SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kreatyna a dieta

  • O WIELCY PRZEMÓWCIE!!!

    Post
    Doping

    [...] sprzedające - co druga waży 100 kg i ma 50 w łapie... -Kreatyna? dwie paczki ? a skąd ja mam wiedzieć ile waży jedna paczka ? 250 gr. czy 2kg ? Zajrzyj sobie do działu "kreatyna" i zobacz jak ją aplikować.Jest pare szkół, z fazą ładowania i bez fazy ładowania.To samo się tyczy przerw pomiędzy cyklami (Zależy to od długośći cyklu [...]

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 4767 Data: 6/14/2001 12:51:13 AM Liczba szacunów: 0
  • porozmawiajmy o wit.b12

    Post
    Doping
    PRO

    Cześć następcy Arniego. SORRY że tak późno odpowiadam ale byłem poza domem do dziś. A więc Vit. B12 bierzę się 2 amp. co dwa dni ponieważ po 48 godz. ta witamina zostaje zmetabolizowana i wydalona. Właściwie to tej witaminy nie można przedawkować, nie jest toksyczna. Niestety w tabletkach jest bardzo słabo przyswajalna prawie wcale ( znikomy [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 16313 Data: 8/21/2001 8:44:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o poradę

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jeśli tak bardzo chcesz to weź kreatyne ale jeżeli Twój trenig nie będzie bardziej intensywny i ukierunkowany na odpowiednie partie ciała to niewiele Ci to da.Najpierw odpowiedni trenig, dobra dieta, a potem kreatyna

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1331 Data: 8/31/2001 11:20:32 AM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie koledze...

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] masie wcinam dzienni ok. 400 g węglowodanów złożonych, 200 g. białka i ok 80 g tłuszczu i efekty są wspaniałe. Miałem za soba dość długi start na sucho, więc popieram kolegów i sądzę, że na poczatku nie marnuj kasy na suplementy. Nie kreatyna i inne "pomoce" zbudują twoje mięśnie tylko twoja dobra wola i cierpliwość. Powodzenia.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1304 Data: 9/25/2001 10:41:29 AM Liczba szacunów: 0
  • oma,deca...mam pytanko!

    Post
    Doping

    kreatyna bylaby chyba najlepszym suplementem i oczywiscie dobra dieta! a.k.

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2868 Data: 10/1/2001 2:06:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w doborze suplememtow

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] na treningu a zawarte sładniki podkręcą anabolizm.Dorzuć do tego GLUTAMINĘ aby zapobieć katabolizmowi(utracie masy mięśniwej)i na tę kasę co masz będzie O.K dlaczego nie kreatyna?-proste_ona jest tylko stymulatorem a nie budulcem. Przyjmując kreatynę zwiększa się zapotrzebowanie na składniki odżywcze itd... a przy twoim budżecie po cyklu [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 2219 Data: 10/6/2001 12:12:50 AM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna a dieta

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jaka diete stosujecie przy stosowaniu kreatyny? Czy kreatyna roznych firm roznie dziala, np. jedna daje wiecej sily do cwiczen a po innej przybywa wiecej masy?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1191 Data: 10/28/2001 7:27:55 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Prohormonalny

    Post
    Doping

    [...] A co do odżywek, to zamierzam zakupić specjalnie białko serwatkowe, kreatyne, BCAA, glutamine i vanadyl. Białko i aminowkasy biore cały czas, ale zastanawiam się, czy cykl kreatyna+glut.+vanadyl zrobic po cyklu prohormonalnym czy przed. A dieta, trening, odpoczynek to juz sobie wypracowałem przez ostatni rok bardzo dobrze (cwicze 2 lata). [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2221 Data: 11/25/2001 11:52:31 PM Liczba szacunów: 0
  • polaczenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Maccieju konkrety tzn. chcialbym miec lepsza rzezbe nie chce miec duzej masy bo na to chyba nie mam szans a slyszalem ze kreatyna wlasnie dziala na rzezbe chcialbym przyspieszyc i polepszyc troche jej dzialanie. Bokser jakie odzywki z bialkiem czy weglowodanami ? no i jaka jest najlepsza dieta ?

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 12/16/2001 4:10:22 PM Liczba szacunów: 0
  • polaczenie

    Post
    Odżywki i suplementy

    maja na rzeźbe działa odpowiedni trening i odpowiednia dieta niskokaloryczna, ale o tym juz trzeba miec pojecie. Kreatyna powoduje zatrzymywanie większych ilości wody w miesniach i lepsza przyswajalnosc mikroelementow przez nie. Nie dziala na rzezbe w zadny sposob . A o metanabolu zapomnij. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1837 Data: 12/16/2001 4:47:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Co na mase ???

