SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

lipo dieta

  • Trening,Dieta,Ocena lipo/gino ,doinformowanie [sory za kolejny temat ]

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ageshack.us/photo/my-images/515/dieta201305225.png/ Diete ukladalem wzac 70kg i od tamtego czasu do wczoraj sie nie wazylem. O co proszę konkretnie ? o ocene czy to gino czy lipo-czy trening,dieta cos tu pomoze? Czy przy zejsciu do 65 i lekko widocznym poprawie klaty kontynuowac "redukcje" czy wejsc na masowke?bo 65 to juz troche malo jak na moj

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 549 Data: 2013-05-22 20:18:48 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase a lipo....

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam Jakis czas temu mialem małą redukcje z 85 kg do 75 przy wzroscie 182cm redukcje robiłem ze wzgledu na wlasnie na lipo Teraz znow mam diete na mase bo te marne 75 kg jakoś mi nie pasują chciał bym jakos pogodzić diete na masę z jednoczesnym spalaniem tłuszczu i prosił bym o wskazówki czego unikać aby nie przybierać w tłuszcz teraz mierzyłem

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 619 Data: 2009-03-03 14:04:33 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna z Lipo 6 Black

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam.Mam zamiar zacząć teraz lekką wycinkę.Środki jakie mam to Lipo 6 Black oraz BCAA ActivLab. Dieta oczywiście także będzie wysokobiałkowa z ujemnym bilansem energetycznym.Ogólnie w ciągu dnia będę jadł 6-7 posiłków, trening na siłowni będzie 4 razy w tygodniu ok. godziny 18, po treningu siłowym zamierzam biegać interwałowo 20 minut(z każdym tre

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1389 Data: 2012-12-31 21:42:18 Liczba szacunów: 0
  • dieta na spalenie tłuszczu i cos w rodzaju lipo

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam mam taki problem ze nigdy nie mialem diety i mam duzo fatu i w koncu chcialbym to zmienic i odlozył mi sie tłuszcz na klacie i nie wyglada to za dobrze czy idzie jakos dieta redukcyjna spalic fat w tej czesci jesli tak to prosze o rady

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 769 Data: 2007-12-06 18:45:09 Liczba szacunów: 0
  • Tłuszcz pod sutami %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tłuszcz pod sutami to lipo, dieta z bilansem na minus, klatkę w skosie z głową w dół zamiast płaskiej rozpiętki i reszte cwizen według uznania, tłuszcz zniknie to i suty wróca do normalności, gorzej jak gino to wtedy troszku grzej, aeroby najlepiej w nietreningowe, mżesz zarzucic hiitem zrób test czy lipo czy gno " jak jest ci zimno to suty są

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1410 Data: 2007-04-12 20:40:10 Liczba szacunów: 0
  • gino....lipo....jeden czort.....dupa

    Post
    Zdrowie i Uroda

    Gino hormony, lipo tłuszcz. Leczenie gino pod okiem specjalisty, lipo - dieta / aero / np TSE lub inne. Resztę znajdziesz w wyszukiwarce sfd.pl.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2728 Data: 2008-01-07 18:47:32 Liczba szacunów: 0
  • Lipomastia - jak się pozbyć

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    No wiec do niedawna zmagałem sie z tym problemem. Zlikwidowałem ok. 70% lipo. Dieta oczywiście na redukcje, trening FBW + aeroby w dni nietreningowe. Tym oto sposobem zrzucilem 6 kg pozbywając sie większości lipo, na klatce prawie juz nic nie mam, zostało jeszcze troche przy sutkach, ale stwierdziłem, ze juz wiecej nie bede zrzucał, a jak nabiore m

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 787 Data: 2014-05-11 23:02:57 Liczba szacunów: 0
  • GINO?

    Post
    Doping

    Na lipo - dieta redukcyjna oraz trening silowy + interwaly Estradiol - w dolnej granicy czyli bardzo dobrze ;-)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2017-01-06 22:53:37 Liczba szacunów: 1
  • Ginekomastia jak sie pozbyć??

