SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

makaron smażony

  • Poczatki. Pomoc i porady

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    o smalec,ale to jest moje zdanie i nikt nie musi sie z nim zgadzac i jedz caly serek wiejski ,nie dziel go na pol bo to niema sensu moim zdaniem.zamiast tej bulki daj ryz czy makaron czy kasze.poczytaj troche o diecie treningu itp bo mimo iz twoja dieta jeszcze najgorsza nie jest ,widzialem gorsze typu tekst roku JAKAS ZUPA i na sniadanie platki ne

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2012-09-16 20:12:32 Liczba szacunów: 0
  • Plan dnia + dieta (Ocena )

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    przed treningiem ok. godz. 15) woreczek ryżu brązowego + smazony na odrobinie oliwy z oliwek kurczak (w kostkach) przyprawiony oregano i odrobiną papryki ewentualnie gotowany makaron wymieszany z chudym(pół-tłustym) twarogiem DAJ RYZ BRAZOWY + PIERS Z KURCZAKA GOTOWANA/GRILLOWANA TRENING (16-17:30) ok. 18 1 x HMB Mega Caps System Protein 80 mlekiem

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2000 Data: 2008-01-15 23:06:15 Liczba szacunów: 0
  • Co mozna ze mna zrobić [Dieta]

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    śniadanie - około 10.40:kanapka z dwóch kromek chleba oraz pasztetu drobiowego (12g tłuszczy,12g białka,6g cukrów - w 100g) i dwa "plastry" pomidora. Obiad - 14.35:makaron z warzywami i kawałkami mięsa z kurczaka + woda Podwieczorek - około 17.00:bułka zwykła z serkiem danio waniliowym + woda Trening ACT około godziny 17.00-18.15 lub 18.

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 2599 Data: 2003-01-21 19:01:42 Liczba szacunów: 0
  • Jaki trening dobry dla mnie?

    Post
    Trening dla początkujących

    żółta -marchewka z groszkiem, kotlet schabowy, łyżka ziemniaków -sałatka z groszku i kukurydzy, kotlet mielony, ryż -fasola szparagowa, mintaj smażony, kasza jęczmienna -makaron, wołowina smażona, kukurydza -sałatka (smażona cebula, papryka czerwona, kapusta, marchew, kukurydza), stek wołowy, ziemniaki -wieprzowina duszona, marchew z groszki

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 709 Data: 2009-08-29 21:37:30 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    85ww 12t 600kcal 2 posilek 150gr chleb zwykly / daj chleb razowy 50gr wedlina drobiowa dorzuć jakkieś warzywo mam 18b 80ww 3t 410kcal 3 posilek 100gr chleb / ryz/kasze/makarony 125gr ser chudy jablko mam 30b 75ww 3 t 400kcal 4 posilek 250gr kotlet z piersi kurczaka 50gr chleba / ryż kasza makaron mam 50b 72ww 32 t 745kcal 5 posilek 30

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1357 Data: 2005-11-10 22:43:58 Liczba szacunów: 0
  • Umięśnione, otłuszczone kolana u dziewczyny...

    Post
    Ladies SFD

    Tutaj będzie mi szybciej zapisać co jem każdego dnia, więc napiszę tutaj, myślę, że tak będzie lepiej a zdjęcia dam jutro i zobaczymy co z tego będzie ;)) Śniadanie (około 9:00): 50g płatków zbożowych lub otrębów granulowanych wymieszanych z otrębami owsianymi + 250ml mleka 0.5%tłuszczu Serek wiejski 150g + kromka pieczywa razowego z chudą wędliną,

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 7427 Data: 2012-07-12 19:09:24 Liczba szacunów: 1
  • Dieta i trening.

