SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

makaron smażony

  • Wibor/"bo liczy się *******nięcie"-dziennik treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    2x55 9,5 x 60 Unoszenie bokiem w górę stojąc 3x12x12kg unoszenie w opadzie 3x 10 x 10kg dieta 1. wpc + jajecznica + pieczywo + warzywa 2. zupa pomidorowa + kurczak gotowany + makaron 3. Zapiekanka ziemniaczana z lososiem 4. Łosoś smazony + makaron 5. Twaróg Cheat - ciasto... kvrwa brzuch mi rośnie Zmieniony przez - Wibor w dniu 2010-08-07 23:17:19

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 5156 Data: 2010-08-07 23:17:00 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do ocenienia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2. Pierś z kurczaka (250g) + ryż brązowy (100g) + warzywa , oliwa /trening po ok 2h KCAL: 607,00 B: 62,10 W: 81,80 T: 6,90 3. Pierś z kurczaka bez panierki (250g) + makaron pełnoziarnisty (100g)/ryz/kasza/ziemniaki (300-400g) KCAL: 686,20 B: 71,33 W: 96,42 T: 5,09 4. Omlet z 4 białek i 1 całego jajka + jogurt naturalny + aromat do c

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 700 Data: 2011-07-04 13:06:06 Liczba szacunów: 0
  • Damian -10kg & -16kg (s. 52)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Trochę żarcia, dawno nie wrzucałem. %-) Pstrąg pieczony, szpinak z fetą. Makaron pełnoziarnisty smażony po chińsku z kurczakiem. Zapas orzechów z allegro. %-) Sernik jagodowy. (BTW 110/40/50) /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d5de35e59c0c48369c84df6e59d2cd17.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/2efdc3a0e2d5457f9f85c835eea76c64.jpg /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/bcaefd8a84e84c0

    Odpowiedzi: 1141 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-16 15:38:31 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na Masse do Oceny. !

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ż biały 100g. Kotlet z kurczaka smażony 150g. B:36 T:24 WW:87 kotlet bez panierki, ryż brązowy/dziki/basmanti zamieniaj dla urozmaiicenia na kaszę makaron razowy/z mąki durum Po treningu: Gainer Mutant Mass 130g. B:34 T:12 WW:111 Po treningu: Ziemniaki puree 150g. Zastąp

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 676 Data: 2008-11-25 18:14:13 Liczba szacunów: 0
  • DT kabo - nowy cel: start w MPJiW 2015 - str. 36,78,106,140,162

    Post
    Po 35 roku życia

    Testujesz jakieś nowe przepisy? Ostatnio zrobiłem bardzo prostą, ale smaczną rzecz. Makaron razowy z sosem z tuńczyka (smażony na cebuli, czosnku, pomidorach suszonych z dodatkiem jogurtu i śmietany). Robi się w 15 min.

    Odpowiedzi: 2610 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-05 20:06:55 Liczba szacunów: 0
  • Pytania w sprawie diety...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    POSIŁEK TAKI: Ryż/makaron razowy/kasza Chude mięso/ryba Warzywa Może mieć w zasadzie dowolną postać, gdyż: a - zródła węglowodanów moga być takie: - ryż brązowy - ryż biały - kasza gryczana - kasza jęczmienna - pęczak - kuskus - makaron razowy - makaron ryżowy - wafle ryżowe (naturalne nie solone) - w ostateczności zamiana na chleb razowy w stosunk

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 736 Data: 2008-09-24 09:59:16 Liczba szacunów: 0
  • Kolega:) Pytanie o Diete

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    po dlugich obliczeniach wyszlo mi tak zobaczcie czy jest git bialka 4g /kg na dzien DAJ 2,2GR wegli 3g /kg na dzien tluszczu 1g /kg na dzien ZMIEJSZ TO BIALKO I DODAJ TLUSZCY. Posiłek 1: 7:00 płatki owsiane 150g (95w 10t 17b) tunczyk w wodzie 200g (42b 1t) DODAJ GARSC ORZECHOW WLOSKICH DODAJ WARZYWO. Posiłek 2:11:30 mintaj smazony 250g (66b 1

