SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

musli biedronki

  • Musli z Biedronki

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    czy takie coś można jeść? Szukałem jakichś płatków owsianych i znalazłem to. Co o tym sądzicie?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 7070 Data: 2/3/2010 2:20:11 PM Liczba szacunów: 0
  • cała prawda o musli

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Moi drodzy co do musli, generalnie nie polecam odchudzania, najlepszą metodą na zdrowe piękne ciało u Pań, to trening, a nie żadne głodzenie się, można jeść wszystko byle bilans kalorii był niższy niższy niż sobie założymy, także, lepiej jeść niż ćwiczyć, a nie męczyć się głodówka a czekać na jo-jo Btw. Ja na przykład kupuje jakiekolwiek musli z [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/25/2015 8:42:08 AM Liczba szacunów: 0
  • Standardowy początek - prośba o pomoc, opinie i info

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] daj to jako drugi posilek II MUSLI TROPIKALNE "Z Biedronki" 40 JOGURT OWOCOWY "Z Biedronki" 150/tragedia, jogurty owocowe to szajs to samo takie kupne musli. Daj platki owsiane zamiast tej mieszanki do tego możesz jogurt ale naturalny. Jednak i tak będzie malo bialka wiec dodaj np. jajka na twardo +warzywka. Proponuje tez [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 8/22/2008 5:57:36 PM Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Dwa dni nie pisałem bo miałem problemy z kompem. Cały czas błędy wychodziły jakieś ale już naprawiłem:) 21.05.2011 Jadłospis: I - jogurt naturalny z musli - 9.30 II - 100 g serka wiejskiego + mandarynki - 11.00 III - 2 jajka sadzone, 100 g ryżu, buraczki z chrzanem - 13.30 IV - 100 g serka wiejskiego, czerwone winogrona - 16.00 V - sałatka [...]

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/22/2011 9:08:21 PM Liczba szacunów: 0
  • Standardowy początek - prośba o pomoc, opinie i info

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przykładowo: Poniedziałek I Serek twarogowy ziarnisty 200 Mleko spożywcze 2% tłuszczu 500 Orzechy włoskie 30 II MUSLI TROPIKALNE "Z Biedronki" 40 JOGURT OWOCOWY "Z Biedronki" 150 III Ryż brązowy 60 MAŚLANKA "Z Biedonki" 500 Oliwa z oliwek 10 IV Mintaj świeży 200 Ryż brązowy 80 Oliwa z oliwek 10 Ryż preparowany 30 V [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1240 Data: 8/22/2008 5:26:03 PM Liczba szacunów: 0
  • BLOG increase your power with Trec by remik podsumowanie str.73

    Post
    Trec

    no to musli fitness z biedronki

    Odpowiedzi: 742 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2009 10:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.00 Platki owsiane 100g+200ml mleka 2% (mam platki owsiane "gorskie" ale czy moze to byc musli: orzechy laskowe, platki owsiane, rodzynki, crunchy-musli z biedronki "tradycyjne":D)-jesli trzeba moge podac wiecej szczegolow 3jaja kurze cale gotowane B: 41g (30g zwierzece) W: 81g T:27g ok.co do musli to tez jest dobre ale [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 641 Data: 10/17/2008 7:22:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 80kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam, zwracam się z kolejnymi pytaniami. A głownie chodzi mi o płatki musli z biedronki, chciałbym sobie odmienić trochę od owsianych aby mi się zbytnio ' nie przejadły ". Kiedyś czytałem że musli to zło lecz ktoś też napisał że można zrobić sobie własne musli i tutaj pytanie z czego mogły by się składać?. Drugie pytanie natomiast co do [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3102 Data: 9/5/2011 10:54:38 AM Liczba szacunów: 0
  • TEST:Masz być jak Tommy Lee Jones w "Ściganym"-dsdamian

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] lekko bica i trica coby nie odzwycziły się od wysiłku, już tak nie płaczcie historia mojego śniadania. Pomyślałem że same płatki owsiane to nuda, postanowiłem więc dorzucic musli. Pojechalem wiec do biedronki zakupiłem musli, choc okazało sie ze te wyzej wymienione to tylko owsiane i pare rodzynek. W****ilem sie i zrobiłem wpc dzis na mleku [...]

    Odpowiedzi: 451 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2008 11:07:48 AM Liczba szacunów: 0
  • WPC_fan/Blog/Redukcja

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] bez wegli to niech pisze co tak na serio jada na ladowaniach i to jest w miare ok zeby nie przegiac, ale naladowac sie mam juz propozycje tortilli z maca. kolega mowil mi tez o zelkach i pierniczkac i batonach musli z biedronki czekam tylko na powazne propozycje ludzi po przejsciach pozdro Zmieniony przez - WPC_fan w dniu 2010-01-11 12:00:12

    Odpowiedzi: 974 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/11/2010 11:59:46 AM Liczba szacunów: 0
  • Szmexy - Naturalne Realia

