SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

olimp omega 3

  • -Olimp kreatyna 300 kapsulek ok -dekstroza i tauryna - 1500g ile czego?? -Omega 3 (może być takie z apteki?) może być -ZMA ok -Multiwitamina(też z apteki) ok -białko ostrovia 800g białko do uzupełnienia braków w diecie rozumiem??

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 4479 Data: 9/16/2006 5:18:41 PM Liczba szacunów: 0
  • oslonka na stawy

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zapomnialem dodac, czesto mnie lapia rowniez skurcze w lydkach. Suplementy ktore ogolnie stosuje to BCAA olimp mega caps + omega 3 oraz ZMA firmy Nutrition

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 994 Data: 6/10/2012 1:16:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl 300zł - 350zł

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak rozważałem żeby dozbierać trochę $$ na : 84,00 zł - x2 Ultimate Nutrition Creapure(300gr) 65,00 zł - ZMA trec (90kap) 27,00 zł - x2 Omega 3 olimp (60kap) 278,00 zł - x2 Mass XXL (4,8kg) ps. dopisze żeby niebyło sprzeczności ... starz pół roku , ektomorfik , 16 lat

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 2918 Data: 5/7/2007 8:54:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl na najlepszych suplementach...

    Post
    Odżywki i suplementy

    nalezy zainwestowac w dobra diete mozesz do niej dolaczyc np. łososia:) na pocztku nalezy zadbac o witaminy i mineraly(animla pak)do tego gold omega 3 olimp do tego9 zestwu warto by bylo sie zapotrzyc w zma wybor duzy jak budzet jest wysoki warto zakupic z-force dymatize jelsi chodzi o uzpelnienie diety mam rozumiec ze ostrowia nie wchodzi w [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3698 Data: 12/23/2006 12:13:29 AM Liczba szacunów: 0
  • pytanie do Qazara....

    Post
    Odżywki i suplementy

    własnie zamowilem sobie: 2 razy meta burn XTP(jedna paczka pewnie nie starczy na caly cykl) ZMA 100kaps. (Ultimate Nutrition) odzywka bialkowa 2,5 kg (olimp SP 80%) multiwitaminy,tran,omega 3 juz mam czy cos jeszcze dokupic?Fundusz nie ograniczony.

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2519 Data: 5/22/2005 5:05:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Meta i odblok po niej

    Post
    Doping

    http://www.sfd.pl/temat326383/ oj brak podstawowych informacji widze;) essentinal po tabsie do kazdej ,,porcji" metanabol aspargin po tabsie do kazdej ,,porcji" metanabol Omega 3 od 1000mg do 2000mg dziennie(jesli Olimp to 2-4 kapsulki dziennie) Witamina E 500mg-1000mg dziennie(jesli vitaminum E to od 5-10 kapsulek) TAK JA TO WIDZE W [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 3317 Data: 1/23/2010 9:23:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Coś dobrego i taniego na mase !

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] patrz: vitalmax i właśnie tej firmy polecam kreatynę 300 g Ci wystarczy zupełnie na pierwszy cykl (koszt ok. 34 PLNów), do tego tauryna (ekonomicznie wychodzi mega caps z olimp'u, koszt ok. 30 PLNów) + jakieś tanie carbo (kieruj się smakiem, ja polecam truskawkę i jabłko biogenix'a - PYCHOTA, ludzie PYCHOTA) albo w razie skromniejszych [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4272 Data: 7/9/2005 1:33:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Naturell OMEGA-3.

    Post
    Odżywki i suplementy

    WITAM MAM PYTANKO?? Sprzężony kwas linolowy ( cla) powoduje spalanie już istniejącej tkanki tłuszczowej i ogranicza jej powstanie w organizmie, czego efektem jest zmniejszenie masy ciała i zanik celulitu.A czy omega 3 (olimp) ma takie samo działanie

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 6974 Data: 6/16/2005 8:16:27 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta low carb

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Olimp - Gold Omega 3 sport edition wlicza sie do diety czy nie ?? i jakie jest dawkowanie ? jem w tyg 200g lososia tylko

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 3703 Data: 5/30/2013 6:21:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Olimp teraz robi omega 3 rowniez

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1319 Data: 3/23/2005 2:26:45 PM Liczba szacunów: 0
  • cezii - redukcja, na pewno dam rade

