SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

olejek

  • [...] te często powodują burzę cytokin, która przyczynia się do rozlanego uszkodzenia pęcherzyków płucnych, ciężkiej  hipoksemii, intensywnego obrzęku płuc i ich zwłóknienia. Czy olejek CBD może pomóc? Kannabidiol (CBD) jest jednym z kannabinoidów pochodzących z konopii. Nie jest zakazany do stosowania u ludzi, nawet w Polsce, kraju gdzie obowiązują [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 10/22/2020 8:45:10 AM Ocena: 0
  • Witam Czy mogę stosować olej cbd przy suplementacji kreatyną, beta alaniną , cytruliną I bacopą monnieri ?

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 882 Data: 7/18/2020 11:24:31 AM Liczba szacunów: 1
  • Olejek z CBD

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema, Chciałem zasięgnąć opinii i informacji czy ktoś już stosował i co o tym myśli bo przymierzam się kupić takowy olejek. Dzięki za wszelkie odpowiedzi.

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/13/2018 8:43:33 PM Liczba szacunów: 8
  • Olejek do masażu

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Potrzebuję olejek do masażu, o jakimś ładnym i pobudzającym zapachu, dobrze wchłaniający się w skórę, co polecacie?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 17963 Data: 10/10/2005 9:13:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Tajski Olejek na Stłuczenia

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam.Niedawno koleś przywiózł mi z Holandii tajski olejek,którym smarowałem nogi gdy miałem jakies obicia,stłuczenia czy krwiaki.Wszystko bardzo ładnie schodziło,bardzo dobry na piszczele po treningu na ciezkim worku.Po posmarowaniu na drugi dzień zero siniaków.Olejek śmierdzi dosłownie jak maść BenGay.Moje pytanie jest nastepujace:wiecie może [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 10649 Data: 2/21/2004 3:47:28 PM Liczba szacunów: 1
  • [...] działania żeńskiego hormonu, estrogenu. Odpowiada on m.in. za rozwój piersi u kobiet. Organizmy młodych chłopców nie wytwarzają zbyt dużo męskiego hormonu, testosteronu. Jakakolwiek dawka hormonów kobiecych, np. połknięta niechcący pastylka antykoncepcyjna mamy czy "udający" estrogen olejek eteryczny, mogą wywołać gynekomastię. żródło dzinnik!!

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2883 Data: 2/6/2007 6:29:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Olejek do opalania:P

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Czesc kupiłem olejek do opalania firmy Kolastyna z filtrem 5 UVA UVB i gdy posmaruje sie przed opalaniem i posiedze na słoncu ok 1h i wychodze brazowy :D jak pojde pod prysznic to juz nie jestem tak brazowy jak po opalaniu Co jest powodem tego?? Mam jasna karnacje:)

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 6362 Data: 5/24/2007 3:20:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Olejek a solarium :p

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Siema, jak bylo fajne slonce to zazwyczaj sie opalalem na oliwce bambino , efekty jak najbardziej ok dzis ide na solke i mysle zeby tez na bambino sie opalac heh opalal sie ktos z was na solarium z tym olejkiem ?? Zmieniony przez - FILIPPOO w dniu 2006-07-31 13:11:19

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 4552 Data: 7/31/2006 1:06:04 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] ćwiczę na siłowni oraz biegam, wyniki krwi w normie, lekarz u którego byłem nie wypisał skierowania do neurologa tylko kazał odpoczywać czego nawet nie komentuję. Czy olejek CBD z nasion konopi rzeczywiście może pomóc z tą dolegliwością? Jeżeli tak to jaką "moc" kupić? mam wybór od 250mg do 2400mg. Zmieniony przez - anubis84 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 3159 Data: 4/2/2019 7:22:18 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki skuteczny olejek

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Kochani,,witam serdecznie i spiesze zadac nurtujące mnie pytania,,dopiero chce zacząć przygode z olejkiem,,i juz w glowie mam metlik co raz sprzeczne info wynajduje,,a ja szukam takiego specyfiku co by pomógł wyleczyc tarczyce,wspomógł prace watroby,bo gdzies tarczyca rozwalila mi ją troszke,,,na razie nie mam cukrzycy ale gorna granica [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 195 Data: 12/15/2019 7:54:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Ja mam włosy bląd i nie chce żeby mi ich ściemniało:) powietcie mi czy olejek rycynowy,żółtko,krople cytryny przyciemniają włosy;)

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3656 Data: 5/27/2010 7:00:45 PM Liczba szacunów: 1
  • Witam Mam olejek do masazu z nasion winogron i zastanawiam sie czy bezpieczne dla kobiety jest przedostanie sie tego olejku do pochwy lub odbytu. Wiem, ze kremy do masazu durexa sa calkowicie bezpieczne, ale one sa na bazie wody a nie oleju roslinnego.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2461 Data: 11/18/2012 11:00:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Olejek MCT

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jaka jest skuteczna dzienna dawka przyjmowanego olejku?? W przypadku gdy bede spożywał Gainera MCT w którym sie znajduje olej MCT (w skąpych ilościach) ile moge dolać olejku do przygotowanego gainerka??

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2140 Data: 9/23/2004 3:18:03 PM Liczba szacunów: 0
  • olejek do pozowania

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Czesc mam pytanie. Czy Synthol to jedyny olejek do pozowania dla kulturystów czy są jeszcze jakieś inne??

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3081 Data: 1/19/2011 10:41:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak wiadomo wraz z powiekszajaca sie masa miesniowa zaczynają sie robić (pojawiac) rozstepy czy ktoś zna jakiś sposób nato?

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2319 Data: 1/19/2011 9:33:50 PM Liczba szacunów: 0
  • co to jest olejek z lnu??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    biore różne odrzywki ,stosuje dobrą diete i nie moge przybrać na masie !! co to jest olejek z lnu?? czy mi to pomoże??dawkuje ,jak działa???

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2047 Data: 10/17/2004 7:43:03 AM Liczba szacunów: 0
  • olejek wiesiolkowy

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    odzywianie wplyw na organizm watrobe,kamienie zolciowe,zdrowie,przemiane materii ,rekwalescencje ,wartosci odzywcze sposob spozycia czy na czczo czy po jedzeniu i w jakich ilosciach zapobiegawczo optymalna ilosc spozycia dzienna

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 588 Data: 2/23/2011 1:04:51 PM Liczba szacunów: 0
  • co to jest olejek z lnu ??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    biore różne odrzywki i nie moge przybrać na masie !! co to jest olejek z lnu?? czy mi to pomoże?? jak to się używa i dawkuje ,jak działa???

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 10/16/2004 11:10:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Olejek z oregano

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Cześć,czy to prawda,że olejek z oregano wyjaławia jelita?Jedni mówią,że tak a inni że jest bezpieczny.Stosował ktoś?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1131 Data: 11/30/2016 10:44:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Olejek z oregano

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    witam, wiecie cos na temat spozywania tego olejku? Lepiej przed posilkiem czy po ? W czym rozcienczac? Ile kropli? Dzieki

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 893 Data: 1/8/2013 6:56:35 PM Liczba szacunów: 0