Dobrze, że będą dwa dni NT pod rząd }:-( Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek 12x20kg(r), 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg 12x20kg(r), 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg 12x20kg(r), 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg, 10x25kg 12x20

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-31 21:44:52 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    Wydrukowany i powieszony :-D DT - 10.11 TRENING B Rzeźnię sobie zafundowałam dzisiaj %-) Czas treningu: 1h 16min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 46: 10x20kg(r), 8x25kg(r), 10x27,5kg, 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg Tydz 45: 11x20kg(r), 10x25kg, 8x27,5kg, 9x27,5kg, 9x27,5kg, 9x27,5kg Ty

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-10 10:04:10 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    i -plank słabiej na prawej -w PP prawa słabsza -przysiad? mocniej angażuję lewą stronę, pośladki i uda -woodchopper, podobnie Czas treningu: 1h 26min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 47: 10x20kg(r), 8x25kg(r), 8x30kg, 8x30kg, 8x30kg, 8+1x30kg, 8+1x30kg Czułam jakieś naprężenie w odcink

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-19 23:06:03 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    mages/2015/11/28/d82a10e7db63489599e4a4f3bc92875b.jpg DT - 28.11 TRENING B Zadowolona z treningu. Wróciłam i poszłam spać %-) Czas treningu: 1h 42min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 48: 10x20kg(r), 6x25kg(r), 10x30kg, 10x30kg, 9x30kg(10 nie poszło bo źle wystartowałam), 10x30kg, 10x30

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-28 17:34:22 Liczba szacunów: 0
  • DT prin - od patyczaka do mięśniaka

    Post
    Ladies SFD

    5g Suplementy: Euthyrox, tran W/O: seler, brokuł, marchew Napoje: woda, zielona kawa, zielona herbata DT - 02.12 TRENING B Czas treningu: 1h 28min Rozgrzewka 5min bieżnia, pajace, przysiady, ćwiczenie na barki 1. push press 5 x 8-10 60sek Tydz 49: 11x20kg(r), 5x25kg(r), 10x30kg, 10x30kg, 10x30kg, 10x30kg, 10x30kg Tydz 48: 10x20kg(r), 6x25kg(r),

    Odpowiedzi: 687 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-03 20:31:41 Liczba szacunów: 0