SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

otreby

  • Otreby pszenne,otreby granulowane...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Czy ktos miły mógłby mnie poinformowac ile gram mniejwiecej bedzie miała duża(raczej czubata)łyzka otrąb pszennych lub granulowanych? Nie mogłam tego nigdzie znależc A bardzo jest mi to potrzebne,bardzo! Wiec,prosze o odpowiedzi...

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1035 Data: 10/4/2008 8:48:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Słodkie śniadania!!! (baza -nabiał +otręby)

    Temat
    Kuchnia SFD

    Jak wszystkim wiadomo na śniadanie dla uzupełnienia glikogenu warto zjeść węgle proste i sporą ilość białka. Osobiście najbardziej lubię tego typu dania szczególnie gdy jest dosyć ciepło na dworzu, wtedy lepsze są wersje z jogurtem/kefirem/maślanką a zimą polecam owsiankę na ciepło. No ale do rzeczy... ... przetestowałem już wiele różnych opcji [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 13693 Data: 3/14/2009 11:47:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Otręby - krótko i na temat...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Do lat 70. XX wieku otręby traktowano jako uboczy produkt przemiału ziarna i wykorzystywano głównie jako paszę dla zwierząt. Są one zewnętrzną osłonką ziarna, która jest bardzo bogata w błonnik, witaminy i składniki mineralne. W sklepach, oprócz najbardziej popularnych otrąb pszennych, możemy kupić również otręby owsiane i ryżowe. Otręby pszenne [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/12/2007 12:23:11 PM Liczba szacunów: 1
  • [ART]Otręby- a dlaczego nie?

    Temat
    Ladies SFD

    Wielokrotnie pojawia się pytanie: dlaczego odradzamy spożywanie otrąb? Wiele pań burzy się twierdząc, że przecież otręby zawierają błonnik, którego im potrzeba, np. żeby uniknąć zaparć. Tak, zawierają, jest to błonnik nierozpuszczalny w wodzie. Bardzo często podrażnia on jelita, a nawet może zaostrzyć dolegliwości w zespole jelita nadwrażliwego. [...]

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/13/2011 1:31:56 AM Liczba szacunów: 1
  • otręby pszenne-50g błonnika

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    wszyscy piszecie ze z rana bardzo dobrze zjesc platki owsiane jako dobre zrodlo wegla i niezbednego blonnika pokarmowego co myslicie o tym zeby dodac otrebow pszennych do sniadanka(zupy plecznej z platkami)?nie jest to moze smaczne ale chyba bardzo pozyteczne ile blonnika pokarmowego powinnismy spozywac/kg ciala lub wogole? czy ktos moglby mi [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2002 10:04:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Otręby pszenne - smaczny przepis

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    siema. chciałem zapytać Was, czy znacie może jakiś sposób na przyrządzenie otrębów pszennych. dzisiaj szykując sie do ckd, wcinam 50 gram otrębów i kwicze ostro bo ta celuloza si żuje i ciągnie jak guma do żucia w ustach. może jakieś placki z otrębów? zna ktoś jakiś przepis? pozdrowionka

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/18/2007 11:23:24 AM Liczba szacunów: 0
  • otręby owsiane a płatki owsiane

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam! jeżeli na śniadanie jem płatki owsiane (które chyba zawierają otręby owsiane) to nie opłaca się do nich dodawać otrąb owsianych? czy w związku z tym w ogóle nie opłaca się kupowanie otrąb?

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/29/2008 2:37:19 PM Liczba szacunów: 7
  • otręby pszenne albo owsiane kore lepsze

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    które zdrowsze tóre mniej kalorii tóre więcej białka

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2003 9:25:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Otreby,zarodki,płatki-pytanie o przygotowanie

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Już ładny okres czasu zjadam na śniadanko taki oto zestawik: 30g otręb pszennych 30g zarodków pszennych 30g płatków owsianych jedynie słusznych górskich 5-7g miodu gryczanego albo lipowego do tego pólitra mleczka 0,5 % (takie najbardziej lubię bo żadne kozuchy się nie robią ). Przygotowuje sobie to tak: na noc przed spaniem sypie otręby i [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1504 Data: 2/3/2010 5:53:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Układanie diety - otręby

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam forumowiczów, Od kilku dni opracowuję dietę uważnie czytając znalezione na forum posty, a jednocześnie staram się nie zamęczać bardziej doświadczonych kolegów setką pytań... niemniej jednak dręczy mnie pewna kwestia. Mój znajomy, stary wyjadacz w temacie diet i wyciskania naprawdę dużych ciężarów, twierdzi uparcie, że porządne śniadanie [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1892 Data: 10/14/2010 2:50:17 AM Liczba szacunów: 0
  • płatki, otręby, musli...

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Codzinnie rano zjadam musli owocowe z mlekiem i zaczynam sie zastanawiac czy dobrze wybieram. Staram sie wystrzegac cukru itp ale moze jest cos lepszego niz gotowe musli? Co wy wcinacie? Płatki? Jesli tak to jakie i dlaczego. Z gory dzieki faber est quisque suae fortunae - każdy jest kowalem własnego losu

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 9639 Data: 7/3/2003 6:36:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Otreby powoduja bol zoladka(?)

