SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

makrela zdrowa

  • Dla początkujących

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    go więc wyłykać czy wyzucic?? Z jednej strony szkoda by się zmarnowało z drugiej strony czy warto to wyłykac?? Drugie pytanie, jadam duzo ryb atlantyckich, typu łosoś, dorsz, makrela,polock - jest w nich duza zawartość sodu, wiem ze dzienne zapotrzebowanie to o 60 - 80 mg i że sód odgrywa dużą rolę w prawidłowej pobudliwości mięsni oraz przepuszcza

    Odpowiedzi: 237 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-12 13:09:27 Liczba szacunów: 0
  • Starzeć się wolniej

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oce morza, np. krewetki, kraby, małże. Jedz je kilka razy w tygodniu. Większość z nich stanowi najlepsze ęródło chudego białka, a nawet jeśli są bardzo tłuste, jak np. śledę, makrela, łosoś, halibut, pstrąg tęczowy czy tuńczyk, to tłuszcz ten jest zdrowy, bo obfituje w kwasy omega-3. - Jasne mięso drobiowe. Pierś kurczaka lub indyka zawiera znaczn

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 5203 Data: 2005-01-04 15:13:44 Liczba szacunów: 0
  • Zdrowie bez tluszczu nie mozliwe!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    iki docierają do naszego organizmu głównie za pośrednictwem ryb i skorupiaków. - Najwięcej omega-3 zawierają tłuste ryby, które żyją w zimnych morskich wodach (w kolejności): makrela, śledź, tuńczyk, sardela, łosoś, sardynka. - Roślinne źródła tych kwasów to: siemię lniane, orzechy włoskie i brazylijskie, olej rzepakowy, lniany, klonowy i orzechowy

    Odpowiedzi: 188 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-21 12:51:42 Liczba szacunów: 0
  • kolarzMTB-dziennik redukcyjno-treningowo-masowo-...

    Post
    Po 35 roku życia

    kabanos a w zasadzie niespełna aż jego 30g, nie ma znaczenia bo nie jest to podstawą mojej diety tylko jeden składnik tego konkretnego śniadania, raz jest to owy kabanos, raz makrela, raz jaja sadzone, gotowane, łosoś też się pojawia. Staram się posiłki urozmaicać jak mi to pasuje i jak umiem. Jem też owoce ale zawsze jest to składnik posiłku a nie

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 7845 Data: 2013-04-14 19:37:04 Liczba szacunów: 0
  • CZY NADMIAR NIENASYCONYCH KWASÓW TŁUSZCZOWYCH MOZE SZKODZIĆ ? (CZ.I)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ki docierają do naszego organizmu głównie za pośrednictwem ryb i skorupiaków. - Najwięcej omega-3 zawierają tłuste ryby, które żyją w zimnych morskich wodach (w kolejności): makrela, śledź, tuńczyk, sardela, łosoś, sardynka. - Roślinne źródła tych kwasów to: siemię lniane, orzechy włoskie i brazylijskie, olej rzepakowy, lniany, klonowy i orzechow

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-11 11:05:46 Liczba szacunów: 0
  • Dieta-Ogromna prosba o pomoc.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owiedzieć. Bialko: - piers z kurczaka - piers z indyka - sznycel cielecy - chudy schab wieprzowy - poledwiczki z krolika - cielecina lopatka - twaróg - serek wiejski - jaja - makrela - tunczyk w puszcze 1.Tu pojawia sie pierwsze pytanie, jakie gatunki ryb moge smialo szamac, z tego co udalo mi sie do tej pory dowiedziec to smialo moge szamac : -dor

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2018-02-02 17:37:58 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    już w ogóle. Podroby też jest fajnie zrobić i niedrogo, smażyć na smalcu. Można też kupić gdzieś taniej jabłka i rozgotować z cynamonem na taki dżem jakby. Makrela wędzona też jest dość tania choć zdrowa to chyba nie bardzo. Jak jestem spłukana pod koniec miesiąca totalnie to właśnie wątróbka i makrela mnie ratują. To ja mogę od siebie polecić:)

    Odpowiedzi: 2120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-12 14:45:03 Liczba szacunów: 0
  • DT Lexi - ku spełnieniu marzeń / pods. s. 70, 142

