SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

płatki czekoladowe

  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    cha: Przedtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa Potreningowy: 100g ryż biały + 30g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 30g płatki czekoladowe + kakao + 200g jabłko 50g ryż biały + 30g WPC + 200g warzywa + kakao Omlet z 5 całych jajek, 4 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 50g

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-19 18:27:42 Liczba szacunów: 1
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj sam nie wiem czy iść na trening. Przed pójściem spać zjadłem płatki czekoladowe z mlekiem i wypiłem kawe "3 w jednym" i dolałem do niej mleko. Po mniej więcej godzinie od zaśnięcia wstałem z łóżka i najpierw musiałem się załatwić w kiblu, a potem rzygałem jak straż pożarna. Później jeszcze 3 razy wstawałem i rzygałem jak kot. Wstałem dopier

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-01-10 12:33:03 Liczba szacunów: 0
  • TEST RYWALIZACJA: MŁODZIANY ROBIĄ SIĘ NA LATO !

    Post
    Odżywki i suplementy

    ynka z kurczaka ,ziemniaki +mięso z kury,warzywa 5pos 1 kromka razowego ,serek wiejski , oliwa 10ml, warzywa Środa 30 marca Zaspałem musze wcześniej chodzić spać dieta: 1pos płatki kukurydziane+ płatki czekoladowe,mleko 2pos duża ciemna bułka+sałata+szynka+masło 3pos ziemniaki , kotlety z kurczaka,warzywa 4pos 1 kromka chleba razowego z konfiturą

    Odpowiedzi: 332 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-30 23:10:14 Liczba szacunów: 0
  • Biały89 z uporem do celu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    amin x2 Omega 3 x1 Vitamin A-Z x1 Na noc: Vitamin A-Z x2 Hi Tec Glucosamin x2 Omega 3 x1 Wit D /SFD/Images/2015/10/25/499b7a862321406b95d364f4dd3dd781.jpg /SFD/Images/2015/10/25/fb73ac320d0c4f3b918793699ed2f662.jpg Jajecznica z 5 jaj+200g chleba+100g kiełbasy Płatki owsiane 70g +płatki czekoladowe 70g +40g Whey C-6 +300ml mleka Kopytka Mc Donald

    Odpowiedzi: 1179 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-25 12:52:07 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zywa Przedtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa Potreningowy: 100g ryż biały + 30g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 70g płatki czekoladowe + kakao + 200g jabłko Omlet z 2 całych jajek, 2 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 30g masło orzechowe + 100g twaróg + 10g WPC 130g T

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-17 18:39:12 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    edtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa + 15g WPC Potreningowy: 100g ryż biały + 15g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 30g płatki czekoladowe + kakao + 200g jabłko Omlet z 2 całych jajek, 2 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 30g masło orzechowe + 100g twaróg + 10g WPC 130g T

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-18 19:30:01 Liczba szacunów: 1
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    arzywa Przedtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa Potreningowy: 100g ryż biały + 30g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 50g płatki czekoladowe + kakao + 300g jabłko + 20g dżem Omlet z 2 całych jajek, 2 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 30g masło orzechowe + 100g twaróg + 10g W

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-21 18:44:56 Liczba szacunów: 1
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    zywa Przedtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa Potreningowy: 100g ryż biały + 30g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 50g płatki czekoladowe + kakao + 200g jabłko Omlet z 2 całych jajek, 2 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 30g masło orzechowe + 100g twaróg + 10g WPC 130g Tu

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-22 18:39:31 Liczba szacunów: 1
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    piętki hantle 2x10 10kg wyciskanie siedząc na maszynie 3x8 8szt/ 8szt/ 8szt unoszenie boki hantli 3x8 10kg 10/10/10 odwrotne rozpietki hantlami 3x10 4kg 10/10/10 Dieta : 1. płatki czekoladowe 80g, 250ml mleko, 30gwpc 2. 80g płatków owsianych, 2jaja, 10g wpc, dzem 60g, oliwa 5ml 3. makaron 150g, 150g kura, warzywa, oliwa 5ml 4. makaron 150g, 150g

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18706 Data: 2015-11-10 12:28:31 Liczba szacunów: 0
  • Co właśnie wcinasz %-) VOL 2.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    20 min temu poszlo sniadanko płatki kukurydzine,płatki czekoladowe,mleko,WPC truskawkowe,orzechy,pestki dyni,siemie lniane pyszne było

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-16 08:10:49 Liczba szacunów: 0
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    25.04.2012 ODŻYWIANIE: 1: 08.05 - płatki czekoladowe w 300 ml mleka - dla niewtajemniczonych: zawsze jem musli, dzisiaj niespodziewanie ich zabrakło. 2: 13.30 - 4 kanapki ze zwykłego chleba z metką łososiową 3: 16:35 - 220g ryżu białego w sosie pomidorowym z pociachaną kiełbaską ( fotki wcześniej) + kubek mleka (300ml) 4: 20.20 - 220g ryżu białego

