SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Cien_lasu /Kroczkami pomału aż do ideału

    Post
    Trening dla początkujących

    naturalny? Raczej nic innego nie wchodziło w rachubę. Poza tym wszystko w normie. Śniadanie to co zawsze, później twaróg z orzechami. Później kasza z tuńczykiem, potreningowy kurczak z makaronem durum. A niedługo twaróg z cebulką. Bilans powinien wyjść taki, jak planowałem. Trening - interwały. W dwie godziny po nich mam wrażenie, że za mało z sieb

    Odpowiedzi: 198 Ilość wyświetleń: 9976 Data: 2009-02-10 21:22:38 Liczba szacunów: 0
  • Robimy mase, niedobor/nadmiar witamin.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    0ml jaja na twardo 180g oliwa z oliwek 15g platki owsiane 100g warzywa 2 sniadanie ryz brazowy 100g twarog poltlusty 100g orzechy 25g warzywa przedtreningowy ryz brazowy 100g kurczak 100g warzywa od razu po treningu carbo 50g potreningowy makaron lubella swiderki 100g kurczak 100g 6 posilek ostrowia 30g + 150ml mleka oliwa 10g przed spaniem trwarog

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1303 Data: 2008-08-17 12:25:15 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase do oceny, poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chy zostaw sa ok. 2 sniadanie bułka z szynka,serem, pomidorem i salata 3 sniadanie bułka z szynka,serem, pomidorem i salata grahamka+piers kuraka+warzywa+oliwa obiad ryz 150g kurczak 100g marchewka tarta z jabkiem oliwa 20ml ok przed silownia ryz/makaron na slodko(jablko, truskawki banan) ryz/kasza/makaron+piers z kuraka+ciut warzyw i oliwy odrazu

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 721 Data: 2008-08-06 08:55:42 Liczba szacunów: 0
  • *** Piję piwo na kolację i nie ćwiczę, bo... WAKACJE ***

    Post
    Trening dla początkujących

    Masuj!! Dieta na dzis: sniadanie: czekolada milka(cala) + bialko omlet ciasto+twarozek+arbuzik karczek+chleb bialy kurczak Wakacje Zmieniony przez - asgard88 w dniu 2009-08-02 21:26:17

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-02 21:23:38 Liczba szacunów: 0
  • DIETA NA RZEŹBE

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    OK teraz poprawiłem pare błędów , mam nadzieje , że teraz będzie ok. Napisze sobie jutro Dietke na Wtorek , macie możę jakąś stronke z zamiennikami gdzie napisane jest np: Co za płątki owsiane można etc. Poniedziałek I Śniadanie: Płatki owsiane 366 11,9 7,2 62,5 Białko jaja kurzego(x2) 49 11 0,1 0,7 Jaja kurze całe(x2) 121 11 8,3 0,5 Ban

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2844 Data: 2011-04-04 21:12:20 Liczba szacunów: 0
  • odżywianie przy aerobach rower

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    600kcal węglowodany - 210g/840kcal 9:00 wstaje 9:30 śniadanie kawa + jabłko: białko = 0,4 węgle = 12 tłuszcz = 0,4 energia = 50 10:00 rower 11:30-12:00 powrót rower 13:30 jem kurczak(100g) + ryż(100g) + sos(głównie warzywa)(100g): białko = 24 + 2,4 + 0,7 = 27,1 węgle = 0 + 26 + 22 = 48 tłuszcz = 1,7 + 0,3 + 0 = 2 energia = 117 + 119 + 93 = 241 oliw

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 2012-04-11 19:58:46 Liczba szacunów: 0
  • pierwsza dieta - prośba o pomoc

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    sli/płatki owsiane z mlekiem + banan II śniadanie - 10:30 Kanapka z jajkiem + pomidor/ogórek + oliwa z oliwek III śniadanie - 13.30 Kanapka z białym serem, masłem i filetem z kurczaka, jajkiem + pomidor/ogórek + oliwa z oliwek obiad - 16.30 ziemniaki/kasza/ryż + ryba/gotowany kurczak + brokuły/kalafior podwieczorek - 19.30 ryż brązowy + 2 jajka kol

