SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kurczak na sniadanie

  • Pytanie do dietetyków Cz II - Łukasz Kowalski, Tadeusz Sowiński

    Post
    Ladies SFD

    jecznica z 2 jajek na boczku (3 plastry) Kromka chleba pelnoziarnistego Warzywo (pol papryki lub pomidor) Przekąska 12-13 Jablko, gruszka, kaki lub banan Obiad 15-16 Pieczony kurczak lub ryba ok 150g Kasza, ciemny ryz lub ciemny makaron ok 60g Warzywa (surowka lub na parze) ok 100-150g Mieso czasami pieke z jakims dodatkiem np. Mozarella, suszony p

    Odpowiedzi: 379 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-08 23:37:55 Liczba szacunów: 0
  • odblok.

    Post
    Doping

    dieta jest cały czas prawie identyczna a wcześniej nie było problemów czyli uważam że jest ok. wczoraj jadłem sniadanie jajka 6 sztuk smażone na bekonie 10:00 ryż i kurczak spory filet 13:00 poszła odżywka 17:00 dalej kurczak z ryżem około 20 odżywka po treningu potem ryż z twarogiem 200g na noc nie poszalałem i zjadłem 3 hotdogi :) do tego ważyw

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2014-09-13 00:46:56 Liczba szacunów: 0
  • Dieta, szybka redukcja!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kromka chleba ciemnego + warzywa (sałatka) +zielona herbata. Śniadanie II; Serek wiejski, pestki dyni,rodzynki + zielona herbata Obiad; Ryż biały(brązowy)lub kasza gryczana + kurczak, najczęściej pierś z kurczaka + warzywa na patelnie na ryż łyżeczka oleju raczej rzepakowego kupię oliwę z oliwek. podwieczorek; bułka grahamka ze szynką i ogórkiem,

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 4181 Data: 2009-08-22 20:41:07 Liczba szacunów: 0
  • 13 latek prosi o rade

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tfoody (frytki, kanapka z baru itp) zamiast normalnego jedzenia sniadanie -platki owsiane na mleku + ser bialy + garsc orzechow drugie -razowiec z serem/miesem, jablko obiad -kurczak, ryz/kasza/makaron, warzywa, oliwa z oliwek nastepny -ryba, salatka warzywna, oliwa z oliwa/orzechy kolacja -twarog z warzywami/jajka/ tunczyk.. witaminy, omega-3, mag

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1729 Data: 2008-01-05 00:37:59 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc Przy Diecie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    rcza 150g -oliwa z oliwek 5g 5.po treningu b-40 t-17g w-70g (miod po treningu 0.5g na kg masy ciala dodatkowo nie wliczajac do diety kcal z tego) -kasza gryczana 100g -kurczak 150g 6.przed snem b-26.2 T-15g w-10g -ser bialy 100g -mleko chude 200ml I pytanie jeszcze ktore mi sie teraz nasunęło to czy posilek po treningowy mam jesc tez

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 579 Data: 2010-05-08 13:54:34 Liczba szacunów: 0
  • Zadziwić siebie i innych - redukcja

    Post
    Ladies SFD

    ydzianymi ok 12.00/12.30 kawa z mlekiem bez cukru +coś słodkiego obiad późno ok 17 czasem nawet ok 19 (mąż tak pracuje i jemy zawsze razem) najczęściej zupa na jakiejś kości, kurczak lub wieprzowina + kasza/ryż lub ziemniaki + surówka lub warzywa marynowane. Kolacji czasem nie jem, czasem jest to jakaś kanapka czasem znowu mleko +płatki. W ciągu dn

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 3515 Data: 2012-01-08 01:03:52 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny/poprawy - masa

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Śniadanie: 150g Banan B 1,5/T 0,5/WW 32 143 Kcal 200ml Mleko B 7 /T 4 /WW 10 102 Kcal 5g Kakao B 1 /T 1 /WW 2 23 Kcal 50g Płatki owsiane B 6 /T 4 /WW 31 183 Kcal 50g Otręby pszenne B 8 /T 2 /WW 10 93 Kcal 25g Orzechy włoskie B 4 /T 15 /WW 3 161 Kcal 25g Rodzynki B 0,5/T 0 /WW 16 70 Kcal 60g Jajka B 7,5/T 6 /WW 0 83 Kcal + jakies warzywo + WPC: 30g

