SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Trening obwodowy i dieta. Proszę o ocenę :)

    Post
    Ladies SFD

    Może być tak? Śniadanie Płatki owsiane (kukurydziane) 80 g Jogurt naturalny 377,7 kcal b:12,1 g w:78,2 g t:1,8 g II Śniadanie Bułka grahamka 75 g Kotlet z kurczaka 100 g Ogórek Masło 439,6 kcal b:40,1 g w:43,3 g t:11,8 g Obiad Ryż 100 g Kurczak 100 g Ogórek 150 g 473,5 kcal b:28,8 g w:80,9 g t:3,9 g Kolacja Grahamka Jajko n

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 5222 Data: 2018-06-06 11:57:53 Liczba szacunów: 0
  • moja osobista przemiana 2012/ pierwszy etap str.20

    Post
    Ladies SFD

    tki szeroko z nachwytem 35 40 C1. wypady z hantelkami po 4 kg /7 C2. uginanie nóg leząc 15 kg 20 D. pompki 2 serie po 12 powtórzeń orbiterek 15 min, stretching micha: sniadanie placki owsiane z jabłkiem i bananem II śniadanie grill kurczak 5og kaszy gryczanej obiad 70g razowca, masło szynka kolacja 50 g płatki owsiane na mleku, banan mailna

    Odpowiedzi: 315 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-28 10:13:34 Liczba szacunów: 0
  • Cypresss/blog/Redukcja/Cel: Zejscie ponizej 90kg

    Post
    Trening dla początkujących

    DZIEN : Śniadanie 6.00 : 3 jajka na oliwie z oliwek Praca 10.00 : sałatka(marchewka,groszek,jajka,fasola,kukurydza+oliwa z oliwek) Przedtreningowe 14.30 : ryz bialy + ok.200 g kuraka(+pomidor) Potreningowy 18.00 : sałatka(marchewka,groszek,jajka,fasola,kukurydza+oliwa z oliwek) + kurczak Wieczór 22.00 : ser biały 150g, troche kurczkaka(50g)

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 2009-08-31 23:27:58 Liczba szacunów: 0
  • Cypresss/blog/Redukcja/Cel: Zejscie ponizej 90kg

    Post
    Trening dla początkujących

    ,jajka,fasola,kukurydza+oliwa z oliwek) Praca 10.00 : sałatka(marchewka,groszek,jajka,fasola,kukurydza+oliwa z oliwek)+szynka drobiowa Przedtreningowe 14.30 : ryz brazowy + kurczak Potreningowy 18.00 : ryz bialy + noga z kurczaka Wieczór 22.00 : ser biały 250g Dodam ze na dzien wypije 1 góra 2 herbaty z cukrem. Dlaczego z cukrem? Poniewaz prob

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 2258 Data: 2009-09-01 22:16:16 Liczba szacunów: 0
  • PRODŻEKT DZIKA MASA - UNS Dzika Masa by adkens

    Post
    PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

    m 5xmax brzuch -allahy x3 - obwód Słodka na brzuch cardio : 15min spaceru na siłownię Dieta: 1) płatki owsiane 100g+kakao, jaja x3+mąka żytnia 50g+pomarańcza x1 2) ryż biały +kurczak 100g+orzechy włoskie 10g 3) kasza jaglana 100g+kakao+wpc 10g+twaróg chudy 100g+wiórki kokosowe 15g 4) spaghetti 5) twaróg chudy 80g+wpc 10g,chleb domowy 150g+edamski 3

    Odpowiedzi: 159 Ilość wyświetleń: 7596 Data: 2014-12-04 20:21:09 Liczba szacunów: 0
  • Leczniczo-sportowo teść Androtop w żelu.

