SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

obity

  • UFC 167 wyniki i dyskusja po gali!

    Post
    Scena MMA i K-1

    Jakie nie wygrał wyraźnie jak GSP ma zanik pamięci z walki, obity ryj i poza paroma obaleniami i jabami nic Johnnemu nie zrobił. Komisje w USA są całkowicie niezależne i to one mają władzę nad UFC, jakby tak nie było to by na przykład Reema nie zbanowali.

    Odpowiedzi: 214 Ilość wyświetleń: 15426 Data: 11/17/2013 5:51:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Złamanie nosa :/

    Post
    Sztuki Walki

    czy podczas tego ciosu miałem złamany nos czy tylko obity z krzywą przegroda nosową jak dla mnie złamanie przegrody = złamanie nosa ja Ci sugeruje iść do otolaryngologa - po co masz sie męczyć? Zmieniony przez - Lady M w dniu 2009-12-21 06:27:18

    Odpowiedzi: 341 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/21/2009 6:27:02 AM Liczba szacunów: 0
  • KRAV MAGA- nigdy za wiele :-D

    Post
    Sztuki Walki

    [...] albo spałuje-i żadne Krav Maga nie bedzie mu do tego potrzebna. Walka z wieloma przeciwnikami to fikcja. Jeśli to leszcze a Ty jestes od nich wiekszy, silniejszy i bardziej obity-ok. Ale już dwóch silnych facetów, jesli umieją sie bic-wczesniej czy pozniej Cie załatywi. 3 to kaplica. A zresztą, co ja sie bede strzępił. Wskakuj i czytaj: [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 6246 Data: 3/7/2006 2:58:59 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Ruszył na Caina na pełnej parze,latające kolano,dwa obalenia jednak Cain nie dał się stłamsić jak inni ,obijał go systematycznie i Brock sie pogubił,został konkretnie obity i stracił ochote do walki bo widział ,ze nic nie może zdziałać i nie poradzi sobie z Cainem.Kondycyjnie przecież wcale nie wysiadł i nie wiem skąd te opinie.Po prostu [...]

    Odpowiedzi: 329 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/24/2010 11:30:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Pudzianowski vs Kawaguchi

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] znaczną było widać tylko przez 2 minuty, potem był po prostu silniejszy. W tej walce Mariusz poznał co to jest zmęczenie i taka bezsilność, wykorzystał kupe energii, a jego przeciwnik dalej stał i walczył. W następnej walce jest duża szansa, że Pudzian oprócz tego, że będzie zmęczony może być też trochę obity, a jak wtedy się zachowa nie wiadomo.

    Odpowiedzi: 850 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2010 8:45:03 AM Liczba szacunów: 0
  • pobicie na piotrkowskiej

    Post
    Sztuki Walki

    nie wszystko jest takie czarno biale ten obity chlopak to ponoc tez niezly skur.wysynek byl SFD FIGHT CLUB Mr. Anderson. Suprise... to see me?

    Odpowiedzi: 151 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/20/2003 2:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Zgadzam się całkowicie z Bane. Powiem więcej - jeśli ktoś śledzi na bieżąco wypowiedzi Cejudo, jego zachowania podczas gal itp, to bez większego wysiłku stwierdzi, że gość jest zdrowo p******nięty Gadanie bzdur, gadaniem bzdur, ale akurat ten gość sprawia wrażenie, jakby już miał porządnie obity czerep

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 1984 Data: 8/20/2019 9:12:13 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] Top 5 w MW UFC - chyba niektórzy jaja sobie robią :P @Dzejno - nie wiem gdzie Ty tam miałeś obijanie Silvy, on wyszedł z walki bez szwanku (w sumie w walce z Chealem, też obity nie był, już bardziej Sonnen wyglądał na poturbowanego). Fuks czy nie fuks (stawiam że nie) Silva wygrał i jest obecnie najlepszym zawodnikiem bez podziału na kategorie [...]

    Odpowiedzi: 168 Ilość wyświetleń: 13747 Data: 2/6/2011 1:05:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Gwid,Konkurs Krata Na Lato 2017

    Post
    Po 35 roku życia

    [...] ergometr 1 km --> 3,39 min Ego podbudowane, 40,50,55 bez odkładania sztangi przy 60 kg musiałem po 5 rep zrobić przerwę a 70 w układzie 3,2,2. Kręgosłup na odcinku szyjnym obity od ciężaru ale wynik wykręcony. Redu idzie w dobrym kierunku, dziurki w pasku schodzą w dobrą stronę}:-( pokonałem już 2, jeszcze jedna i zmiana paska na 80 cm;-) żyły [...]

    Odpowiedzi: 210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/5/2017 8:10:33 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] wyrzucal to ze nie postapiles "jak nalezy" i w zasadzie to moze ci sie wydawac ze do fightu sie nie nadajesz. Podczas drugiej sytuacji natomiast bedziesz dosc obity, ale nie bedziesz sie dołował psychicznie, bo podjałeś walke, nie dałes soba pomiatac, a dodatkowo mozesz wygrac cala akcje i dac kolesiowi nauczke. Wiec wniosek [...]