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    00 - dwie parówki, trzy kanapki chleba z ziarnem posmarowane masłem (tutaj może lepiej szynkę?). 14:00 - pasta z tuńczyka biedronkowa, chleb z ziarnem (trzy kanapki). 17:00 - makaron, pierś z kurczaka, jakieś warzywo lub obiad domowy. 20:00 - ryż z jajkiem (tutaj prosiłbym o jakiś pomysł z czym można jeść jeszcze ryż, ponieważ z jajkiem nie smakuje

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 691 Data: 2013-11-28 17:45:52 Liczba szacunów: 0
  • Ocena strategii

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    oliwie dorsz lub mintaj, ryż parboiled, surówka lub Kurczaak w różnych konfiguracjach (150-200g) z warzywami, grillowany itd. lub Spaghetti z miesa z szynki, ziola, warzywa makaron razowy lub Po treningu Olim WHEY Protein 100% (75g) Kolacja: Rzadko jem, ale jak muszę uzupełnić braki składników odżyw to: pieczywo żytnie kruche, warzywa, pasta z

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1174 Data: 2013-06-17 16:54:49 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase. ocencie wkońcu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie -płatki owsiane,kukurydziane( nie wiem czy 100 gram aż? -200ml mleka -2 jajka B: 41g W: 81g T: 10 550 2 śniadanie - 1kromka100g?/Chleb żytni pełnoziar. 7 2 54 260kcal - plasterek sera + pomidor ogórek\ ???dużo tego nie będzie chyba - serek wiejski 200 g 22 10 4 \200 kcal 3 posiłek Makaron + śmietana + rodzynki (50g) 5 2 50 \200 + śmi

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2586 Data: 2009-07-08 13:07:48 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase. ocencie wkońcu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    2 łyżki oliwy to ok 170kcal Śniadanie -płatki owsiane,kukurydziane( nie wiem czy 100 gram aż? )może być 100g tu potrzebne Ci są węgle po nocy; płatki OWSIANE, kukurydziane lądują w koszu na śmieci -200ml mleka -2 jajka B: 41g W: 81g T: 10 550 2 śniadanie - 1kromka100g?/Chleb żytni pełnoziar. 7 2 54 260kcal 1 kromka to 15-20g; uznajmy że ok 40-50 kc

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2586 Data: 2009-07-08 15:01:46 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Medyk w kuchni

    Post
    Kuchnia SFD

    Tak jak pisałem wcześniej, wrzucam przepis na placki jaglane. Składniki (w moim przypadku): -30g płatków jaglanych -40g mąki ryżowej -3 jajka -średnie jabłko -aromat waniliowy -proszek do pieczenia (ok 1 łyżeczki) Płatki, mąkę i jajka mieszamy w jednej misce. Dodajemy kilka kropel aromatu, starte na mus jabłko i łyżeczkę proszku do pieczenia, Odst

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 3131 Data: 2016-10-27 22:56:41 Liczba szacunów: 1
  • Pomoc w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.00 Śniadanie Mleko 2% tłuszczu 200ml + płatki owsiane 50g+garść bakali+garść orzechów 2 jajka+łyżka oliwy z oliwek 9.30 2 śniadanie chleb pełnoziarnisty?+troche masła+filet z kurczaka,bez skórki+pomidor,listek sałaty. 12.30 chleb pełnoziarnisty?+troche masła+filet z kurczaka,bez skórki+pomidor,listek sałaty. 15 Obiad przedtreningowy Filet z per

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2163 Data: 2010-02-03 20:04:10 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    7.00 Śniadanie Mleko 2% tłuszczu 200ml + płatki owsiane 50g+garść bakali+ 2 jajka+łyżka oliwy z oliwek+troche masła 9.30 2 śniadanie chleb pełnoziarnisty?+filet z kurczaka,bez skórki+pomidor,listek sałaty+garść orzechów 12.30 chleb pełnoziarnisty?+troche masła+filet z kurczaka,bez skórki+pomidor,listek sałaty. 15 Obiad przedtreningowy Filet z pers