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 706 Data: 2010-05-21 15:22:23 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    wczorajszym mcnpn, lekko mi to przeszkadzało przy wiosłach ale jestem szczęśliwy :-P 1. Nasiona CHIA +olej MCT + C-6 2. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + ryż Kasza jaglana +kurczak 3. Kura + dwa małe pomidory 4. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane MC B275g W280g T20g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin x1 -omega 3

    Odpowiedzi: 928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-19 21:54:28 Liczba szacunów: 0
  • Biały przygotowanie do pierwszych zawodów 2018

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    C-6 (wywaliłem CHIA, jakoś chyba zbyt dużo błonnika, czy coś, bo na treningu przeważaniem odczuwałem „dyskomfort” 2. C-6 +jabłko+ płatki kukurydziane + ryż 3. Kasza jaglana +kurczak 4. Kura + dwa małe pomidory 5. Białka jaja + C-6 + płatki owsiane +sosy 0 kcal MC B275g W280g T20g Suplementacja : Rano: -chrom organiczny -ala 300mg -potas katelin

    Odpowiedzi: 928 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-21 21:28:24 Liczba szacunów: 0
  • Odchudzanie dla mezczyzn

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    owoce, surówka, sałatka, może być coś mięsnego ale nie zwyczajowy obiad) 5. obiad, bez pieczywa i ziemniaków (duszone warzywa z ryżem lub kaszą, duszone mięso z warzywami np. kurczak, pieczona ryba, kotlet z sera pleśniowego, z resztą może być wszystko byle nie duże porcje i aby nie zapychać się ziemnakami, chlebem, przygotowywać potrawy z małą ilo

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-12 13:30:33 Liczba szacunów: 0
  • dieta do oceny i pytanie o zamienniki posiłków

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    garść rodzynek do owsianki troszkę orzechów \\\MOżE BYć 2. drugie śniadanie ok 11-12 bułka posmarowana masłem 2 plasterki szynki (obojętnie jaka ?), ale najprawdopodobniej z kurczaka. plasterek sera jakis owoc lub warzywo (jabłko, banan, marchew)\\\JEżELI NIE MASZ MOżIWOśCI ZJEDZENIA MIęSA Z WW, MOżESZ JEść TE KANAPKI, Z TYM żE Z FILETEM Z KURCZAK

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2608 Data: 2008-03-16 19:17:03 Liczba szacunów: 0
  • akneraj/redukcja-str.73/rekompozycja-str.100/bieg5km-str.117

    Post
    Trening dla początkujących

    ieta trzymana podczas regeneracji: 5-8 posiłków dziennie: śniadanie I i II: płatki owsiane/chleb razowy, białko z jajka, warzywa, czasem figi suszone lub orzechy; obiad: ryba/kurczak, płatki owsiane, makaron razowy, warzywa; kolacja: tuńczyk/szynka swojska wędzona, warzywa, czasem ww złożone; przekąski: orzechy lub suszone figi; Czasem jak myślałam

    Odpowiedzi: 1653 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-06 17:41:54 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do poprawy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    chudy+4 łyżki płatkow owsiano-pszennych+rodzynki(garsc) Wypadałoby by tut dać białko szybkowchłanialne , ale czytałem że nie masz kasy... , jeżlei masz możliowśc to pierś z kurczaka lub tućzyk badz też jakieś inne chude mięso po godzinie ide spać teraz napisze dietke pelna -1.śniadanie: -magnez+wit.b6(tableta) -płatki owsiano-pszenne(mleko1,5

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 914 Data: 2008-05-20 16:18:03 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi pod sporty walki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Teraz poprawiłem tak, aby było mniej więcej 2500. Śniadanie 2 jaja na twardo + majonez (pół łyżki stołowej) - ok. 160 kalorii + 90 kalorii 2 kromki chleba WASA + 2x plaster szynki/sera - 50 kcal + ok. 200 kcal 150 ML Jogurtu owocowego + musli - 90 kcal + ok. 100 kcal Pomidor – 20 kcal Sok pomarańczowy 43 kcal II Śniadanie 150 ml jogur

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3744 Data: 2010-11-08 22:45:53 Liczba szacunów: 0
  • Odżywki na siłę , masę ciała większa rękę .