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 942 Data: 2009-04-20 18:50:24 Liczba szacunów: 0
  • 60kg teraz 80kg co dalej.. bo grubo troche

    Post
    Trening dla początkujących

    dy np. pasta jajeczna się dobrze sprawdza. 3 - obiad - pewnie będzie przedtreningowy więc pewnie ziemniaki + mieso + jakies warzywa. 4 - po treningu owoc. 5 - po treningowy - kurczak/ryba - kosz ~6-7zł za 0,5kg a z tego masz 5 posiłków. 6 - kolacja twarog + orzeczy/oliwa z oliwek. Zrezygnuj z chipsow itp. itd. a uwierz, że się da... dzienny kosz di

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1559 Data: 2010-08-26 15:45:51 Liczba szacunów: 0
  • Jaki no do tego ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    B - 2,5g T - 1,3 W - 1,0 Dzień 1 Śniadanie Musli z owocami 80g Mleko 2,0% 250ml ser biały 2 Śniadanie Chleb żytni razowy 90 mięso w postaci szynki pokrojone warzywa Obiad Ryż biały 100 Cycek gotowany 120g Sałatka warzywna 120g Oliwa z oliwe 10ml Podwieczorek Makrela 50 Chleb żytni razowy 30g warzywa Kolacja 3 jaja Pomidor Pestki z dyni Dzień 2 Śnia

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 1702 Data: 2010-08-18 11:03:14 Liczba szacunów: 0
  • Wielka Masa Bez Wielkiej Kasy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    w, prosze tez matke zeby zamiast slodyczy kupowala mi kostke (250g) twarogu dziennie, poza tym sa jakies szynki i kilebasy w domu (sniadanie ,kolacja), obiad normalny (schab, kurczak + ziemniaki...:/ ) , wtedy drugi obiad 200g ryzu za moja kase tez z biedronki. Dziennie na spokojnie dostarczam 2g bialka/kg, 5-6g weglow/kg ciala.Miesiecznie koszt di

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 6990 Data: 2007-02-06 16:12:35 Liczba szacunów: 0
  • dieta SOG

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    -rodzynki -jogurt :jogurt naturalny-musli :ok Sniadanie 2: -makaron -jogurt naturalny -owoce Ok daj troche wiecej bialk powiedzmy dorzuc twarog jeszce Obiad: -makrela / kurczak ok -warzywa ok -oliwa z oliwek ok-ziemniaki, kasza :ziemniaki dawaj 2-3razy w tyg tak to starajs ie szamac ryze kasze makarony..! Po treningu: -glukoza (3 duze plaski

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1690 Data: 2006-06-27 20:27:45 Liczba szacunów: 0
  • Metka ?

    Post
    Doping

    nny podobny nabiał - jogurt Obiad - jakaś zupa - mięso - ryż/ ziemniaki/ makaron - surówka Podwieczorek - baton energetyczny/ 2 kanapki - sok do picia - jogurt naturalny Kolacja - mięso (ryba, drób lub kurczak) - ziemniaki/ ryż/ kasza/ makaron - surówka - może by też twarożek no i po tym przytyłem 1 kg.. więc sami widzicie ile dieta mi pomaga..

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1714 Data: 2009-06-22 19:22:35 Liczba szacunów: 0
  • Carb cycling - zalewanie na masie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    powoli zwiększałem. Posiłki na masie wyglądały mniej więcej tak: DT: 1: Śniadanie: owsianka z rodzynkami ~150-160g + szklanka mleka z 30g WPC - ~36b 105ww 2. Migdały 72g + kurczak - 36b 37,5t 3. Serek wiejski - 22b 10t 4. Przedtreningowy: owsiane błyskawiczne/kleik ryżowy + szklanka mleka z 30g WPC - ~36b 105ww lub jajecznica z 5 jaj - 38b 28t

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1312 Data: 2015-01-17 12:31:43 Liczba szacunów: 0
  • snorri1 / Dziennik osobnika biurowego

