SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

metanabol 10mg

  • Moje poczatki z siłownia były żałosne, ale z czasem gdzy zyskiwałem coraz więcej wiedzy, przyrosty były coraz większe z tąd bardzo trafne spostrzezenie kolegi z forum: "Wiedza jest najlepszym anabolikiem" Cwicze od trzech lat, wszystko mam dopiete na otatni guzik: trening, dieta, regeneracja, ale ostatnio zaczeło sie dziać coś niedobrego. Coś [...]

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/7/2006 2:11:52 PM Liczba szacunów: 13
  • Metanabol 10mg

    Temat
    Doping

    Siema! ^^ Więc mam zamiar uderzyć metanabol 10mg + clomid, po 3 razy dziennie (śniadanie 1tab, obiad 1 tab i kolacja 1tab). Mógłby mi ktoś rozpisać co i jak z tym cyklem?; > Z góry dzięki koxy :D Płeć: Mężczyzna Wiek: 18 Waga: 77 Wzrost: 180 Obwód klatki: nie wiem ;x Obwód ramienia: 38 Obwód talii: nie wiem ;x Obwód uda: 46 Obwód [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 12155 Data: 2/19/2011 11:42:19 AM Liczba szacunów: 3
  • siema mam Metanabol 10mg DANABOL 120 szt czy moze mi to ktos rozpisac dzieki i na oslone liv52 i ile brac tabletek oslony dzieki z gory to muj 1 cykl bedzie i jeszcze jedno czy dobra jest ? Płeć: Mężczyzna Wiek: 28 Waga: 85 Wzrost: 189 Obwód klatki: 115 Obwód ramienia: 40 Obwód talii: nie wiem Obwód uda: 60 Obwód łydki: nie wiem [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 9135 Data: 5/2/2010 3:59:13 PM Liczba szacunów: 2
  • Witam. Jest to mój pierwszy temat wiec za wszystkie błędy bardzo przepraszam. Troche o mnie. 1 .WIEK: 18lat 2 .WAGA: 80 kg 3 .WZROST:173 cm 4 .WYMIARY: -Biceps: 37 -Klata:116 -Udo:55 5 .STAZ NA SILOWNI: 1,5 roku 6 .CEL SUPLEMENTACJI: Masa, siła, rzezba 7 . DOTYCHCZAS STOSOWANE SUPLEMENTY/ODŻYWKI: Białka, aminokwasy, kreatynki różne. 20tab men [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 365 Data: 9/9/2016 12:18:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol 10mg DANABOL DS 500 sztuk

    Temat
    Doping - zdjęcia

    witam. wpadla okazja, zeby zakupic kilka sztuk na zapas i dla kumpli z silki wiec robie fotke bo dobra meta!

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 9856 Data: 6/22/2009 5:57:17 PM Liczba szacunów: 3
  • 1. WIEK: 30 2. WAGA: 85 3. WZROST: 184 4. WYMIARY: bez znaczenia 5. STAŻ NA SIŁOWNI: 6. DIETA: carb cycling 7. ILE I JAKIE PRZEBYTE CYKLE STERYDOWE: budezonid inhalacje cały sezon 8. TRENING: 5x w tyg rower 9. CEL CYKLU: siła/wytrzymałość 10. OSTATNI CYKL I ODSTĘP CZASOWY OD JEGO ZAKOŃCZENIA: brak 11. POZIOM BF%: 18 12. TENDENCJA DO [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1920 Data: 5/6/2017 10:22:30 PM Liczba szacunów: 1
  • Widział ktoś ten wynalazek ?? jak tak to proszę o opinie :D ja widzę to pierwszy raz na oczy. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4ac59149c5ed417d9b33a296f31af5d3.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/408687a0766c4e8ab8453334b227d31e.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/4b589be5ef504df1a2fdef8a569b7e0a.jpg

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 7921 Data: 3/18/2012 4:32:44 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, mam maly dylemat otoz zamierzam przycyklonic methanaxin z pmp steroids,tabsy sa po 10mg, zamierzam walic 20mg dziennie, tabsy sa za male zeby je dzielic na pol. I teraz pytanie: 1Czy powinienem walic 2x po 10mg dziennie? 2Kruszyc tabsy I dzielic na 3? (porcje raczej rowne nie beda...) 3j**@c system I ze wzgledu na to ze jest to under [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 5291 Data: 4/10/2016 1:51:04 AM Liczba szacunów: 2
  • Metanabol ?? 10mg

