SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

odblokowanie

  • [...] dawka 500 mg enanthate potrafi stłumić LH na 6 tygodni! duże dawki testosteronu potrafią krążyć nawet przez kilkanaście dni, uniemożliwiając terapię po cyklu („odblokowanie”), częste iniekcje typowe dla dopingu znacznie wydłużają okres, gdy stężenie testosteronu znacznie przekracza poziom fizjologiczny. Kinetyka testosteronu [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 11932 Data: 12/10/2018 11:38:13 AM Ocena: 5
  • Witam wlasnie zakonczyłem cykl na metanabolu był to mój pierwszy cykl brałem go przez 4 tygodnie w systemie 1-2-2-1 łącznie zjadłem 42 tablety brałem do tego białko i osłonki na wątrobe i ładnie poszło jestem bardzo zadowolony tylko mam do was pytanie czy musze robić odblokowanie ?

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2008 9:56:45 PM Liczba szacunów: 14
  • Naturalne odblokowanie?

    Temat
    Doping
    PRO

    chodzi mi oto czy jesli receptory sie zapchaja to moga ze tak powiem po jakims czasie same sie odblokowac?czy jak sie nie stosuje odblokowania to organizm sam po jakims czassie dojdzie do normy?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 18441 Data: 2/13/2005 12:33:41 PM Liczba szacunów: 9
  • [...] sytuacje, nie daje sukcesu, a tylko „uspokaja" nasza psychikę i stwarza jedynie pozory działania nie zawsze skutecznego! Aby zrozumieć, na czym polegać ma odblokowanie hormonalne, należy się cofnąć kilka kroków wstecz i pojąć, co to znaczy i jak przebiega zablokowanie hormonalne pewnych czynności oraz funkcji organizmu. W [...]

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/11/2006 4:49:28 PM Liczba szacunów: 16
  • Artykuł ten postanowiłem opublikować dla tych wszystkich którzy do tej pory nie widzą różnicy między HCG a Clomidem i nie wiedza jak ważne jest zażywanie tych środków po cyklu ( a ten temat powtarza się często w archiwum) . Jest to mój pierwszy artykuł wiec proszę o ewentualne zmiany. Myślę że po przeczytaniu tego artykułu w całości już nie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 6466 Data: 4/7/2004 11:11:52 PM Liczba szacunów: 1
  • Odblokowanie (PCT)

    Temat
    Doping

    [...] wspomne juz o mozliwosci pojawienia sie teraz ginekomastii oraz poprzez wyzszy poziom estrogenow moze nastapic odkladanie sie tluszczu w miesniach. Reasumujac jak widzimy odblokowanie to nic innego jak pomoc naszemu organizmu w dojscu do siebie,uregulowanie gospodarki hormonalnej,odblokowanie HPTA oraz zminimalizowanie spadkow. Co nam w tym [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/10/2006 12:49:37 AM Liczba szacunów: 5
  • [...] 14 dni Testosterone Enanthate 14 dni Testosterone Propionate 3 dni Testosterone Suspension 6-8 godz Stanazolol - Winstrol 8-12 godzin ( tab/zastrzyki ) Po każdym prohormonie odblokowanie zaczynamy po 24 godzinach Pamietajmy ze jezeli nasz cykl wyglądał nastepująco ( przykład ) 1-12 Sustanon 1-4 Metanabol 6-12 Winstrol To nie zaczynam brania [...]

    Odpowiedzi: 64 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2010 5:18:23 PM Liczba szacunów: 25
  • !ODBLOKOWANIE-TEST!

    Temat
    Doping

    [...] najbardziej popularna deca,superanabolon,laurabolin),i stanazolol(czyli winstrole),co do innych środków(gł.chodzi o estry testosteronów),nikt niema wątpliwości iż odblokowanie jest niezbędne. Otóż niedawno skończyłem mini-cykl winstrol 5mg-50 tabletek,czyli ilość niewielka.Po cyklu badany miałem poziom własnego-wewnętrznego [...]

    Odpowiedzi: 57 Ilość wyświetleń: 16483 Data: 2/22/2003 7:53:35 PM Liczba szacunów: 3
  • 1. WIEK: 31 2. WAGA: 90 3. WZROST: 185 4. WYMIARY: -biceps: 41 -klatka: 110 -udo: -talia: 90 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 4 6. DIETA: -białko: 1,5 -węglowodany: 3,3 -tłuszcz: 1,5 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: primo 1-24 300mg/ew + winstrol tab. 19-24 30mg/ed 8. TRENING: split 9. CEL CYKLU: redukcja 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 819 Data: 5/4/2016 10:50:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Po wstrzyknięciu HCG jądra "w oczach" powiększają się i budzą ze stanu "uśpienia" w trakcie cyklu. Jednak jest to pobudzenia chwilowe i nie może być traktowane jako właściwe odblokowanie. HCG używamy po długich ciężkich cyklach z dużymi dawkami gdy nasze jądra kurczą się do rozmiaru orzeszków ziemnych. Sam Clomid jest wtedy za słaby i działa [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 3101 Data: 8/30/2004 12:22:07 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Tak jak w temacie, jestem zablokowany, nie te libido i na psychice też odczuwam. Cały czas nie mogę dojść do równowagi od jakoś roku? Już pisałem o tym wcześniej. Dostałem radę, tak jak myślałem, by pojechać na teście - wybrałem prolkę, i później się dobrze odblokować po wszystkim. Ogólnie przypomnę, że hormony miałem w normie i też czułem [...]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1770 Data: 10/15/2014 12:11:45 AM Liczba szacunów: 1
  • [...] przejściowym po kuracji zanim HCG I CLOMID przywrócą normalny poziom androgenów we krwi. Daje on uczucie napompowania mięśni w czasie treningu, podnosi wydolnośc sexualna Wiec juz co nie co bedziecie wiedziec co macie brac po cyklu i jak;) Pamietajcie ze odblokowanie to bardzo wazna rzecz o ktorej nie mozna zapomniec!! Dzieki za przeczytanie!

