SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

leviathan venom

  • czy zmienilibyscie cos w ponizszym? 6OXO 1-3 3caps 4-10 6caps NOVeDEX 4-10 3caps LEVIATHAN+VENOM 1-10 leviathan rano na czczo / venom przed treningiem/popoludniu CEO 1-6 ZMA 1-10 TT no wlasnie . kiedy bys wrzucil to ? dopiero po 10 tyg. czy jakos w trakcie ? pozatym nurtuje mnie dlugosc cyklu . zostawic 10 tyg czy moze skrocic do 8 ? z gory dzieki [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1816 Data: 7/3/2009 7:08:26 AM Liczba szacunów: 0
  • Leviathan czy Venom?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, moje pytanie skierowane jest do ludzi stosujących Venom lub Leviathan. Mam zamiar zakupic w przeciągu tygodnia jeden z tych preparatów. Moim głównym celem jest pozbycie sie tłuszczu, chodzi tu szczególnie o brzuch. Nie przecze,że ważne jest też dla mnie dobre samopoczucie, chęć i pobudzenie odnośnie treningu. Jedynym dodatkowym suplementem [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 6283 Data: 7/20/2007 1:22:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Venom vs Leviathan Reloaded

    Temat
    Odżywki i suplementy

    [...] zacząłem widzieć umarłych. Jestem po 2 miesięcznej przerwie od venoma i przygotowuje sie do ostatecznej wycinki czyli bf - 10%. I teraz pytanie, come back na venom czy leviathan? Ogólnie skład leviathana bardziej mi pasuje...zwłaszcza yohimbina. Ale czy jest równie skuteczny co venom? Niestety do poprzedniej wycinki sie nie [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3976 Data: 6/9/2009 1:14:09 AM Liczba szacunów: 0
  • Venom i Leviathan :-)

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Czy można i czy jest to sensowne by stosować jednoczesnie Venoma i Leviathana?Jezeli tak to w jakich dawkach? Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3331 Data: 11/18/2007 5:49:13 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak cos brac to wmiare efektywnego i zeby sie to nie okazalo strata siana. Dlateog dobrze radzi moze byc leviathan, venom , Thermal Pro Revol. Sracie o sile , to ma dzialac, a nie gowno dawac.

    Odpowiedzi: 44 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/23/2008 6:02:53 PM Liczba szacunów: 0
  • 6OXO 1-3 3caps 4-10 6caps NOVeDEX 4-10 3caps LEVIATHAN+VENOM 1-10 leviathan rano na czczo / venom przed treningiem/popoludniu CEO 4-10 ZMA 1-10 TT 8-12 jak chcesz mozesz pojechac sam novedex . nie wiem jak z dostepnoscia 6-oxo . ja swoja redukcje robilem wlasnie w wymieniony wyzej sposob . efektem bylo zejscie w pasie do 79 a start byl [...]

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 5860 Data: 12/3/2009 11:11:26 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-oxo, animal pump, leviatan

    Post
    Odżywki i suplementy

    czy zmienilibyscie cos w ponizszym? 6OXO 1-3 3caps 4-10 6caps NOVADEX 4-10 3caps LEVIATHAN+VENOM 1-10 leviathan rano na czczo / venom przed treningiem/popoludniu CEO 1-6 ZMA 1-10 TT no wlasnie . kiedy bys wrzucil to ? dopiero po 10 tyg. czy jakos w trakcie ? pozatym nurtuje mnie dlugosc cyklu . zostawic 10 tyg czy moze skrocic do 8 ? z [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4561 Data: 7/2/2009 8:36:16 AM Liczba szacunów: 0
  • moje cykle na suplach, prosba o ocene

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] racje zywnosciowe, czasami jak mi sosem to poleja to jedynie co złego zjem. albo jak juz nie mam jedzienia i gdzies wyjade to wciagne batona :] ale to rzadko. chodzi mi bardziej o suple ktore chce wplatac, czy ma sens Leviathan + Venom po kreatynie, czy moze leviathan z czyms innym? Zmieniony przez - quakemind w dniu 2008-04-30 12:11:27

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1317 Data: 4/30/2008 12:09:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Zrzucenie kilogramów

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    spalacze to już dla osób zdesperowanych :) ale jesli masz już cos brac to polecam Leviathan , Venom lub Scorch :) cena około 100 zł i w wiekszosci przypadków są skuteczne :) osobiscie używałem Scorch i efekty są dobre :) teraz mam zamiar kupic Venom (podobno najmocniejszy) Ale nie kupuj zadnych spalaczy póki nie ułozysz sobie dobrej dietki i nie [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1986 Data: 12/11/2008 10:45:23 AM Liczba szacunów: 0
  • wiek: 27 lat staż treningowy: 7 lat, z czego 3-4 lata na poważnie, z dietą Wymiary: 190cm wzrostu, waga ok. 100-102 kg (jestem po regeneracji), biceps ok. 44cm, klatka ok. 115cm, pas ok. 90cm najbliższy cel sportowy: sucha masa mięśniowa, poprawa siły w podstawowych ćwiczeniach planowana dieta zgodna z celem: 6 posiłków, B/T/W: 2.5-3g/0.5-1g/3-5g [...]