    Post
    Trening dla początkujących

    mne mleko 2% i w zależności czy mam czas się bawić to jajka (jajecznica z 8 sztuk) albo 50gr WPC. Po treningu kanapeczki (pieczywo pełnoziarniste na zakwasie chudo krojone + kurczak , owoce, ale nie mam siły jeść zatem wmuszam w siebie na raty. Obiad mam z firmy cateringowej w pracy więc zazwyczaj jest jakieś mięso, ryż coś zielonego. Później dorz

    Odpowiedzi: 274 Ilość wyświetleń: 13874 Data: 2011-10-17 09:44:19 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do oceny REDUKCJA

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1.Sniadanie 6:30 Mleko 1,5% 300g Owsianka Rodzynki 50g Oliwa z oliwek 2 lyzki 2 jajka na twardo 2. Sniadanie II 10:30 Chleb ciemny 3 kromki +Wedlina z indyka Jablko 3.Obiad 14:00 Ryz + piers Kurczaka / ryba + Salata/ pomidor etc. 4.Przed treningiem 17:00 (aminokwasy) Oliwa z oliwek Bialka jajek 5.Po treningu 20:30 Kurczak + ryz ew. ryba 6.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2009-03-03 06:56:42 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja wagi pod sporty walki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapotrzebowanie wyliczone wzorem masa ciała x 24 x wsp. aktywności (1-1,5) wynosi ok. 2500 kcal. A poniżej przykład posiłków dziennych. Mam nadzieje, że dobrze to ułożyłem. Liczę na rady. Śniadanie 2 jaja na twardo + majonez (pół łyżki stołowej) – ok. 160 kalorii + 90 kalorii 2 kromki chleba WASA + 2x plaster szynki/sera – 50 kc

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3752 Data: 2010-11-08 19:41:55 Liczba szacunów: 0
  • Dziwne wyniki wyliczeń... początkujący

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    lnie jajka gotowane na miękko / sniadanie nalezy spozyc nie zwlocznie po wybudzeniu Śniadanie 2 w szkole : Mięso i kasza z warzywami polanymi oliwa z oliwek Obiad : Piers z kurczak ,kasza gryczana ,warzywa zalane obficie oliwa z oliwek / do 2h przed treningiem Przed Snem : Ser biały półtłusty nie bardzo wiem co na kolację i jak to rozłożyć na p

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 814 Data: 2007-01-13 21:39:50 Liczba szacunów: 0
  • ~~KAIZENteam~~pytania do nas! part II

    Post
    Odżywki i suplementy

    zo, zeby nie miec jakichs problemow zaladkowych itd, a po treningu jem roznie - np. rano zaleznie od tego czy jestem w domu to jakies kanapki, albo jakas ryba z ziemniakami, kurczak, czy cos takiego. Jem zdrowo, tzn. zadnego alkoholu, napojow gazowanych, fast foodow. Moje posilki wygladaja czasowo gdzies tak: sniadanie kolo 5:30 trenin po treningu

    Odpowiedzi: 2852 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-25 16:45:03 Liczba szacunów: 0
  • Mikers - From zero to... << str 55, 95 >>

    Post
    Trening dla początkujących

    Pozdrawiam Dominik! Na śniadanko- placuszki owsiane Przedtreningowo- ryż, tuńczyk, oliwa, warzywka W szatni- 30g Muscle Up Protein z 200ml mleka + rodzyny + Figa :-D W domku- kurczak curry z ryżem Na później- nie wiem, co wpadnie to będzie %-) Wnioski/Pytania/Inne Chyba po raz 1 w życiu jechałem dzisiaj rowerem o 6 rano. Kurs na uczelnie, potem do

    Odpowiedzi: 1210 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-11 18:25:28 Liczba szacunów: 0
  • Suplemeny Potreningowy na mój organizm

    Post
    Odżywki i suplementy

    2 kawałki chleba razowego, 2 plastry szynki z indyka 0,5 pomidora i ogórek kawałek 10.00 II Śniadanie : Sałatka z Mieszanka sałat , nasiona Chia, pomidor ,ogorek, pół piersi kurczaka i 2 łyżki oleju rzepakowego tłoczonego na zimno dla obniżenia cholesterolu 14.00 I posiłek : banan, jabłko , jogurt naturalny 17.30 II Posiłek : makaron razowy , kurc

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 3458 Data: 2017-07-13 15:33:10 Liczba szacunów: 0