    Post
    Doping

    1.Śniadanie: około 100-120g płatków owsianych, 3 całe jaja, garść nerkowców, łyżka masła mix orzechowego 2. 3 h później dojadłem placka po dziewczynie 4. Potem kurczak,ryż,brokuł w mleczku kokosowym - curry. 5. 3 kromki żytniego z wiejskim i oliwą z oliwek. Dzisiaj miałem dzień treningowy i zjadłem: 1.Śniadanie to samo + banan. 2.W pracy na stołówc

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 3776 Data: 2018-11-27 20:27:20 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    hleba ciemnego Tutaj zamiast chleba dałbym płatki owsiane, oliwa, tran, twaróg możesz zmniejszyć do 100-150g (zależy od kaloryczności) II śniadanie Jajecznica z 4-5 jaj Obiad kurczak (zapewne pierś) ok. 200 g + 100 g ryżu ciemnego Oliwe dodaj Podwieczorek 2,3 kromki chleba ciemnego do tego 2 puszki tuńczyka w sosie własnym Pieczywo wywal Kolacja 20

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-08-15 12:43:28 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    być z serem białym chudym bądź mięsem chudym/białkami jaj 17:00 TRENING (koniec ok. 18:15, powrót do domu ok. 20 min.) po: (Gainer - Gain Bolic) 19:00 POSIŁEK POTRENINGOWY - kurczak z ryżem - warzywa (ogórek, pomidor, sałata) + oliwa z oliwek Warzywa i tłuszcz przed/po tren wypadają 22:00 KOLACJA - ser twarogowy - miód - mleko miód po tren możesz

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-09-10 14:22:23 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Wrzucam z poprawkami Byłbym bardzo wdzięczny za dopisanie ewentualnych alternatyw (wielu najlepiej ;D) przy większych posiłkach - w końcu nie można codziennie jeść piersi z kurczaka ;). Wzrost: 180 Waga: 68 :( 10:00 Witaminy - centrum np. :> Omega3 (tabletki) I śniadanie: - 2 jajka (na twardo) - mleko 3,2% tł. - musli z rodzynkami i orzechami -

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-03 22:53:33 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ) bułka grahamka + 2 plasterki szynki + plasterek sera żółtego + warzywa Ok III posiłek ( w szkole ) taki sam jak poprzedni Ok Posiłek przed treningiem ryż brązowy 100g kurczak 80g warzywa Na ile przed jesz ten posilek? Od razu po treningu banan odżywka białkowa ( pro longatum ) zastanawiam się nad dołożeniem glukozy Zamiast glukozy dod

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-09 14:35:28 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ka B: 16.46 T: 8,3 W: 67.6 calosc: 358 kcal Kiepsko 4 obiad 15.00-16.00 ryz 100g oliwa z oliwek 10 ml( jedna lyzka wylana na ryz) mieso jakies zalezy raz jest schabowy, kurczak, ryba roznie... pomidor B:... T:... W:... calosc:...... kcal Ok 5 podwieczorek 18.00 2 kanapki ze serem jablko jogurt 400ml B: 18.6 T:17.35 W: 107.1 calosc: 5

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-10 16:05:19 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dodatkiem rodzynek i orzechów + sałatka z gotowanych jaj, sałaty , ogórka, pomidora z dodatkiem oliwy z oliwek 2.II śniadanie: -Kanapki: chleb razowy, masło, sałata, filet z kurczaka / wędlina, ser żółty, pomidor, ogórek -lub coś konkretniejszego jak będę miał tyle czasu rano. 3.Obiad/posiłek przed treningiem: -ziemniaki/ryż + kurczak/wieprzowin

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-05-18 15:47:45 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj poprawisz swoja DIETE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ?) - 2 jajka + kromka chleba razowego - warzywo lub owoc 2 ŚNIADANIE: - kanapki (chleb razowy, szynka, ser żółty, pomidor) - masło - serek wiejski - owoc lub warzywo OBIAD: - kurczak/indyk + ryż paraboliczny/kasza/makaron lub ryba gotowana z warzywami + ziemniaki lub wołowina + ryż paraboliczny/kasza/makaron - 1 omega - warzywo lub owoc Przed treni

    Odpowiedzi: 3049 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-16 23:19:28 Liczba szacunów: 0
  • Trening 14 latka w domu

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    ~ obiad: - kotlet - frytki - surówka ~ kolacja: - kakao - bułka z serem 18.11. ~ śniadanie: - bułka z serem, szynką , sałatą - kakao ~ obiad: - rosół z makaronem - kurczak i ziemniaki ~ kolacja: -jajka na miękko ( 3 ) Oczywiście między posiłkami jem jakieś przekąski, nie jem chipsów i ograniczam słodycze. Jadam też sniadanie w szkole w