    Temat
    Doping - zdjęcia

    Nic nie wiem o tej mecie a znaleść tez nic nie mogę może wy macie jakieś wiadomość o niej bo to dla kumpla a nie chce mu lipy sprzedać ?dzięki . Metanabol(metandrostenolon) Mega caps Lek przechowywać w temperaturze pokojowej .trzymać w miejscu niedostępnym dla dzieci 100 kapsułek 10mg/kaps Seria:F00001 Data:12.2015 security MC MC - [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3468 Data: 1/18/2013 12:58:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Siemanko , słuchajcie mam pewne pytanko . Mógłby mi ktoś mniej więcej powiedzieć ile przytyje tak w zaokrągleniu mniej więcej i ile masy mi przybędzie po cyklu Teść prolka 200mg x 10ampułek co 5 dni jedna + 100 metki brytyjskiego 10mg? cykl ok 2.2miecha . Wiek: 20 Wzrost: 192cm Masa: 80kg Staż na siłowni: 2 lata z przerwami (zazwyczaj wakacje ;) [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 1798 Data: 3/5/2013 11:11:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam mam problem nigdzie nie moge znajsc jak stoswac mete 10 mg mam 100 szt waze 80 kg cwiczę od 4 lat proszę o szybka odpowiec

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 5158 Data: 12/24/2013 9:19:58 AM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Posiadam 100 tabsów Metanabolu EUROMEDU 10mg. chcialbym to rozlozyc na 4 tygodnie. Nie wiem za bardzo jak je brac? tzn po ile w kazdym tygodniu. Czy to ktos pomoze? Staż treningowy 4lata. Dieta: wysokobiałkowa

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 4248 Data: 3/4/2013 10:31:12 PM Liczba szacunów: 2
  • Metanabol 10mg balkan

    Temat
    Doping

    Witam.Zaczynam brać mete i chcę brać ja w 4 dawkach po połowie tab o 8-13-18-23 tylko nie wiem czy ta dawka o 23 jest dobrym rozwiązaniem ,bo czytałem o tym i piszą ludzie ze na noc się mety nie bierze jak nie to jak ustawić godziny dawkowania? Jeszcze jedno pytanie w jakich dawkach brać na noc cynk magnez i witaminę b6 ?proszę o podania w mg [...]

    Odpowiedzi: 51 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 10/8/2013 4:40:04 PM Liczba szacunów: 0
  • witam! mam meteke 10mg 100 tabsow biore ja od poniedzialku (3 tabsy na dzien)i pojawil sie bol w lewej dolnej czesci brzucha (tak jakby trzustka) wczesniej tez bralem mete i nie wystapily zadne komplikacje, chcialbym sie dowiedziec jakie oslonki moge zarzucic na trzustke czy zoładek, czy ktos stosowal neopankratyne na trzustke?? z gory dzieki za [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2616 Data: 4/8/2010 8:34:34 PM Liczba szacunów: 0
  • Italian Metanabol 10mg

    Temat
    Doping

    co sadzicie o wloskim odpowiedniku metanabolu "Metandienone 10 mg" z tym, ze wlasnie dawka jest podwojna w jednej tablecie. Bral juz ktos ta wloska mete? Ciekawe jak wchodzi bo cena wydaje sie dosc atrakcyjna

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 3324 Data: 1/10/2005 8:13:40 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam Jeżeli mam dawke dzienną 20mg mety to lepiej brać tabsa dwa razy dziennie po 10mg np. jeden tabs rano a drugi wieczorem czy lepiej podzielić sobie te tabletki po 5mg i brać jedną połówke co 6 godzin? Pozdro

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1950 Data: 4/23/2013 6:41:25 AM Liczba szacunów: 0
  • metanabol 10mg

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jak brać ? jakie są działania i efekty jak działa na organizm co jest przyczyną tego ? jej skutki uboczne ?????????????????????????????? ?????????????????????????????????????? ???????????????????????????????????????????? ??????????????????????? ?????????????? ????????????????????? ??????????????????

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1104 Data: 7/15/2011 3:43:39 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol 10mg balkan

    Temat
    Doping

    Zaczynam cykl od czwartku na metanabolu 10mg balkan po 20mg i chciałem się zapytać jak z gino jak zauważę że coś jest nie tak to dalej brać mete ?i po prostu dorzucić nolwidex ?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 2059 Data: 10/12/2013 10:59:30 PM Liczba szacunów: 0
  • kupilem taka metke jakis czas temu, co o niej sadzicie ? cena http://imageshack.us/photo/my-images/845/dsc0177tn.jpg/ Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2013-05-17 13:23:24

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 848 Data: 5/17/2013 1:16:29 PM Liczba szacunów: 0
  • metanabol 10mg jak dawkowac

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam, chciałbym żebyście mi pomogli w rozpisce dawkowania metanabolu bayer 10mg,staz na siłowni 1rok.chcezeby cykl trwał od 6-8 tygodni, proszę o pomoc i z góry dziękuję ;)

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 862 Data: 1/9/2014 11:19:05 AM Liczba szacunów: 0