    Odpowiedzi: 48 Ilość wyświetleń: 2163 Data: 2010-02-03 21:05:38 Liczba szacunów: 0
  • dieta na mase 185cm 57kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wprowadźcie jakieś poprawki jak coś jest nie tak może jakieś jeszcze posiłki na inne dni dorzucicie bo powiedzmy sobie w prost cały tydzień jeść to samo to troszkę nudne kolega naprawdę musi nabrać masy no 57kg na 185cm to bardzo mało. Powinien mieć około 75kg najmniej od razu mowie odżywki odpadają matka mu nie pozwoli(pielęgniarka) TYM BARDZIEJ P

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2550 Data: 2008-01-18 22:36:26 Liczba szacunów: 0
  • Co Mam zrobic

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    bialka, przy czym pierwszy posilek musi byc najwiekszy a czym dalej wieczoru to zmniejszasz porcje, weglowodany ktore zjadasz to beda od tej pory: platki owsiane,brazowy ryz,makaron durum do tego wszelkie warzywa,pamietaj zadnego bialego chleba ani bulek, ani zwyklego makaronu, ogranicz owoce poniewaz zawieraja cukier tzw fruktoze, wiec owoce w ma

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1024 Data: 2008-11-28 12:20:34 Liczba szacunów: 0
  • Masa Masa i jeszcze raz Masa!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ie dobrą kanapkę ( pieczywo razowe/grahamka z mięsem typu pieczona pierś, filet smażony czy sznycel/rybą/serem białym i warzywami ) albo ugotuj sobie ryż/kaszę/pełnoziarnisty makaron, przełóż do pojemnika, dodaj mięsko/rybę,warzywka. Będziesz miał obiad, na pewno lepszy niż ten szkolny, albo jakieś zapychacze typu Snickers czy paluszki. Koledzy będ

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 820 Data: 2012-08-20 19:43:26 Liczba szacunów: 0
  • BŁĄD W DIECIE.....?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ach potem wrzucam czosnek i przyprawy : bazylia , oregano, i pomidory. Całość mieszam aż pomodorki zmiekną a z całości zrobi się pachnąca i cieplutka breja. Całość trwa 20 min. W tym czasie właśnie zagotował mi się ryż lub makaron i w między czasie zrobiłem jakąś surówę ( albo kupiłem )Wszystko na talerz i papusiam aż miło. lessie tzn...lisica

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 916 Data: 2003-10-20 13:02:24 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny + porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ki lepiej wyjdą niż smażony omlet. W kuchni sfd masz przepis albo wejdź w mój dziennik (link w opisie) na 3/4 stronie masz opis jak takie coś zrobić, zdjęcia też tam są. 100g płatków 2 jajka 2 białka i masz dobre zapiekanki. A jak nie to kasza,ryż,makaron,chleb żytni,ziemniaki wybór masz spory. Zmieniony przez - MrNowy w dniu 2012-11-18 22:51:24

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2012-11-18 22:50:21 Liczba szacunów: 0
  • czy to dobra dieta?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    00g ryzu schabowy ze 150g piersi surówka /OK ALE SCHABOWY BEZ PANIERKI, GOTOWANY, SMAZONY LUB PIECZONY. DODAJ LYZKE OLIWY Z OLIWEK DO SALATKI 4. Posiłek około 15:00-16:00 200makaronu-200g ryżu 150g piersi owoce-warzywa (jogurt) ewentualnie manna /KASZA MANNA MA WYSOKIE IG WIEC OGRANICZAJ JA W DIECIE. 100G RYZU POWINNO WYSTARCZYC, WARZYWA Z LYZKA O

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1372 Data: 2004-01-16 08:17:31 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny+pare pytań

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    erek wiejski 200g Chleb zytni pelnoziarnisty 100g zamaist sera chude mieso(masz ich cala game do wyboru) lub ryba, chleb staraj sie zastapic ryzem/kasza/soczewica/ziemniakami/makaronem dodaj warzyw i zrodlo tluszczu 14:30 Ryż 80g Piers z kurczaka 100g Oliwa z oliwek 15ml dodaj warzyw 17:00 Chleb żytni pełnoziarnisty 100g Jogurt 150 g zamiast jogu

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 954 Data: 2010-03-22 19:31:27 Liczba szacunów: 0