SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

otylosc brzuszna

  • Od kiedy pamiętam w klubach dominowały sylwetki solidnie okraszone tłuszczem. Zgadza się! Tłuszcze w pokarmie są niezbędne, a bez nich znacznie utrudniony jest wzrost mięśni (cholesterol jest prekursorem wielu związków sterydowych). Jednakże materiał zapasowy gromadzony w postaci tłuszczu podskórnego czy wisceralnego nie jest korzystny. Dlaczego [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 18079 Data: 2/26/2018 11:56:02 AM Ocena: 5
  • Otyłość brzuszna

    Temat
    Po 35 roku życia
    PRO

    Witam serdecznie. mam nadzieję, ze na tym forum znajdę wszystkie odpowiedzi na bieżące i przyszłe pytania. Mam prawie 40 lat. Mój wzrost to 180cm. Obecna waga to 84,9kg. Początkowo nie myślałem o pozbyciu się brzucha, a ograniczenie ilości przyjmowanych kalorii i zwiększenie ilości przyjmowanego błonnika było podyktowane problemem zdrowotnym. Moim [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8000 Data: 6/28/2015 12:57:03 AM Liczba szacunów: 3
  • [...] vasa z wedlina Moglby ktos pomoc w ustaleniu diety i por odzywiania chcialbym stracic okolo 14 kg ?? Głównie chodzi mi o utrate tluszczu z brzuszka, ogolnie mam problem z otyloscia brzuszna Płeć: Mężczyzna Wiek: 23 Waga: 93 Wzrost: 183 Obwód klatki: 105 Obwód ramienia: 32 Obwód talii: 110 Obwód uda: 58 Obwód łydki: 37 [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2317 Data: 8/6/2009 11:48:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Otyłość brzuszna

    Temat
    Ladies SFD

    Hej :D Skierowali mnie tu z męskiego więc przyklejam co tam napisałam :) Kobieta 35 lat, i niestety 71 kg przy 174 cm wzrostu. Jestem aktywnym człowiekiem, maszeruję minimum 20 km dziennie (czasem bywa 40 km) w terenie a że mieszkam w górach to moje chodzenie nie oznacza spacerków po asfalcie. Problem w tym, że od kilku lat mimo stabilnego trybu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 964 Data: 9/2/2014 6:04:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Otyłosć brzuszna .

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam potrzebuje pomocy. Mam chyba tak zwana otyłość brzuszna... byc moze to przez to ze choruje na cukrzyce 2 typ. Ostatnio moja waga ulegla tragedi i z 80 kg gdzie i tak wygladalem grubo przytyłem do 90 kg.... ( musze zejsc do wagi 74 kg ) a moj wzrost to 174 cm, od niedawna trzymam swoja diete, nie pije slodkich napojow tylko wode [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2600 Data: 2/16/2015 6:53:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Otylosc brzuszna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, to moj 1 post na forum :) Pisze bo jestem bardzo zagubiony. Przez prace - siedzaca - dorobilem sie pokaznego brzucha (100cm) :/ chce sie jakos za siebie wziac. Zaczalem czytac i wiem chyba jeszcze mniej. Od 2 miesiecy robie co 2 dni trening aerobowy (czyli godzina na stacjonarnym z tym pulsem 60-70% maks). Co 2 dni (wtedy kiedy nie robie [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1659 Data: 6/1/2017 7:46:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Prawidlowe BMI a otylosc brzuszna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam od jakiegos poltora roku trwa moja piekna przygoda ze sportem. Schudłem 30 kilogramow, ze 120 na 90(obecnie). Mam tylko caly czas problem z oponka a zasadzie nie wiem czy to moze po prostu rozciagnieta skora. Aczkolwiek strasznie mnie to denerwuje powniewaz chcialbym miec twardy brzuch a nie byc caly czas takim miekim miśkiem. Duzo trenuje, [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2021 Data: 1/22/2016 2:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam . Jestem 7 miesiecy po porodzie i nadal nie mogę uporać sie z tluszczykiem na brzuchu. Przed ciaza wazylam 53 kg w ciazy przytylam 20 kg i wazylam pod koniec 75 kg:( schudlam do 65 kg lecz niestety tylko w pupie i udach reszta stoi w miejscu. Możecie poradzic mi diete i treningi ktore pomoga mi zrzucic brzuszek? bo jak stosowałam cos na [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1852 Data: 12/20/2012 2:01:29 PM Liczba szacunów: 0
  • Otyłość brzuszna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Bez zbędnego *******enia: jakie ćwiczenia pomogłyby mi się tego pozbyć? Czy sama a6w dałaby rade (oczywiście plus sprzyjająca dieta)?