    Post
    Doping

    na lipo dieta i aeroby

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1671 Data: 2011-10-29 11:42:45 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie co klaty :d

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie wygląda tragicznie, nie przejmowałbym się nawet. Nawet jeśli to lipo, dietą i odpowiednim treningiem poprawisz to bardzo skutecznie :)

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 753 Data: 2012-03-04 13:01:18 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    WIEK: 23 CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): obecnie zakończyłem brać lipo 6 black, chciałbym przeprowadzić za parę tygodni (miesiąc), krótką paro-tygodniową redukcję. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 18-19% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 15-16? ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): dieta jest- ok 500 kcal poniże

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-11 18:33:21 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    lowodany tluszcze? moze jest jakis program ktory to oblicza? co do spalaczy, ja mam ciezka przemiane materii a do tego jeszcze tryb pracy siedzacej. swoja przygode zaczalem z lipo pack z9 i przez okres stosowania tego+ dieta + silownia na przestrzeni 5 miesiecy zjechalem prawie 30 kg. teraz waga jakby sie zatrzymala dlatego wznowilem stosowanie spa

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-25 17:06:48 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    witam. do napisania tego postu skierowala mnie potrzeba uzyskania fachowej porady odnosnie stosowania supli gdyz na dzien dzisiejszy to juz w leb dostaje o roznych teorii. ale po kolei: WIEK: 33 CZAS REDUKCJI: 5 miesiecy (tyle juz trwa) - do osiagniecia zamierzanego wyniku. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 29,2 (pomiar z 20.02.2010) PO

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-02-25 01:45:02 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    taekwondo podaj przykład spalacza, który Cię interesuje, to zanalizuję Ci go pod tym kątem. Koniu151 z tej pierwszej grupy mysle nad: AMP2 - ta wersja "Patentowana mieszanka AMP 483 mg" HH LIPO 6 BLACK - na forum K** znalazlem dosc dobre opinie zalezy mi na paleniu fatu, pobudzenie to rzecz drugorzedna Dieta jest, trening jest, kiedys ju

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-22 17:55:56 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    edziec ktory z tych supli bedzie lepszy dla mnie, dodam ze trenuje SW 4/5 razy w tygodniu + staram sie silke + aeroby(potreningu/ po silce 30min). Ostatnim fatburnerem byl thyroburn z ktorego bylem zadowolony wmiare, wczesniej mialem lipo 6 i nie polecam. Pozdrawiam Scibi. Gdyby było coś waznego co miałbym dopisac prosze napiszcie co. Z góry thx.

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-06 20:48:31 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    fotka jak mialem 115kg tu 105 1. WIEK:19 2. WAGA; WZROST; ew PODSTAWOWE WYMIARY: 185 waga 105 3. CZAS REDUKCJI( do tej pory i planowany termin zakończenia) :od czerwca 115-105 do pazdziernika 85 4. SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU (fotka sylwetki) : 5. POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:15?:P 6. ZARYS DIETY I TRENINGU: jest nizej 7. STAN ZDROWIA( choroby, p

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-13 21:14:01 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    tatnia dawka Thermo stima na wstęp do redukcji,stosowana przez 3 tygodnie,cla, l-karnityna i zielona herbata, tauryna. BUDŻET: 150zł Witam,zastanawiałem się nad kupnem Nutrex lipo-6black, do tego mam duży zapas cla, l-karnityny i zielonej herbaty, czy dobrym pomysłem jest wspomaganie tymi suplementami (mam tu na myśli efekt synergistyczny,czy nie d

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-22 11:20:52 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    o tej pory i planowany termin zakończenia):2 misesiace SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki):98kilo na 190 wzrostu ,nie ma strasznie duzego bfa(mysle %okolo 20 % ale jest lipo) POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:7 ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): dieta jest 4-5-6 nie duzych posilkow w zaleznosci od dlugosci dnia i aktywnosci .Bialko 2/2,5g t

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-08 18:59:18 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    TY I TRENINGU(obowiązkowo!!): dieta CKD B 1,5; T 0,5; W 50g STAN ZDROWIA: zdrowa WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: NIE STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: thight, amp, HH, lipo 6x, Dren, stary venom, cytogenix chyba cos z joha bylo. BUDŻET: nieograniczony Mam miesiąc urlopu i chce zadbać o siebie ponieważ przytyło mi się z lenistwa 17 kg w rok c

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-07 15:37:05 Liczba szacunów: 0
  • Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    WIEK: 19 CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): do tej pory 4 miesiące (stracone 10 kg), termin zakończenia za jakieś 2 miesiące SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 21% POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: nie określiłem dokładnie, ale zdecydowanie mniej ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): dieta LOW CARB (jakieś -700 do 80

    Odpowiedzi: 2182 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-14 00:26:26 Liczba szacunów: 0
;