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Dobre te wafle z kaufa ? jak cena ? Lidlowe sa niezłe ale dośc drogie więc szukam alternatywy. Spróbuj wafli ryżowych Arroza Musli z Biedronki. Zaj**iste %-)

    Odpowiedzi: 2161 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/21/2015 2:26:57 PM Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE POJEDYNCZE PYTANIA. vol11

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przeczytałem gdzieś, Koniu napisał komentarz komuś do diety: "kupne musli, orzeszki ziemne, grahamki, mrożone warzywa z biedronki i inne tanie - to przede wszystkim do wywalenia." Moje pytanie - czemu warzywa z biedronki/lidla sa do doopy? Myślałem, że warzywa to warzywa i nie da się w nich nic popsuć. Są jakoś przetwarzane/tracą witaminy? Dzięki [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/12/2013 1:56:23 PM Liczba szacunów: 0
  • TEST: Split vs Fbw "Rywalizacja dwóch Krakusów o mase" - pods.str.41!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ja zawsze sypalem pol na pol, 100g owsu 100g musli z biedronki w ktorym tez byly owsiane, ale jednak same owsiane to

    Odpowiedzi: 432 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2010 9:56:08 PM Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Gdy gorączka cię dopadnie, chwyć strzykawkę - w mig opadnie!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    [...] gigantyczne jabłko, bo jakoś ochoty na jedzenie nie było potem na obiad makaron świdry z wędzonką, pomidorami, żółtym serem i przyprawami (mega pyszne) później 1/2 arbuza bagietka korzenna z biedronki z masłem i trochę miodem/dżemem na kolacje wleciało > 1/2 tej paczki musli orzechwych z lidla z maślanką naturalną (z 300g maślanki na oko) \-)

    Odpowiedzi: 12159 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/2/2015 9:44:54 PM Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    26.05.2011 Jadłospis: I - jogurt naturalny z musli + migdały - 9.10 (znów długie spanie) II - 100 g serka wiejskiego, 2 mandarynki, jabłki - 11.00 (po bieganiu) III - 3 jajka gotowane na twardo, 100 g ryżu, warzywa z torebki (marchewka, seler, kalafior i coś tam jeszcze), pieprz cayenne - 13.30 - tak na szybko zrobione ale smaczne:) IV - 100 g [...]

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/26/2011 9:15:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    I posiłek (9:00): Musli tropikalne z biedronki : 175 g Mleko 1,5% 300 ml // musli wywal daj owsiane lub musli swojej roboty dołóż źródło białka i jakiś owoc/warzywo mleko daj 0,5% B: 27 T: 15 WW: 127 kcal:750 II posiłek (11:30) Chleb zytni razowy 160 g Twarog półtłusty 200g Pomidor 130 g Jabłko 150 g // daj więcej warzyw wywal jabłko ten chleb [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 747 Data: 9/5/2008 11:11:03 AM Liczba szacunów: 0
  • Hincal rozdaje sog'i !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!cz 2

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] wiec jesli tak to odejmij od zapotrzebowania jakies 300kcal i stworz sensowna diete. Przede wszystkim ser zolty to tylko od czasu do czasu,ogolnie za duzo chleba,wywal tez musli z biedronki a i ten shake to sredni pomysljajecznica moze byc,chlebek razowy czy grachamki tez sa ok,ale nie moze to byc diet chlebowa,dlatego wrzuc tam inne zrodla [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1395 Data: 10/8/2006 5:08:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostatki masy przed wakacjami

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] tak dużo czasu, że ledwo starcza na siłownie 3x w tyg. Póki co planuje następujący rozkład składników proszkowanych. Rano do śniadania 30 g protein 80 - tu węgle uzupełniam musli (btw polecam musli z lidla i biedronki kilogramowe paczki) Około godziny przed treningiem 45g magnum 8000 trec Po treningu magnum 60g. Około 45 minut po p80 30g Przed [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1034 Data: 6/2/2009 11:26:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Calenka - nie poddam się.

    Post
    Ladies SFD

    Przeczytaj: http://potreningu.pl/articles/1251/co-jedza-ladies-sfd Lepsze do smażenia będzie masło klarowane. Musli kupne? Jeżeli tak to sprawdź ile ma cukrów i innych dodatków. Lepiej zrobić własne. Ile pijesz tego mleka sojowego, też z Biedronki? Nie powinno się spożywać produktów sojowych w większych ilościach. Jak masz mikser to mozesz zrobić [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2080 Data: 3/24/2015 11:35:21 AM Liczba szacunów: 0
  • Calenka - nie poddam się.

    Post
    Ladies SFD

    Musli kupne, sprawdzone cukrów bardzo mało. Sojowe z Biedronki, nie pije go za duzo, tylko do płatków, no i czasem to koktajle, ma dużo białka no i roślinne. :) Co do jedzenia, ogólnie tak, kupuje w biedronce, nie stać mnie na kupowanie innych produktów, utrzymuję się sama. Czytałam, że produkty sojowe są ok :) Nawet robiłam z chłopakiem sama [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2080 Data: 3/24/2015 11:45:54 AM Liczba szacunów: 0