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3148 Data: 2/18/2004 1:06:07 PM Liczba szacunów: 1
  • Siema. Chcę zrobić pierwszy cykl na Sarm LGD. Staz 2 lata. Planuję zrobić 8 tygodni tak: 1.Badania testosteronu wolnego (i co jeszcze?) 2.- 2 tygodnie po 3mg Sarm LGD - 2 tygodnie po 4mg - 2 tygodnie po 5mg - 2 tygodnie po 6mg Jak wiadomo poziom testosteronu spadnie na pewno i czas na odblok. 3. Robię kolejne badania i porównuje je z [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 19011 Data: 11/10/2015 3:54:30 PM Liczba szacunów: 11
  • Witam wszystkich Mam mały dylemat z cyklem na dianabol co dopiero w sumnie skonczyłem . Mam 33 lata , 85kg , 183cm , 15 lat doswiadczenia , Bic 44 , Brzuch 90 , Barki 140 Mianowicie : Dianabol 10mg x 175 tabs ( 3x dziennie po jednej tabletce ) Przez 7 tygodni brałem sam Dianabol ale stwierdziłem ze fajnie by było cos dokupic . Majster [...]

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 10203 Data: 8/23/2018 3:21:36 PM Liczba szacunów: 36
  • 1. WIEK: 25 2. WAGA: 100 3. WZROST: 188 4. WYMIARY: -biceps: 46 -klatka: 125 -udo: 66 -talia: 88 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 10 6. DIETA: -białko: 2,7g -węglowodany: 5 - 6g -tłuszcz: 1,5g 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: test enan , test. enan + meta, susta + bold, test enan + prop 8. TRENING: aktualnie SPLIT 4 razy w tygodniu 9. CEL CYKLU: [...]

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 5169 Data: 1/18/2017 6:02:08 PM Liczba szacunów: 12
  • [...] 8 tyg. Test. prolo - 100mg co 3 dni. Jak liczyłem to wyjdzie 19 strzałów. W paczce jest po 5, więc chyba nie będzie problemu jak dokończę opakowanie. Szukałem na temat odblokowanie, ale po przejrzeniu masy wątków, troszkę się zagubiłem. Będę chciał wziąć Clomid. Z tego co wiem to mam zacząć 14 dni od ostatniego strzału, ale nie do końca [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 2375 Data: 11/10/2009 12:51:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam jestem po 20 strzałach testosteronu sust 350 i deca 300 na odblok mam Ovigil 5000IU i clomid 50mg 30 tabs moje pytanie brzmi czy ktoś podpowie jak się tym odblokować i czy wystarczy czy może jest coś lepszego i skuteczniejszego w odbloku. kiedyś miałem przygodę już z tym parę lat temu po wypadku przestałem trenować i trzymać diete od [...]

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2018 1:16:41 PM Liczba szacunów: 4
  • 1-14 omo 750 mg week 1-10 deca 500 mg week hrt 14-22 enan 100mg week ................................................ 1-16 omo 750mg week 1-14 bold 500mg week hrt 16-24 enan 100mg week ........................................... 1-12 omo 1gram week 1-6 tren 100mg e2d ...................................... hrt wakacje do teraz 100mg enan/week [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 981 Data: 10/5/2008 1:08:17 PM Liczba szacunów: 0
  • witam,wczoraj zjadlem ostatnia mete na cyklu z winem(oba te saa byly w tabsach)wiec jak sie na ogol robi po doustnych saa dzis zaczynam odblokowanie,i tu jeszcze raz pytam o wskazowki i rady bo wieczorem musze sie zdecydowac co juz zapodac na odblokowanie,mam obecnie 10 tabsow clomidu i 20 tabsow nolvy,do tego dzis juz kupilem cleme chinska 100 [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4287 Data: 1/2/2005 10:49:01 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] dwa opakowanie czyli łacznie 20 strzalow Deca-Durabolin (holendra) i cztery opakowania Testosteron prolongatum czyli takze 20 stzalow. Mam takie pytanie czy bedzie potrzebne odblokowanie po tym jak tak to jakie ? ile to kosztuje ?.Mam to rozlozona na 3 miesiace caly cykl czy nie bedzie to za duzo czy by ktos mogl by mi ulozyc jakies inny [...]

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 17370 Data: 1/30/2010 6:23:31 PM Liczba szacunów: 8