SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

naprzemienny prysznic

  • DT/shrimp2 / redukcja/ podsumowanie 6m s.81, rok s.189

    Post
    Ladies SFD

    U mnie skora cierpi na tym, że najzwyczajniej nienawidzę wklepywać w siebie tych świństw. @-) Nawet jak sobie obiecam to kiepsko z systematycznością. Za to naprzemienny prysznic jest zbyt nieprzyjemny \-) Ale pracuję nad zmianą nastawienia, bo fajnie jest mieć chociażby samą świadomość, że zrobiło się wszystko, co można było zrobić, a czy zadziała

    Odpowiedzi: 1947 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-18 11:58:25 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Wojtek / IIFYM - vol. 1

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ą motywacją ruszymy dalej :) Jedyny problem to cholerne przeziębienie - nigdy nie byłem podatny na takie rzeczy, chorowałem może z 2-3 razy w życiu, ale widocznie mniej tłuszczyku to i mniej ogrzewania dla organizmu ;) A tak poważnie, to prawdopodobnie, w piątek po treningu, szybki naprzemienny prysznic: zimny, gorący i potem od razu na powietrze.

    Odpowiedzi: 6796 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 12:13:32 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ja mam pytanko do was znawdów cwiczen :D czy np. masaz w jakuzzi ujedrnia skóre czy nie bardzo?? tak jak niby naprzemienny prysznic ponoc ujedrnia to masaz w chłodnym jakuzzi tez?? szósteczke tez cwicze ostatnio.. chodz nie zawsze o regularnych porach mi wychodzi ale czuc brzuszek.. cwiczonka ciezkie ale wydaje mi sie ze warto... no coz.. zobaczymy

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-07-31 22:45:39 Liczba szacunów: 0
  • Plan/trening na siłe pytania

    Post
    Trening w domu

    też trochę za bardzo dałem w kość chyba :D no i po treningu od razu się nie rozciągałem nie miałem siły zbyt i mięśnie I teraz nasuwa się pytanie czy od razu po treningu brać naprzemienny prysznic (czyli 30sekund zimna nawet bardzo i 30 sekund gorąca ) i potem się rozciągać czy na odwrót (na odwrót czyli pierw się rozciągam a potem taki prysznic) ?

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 4831 Data: 2012-02-06 17:21:41 Liczba szacunów: 0
  • ODPORNOSC - JAK WZMOCNIC?

    Post
    Zdrowie i Uroda

    azience ma być odczuwana jako przyjemna i oczywiście nie może być przeciągów. Zlewamy ciało strumieniem zimnej wody, zaczynając stopniowo od stóp w górę ciała. Można stosować naprzemienny prysznic: raz zimną, raz ciepłą wodą, przy czym ostatnim powinien być zimny prysznic. Taki zabieg bardzo korzystnie wpływa na nasze ciało i oprócz tego, że hartuj

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3921 Data: 2008-11-22 14:53:44 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Polecicie jakąś maść na ból stawów? zależy czym ten ból spowodowany ale jeśli po prostu przeciążenie to polecam naprzemienny prysznic zimny i gorący z maści maść końska chłodząca dla bardziej wymagających solcoseryl

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-10 00:04:33 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 9

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    zależy czym ten ból spowodowany ale jeśli po prostu przeciążenie to polecam naprzemienny prysznic zimny i gorący z maści maść końska chłodząca dla bardziej wymagających solcoseryl Myślę, że to zwykłe przeciążenie. Ostatnimi czasy bardzo wskoczyłem z obciążeniem. Odpuszczam na tydzień treningi, żeby nie narobić sobie biedy.

    Odpowiedzi: 5927 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-10 00:12:48 Liczba szacunów: 0
  • DT WojtekA4 - finisz redu, teraz siła, masa i kondycja

    Post
    Po 35 roku życia

    docznie mniej tłuszczyku to i mniej ogrzewania dla organizmu ;) Kortyzol blokuje działanie układu odpornościowego. Brałeś to pod uwagę? :-) A tak poważnie, to prawdopodobnie, w piątek po treningu, szybki naprzemienny prysznic: zimny, gorący i potem od razu na powietrze. Jakiś cel takiego działania? Pauzę od siłowni robisz czy potrzebujesz L4? :-)

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 20:16:29 Liczba szacunów: 0
  • DT WojtekA4 - finisz redu, teraz siła, masa i kondycja

    Post
    Po 35 roku życia

    ą motywacją ruszymy dalej :) Jedyny problem to cholerne przeziębienie - nigdy nie byłem podatny na takie rzeczy, chorowałem może z 2-3 razy w życiu, ale widocznie mniej tłuszczyku to i mniej ogrzewania dla organizmu ;) A tak poważnie, to prawdopodobnie, w piątek po treningu, szybki naprzemienny prysznic: zimny, gorący i potem od razu na powietrze.