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-25 22:36:09 Liczba szacunów: 0
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    3x max - udało mi się / 20p-14p-10p + Łydki: - wspięcia na palcach: 3x15p / 65kg * przerwa na przysiadach - 3-4 minuty * pozostałe 2-3 minuty ODŻYWIANIE 1- śniadanie: 12.00 - płatki czekoladowe pomieszane z musli z orzechami w 300ml mleka 2- posiłek przed treningowy: 16.30 - 4 pyzy na parze z truskawkami - + zupa pomidorowa 3- posiłek po treningow

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-02 22:38:33 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] BroStyle - wygrać z chorobą

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    przyjemnie i szybko zlatuje :-) Miska: 1) Omlet z płatków ryżowych z masłem https://zapodaj.net/images/b594c50042e1f.jpg 2) Mix płatków z WPC TRENING 3) Jogurt z WPC, musli, płatki czekoladowe, banan, morela 4) Pierś z kurczaka, śliwki 5) Laysy duża paczka 200g, WPC 4 posiłek właśnie zjadłem bo łaziłem dziś po centrum z okazji święta, poza tym ape

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-01 21:25:54 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] BroStyle - wygrać z chorobą

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    09.08.2017 Dół: a) SQ R6 + regres 120kg / 140kg / 160kg / 175kg + 8x145kg b) MCNPN R8 + regres 80kg / 100kg / 120kg / 130kg + 10x100kg c) Fronty R10 70kg / 80kg / 90kg / 100kg d) Uginanie nóg leżąc 3x12 Cardio 30min Przysiady - moc do góry, ostatnie powtórzenie już bez zapasu, ale tak samo było tydzień temu, więc progressuje :-P Regres wszedł gładk

    Odpowiedzi: 513 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-09 20:07:49 Liczba szacunów: 0
  • SZTYWNY91/Forma is coming (92)

    Post
    Trening dla początkujących

    Podsumowanie będzie jutro. Dziś cały dzień w Łodzi byłem parę spraw załatwić i z kumplami się spotkać. Dość ciekawą dietę miałem: 1. płatki czekoladowe + mleko 2. bułka z serem 3. chińczyk 4. piwo 5. kaszka jakaś 6. piwo 7. shoarma 8. snickers. raz można sobię odpuścić%-)

    Odpowiedzi: 1341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-23 23:29:49 Liczba szacunów: 0
  • Dawid Cnota - ROAD TO 2019!

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    arzywa Przedtreningowy: 100g ryż biały + 200g kurczak + 10g olej lniany + 200g warzywa Potreningowy: 100g ryż biały + 30g WPC + 200g kurczak + 200g warzywa + 120g banan + 50g płatki czekoladowe + kakao Omlet z 2 całych jajek, 2 białek + kakao + 40g płatki owsiane + 40g mąka żytnia + 30g masło orzechowe + 100g twaróg + 10g WPC 130g Tuńczyk + 10g ole

    Odpowiedzi: 116 Ilość wyświetleń: 6181 Data: 2019-01-14 19:02:31 Liczba szacunów: 0
  • MARIAN 17/dziennik/57,108,207/pods. redu 241

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    50g białka -75g rodzynek -banan ok. 150g, nektarynka -110g wafli ryzowych z dżemem -170g żelek -50g makaronu durum -lód rozek -50g owsa, 20g wpc -kisiel miałem zjesc jeszcze płatki czekoladowe, ale o nich zapomniałem, wiedziałem ze o czym zapomniałem ale nie mogłem sobie przypomniec. po żelkach mnie troche zmuliło, ale jadłem dalej. warzyw było s

    Odpowiedzi: 2995 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-03 10:36:34 Liczba szacunów: 0
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    wymagające treningi, z których wychodziłem zajechany po siłowni, to na drugi dzień nic nie odczuwałem. Czyli wychodzi na to, że trening ten bardzo dobrze się chwali. DIETA - płatki czekoladowe z mlekiem - 08.00 - 4 kromki chleba zwykłego z szynką i serem - 13.00 - 50g kaszy gryczanej ze schabowym i sałatką + kubek mleka - 16.30 - makaron z sosem p

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-18 22:20:08 Liczba szacunów: 0
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    płatki czekoladowe lepiej zamienić na coś innego ( owsianka/musli) . Nic w nich nie ma prócz zbędnych , niedobrych cukrów .

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-18 22:22:33 Liczba szacunów: 0
  • oskar1994 DT-MASA!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    órskich w 300 ml mleka z cukrem i cynamonem - + 4 kanapki z ogórkiem i szynką - mielonka, sopocka, konserowowa - + łyżka oliwy z oliwek- 10g 2- posiłek ot tak- byłem głodny - płatki czekoladowe w 300ml mleka 3- obiad: - 2 tortille, domowej roboty (w tym filet z kurczaka) 4- kolacja: - 4 kawałki chleba z serem + 2 kawałki z twarożkiem śmietankowym O

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-21 14:54:39 Liczba szacunów: 0