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 2008-03-14 22:09:36 Liczba szacunów: 0
  • Jak to zmienic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lub schabowy ( niestety smazony na oliwie i oleju) z ryzem lub schabowy z kasza lub ryba smazona ( raz w tygodniu) na oliwie z ziemniakami ( moze byc ?? dla urozmaicenia) lub makaron z miesem mielonym( wybranym wsklepie i zmielonym, nie paczkowanym) lub do jednego z tych posilkow sos wlasnej roboty ( 100g jogurtu, czosnek,szcztpior, koperek, zio

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 868 Data: 2012-05-24 12:38:20 Liczba szacunów: 0
  • Dieta - proszę o ocenę (masa)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzięki za odp. A więc sugerując się Twoimi radami zmieniłem tą dietę i teraz wygląda ona następująco (mam nadzieję, że może być bo na więcej portfel nie pozwoli) SUMA - B:156g / WW:381g / T:78g / Kcal:2750 Białko-2,3g/kg; Węglowodany-5,6g\kg; Tłuszcze-1,1g/kg 7:00 - Posiłek nr1 - Płatki owsiane 100g B:11,9 / WW:69,3 / T:7,2 / Kcal:366 - Mleko spo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 782 Data: 2009-06-30 11:24:22 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] melo15 - Walka o lepszego siebie (podsumowanie redukcji str. 32/ start reverse str. 35/ star

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    haha %-) To dwa takie małe pyrtki były :-D Ok pierwszy dzień liczenia na kartce za mną w zasadzie posiłkowałem się MFP tylko przy rybie bo nie miałem pojęcia jakie makro, bo reszta albo znałem albo na opakowaniu Pierwsze dwa posiłki w domu reszta już poza Jajka 2 szt 15/0/10 Serek śmietankowy 80 g 5/0/20 Chleb 120 g 5/60/0 25/60/30 Kurczak 300 g

    Odpowiedzi: 2093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-02 01:15:55 Liczba szacunów: 0
  • < DIETA NA MASE DO OCENY >

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    wy><od razu Carbo OLIMP+2tab uniliver amino.+banan><25min po treningu Whey Protein Complex 100% 20g z wodą>2h po odżywce białkowej Noga z kurki<gotowana>+makaron CARBO+BIALKO DAJ RAZEM. 45MIN POZNIEJ POTRENINGOWY POSILEK. 6.Whey Protein Complex 100%10g<1.30min przed snem><1h przed snem> twaróg półtłusty+dwa jaja na

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1090 Data: 2008-01-31 15:51:56 Liczba szacunów: 0
  • Lekka redukacja tkanki tłuszczowej z brzucha - kreta + BCAA + carbo + białko

    Post
    Trening dla początkujących

    120g. - 1 kromka chleba pełnoziarnistego żytniego 60g. - plaster sera edamskiego 17g. 10:00 - makaron pszenny 100g. - makrela 100g. - orzechy laskowe

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 705 Data: 2013-07-05 20:24:03 Liczba szacunów: 0
  • Slim figura nudzi mi się..chcę być FIT od dzisiaj !

    Post
    Ladies SFD

    Dzisiejsze menu: http://i.imgur.com/3LxE2lP.png 1. Owsianka z jajem i połówką małego banana. 2. Koktajl do pracy. 3. Makaron pełnoziarnisty z mięsem z pałeczek z kurczaka i piersi + brokuły i orzechy. Do pracy. 4. Ryż smażony z jabłkiem, a później zapiekany. Do pracy. 5. Dwa jajka na twardo + oliwa. /SFD/Images/2015/4/11/c39fd72d350343769b2bf2e300

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 10329 Data: 2015-04-11 22:22:41 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]deja vu

    Post
    Trening dla początkujących

    cy jechać na trening, w sytuacji, gdy nie da się oszacować czasu dojazdu... Zrzęda:-D Ale przynajmniej jedzenie jakoś przyzwoicie 1. jajka plus boczek 2. mięso z ud kurczaka, makaron i kasza gryczana ( akcja "zjedz resztki") i fasolka szparagowa, mandarynki 3. ziemniaki pieczone kurek czerwony smażony, buraki, ogórki, czekolada i orzechy brazylijsk