    Odpowiedzi: 1135 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-12 12:14:09 Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy

    Post
    Trening dla początkujących

    , jakieś lekki stan zapalny albo uszkodzenie wiązadeł. Metody na zmniejszenie takich dolegliwości to dieta bogata w magnez, streching po treningu, sauna jeśli istnieje taka możliwość jeśli nie to można zrobić sobie naprzemienny prysznic raz gorącą a raz lodowatą wodą. Ten prysznic skutkuje - próbowałem na sobie, przy okazji człowiek się hartuje.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 978 Data: 2007-10-18 18:15:20 Liczba szacunów: 0
  • Alexxa/Blog/MyBody-3rd

    Post
    Trening dla początkujących

    tym planie po raz pierwszy mam takie zakwasy w nukach...i to samo będzie za tydzień, tylko wtedy będę musiała być zgrabna i powabna a nie paralityczna Dzisiaj jeszcze zrobię naprzemienny prysznic...bo...robi się dość nieprzyjemny ból DIETKA - 100% II posiłek Byłam na zakupach *********************************************************** Edit: właśni

    Odpowiedzi: 912 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-15 15:59:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik małego diabełka ;d

    Post
    Ladies SFD

    Jak mocno boli, to rób sobie okłady zimne i naprzemienny prysznic (raz ciepła woda, raz zimna). Domsy Ci wylazły, nadwyrężyłaś się czy coś "gruchnęło" konkretnie w plecach?

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-03 23:24:26 Liczba szacunów: 0
  • DT Z crossfitem po formę (Strony 17 i 33)

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    sow Komentarz: calosc w 4 obowdach w 6 min, potem rozciaganie a po treningu 20g BCAA i z 7 kreatyny. Ogolnie nie wiem, jak to jutro bedzie z tymi przysiadami, regeracja jest ogolnie rzecz biorac slaba. Nie pomaga niezla micha, suple, naprzemienny prysznic. Mam nadzieje, ze jakos sie to mieso moje przywyczai rychlo do treningow, bo bedzie zle. :-(

    Odpowiedzi: 339 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-17 20:30:13 Liczba szacunów: 0
  • Suple - rekomendowane przez/dla Ladies SFD

    Post
    Ladies SFD

    się na tym zna. Świetne są też bicze szkockie. W domu jak najbardziej można się masować (albo kogoś poprosić :-)) Masaż zawsze wykonuje się w kierunku węzłów chłonnych. Szorstką szczotką, bańką lub innym ustrojstwem. Jak ktoś ma problem z naczynkami to niestety masaże odpadają. Wtedy można robić naprzemienny prysznic. Mam nadzieję, że pomogłam :-)

    Odpowiedzi: 1047 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-15 19:15:17 Liczba szacunów: 0
  • Krem termogeniczny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    nosci ja sie ta folia "hermetycznie" nie mumifikuje... ok trzyma sie scisle...ale jest luz... po odmumifikowaniu sie.. masuje te partie dosc namietnie...i zaliczam naprzemienny prysznic... tyka nie mysl ze podwazam twoje zdanie..ale jako skutecznie zblondynkowana spieram sie... jak umiem... co nie znaczy ze tupne noga i sie zapre...

    Odpowiedzi: 213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-06 21:33:57 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebell - jak to się zwie po polsku

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    lepszej regeneracji potreningowej: * rozciągaj wszystkie główne grupy mięśniowe przez 10-15 minut po każdym treningu * możesz użyć lodu na każdą większą grpę mięśniową * wez naprzemienny prysznic zimną i ciepłą wodą (30sec zimna/60sec ciepła) * wypij odżywkę proteinową po każdym treningu * zastosuj masaż 1-2 razy w miesiącu * wysypiaj się po 8-9 g

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-01-04 14:33:46 Liczba szacunów: 1
  • Czy dobrze chce zrobic? prosze o sensowne rady

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie wiem co ma wspólnego dieta bogata w żelazo z brakiem zakwasów ale cóż. Widocznie gdzieś, coś przegapiłem po drodze ;) Na zakwasy bardzo pomaga hydromasaż (naprzemienny prysznic raz gorącą, a raz zimną wodą), rozciąganie po treningu no i masowanie tychże mięśni. O saunie nie wspominam, bo to raczej trudno osiągalne w domowych warunkach ;) Nikt C

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1985 Data: 2007-12-05 10:24:24 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie - ćwiczenia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    na skórę najlepiej działa czas możesz spróbować także z wspomnianą determinacją stosować domowe szkockie bicze (naprzemienny prysznic zimno-cieplejszy) to 2 najważniejsze rzeczy

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 10640 Data: 2006-09-01 22:35:19 Liczba szacunów: 0
  • Po pierwszej siłowni...ratunku! :(

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    heh przyzwyczaj sie albo zmniejsz intensywność na jakiś czas. Jak sobie z nimi radzić-rozciągać mieśnie przed treningiem i po kazdej kolejne serii no i po treningu też. A i naprzemienny prysznic podobno pomaga ( chwile ciepła woda chwile zimna ja za tym nie przepadam). Co do słabszej jednej ręki odradzam większego treningu na nią, lepiej unormo

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2071 Data: 2008-03-22 13:16:00 Liczba szacunów: 0
  • Bolące stawy i mięśnie po przerwie.

    Post
    Zdrowie i Uroda

    W tym czasie do tego meczu już nie trenuj tylko samo roztrenowanie , i rozciąganie wówczas przed i po. Możesz też stosować naprzemienny prysznic zimna-ciepła woda oraz pamiętaj o prawidłowym odżywianiu. roztrenowanie czyli? prawidłowe odżywianie czyli białko i węglodowany?

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 735 Data: 2016-04-20 14:06:05 Liczba szacunów: 0