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3759 Data: 2011-11-19 12:21:39 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]diwadek / Dawid - Redukcja, do czech razy sztuka

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    stałem tel że jest spotkanie rodzinne i mam zajechać po drodze) – wiedziałem że będzie tam tylko tłuste jedzenie i wódka…wiec po drodze kupiłe dwie bułki pszenne 150 fileta z kurczaka, 2 gruszki i małego Kubusia. Na spotkaniu nic nie zjadłem – wróciłem do domu i była 20.45 – żeby się zamknąć w oknie i z braku sił zjadłem co było – nie wiem jak kalo

    Odpowiedzi: 1476 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-30 08:00:11 Liczba szacunów: 0
  • Pare pytań do szpeców ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    imi prawami w kategoriach spozycia ilosci tluszczu wegli i bialka. Nie dawal bym mleka po treningu,tylko np najpierw owoc (banan) a potem po 30 minutach kasza i bialko WPC + kurczak. np jesli przed treningiem masz 100g kaszy,150 g kurczaka =500kcal to po daj podobny stosunek, banan 90kcal,kurczak 150 kcal,wpc 60 kcal kasza reszta kcal = 500 musi

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2009-12-23 16:09:15 Liczba szacunów: 0
  • POMOC , RAZ NA ZAWSZE !!!!!!!!!

    Post
    Ladies SFD

    ka platkow musli + ewentualnie jogurt 2 sniadanie 3h pozniej - jablko 2h pozniej obiad - salatka z warzyw 3h pozniej- serek wiejski/jogurt 2h pozniej kolacja- jakies mieso np kurczak z warzywami / jakas salatka/surowka Koniec. *aktywnosc: bieganko codziennie 35min oprocz śr i pt, co tydzien dokladam po 5min codziennie jakies cwiczenia na brzuch (i

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3065 Data: 2011-04-24 18:49:13 Liczba szacunów: 0
  • kavva/blog/redukcja second edition start str:147str

    Post
    Trening dla początkujących

    ły.. i narazie nie mam ochoty na nic ale myślę że zjem o 14 i na 16 na gym pójdę mam syndrom głodu narkotycznego heh... jakąś masakra.. pamietaj ze to ty kierujesz swoimi checiami jak spróbuje sobie pomyśleć o tym że kurczak z fasolą w sosie carry który mam w pojemniku, jest pyszny i mam na niego ochotę to żołądek mi się w pętelkę zawiązuje

    Odpowiedzi: 1931 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-17 12:47:11 Liczba szacunów: 0
  • nie chudne- zwariuje w koncu

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    i)/ ew. salatka typu ciecierzyca z bialym serem i pomidorem+ warzywa+ lyzeczka oliwy albo cos podobnego 3. obiad treningowo: 10 dkg ryzu lub makaronu+ zawsze pieczone miecho (kurczak, indyk, wolowina chuda lub ryba)+ salatka, duszone warzywa czy cos podobnego, 4. jakies male cos typu owoc+ bialko, wafelek ryzowy itp, 5. kolacja: ryby wedzone z warz

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3595 Data: 2008-11-03 23:55:29 Liczba szacunów: 0
  • TEST - Przeterminowana Moc czyli masa by MolderDist pods.str.16

    Post
    Odżywki i suplementy

    2. AKTUALNA WAGA, WYMIARY I WYNIKI SIŁOWE Wzrost: 170 cm Waga: 70 kg Staż: 18 miesięcy Wiek: 16 lat Klatka (na luzie): 97 cm Ramie: 35 cm Kark: 40 cm Przedramię(kąt prosty): 31 cm Udo: 55 cm Łydka: 39 cm Talia: 83-84 cm Biodra: 85-86 cm Barki (na luzie): 113 cm WYNIKI SIŁOWE: - Wyciskanie na ławce płaskie: 95 kg - Wyciskanie na barki zza karku

    Odpowiedzi: 163 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-10 22:17:23 Liczba szacunów: 0