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam 2 miesiace temu zaczelam regularnie jesc otreby granulowane z mlekiem lub jogurtem. Jadlam tego dosyc duzo. Pozniej stopniowo zazelam mniej tego jesc az w koncu w ogole nie mialam kiedy spozywac otrebow i przez 3 tyg nie jadlam ich w ogole. Po tej przerwie zjadlam raz otreby z mlekiem (tak jak zawsze) i pozniej starasznie zazal mie bolec [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3036 Data: 7/9/2006 6:45:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Otręby Granulowane

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam... Mam takiego psikusa.. Jestem w trakcie redukcji i nie wiem czy wypada otreby jesc? Lubie jee i doskonale mi to wszystkie słodkosci zastepuje, od cukru az po czekolade I jesli tak, to czy mam je wliczać do dziennego zapotrzebowania? Chodzi o te otręby Granulowane firmu Sante. Pozdro.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 8635 Data: 12/4/2006 10:09:14 PM Liczba szacunów: 0
  • Otręby owsiane, płatki owsiane, kukurydziane, zarodki pszenne

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema. Kupiłem kiedyś otręby owsiane (zgodnie z zaleceniami SFD :P), jak to przygotowywałem to mi ztego wychodziła nie zła papka, ale płatków owsianych nie widziałem w sklepach? To nie jest to samo? Na śniadanie dobrze jest zjeść płatki kukurydziane zamiast tych otrębów? Bo bardziej mi smakują płatki kukurydziane z ok. 500ml mleka + rodzynki I [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3972 Data: 12/24/2005 12:14:21 AM Liczba szacunów: 0
  • otreby + blonnik + CDK

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Znajde gdzies tabele z iloscia blonnika w danych produktach? Szukam i szukam i nie ma nigdzie I jeszcze jedno...jak wliczac do bilansu wegle z otrab pszennych ?? (jestem na CDK). Gdzies spotkalam sie z opinia, zeby w ogole nie wliczac? Z tego, co jest napisane na ich opakowaniu, to jest ponad 22 g wegli i jakies 45 blonnika. Wiecie moze, ile [...]

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 5205 Data: 2/2/2006 8:35:00 AM Liczba szacunów: 0
  • jakie otręby

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Produkcja płatków owsianych polega na odpowiedniej obróbce i płatkowaniu uprzednio oczyszczonego ziarna owsa, natomiast w skład otrąb wchodzi w głównej mierze zewnętrzna warstwa ziarna owsa. "Produkty te różnią się również składem i tym samym wartością odżywczą. Otręby dostarczają mniej kcal (ok. 180 kcal vs. ok. 360 kcal - płatki) i tłuszczu oraz [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1235 Data: 1/12/2011 3:28:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Otręby pszenne // Przekąska

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam pytanie, czy białko z otrebów pszennych mam liczyć do białka w diecie ?? Czy wegle z otrębów sa dobrze przysfajalne. Co mozna jeść jako przekąskę np. podczas telewizji, coś co ma znikomą ilość kalorii szczególnie wegli a dobrze zapycha i po czym sie nie przytyje albo czego nie trzeba dawać do bilansu w diecie. Oczywiście coś oprócz wody [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 4853 Data: 8/6/2008 7:59:24 PM Liczba szacunów: 0
  • otręby na diecie LOW CARB

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Upiekłam go wczoraj wysokobiałkowy chleb, na który przepis znalazłam w dziale kuchnia. W składzie ma kostkę twarogu, 3 jaja, 150 g otrębów owsianych i 90 g otrębów pszennych. Mam w związku z tym chlebem pytanie do zorientowanych. jak taka ilość otrębów ma się do diety LC? z ok. 66g węgli jakie zawierają otręby owsiane w 100 g, aż 28g to [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2536 Data: 10/15/2010 10:10:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Otręby (nie płatki!) Owsiane-doskonały węglowodan?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    co sadzicie aby diete wysokoweglową oprzeć w głownej mierze na otrebach owsianych , ale ni eplatkach bo to syf, otreby sa naturalne, nie powoduja retencji wody, a nawet odwadniaja ladnie mimo ze to weglowodany, bo sa suche i maja blonnik, ktory pochnania duze iosci wody, maja niskie IQ, co sadzicie o otrebach, moim zdaniem sa lepsze od ryzu, [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4449 Data: 2/15/2008 10:48:39 PM Liczba szacunów: 0
  • otręby żytnie

    Temat
    Kuchnia SFD

    Wiem, że otręby to nie jest jako taki składnik diety ale znalazłem w sklepie otręby w których na 100g produktu przypada 64,7g białka i trochę się zdziwiłem, że aż tyle ale kupiłem na próbę!! tylko są ohydne w smaku!! Próbowałem z jogurtem i prawie się porzygałem!! Zna ktoś dobry sposób na przygotowanie tego?? chodzi mi o to z czym je [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2511 Data: 1/29/2010 7:54:44 PM Liczba szacunów: 0