SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

laser

  • czesc!! mam pytanie czy ktos ma jakies doswiadczenia z depilacja laserowa, i czy ktos mial z takim sprzetem jak w temacie, czyli z domowym laserem, do czynienia?? ja przebylam serie laserow na pachy i bikini (6 razy)po czym wlosy odrosly czesciowo, niekotre biale. potem potraktowalam je woskiem, bo wybieralam sie na plaze i to byl niestety chyba [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 15697 Data: 10/30/2008 9:42:54 AM Liczba szacunów: 2
  • Laser - skutecznosc, skutki uboczne

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    [...] mam zamiaru sie sugerowac ulotka czy radami dermatologa, bo on na tym bedzie mial kase, a ja jestem zwykla jednostka na ktorej on moze zarobic) - jaka jest skutecznosc tego lasera? Jakie moga byc skutki uboczne? Lekarz powiedzial ze dawno czegos takiego nie widzial, i ze potrzebowalbym okolo 15 zabiegow (100 zl kazdy)... i czy mozna jakos sie [...]

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 13107 Data: 6/4/2007 4:17:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] kontaktu z napastnikiem. Obydwie nie są też skuteczne w stu procentach. Co innego Dazer Laser. Dazer Laser kształtem przypomina pistolet, jednak nim nie jest. Jest to laser, który powoduje czasowe oślepienie. Poza tym zielone światło nakierowane na twarz przeciwnika nie wyrządza żadnych szkód. Jedynym niepożądanym efektem mogą zawroty [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 2076 Data: 8/2/2010 9:44:38 AM Liczba szacunów: 0
  • ortosoczewki & laser

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Nie mam pojecia gdzie mogłabym sie czegos na ten temat dowiedzieć (chodzi mi bardziej o doświadczenie), wiec pisze tu. Czy może ktoś nosi ortosoczewki lub jest po operacji laserem? Mówie oczywiście o oczach . Czy nastąpiły jakies komplikacje, bole? Strasznie mnie nurtuje to od dawna. Mi jeszcze troche brakuje lat aby móc zrobić operacje, ale [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 6943 Data: 2/13/2005 8:19:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Nike total 90 LASER III FG

    Temat
    Piłka Nożna

    Ktoś może ma już nowe korki Nike total 90 laser III FG. Mam pytanie. Czy dobrze się w nich gra czytałem na wp że były testowane i podobno poprawiaja silę strzału i podkręcenie.wiem ż ekorki nie grają ale was się pytam moze juz ktoś w nich grał.?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 9489 Data: 2/26/2010 3:34:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak w temacie w rozsądnej cenie do 170 zł! Chciałbym kupić takie korki na allegro zaglądałem nie ma tego towaru z jakiego byłbym zadowolony xD Są same nowsze wersje w których nie wygodnie się gra mówię o LASER II. LASER I są genialne a brasileiro nie grałem a chciałbym je sprawdzić też nie ma odpowiednich rozmiarów! 43 albo 42 będzie dobre!

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 8260 Data: 7/24/2011 5:50:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam wszystkich !!! Mam do sprzedania nowy, nieużywany laser profesjonalnej firmy ArtLaser, o modelu A103. Polecam i zapraszam do licytacji ! Jeden z najtańszych proponowanych na rynku laserów dwukolorowych, wygrywający z konkurencją dobrą jakością podzespołów i estetyką wykonania. Kompaktowe gabaryty modelu z serii AIT to kolejny atut dla [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1795 Data: 3/25/2012 10:12:40 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] nad rzepka bolalo,,,,, jakis miesiac oszczedzalem ta noge i 2 tyg zrobile calkowite zaprzestanie trenowania nog,, ale zeby ja jeszcze docackac postanowilem wykupic zabieg laserem,,,,,, dodam ze ta noga zupelnie mnie nie bolala a nawet po pierwszym treningu byla jak nowa,, ale wyczytakem ze laser jeszcze moze pomuc, wiec poszlem w to ,,, po [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 273 Data: 3/4/2020 6:31:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam. Buty kupione na allegro. Oczywiscie chcialem zwrocic ale sprzedawca ich nie przyjmuje. Kupione na allegro za 399zl. Moge je sprzedac troche taniej ale w granicach rozsądku. Buty sa oryginalne , +faktura od sprzedawcy(chociarz trudno go nazwac sprzedawca) alew zapewniam ze sa 1 klasa. A oto fotka z aukcji. Oczywiscie wystawię na allegro [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3708 Data: 3/13/2008 5:19:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Sprzedam profesjonalne korki Nike Total 90 Laser II K-FG rozm.45.Jest to najwyższy model, taki w jakim grają gwiazdy np.Wayne Rooney, Wesley Sneijder.Buty były założone kilka razy, są w stanie idealnym.Cena to 200zł + koszty wysyłki.Możliwość załatwienia przez allegro.GG 9822618