    Post
    Ladies SFD

    ć z cynamonem na taki dżem jakby. Makrela wędzona też jest dość tania choć zdrowa to chyba nie bardzo. Jak jestem spłukana pod koniec miesiąca totalnie to właśnie wątróbka i makrela mnie ratują. To ja mogę od siebie polecić:) Makrelę jadam na śniadania jak już nie mogę patrzeć na omleta/jajecznicę, ale wątróbki to bym nie tknęła. :D Ehhh chciałaby

    Odpowiedzi: 2120 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-12 15:01:47 Liczba szacunów: 2
  • Projekt redukcja z Activlab 1.0 - Nabór kandydatów - darmowe prowadzenie dla każdego!

    Post
    ActivLab

    in cardio (trucht w terenie zwykle). Dietę mam raczej zdrową, głównie oparta na jajkach i kurczaku, oliwie, wiórkach kokosowych, ryżu/makaronie i warzywa. Czasem wątróbka i makrela wędzona dla odmiany lub wieprzowina. Pozdrawiam Adam ps. Filmiki mogę nagrywać laptopem (dziś testowałem, jakość ujdzie). Oświadczam, że jestem pełnoletni i nie mam

    Odpowiedzi: 58 Ilość wyświetleń: 2830 Data: 2014-04-26 11:39:48 Liczba szacunów: 0
  • Ciekawostki sportowo - żywieniowe by PawelSzEvc

    Post
    FITMAX

    iste pieczywo, kasze i makarony, chudy nabiał, chude mięso drobiowe oraz ryby, w tym także ryby morskie zawierające wielonienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3 takie jak łosoś, makrela, śledzie. Codzienną dietę warto wzbogacić w orzechy (w naturalnej postaci bez dodatku soli, cukru lub tłuszczu) oraz zdrowe tłuszcze roślinne takie jak olej z pestek w

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-25 15:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Ciekawostki sportowo - żywieniowe by PawelSzEvc

    Post
    FITMAX

    iste pieczywo, kasze i makarony, chudy nabiał, chude mięso drobiowe oraz ryby, w tym także ryby morskie zawierające wielonienasycone kwasy tłuszczowe Omega-3 takie jak łosoś, makrela, śledzie. Codzienną dietę warto wzbogacić w orzechy (w naturalnej postaci bez dodatku soli, cukru lub tłuszczu) oraz zdrowe tłuszcze roślinne takie jak olej z pestek w

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-06 12:28:47 Liczba szacunów: 0
  • Rusałka na siłowni - DT Skelque (foto str.105)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No nieee, poodkurzać tutaj trzeba! :-) Wracam, wracam. Została jeszcze ustna z angielskiego, ale już bardzo tęsknie za moim dziennikiem. Po za tym mam zielone światło od lekarza jeśli chodzi o siłkę. Oczywiście bez szaleństw, ale jednak. ;) Ogólnie w ciągu ostatnich dwóch miesięcy dużo się działo. Bardzo dużo, szczególnie w kwestii diety. Psychika

    Odpowiedzi: 1052 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-15 20:25:24 Liczba szacunów: 1
  • [ELITE Ladies]Ziuta, na peryferiach/ pods. s.37,76

    Post
    Ladies SFD

    10-05 DNT Micha Rybia, makrela i łosoś. Łosoś niestety z puszki, choć niby dziki. Poza tym porzeczki, parę malin, truskawki, jaja, mleko kokosowe, warzywa (kapusta kiszona, buraki, cebula, czosnek, papryka, pomidory, bok choy, seler korzeniowy i naciowy, marchew – pofolgowałam sobie /-)_ ). Suple: tran, żeńszeń, wiesioł, rodiola Znalazłam wreszcie

    Odpowiedzi: 1257 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-10 19:13:42 Liczba szacunów: 0
  • Moje dieta do oceny (napracowałem się)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1) na śniadanie mięso - hmm, przychodzi mi do głowy tylko makrela z tego co jem; wcinam duzo twarogu bo jest niedrogi, smaczny i latwo i szybko go zrobic, a rano nigdy nie mam wiele czasu; jajka jem tylko pod postacia jajecznicy, wiec co najwyzej mogbym nimi zastepowac tunczyka w piątym posiłku zaraz po powrocie z pracy 2) o 10 i 14 jem przekąski b

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1605 Data: 2010-11-09 00:09:38 Liczba szacunów: 0
  • Patryk Gimiński - Czas się pokazać ? 2016.