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] tygodniu totalnego chlania i jedzenia wszystkiego przybralem tylko 1kg. inna sprawa zakupilem kilka supli, wedlug mnie potrzebnych ale licze na wasze zdanie: -chela-mag b6 olimp -super omega-3 trec -bcaa 5500 trec -joint therapy plus trec -wapn w kapsulkach calperos 1000 miesiac temu odstawilem spalacz . mam: -cleanburecsin -stack force MOZE [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4208 Data: 9/10/2009 9:53:26 PM Liczba szacunów: 0
  • zestaw marzeń

    Post
    Odżywki i suplementy

    X pand, plus omega 3 now, special two now, plus zma Olimp, plus Gain fast, plus mrm metabolic whey. Starczy.Acha, i carbo biogenix po treningu. zdr.

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2743 Data: 5/6/2005 12:09:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Olimp Omega 3 - PYTANIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    tylko jeszcze jest wazna poszczegolna ilosc o3, jak koledzy wyzej napisali, w lnianym masz tylko ALA i zbytnio jako zrodlo o3 az takim komfortowym wyborem nie jest Czyli z tego wynika, że najlepiej pic lniany i jednocześnie brać olimp gold omega 3? Czy może jest jakieś inne rozwiązanie ? No i co z tymi proporcjami właśnie ? }:-(

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 1827 Data: 6/27/2014 10:31:00 AM Liczba szacunów: 0
  • Ludzie czytajcie!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Q10, omega 3, acerola ogolnie wiekszosc preparatow zdrowotnych. Jeszcze reguralnie bym lykal glukozamine Olimp.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2/21/2004 4:24:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Co brac? =)

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] kalori lub składników pokarmowych polecam odżywkę wysokobiałkową <ostrowia> i/lub węglowodanowo-białkową <gainer> jako uzupełnienie posiłku jeżeli możesz wydać więcje pieniędzy polecam: lecytynę, omega-3 <olimp>, ewentualnie taurynę <dawka: 2g dziennie> jeżeli masz mniej niż 20-25 lat tribulusy i zma jest zbyteczne.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 803 Data: 9/26/2005 10:22:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Dietka na mase

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bralem nowokardian ( czy jakos tak ) z omega 3 ale sie skonczyl :D . moze powroce do tego. albo znajde cos innego btw za 2 tyg zmieniam trening i zamierzam kupic Creatine Magna Power jak narazie nie mysle o innych suplach ale jak bedzie jakies ciekawe polecenie ;) Zmieniony przez - OMatkoZCorka w dniu 2012-11-02 01:15:34

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1283 Data: 11/2/2012 1:13:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - do oceny.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Niestety na miesiąc musiałem musiałem przerwać treningi. Obecnie od 2 tyg. ćwiczę już regularnie. Dieta trzymana przez cały czas, nawet jak nie ćwiczyłem. Obecnie ważę ok 75 kg, ale nadal mam sporo fatu. Wklejam moją obecną dietę: /SFD/Images/2015/10/6/072c0b0c6db641bcaac7076140a94012.jpg Schodziłem powoli z kaloriami, obecnie nie mam [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 3007 Data: 7/21/2012 4:10:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Suplementy - redukcja

    Post
    Odżywki i suplementy

    BCAA zależy od Ciebie i od funduszy. Masz tego mnóstwo - Olimp BCAA Xplode czy Mega Caps, BCAA Xtra czy wreszcie z wyższej półki Xtend lub Purple Wraath. Scorch może być na początek i on także może służyć jako pobudzacz przed treningowy jeśli nie to zastanowiłbym się nad jakimś no-boosterem. Omega 3 oczywiście i możesz dorzucić witaminy i minerały [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1602 Data: 12/28/2009 11:12:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Opinie o Omega 3

    Post
    Dietetyka ogólna

    Koledzy polecali gold omega 3 co w jednej kapsułce jest 1g O3 więc olimp korzystniej wychodzi paczkę można dostać już za ok 15 zł a nawet taniej, i nie odświeżaj tematów. Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2011-12-11 19:48:50

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6228 Data: 12/11/2011 7:48:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatni posiłek na redukcji

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A nie mogę łyknąć OLIMP GOLD OMEGA 3 SPORT? ;p

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 682 Data: 6/12/2013 6:34:26 AM Liczba szacunów: 0