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2492 Data: 10/10/2010 2:02:03 PM Liczba szacunów: 0
  • laser do usuwania włosów

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    http://www.allegro.pl/item111693401_laser_do_usuwania_wlosow.html co sądzicie o tym przedmiocie, czy da rade usunąć włosy na zawsze tak jak te urządzenia lekarskie? Proszę o odp.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 6775 Data: 7/1/2006 5:31:59 PM Liczba szacunów: 0
  • laser na piprzyku

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Witam w dniu dzisiejszym poddałam sie depilacji laserowej owłosienia na nogach, na jednej z nóg mam niewielki pieprzk podczas zabiegu Pani prowadząca zabieg zaznaczyła go malując białą kredką. Myślałam że ominie to miejsce a przynajmniiej zagwarantuj to mu ochrone. Jednak pare godzin po zabiegu zauważyłam że pieprzyk jest ciemniejszy i z brzegów [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 431 Data: 3/24/2015 9:57:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Laser a twarz

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam,jestem nowy na forum.Czytałem niektóre tematy i była mowa o usuwaniu plam z twarzy powstałych po trądziku laserem.Mam w związku z tym pytanie.Czy taki zabieg nie zafunduje mi kraterów na twarzy i dziur z którymi później bedzie następny problem?Jeśli ktoś wie coś na ten temat to poprosze o odpowiedź:) dzięki z góry.Pozdro Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 3220 Data: 1/31/2006 2:28:02 PM Liczba szacunów: 0
  • SPRZEDAM LANKI TOTAL 90 LASER II FG W ŚWIETNYM STANIE ŻÓŁTO CZARNE ! Numer 44 CENA SKLEPOWA 469 zł Chętnych poproszę o odpowiedzi :) 100 zł

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 3994 Data: 1/25/2010 4:38:22 PM Liczba szacunów: 0
  • pomoc przy rozstępach - tylko laser????

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    [...] i na przodzie brzucha.Teraz szybko schudłem i zaczynam nabierać masy mięśniowej i mam problem z rozstępami! :/ Rozstępy nie są głębokie i szerokie lecz mnie strasznie wkór.... czy da się je zlikwidować w jakiś inny sposób niżeli zabieg laserowy ??????? słyszałem o jakiś kremach i o bio oil ale nie znalazłem żeby komuś to pomogło :/ ktoś doradzi??

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1468 Data: 4/2/2014 8:48:14 AM Liczba szacunów: 0
  • NIKE TOTAL 90 LASER II FG

    Temat
    Targowisko

    SPRZEDAM LANKI TOTAL 90 LASER II FG W ŚWIETNYM STANIE ŻÓŁTO CZARNE ! Numer 44 CENA SKLEPOWA 469 zł Chętnych poproszę o odpowiedzi :) 100 zł

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 4540 Data: 1/25/2010 4:39:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] irytujące , proktologiczne schorzenie jakim jest choroba hemoroidalna dosięgło również i mojego odbytu ... wiadomo,że nie można tego zaniedbywać , ale mnie interesuje tylko laser , więc mam pytanie : czy ktoś może miał okazje pozbyć się hemoroidów za pomocą najmniej inwazyjnej metody tj. lasera ?!?!? Zmieniony przez - bigos666 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 906 Data: 9/8/2016 5:34:41 PM Liczba szacunów: 5
  • Witam, sprzedam tanio buty nike air max 90 laser blue takie jak tutaj : http://www.kicksonfire.com/2007/07/10/nike-air-max-90-laser-blue-jd-sports-exclusive/ cena 200 zl ! rozmiary 44,45,46 !

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 4062 Data: 11/10/2011 1:46:11 PM Liczba szacunów: 0
  • rozstępy -laser

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    mam do was pytanie poweidzcie na czym polega usuwanie laserowo rozstepów,moze ktoś z was tak robił jakie są tego ceny ,i ogólne informacje na ten temat. nagrodze sogami

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 4282 Data: 9/13/2004 3:31:25 PM Liczba szacunów: 0
  • C02 Laser Treatment

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam Mieszkam za granica i mam mozliwosc laserowego usuniecia blizn potradzikowych na twarzy. Wszystko sposnosrowane przez tutejszy instytut zdrowia. Zastanawiam sie czy ktos z was usowal blizny potradzikowe laserem i jak z efektami ?? Jak bylem na spotkaniu lekarz pokazywal mi zdjecia bezposrednio po zabiegu i opowiadal ze rekonstrukcja [...]

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 634 Data: 1/17/2011 6:30:22 PM Liczba szacunów: 0