    Odpowiedzi: 1310 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-03 15:47:52 Liczba szacunów: 1
  • dawkowanie hmb

    Post
    Trening dla początkujących

    o> sprzyjaja odkladaniu sie w podstaci tluzsczu zapasowego w tkance podskornej -- wybierz takie jak - platki owsiane, ryz brazowy/parboiled/dlugoziarnisty, kasza gryczana,makaron razowy - z pieczywa razowe , na przekąski np Wasa czy inne lekkie - duzo blonnika oczywiscie warzywa i owoce <owoce glwonie cytrusy> wskazane jak najbardziej. tl

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 4741 Data: 2007-01-05 22:55:46 Liczba szacunów: 0
  • Czas na zmiany - Jacek

    Post
    Dzienniki Juniorów

    Dzień 5 Hej! Przepraszam, że nie dodałem posta wczoraj wieczorem, było to spowodowane brakiem czasu! Nadrabiam od samego rana. No cóż, pewnie niektórzy nie śpią już od 5, no ale tak... dla mnie to poranek! Jestem na etapie zajadania płatków na śniadanie, ich skład poznacie dzisiaj wieczorem, ewentualnie jak dziś, jutro rano :) W wielkim skrócie por

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 5010 Data: 2015-10-06 08:45:19 Liczba szacunów: 2
  • [BLOG]deja vu

    Post
    Trening dla początkujących

    cy jechać na trening, w sytuacji, gdy nie da się oszacować czasu dojazdu... Zrzęda:-D Ale przynajmniej jedzenie jakoś przyzwoicie 1. jajka plus boczek 2. mięso z ud kurczaka, makaron i kasza gryczana ( akcja "zjedz resztki") i fasolka szparagowa, mandarynki 3. ziemniaki pieczone kurek czerwony smażony, buraki, ogórki, czekolada i orzechy brazylijsk

    Odpowiedzi: 1310 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-12-02 17:34:26 Liczba szacunów: 0
  • Powrót do ciężarów po kilkoletniej przerwie.Zaczynamy od 120kg ciała

    Post
    Trening dla początkujących

    razowego(z ziarnami i soją) z polędwicą+50g Olim Profi Whey Mass praca-3 posiłki,2 razy po 3 kawałki chleba jak przy śniadaniu,2 banany Obiad ok.17:30 smażone piersi kurczaka+makaron+50g odżywki Kolacja ok 20:00 -smażone piersi kurczka Przed snem 50g odżywki PIĄTEK wyszło ok.2900kcal,białko-270g,tłuszcze-61g,węgl.-310g śniadanie w domu 5:00-4 kawał

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1574 Data: 2009-01-25 17:00:50 Liczba szacunów: 0
  • DT nwpassage

    Post
    Ladies SFD

    ,3g W 24,6g bułka, masło, jajecznica z szynką, pomidor Lunch 290,6 kcal B 3,9g T 14,,2g W 36,7g ziemniaki w mundurkach z ziołami i masłem Obiad 735,1g B 51,1g T 25,5g W 75,4g makaron, spaghetti z mięsa mielonego wołowego, pomidory w puszce, olej kokosowy Przekąska 141 kcal B 2,1g T 5,6g W 20,5g gruszka + michałki kokosowe sztuk 2 Kolacja po trening

    Odpowiedzi: 1081 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-10-18 22:57:41 Liczba szacunów: 0
  • Co zmienić/Dodać i jaką dietę stosować?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    hleba z masłem orzechowym Będziesz jadł sam chleb z masłem daj mięso z kurczaka/indyka III posiłek -128g białego ryżu z groszkiem Gdzie białka IV posiłek (przed treningiem) -makaron z sosem z brokułów Gdzie białka, jaki sos V posiłek (po treningu) -2 kromki białego pieczywa -250g fasolki po bretońsku Nie ma białka Białe pieczywo wywal w ogóle i d

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 821 Data: 2012-01-06 20:33:53 Liczba szacunów: 0