SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

magdalenka

  • [*]MAGDALENKA[*]....

    Temat
    Sztuki Walki

    Witam , pewnie pamiętacie Policyjną akcje pod Magdalenką , która została "zaplanowana" i przeprowadzona 5-6 marca 2003 r zginęło wówczas 2 policjantów a bardzo wielu zostało rannych. Ta akcja zmieniła nareszcie coś w policji na lepsze tylko szkoda , że aby przełożeni zobaczyli braki w sprzęcie i braku zaplecza informacyjnego była potrzebna śmierć [...]

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6431 Data: 3/5/2007 10:03:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Magdalenka

    Temat
    Scena MMA i K-1

    Witam ! Moze to nie temat na to forum ale interesuje mnie wasza opinia na temat akcji AT w Magdalence. Szczególnie opinia ludzi którzy są w temacie. I najlepszy trafi na lepszego !!!

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 4160 Data: 3/13/2003 2:18:35 PM Liczba szacunów: 0
  • jak zostać oficerem w policji?

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    ja tez konczylem reso dziennie. Jezeli zwiazesz swoja przyszlosc z Policja lub innymi sluzbami to wyksztalcenie ogromnie ci sie przyda. Na tych studiach wszystko jest wazne nie ma przedmiotow nie waznych musisz bys wszechstronnie "obity" aby dobrze oddzialywac w srodowisku. ja doskonale pamietam ze 9/10 wylkoadowcow to [...]

    Odpowiedzi: 134 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/18/2009 5:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • ogladam te akcje magdalenka Bro pewnie kojarzy reszta byc moze xD choja sie przygotowali mysleli ze sie bandyci przed nimi połozom jak zafsze a to choj xD podjeli renkawice dwoch antyterorystow zgineło nie jestem wielbicielem psiarni ale szkoda ze chopaki zgineli w imie czego ? ktos ich wykorzystał za marny hajs i typek 29 lat stracił zycie

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2016 9:52:35 PM Liczba szacunów: 0
  • W ogrodzie mam miny a w domku bunkier.VIVA MAGDALENKA%-) Zmieniony przez - Pikaczumba w dniu 2015-05-02 18:19:22

    Odpowiedzi: 110697 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/2/2015 6:19:03 PM Liczba szacunów: 0
  • zastanawiam sie co by tu jeszcze napisać konkretnego z dokonań przedłużania komuny w naszym kraju tak sie w Polsce obala komune wpiszcie sobie magdalenka tak tylko przypominam jak by ktos nie pamietał.okragły stół??no okragły i klub krzywego koła ani w jednym ani w drugim polaków nigdy nie było!!! roksi nie to ze mam cos przeciwko tobie,no ale z [...]

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/4/2011 1:15:12 AM Liczba szacunów: 0
  • 1. NATKA101 http://www.sfd.pl/Shake_your_ass_II_with_TREC_Nutrition%21%2FNatka101-t937183.html 2. 86PAULINA http://www.sfd.pl/Shake_your_ass_with_TREC_Nutrition%21%2F86paulina-t937112.html 3. DONTKNOW http://www.sfd.pl/Shake_your_ass_II_with_TREC_Nutrition%21%2FDONTKNOW-t936797.html 4. CHUDA [...]

    Odpowiedzi: 129 Ilość wyświetleń: 17085 Data: 4/17/2013 12:33:23 AM Liczba szacunów: 0
  • Dorotka };-) Zgadzam się z Magdalenką - też mi się Twoja sylwetka podoba od początku :-)) No i wiesz bardzo miło mi się zrobiło :-) Aha - cały czas obserwuję bacznie i będę nadal, nie pozbędziesz się mnie :-D No i ten... super wyglądasz!!! :-D Zmieniony przez - anchy w dniu 2013-10-26 16:53:40

    Odpowiedzi: 598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2013 4:52:51 PM Liczba szacunów: 0
  • Cayek - MASS MODE STR 448

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Izabelin, Truskaw, Laski, Palmiry, Wólka - czyli cały Kampinos Wesoła i lasy w okolicach Sulejówka - to na wschód Sękocin i Magdalenka - to na południe, tyle znam z pamięci :-P

    Odpowiedzi: 5093 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/29/2020 5:21:37 PM Liczba szacunów: 1
  • Gugglesterones - Gugglsterony

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ech prosze nie zapominac o tym że art jest o ALTERNATYWIE dla ECA którego jestem przeciwnikiem :) Wiec niech nikt nie liczy na to ze polece mu kuracje ECA :) A ze z Roninem zeszlem troche na ten temat to inna sprawa bo goscia mozna uznac za pol-profesjonaliste :) Magdalenka - nie twierdze ze zaszly jakies 'nieodwracalne' zmiany ale niedobor [...]

    Odpowiedzi: 266 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/16/2003 12:18:24 PM Liczba szacunów: 0
  • Arphiel, jak dobrze że mi o pomiarach przypomniałaś! Całkowicie mi z głowy wyleciały %-) i dzięki za miłe słowa! :-) Obli, jak patrzę na te pierwsze zdjęcia to aż mi wstyd, że z takim wywalonym brzuchem i pogarbiona stoję %-) wyglądałam jak bym na ścięcie szła. Ruda, umówiona jestem z trenerką to poszalejemy wtedy :-D Martucca, miło mi, że do [...]