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 8198 Data: 3/11/2006 10:00:59 PM Liczba szacunów: 0
  • No i gitara taka siła to luks. Kanapy i fotele to podstawa Ale widze i pożadny sprzęt, komputer. Ale patrze że u Ciebie przynajmniej masz tak łądnie wyremontowane i dach obity drewnem. Bo u mnie to szczera blacha i cegiełki. Jak w grillu zamykanym.

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 10541 Data: 6/2/2009 2:57:49 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] chyba nie zna ufc i że chodzi tylko o kase i 3cią walkę. Tylko o to chodziło. Conor coś tam mówił o uciekaniu jak gazela , jeszcze przed walką, a sam uciekał, gdy gonił go obity do krwi, pół ślepy średni zawodnik Diaz... Tej słomy z butów to chyba nigdy się nie pozbędzie, a szkoda , bo mógłby być dobrym przykladem dla młodych , a jest jedynie [...]

    Odpowiedzi: 669 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2016 11:42:54 PM Liczba szacunów: 4
  • UFC 144 Wyniki

    Post
    Scena MMA i K-1

    Czy ja wiem, czy Edgar nic nie zrobił. No fakt faktem byl obity, ale z drugiej strony ze sportowego punkti widzenia wiecej obalen, duzo trafien tez. A ze to nic akurat nie przynioslo, jesli chodzi o twarz Bendersona, no to coz.. Natomiast ja odnosze wrazenie ze Henderson unika walki z pettisem, ogladalem ten wywiad po pl: [...]

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 12343 Data: 2/27/2012 12:54:06 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 144 Wyniki

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] kontrolę federalną (te wszystkie komisje stanowe) - ma wszystkie cechy sportu, więc nie ma powodu aby argumentem było tu "kto komu mocniej zayebał". A tak btw, przypomnijcie sobie, jaką gębę miał Fedor po walce z Crocopem. Też był bardziej obity niż Mirko, mimo wyrównanej walki, ale co z tego? Co do jego zwycięstwa nikt nie miał wątpliwości.

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 12343 Data: 2/27/2012 8:20:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Samosąd - ROTFL

    Post
    Sztuki Walki

    [...] wielkie polowanie . Okazało sie ze ten matoł zatrzymal sie w drugim barze, niecale pol kilometra dalej. Zostal wyciagniety z baru, wylegitymowany (dowód mial przy sobie) i obity z plaskaczy (tylko przez własciciela roweru, reszta tylko patrzyla). Po ktorymstam plasku w ryj przyznal sie i powiedzial gdzie schowal rower. Czasami lepiej szybko [...]

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 4641 Data: 1/16/2007 2:59:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Wywiad z Nastulą po walce!

    Post
    Scena MMA i K-1

    [...] mam zastrzeżenie jedo, ponie padło pytanie które mnie irytuje: Gdy sędzia przerwałwalke aby przesunąć zawodników na środek wydawaćby sięmogło że stwierdził że Draggo już jest poprostu zbyt obity i nie może kontynuować.Wydaje mi się że tak samopomyślał Paweł bo zaczął się kłaniać.Albo to tylko tak wyglądało.Jest jakaśmożliwość aby go o to zapytać?

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5536 Data: 7/2/2006 8:41:51 AM Liczba szacunów: 0
  • Poszło , próba kopniecia na głowe joego doszło do celu upadł i został obity na maxa ... KONIEC !!!!!!!!!! JOE PRZEGRYWA

    Odpowiedzi: 786 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2006 3:28:09 AM Liczba szacunów: 0
  • "Japa" to możesz mówić do lustra, Puar. Ten Gracie, którego tak chwalisz, zostałby obity przez Mousasiego jak szmata, na zupełnym luzie. Zdaj sobie sprawę wreszcie, że jesteś komiczny niesłychanie z tym swoim ciągłym, do znudzenia powtarzanym, pieprzeniem o Gracie, Melvinie i oldskulowych zasadach, hehe. O tym, że wierzysz, iż Fedor nie [...]

    Odpowiedzi: 602 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/12/2011 10:53:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Obity Sasza nie wyjdzie na nast. rundę.Kliczko RTD po ósmej rundzie.Noi ciekawe co wymyślą ruscy oby nie było dyskwalifikacji czy TD. Jesli nie bedzie przekretu,to zobaczymy klasycznego WŁADA wygra KLITSCHKO RTD8.jab,jab,right. Zmieniony przez - Cezi1987 w dniu 2013-10-03 14:24:12

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 6806 Data: 10/3/2013 2:21:58 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kumpla powiedzielismy co trzeba i kolesie chcieli nas fajką czestowac ale jednego i tak wzieli bo widac było ze innych było ok 12 a teren był nie sprzyjajacy - koles wrucił obity i bez bluzy i kasy 5 zł i fajek i sam mowił ze dobze ze nie atakowalismy - morał musisz znac lokalnych bossow i wiedziec co mowic , nawet kłamac oby z sensem - mnie [...]

    Odpowiedzi: 155 Ilość wyświetleń: 17941 Data: 11/12/2002 12:21:56 AM Liczba szacunów: 0