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    ej zdjęcia : Łosoś 240g duszony w rękawie ze sreberka z pomidorami, oliwkami, kaparami, nasmarowanej 25g masła i anchois. W smaku petarda ! Dodatkowo dużo kapusty kiszonej i makrela wędzona (21b/0w/21t) do kupienia w lidlu za 2.99/100g Mega smaczna rzecz i bez tragedii jeśli chodzi o cene :-) No i całość moich małych zakupów, trochę buraków, makre

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 7431 Data: 2015-10-13 21:16:50 Liczba szacunów: 0
  • ciekawostki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rzywa można mieszać. Zboża - w postaci chleba i płatków z nie oczyszczonych, pełnych ziaren - 3 do 4 filiżanek dziennie. Ryby - świeże, oceaniczne, najlepiej łosoś tęczowy, makrela, tuńczyk (bardzo bogate w Omega-3) - 10 do 25 dkg dziennie. Mięso i drób - tylko nie przetworzone, niskotłuszczowe, od zwierząt, którym nie podawano karmy zawierające

    Odpowiedzi: 372 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-26 14:30:31 Liczba szacunów: 0
  • DT kamilka54 - walczymy z głową!

    Post
    Ladies SFD

    o, to aż zbiera mi się na wymioty. Taką awersję do tłuszczu w sobie wykształciłam.... Do olejów przemóc nie mogę się zupełnie, więc z tłuszczy zjadam głównie: orzechy, pestki, makrela, sery, wiórki kokosowe, czasem masło orzechowe, czasem też mięso wieprzowe / wołowe. Staram się tego tłuszczu pilnować jak świętości i dobijać do 1g/kg masy ciała.

    Odpowiedzi: 141 Ilość wyświetleń: 19548 Data: 2018-12-05 12:33:36 Liczba szacunów: 0
  • Test sponsorowany :Poprawa Wydolności: Beta Alanina i Kreatyna – Rywalizacja Activlab

    Post
    Odżywki i suplementy

    Treningowy Dieta: 1.owsiane,jaja,mleko,dżemy /trening/ 2.whey,jabłka 3.twaróg, sałatka warzywna, pomidory 4.makaron, kurak http://imageshack.us/a/img689/843/dsc01814nz.jpg 5.makrela,twaróg,pomidory http://imageshack.us/a/img6/4998/dsc01816vx.jpg Suplementacja: 8 tabletek kreatyny na rano i po trenigu 50g wheya 20g stamina booster na trening 20g le

    Odpowiedzi: 385 Ilość wyświetleń: 10905 Data: 2012-11-18 20:59:57 Liczba szacunów: 0
  • agak - rekompozycja str.79 / podsumowanie redukcji I. str.68, II. str.124

    Post
    Ladies SFD

    he ponizej 79 a wczoraj znowu wiecej, ok. jutro dokladnie sie zmierze 13 pazdziernika: beztreningowy nr 6 dieta 2000kcal, 193B, 114T, 49W: 1: jablko, jajka, maslo, pomidor 2: makrela, fasolka 3: kura, fasolka, orzechy 4: kura, pomidor, orzechy 5: twarog, orzechy + nie wliczam: szpinak, ogorek, maly brokol, tran7g, wino 150ml 14 pazdziernika: beztre

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-14 23:21:14 Liczba szacunów: 0
  • jeden dzień w tygodniu bez diety

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    am 2 / 3 pojemniki z pelnowartosciowymi posilkami - zanim sie rano wykapie i ubiore juz jest gotowe i moge pakowac do pojemnikow. Raz ryba gotowana, raz mieso (gotowane), raz makrela wedzona, raz tuna z puszki, rozne ryze, makarony, warzywa itp... Fakt, nie oszdzedzam na jedzeniu ale bez jaj, dobra pizza kosztuje wiecej niz niz dzienne jedzenie te

    Odpowiedzi: 78 Ilość wyświetleń: 7847 Data: 2008-02-25 21:35:46 Liczba szacunów: 0