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/4/2007 4:38:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Dozwolone spalacze to strata kasy. Najmocniejszą zabawką jakiej próbowałem był Scorch, ale moim zdaniem nie warto. Czemu strata kasy? Działają, co mają działać. Np. leviathan, venom itd. Niektóre nawet za dobrze działają...

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 3126 Data: 12/3/2008 1:03:49 PM Liczba szacunów: 0
  • JET FUEL :) zabaweczka

    Post
    Odżywki i suplementy

    myslalem podobnie : składowo ciekawy.. tylko ze tego skladu nie znasz pisze ze jest to i to ale nie pisze ile tego jest:) wydaje mi sie leviathan ,venom pewne i nie ma zabardzo co kombinowac.

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/15/2007 11:19:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jakąś to raczej nie. To trzeba dostosować do własnej osoby. Najlepiej udaj się do działu odżywianie. Tam jest napisane co i jak, a i zawsze można wkleić dietę do poprawki. Zamiast Clenburexinu z tańszych Thyrotherm i Dyma-burn. Z droższych Leviathan, Venom HD 3.0 to mocne środki. Scorch też niezły. Jednak przy Twoim celu spalacze raczej zbędne. [...]

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 980 Data: 8/18/2008 5:15:20 PM Liczba szacunów: 0
  • Kumpel-17lat-100kg wagi-jaki cykl?

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] zaleznie od ilosci tkanki tłuszczowej i stanu zdrowia, moze zaczac od jakiegos prostego i lekkiego (jak TSe), a nastepnie przejscie na spalacz bardziej hard-corowy (scoorch, leviathan, venom). jesli kolega tluszczu ma sporo, to na poczatek w ogole spalacz nie jest potrzebny. - lecytyna i zdrowe tłuszcze. regulują gospodarkę tłuszczowa organizmu i [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2133 Data: 11/25/2007 2:54:33 PM Liczba szacunów: 0
  • - Posiadam już Termo Speed Extreme Mega Caps i HMBolon Mega Caps czy do tego dokupić BCAA Mega Caps (czy jest sens bo czytałem w jakimś poście że z tymBCAA + HMBolon to nie ma sensu) Thermo Speed - słaby spalacz, chyba że dopiero zaczynam przygodę z nimi to będzie ok na pierwsze dni. HMB - słabe, nie działa tak jak piszą. Co najwyżej [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1047 Data: 2/27/2008 5:05:11 PM Liczba szacunów: 0
  • mi motywacja skacze jak cos ciapie rozumiecie hehe wiec jednak bede nalegał jak byście cos polecili. takie cos gdzies znalazłem ale nie wiem czy to nie za ostro troche : leviathan,venom albo jakies fatburnery tam jeszcze były link mi sie zapodział gdzies niestety.

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 3657 Data: 10/4/2009 7:09:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Kolejne podejscie do chudniecia...130kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dieta dobra, z tym, że z posiłku który będziesz jadł po siłowni przenieś tłuszcze do śniadania. Z tym, że może być Ci ciężko, jeśli to pierwszy low carb...najgorsze są pierwsze kilka dni, potem już luz. Co do spalaczy - na razie poradzisz sobie bez nich, potem, gdy Waga stanie, imo nie bedzie to szybko, mozna myśleć...ale na pewno nie ten zestaw [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3682 Data: 12/10/2007 2:14:04 PM Liczba szacunów: 0
  • SPALACZE TKANKI TŁUSZCZOWEJ !!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    jesli rozmawiamy o dobrych spalaczach to jedynie : -Leviathan -Venom 3.0 ( reszta lipa ) -Stary ThyroTherm -AMP -Redline Hydro - przereklamowany

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 8353 Data: 3/19/2008 10:51:50 AM Liczba szacunów: 0
  • zdecydowanie spalacz : mniejsze sajdy , skutki uboczne . Ze spalaczy polecam tight , leviathan , venom ( stary lepszy , nowy średni ) , animal cuts

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 8988 Data: 11/18/2009 7:50:16 PM Liczba szacunów: 0
  • 6-oxo, animal pump, leviatan

    Post
    Odżywki i suplementy

    krotkie pytanie jest sens brania leviathan + venom ? planuje redukcje . pierw jednak koncze obecny cykl , pozniej przechodze na ckd . planuje z 4 tyg poleciec tylko na diecie +silka+aero/ oczywiste/i pozniej dorzucic stuff prosze o odpowiedz . podejrzewam ze moze i bylo podobne pytanie ale ****a siedze juz z 7 godzin non stop na forum , szukam [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 4561 Data: 6/30/2009 9:04:28 AM Liczba szacunów: 0