    Odpowiedzi: 496 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/22/2013 8:39:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    Amadi.. dzięki };-) ale w lustrze wydaje mi się że wygląda to lepiej |-) chyba monitor mam do wymiany albo aparat }:-( Magdalenka... wiem że zmiana jest, dziękuję...Ale celu nie widać :-( Obli chciałam zapytać czy wprowadzamy jakieś zmiany, czy zostawiamy wszystko tak jak jest? Zmieniony przez - molly_s w dniu 2013-09-03 12:26:36 Zmieniony przez [...]

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/3/2013 12:24:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    Ile wpisów... Obli- to ja się bardzo cieszę że nie muszę się już odchudzać 8-) ufff mnie uspokoiłaś, z przyjemnością zacznę budować :-} !!! A oponka, skóra- rozumiem i doceniam to co jest. Kwoka, Jo, Magdalenka- trzymam za Was kciuki mocno Julinka, Coffee-będę zaglądać regularnie Fux, Vredotaa-trzymam kciuki za redukcje Dorotkastokrotka-też masz [...]

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/31/2013 3:51:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Athenaie Tak na to nie patrzyłam, ale chyba "na boczkach" mięśnie nie rosną }:-( Już tak nie przeżywam nowych rozstępów jak kiedyś. Przyzwyczaiłam się do nich, bo nic z nimi nie zrobię a mam ich sporo. Magdalenka już mi się głowa uspokoiła jeśli chodzi o cm i wagę };-) Już nie świruje, cierpliwie czekam aż mi zwrócą moją wagę kuchenną i będę mogła [...]

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 19851 Data: 9/1/2013 8:51:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwaga uwaga, mam przyjemność ogłosić wyniki tegorocznego naboru do akcji Kij&marchewka. Oto "wybrańcy";-) Obligues: KWOKA i Venturka Martucca: MagdaLenka i Eveline Saida: JustBlackBerry , Miodowa Ruda: agatha, jo1984 Wybranym gratulujemy i prosimy przygotować się na ciężkie 12 tygodni pełnej mobilizacji i ciężkiej pracy:-D Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 202 Ilość wyświetleń: 15304 Data: 10/6/2013 11:34:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [FIT]DT 2013 / dontknow

    Post
    Ladies SFD

    coooo Ty Franii, to z zazdrości pewnie %-) ja tam nie żartuję z twojej miski, bo nie wiadomo jeszcze, na jakiej kaloryczności ja skończę tę masę %-) MagdaLenka, witam };-) i dziękuję. IMO teraz jest lepiej ;-) Neysha, na szczęście żołądek potrafi się rozciągnąć %-) ________________________________________________ Po wczorajszym złym humorze ani [...]

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/5/2013 7:45:43 PM Liczba szacunów: 0
  • Eveline i MagdaLenka miały konsultacje w kwestii pozowania u zawodniczek ;-) No i dla nich obecny cykl treningowy o coś więcej niż tylko poprawki w sylwetce. Przyłóż się do zdjęć tylem w pozycji neutralnej/skorygowanej, bo bardzo nie podoba mi się to co widzę, a raczej czego nie widzę: gdzie jest mięsień czworoboczny?! Nie wiem, czy to kwestia [...]

    Odpowiedzi: 598 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/26/2013 6:31:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Rosyjskie JS

    Post
    Sztuki Walki

    Pojawil sie ciekawy wywiad z bylym oficerem polskiego AT, Marcinem Kosskiem, ktory cwiczy rosyjskie grupy Alfa i Wympiel "UCZYMY SIĘ OD ROSJAN Czy policyjne jednostki antyterrorystyczne są w stanie odeprzeć uderzenie terrorystów, którzy mogą zaatakować w Polsce, kraju dobitnie podkreślającym poparcie dla Stanów Zjednoczonych? – W [...]

    Odpowiedzi: 176 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/12/2003 1:07:04 AM Liczba szacunów: 0
  • Molly_s- DT

    Post
    Ladies SFD

    Trini, Magdalenka, Magali dzieki! Amadi, Gaja, dalysmy rade!! Bziu-prolaktyna wyszła mi przekroczona?? Ja już melduję się znad morza :-) podróż wykańczająca, ale odpoczynek można zacząć :-)

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/13/2013 3:20:10 PM Liczba szacunów: 0
  • NO PAIN NO GAIN! DT LAURY

    Post
    Dzienniki Treningowe

    POPURI - Ty jesteś chyba jedynym facetem, który jest zdenerwowany, że ciężaru musi dokładać :-D No pewnie, dużo łatwiej wytrwać! Jeszcze gdyby domownicy jadali tak jak ja to już wgl by było pięknie %-) BLACK - WOLF - dziękuję :-)) ale jeszcze trochę brakuje, trzeba cisnac %-) MAGDALENKA - dziękuję :-)) a brat zawsze szczery %-) Zaraz wlatuje [...]

    Odpowiedzi: 2423 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/18/2015 3:09:08 PM Liczba szacunów: 0