    Post
    Odżywki i suplementy

    Śniadanie Płatki owsiane + 4jajka II.ŚNIADANIE Ryż biały +kurczak Obiad Kurczak + ryz biały Podwieczorek Wafle ryżowe Kolacja Kurczak ryż (ser wiejski) to tylko rozklad posilkow, nie znamy ilosci, nie znamy Twojego zapotrzebowania. nie ma nic, na podstawie czego moglibysmy udzielic sensownej odp. udaj sie do http://www.sfd.pl/Od%C5%BCywianie_i_

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1299 Data: 2016-06-21 06:30:16 Liczba szacunów: 0
  • [SPAM] Nikt nie zrobił spamu jeszcze, ale z was, chłopaki, leszcze \-)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    bawy jak rodzynki i inne duperele, to będę się bawił na masie. Btw. co do mojej diety to lepsze to niż dieta kulturysty-amatora \-) śniadanie owsianka banan przed treningiem kurczak ryż biały po treningu kurczak ryż brązowy kolacja twaróg oliwa \-) \-) będę może robił opcje, że np. 400g truskawek przed hiitem oj**ię, zamiast "pełnowartościowego po

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-16 00:26:40 Liczba szacunów: 0
  • Dieta przed zawodami

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tłuszcz). Śniadanie II: napój z koncentratu dzikiej róży , jagody ze śmietaną i cukrem , babeczka śmietankowa , 1 banan. Obiad: zupa owocowa (może być z 30dkg jabłek), kurczak dowolnie przygotowany , bukiet jarzyn , surówka z moreli lub brzoskwiń, sok grejpfrutowy słodzony . Podwieczorek: kutia, kefir lub jogurt z dodatkiem kiełków, 2 po

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 8516 Data: 2005-05-13 00:27:12 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, proszę o porady

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    mięso/ryba warzywa suma: 20 / 97 / 27 ---- śniadanie 3 13:00 (posiłek potreningowy) banan godzine pozniej ziemniaki + mięso suma: 32 / 76 / 8 ---- obiad 15:30 ryż kurczak gotowany surówka warzywna oliwa suma: 28 / 86 / 3 ---- kolacja 18:30 pomidor duży 1/2 ryba/mięso warzywa orzechy włoskie/olej lniany suma: 18 / 47 / 8 ----

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 2010-08-13 18:32:55 Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 18

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    oją diete teraz napisze jak jem na ten moment i mozecie jakeis sugestie podsunąć a więc sniadanie standard 5jaj na oliwie + chleb drugie sniadanie w pracy bulki z piersia z kurczaka ryz + kurczak bądz co mama da :D po silowni ryz+mięso przed snem jakis ser nie waże tego ale wiem chyba ze jem za duzo białka w tych porcjach za malo wegli moje zap

    Odpowiedzi: 3989 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-09 18:51:28 Liczba szacunów: 0
  • Boczek leci z pasa...hop sa sa %-)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    spółdzielni wskoczy :D Dalej chwila u Rodziców, siłka, dieta, na wieczór rower. Czysto i dużo ruchu, jest dobrze. Dieta - śniadanie 3 jaja, serek wiejski, chleb żytni - obiad kurczak z piekarnika we własnej marynacie, chleb żytni - kolacja kurczak z piekarnika we własnej marynacie, chleb żytni Trening Plecy i triceps - podciąganie na drążku z przec

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 17668 Data: 2014-08-19 21:06:12 Liczba szacunów: 0
;