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 7655 Data: 3/30/2009 9:12:00 PM Liczba szacunów: 0
  • otylosc brzuszna jak schudnac

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Hej! Jestem kobieta w wieku 32 lat, mam 159cm wzrostu i waze 78 kg. W ciagu ostatnich dwoch lan przytylam prawie 30 kg, z 58 na 88. Od roku zaczelam regularnie cwiczyc, chodze na silownie 3-4 razy w tygodniu i w ciagu kilku miesiecy schudlam do 78kg. wszystko fajnie ale nagle moja waga stanela, nie pomagaja cwiczenia a najgorszy jest brzuch ktory [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 2115 Data: 8/25/2011 5:53:21 PM Liczba szacunów: 1
  • tran, a otyłosc brzuszna

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, mam pytanko. Ostatnio w jakims programie wspomniano ze skutecznym sposobem na otylosc brzuszna jest polaczenie diety z braniem tranu. Niesttey nie potrafie znalezc nic na ten temat, czy ktos moze mi pomoc? Informacji tej szukam dla mamy, nie chciałabym zeby sobie zaszkodziła. Jezeli to prawda to ile nalezy brac tranu? z góry dziekuje za [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4029 Data: 5/27/2008 12:27:29 AM Liczba szacunów: 1
  • mam 12 i mam otyłość brzuszną i gino

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jak schudnąć ostatnio robie abs o godz 20 00 i foty:http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHcm52plaWyla 6S3uHH3OzM5Nedo5efqZmmnJ-h0Nzg http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHclKSimZ-pmqTW2dTW3-HT6ZWbpJmcrpWulZnd1tM http://imageshack.us/content_round.php?page=done&id=4tHcmKSinaWymKTW2dTW3-HT6ZWbpJmcrpWulpnd1tM [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 581 Data: 5/30/2013 10:23:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Otyłość brzuszna

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Proszę o wypowiedź tylko doświadczonych ludzi bądź takich co z nią wygrali! Witam mam problem z otyłością brzuszną mimo tego że nie jestem w cale gruby mam wielką fałdę z którą walcze bez skutku już ponad 2 mieś mam dobrą dietkę cały czas ćiwczę brzuch biegam widać 4pak ale ta fałda psuje cały efekt nie mam pojęcia jak ją zwalczyć proszę o pomoc!

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1106 Data: 11/5/2014 9:02:22 PM Liczba szacunów: 0
  • otylosc brzuszna

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Jak pozbyc sie szybko otylosci brzusznej gdy sie ma do niej tendencje -kuzynki po40 w naszej rodzinie od strony mojego ojca tez ja posiadaja

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 819 Data: 7/7/2010 10:33:32 AM Liczba szacunów: 0
  • otyłość brzuszna dieta

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    hej chcialabym stracic moj brzuch mam go juz naprawde dosyc co robic jak cwiczyc

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1425 Data: 5/28/2010 9:44:12 PM Liczba szacunów: 0
  • otyłość brzuszna

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    otyłość brzuszna

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 743 Data: 5/17/2013 12:07:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Otyłość brzuszna

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    L-karnityna - jej działanie jest wątpliwe. A wręcz może blokować spalanie tluszczu. Do tej pory wszystko co czytałem na temat karnityny wiązało się ze spalaniem tłuszczu, z wykorzystaniem tłuszczu do produkcji energii. Szczerze to za bardzo wierzysz w suple. Utrata 5 cm w obwodzie to dobry wynik i tak trzymaj. W miesiac opony nie zbijesz Tak, [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8000 Data: 6/30/2015 3:30:22 PM Liczba szacunów: 0
  • WIEK: 27 CZAS REDUKCJI : do zrzucenia oponki z brzucha SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 23% (metodą "łapiesz skórę na wysokości pępka na biodrze i mierzysz...) "otyłość brzuszna" POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: nie wiem, może 15% - 18%. Byleby bez oponki. ZARYS DIETY I TRENINGU( obowiązkowo!! ): Trening: Pn, Sr, Pt [...]

    Odpowiedzi: 2190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2010 6:07:17 PM Liczba szacunów: 0
  • Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    [...] oswiecic i mi pomoc w jakis sposob mam schodnac nie tracac masy miesniowej i opadajac z sil..??! Ratunku..! Od pol roku probuje pozbyc sie wstretnego pilkowatego brzucha (otylosc brzuszna wylacznie wewnetrzna) i za cholere nie moge tego zrobic. Cwicze silowo, robie cardio po kazdym silowym treningu, pije wode, zero cukru (chyba ze ukryty w [...]

    Odpowiedzi: 5724 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/14/2017 3:53:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta kopenhaska

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    [...] jojka nie bedzie. Ehhh, przenoszenie kilku lekkich mebelkow oraz krytyczne przyjzenie sie sobie uswiadomily mi, ze qrcze mam 36 latek, 105 kg, jestem nieruchawy (glownie mam otylosc brzuszna, po tatusiu ) niesprawny i w tym stanie nie spotka mnie juz nic dobrego. A tu mloda (huhuhuhu, napisalem tak, bo moze to odczytac ) zona no i inne panie [...]

    Odpowiedzi: 4819 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/25/2005 1:43:40 PM Liczba szacunów: 0