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] a mm 4000 nie polecaja ze wzgledu na duza ilosc witamin, obrazek ten juz widzialem fajny. Jakis koles z olimpa wyslal mi na poczte dawkowanie: amino anabol 2300 - 10 tab/dobe kreatyna 1000 - 5 tab/dobe glutamina 1000 - 10 tab/dobe top mass - 50 g/doba vitamine b12 - 100 mcg/doba Co o tym myslicie ??? =) hehe skad ja na to kase bede mial ???

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1434 Data: 12/31/2001 10:41:07 PM Liczba szacunów: 0
  • solidna masa

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] chyba wiem czemu mam takie małe przyrosty: brałem kreatyne razem z egg protein rozcienczonym w mleku,chociaz wyczytałem,ze nie ma zadnego konfliktu pomiedzy mlekiem,a kreatyna.Nastepnie jak robie sobie odzywke ,to niestety nia mam miksera -wiec mocno wstrzasam w zamknietej butelce,ale czy to wystarcza? hmb+glutarol +top mass+gurana to [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2870 Data: 1/1/2002 8:48:49 PM Liczba szacunów: 0
  • DO BST

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] i treningu wytrzymalosciowym. Oczywiscie baardzo wskazane jest wspomaganie, moze powiem o tym dozwolonym. Najlepiej caly czas glutamina, a podczas okresu budowania sily kreatyna i glutamina ew. HMB Do tego mocno zwiekszona ilosc ww. szczegolnie carbo po treningu i np. platkow owsianych na 45 min przed treningiem. W okresie odpoczynku [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 1/4/2002 12:45:06 PM Liczba szacunów: 0
  • Czy dobrą mam diete!!!!! Co robić ?????????

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] tam najwięcej się dgo odkłada)podam moje wymiary abyśćie mogli dać mi dobrą iodpowiednią diete(Ćwicze około 2lat z przerwą 7miesięczą po operacji stawu łokciowego-odrzywki-kreatyna megabolu 3x250,glutamina 1x200tab. Olimpu,Egg Pro megabolu 1x300g,HMB olimpu 1x90tb.,Dibenkozide mg.2x 200tab.to chyba wszystko ale oczywiaście w ciągu tych dwóch [...]

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 3495 Data: 1/9/2002 12:05:49 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna jako jedyny suplement

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] dietą idzie fajnie mase zatrzymać po pierwszym cyklu kreatyny! Większość ludzi biorąc kreatynę pierwszy raz nie ma pojęcia o diecie i cwiczeniach i opierają się tylko na suplemencie (czyt: kreatyna) i już nie dbają o białko, czy zapotrzebowanie na węglowodany. I tak masy z tego nie mają, a często bywa tak, że nawet siła im nie zostaje! szaba

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1412 Data: 1/26/2002 4:25:04 PM Liczba szacunów: 0
  • Biniu,BST Bardzo Proszę o Pomoc !!!

    Post
    Trening w domu

    [...] Kolejna sprawa to suplementy na których kompletnie się nie znam ;-))). W swojej ponad 2 letniej karierze na siłowni ;-)) używałem tylko 2 suplementów. Pierwszym z nim była kreatyna po 6 miesiącach ćwiczeń. Przytyłem wtedy 3 kg poczym w niedługim czasie spadło mi 2. CZYLI PRZYROST BYL GLOWNIE SPOWODOWANY ZATRZYMANIEM WODY W MIESNIACH, CHYBA NIE [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2032 Data: 1/30/2002 10:51:11 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta na rzeźbe, suplementy na rzeźbe.... pytania.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dobra panowie spokojnie chłopak zadał kilka pytań. Co do a)Dieta na rzeźbe wygląda w ten sposób że musisz zwiększyć spożywanie białek i zmniejszyć spożywanie węglowodanów, ale bez przesady (był ostatnio taki ciekawy post na ten temat). b)Uważam twe dwie firmy za troche pozostające z tyłu...wogóle to musisz sam zadecydowac bo na każdego działa cos [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 16622 Data: 2/5/2002 8:51:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Dobre rady dla młodego.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] rosną ci już wolniej (przez pół roku będziesz rósł jak na drożdżach), -dobierz suplement w zależności od celu jaki chcesz osiągnąć, na masę (jakieś MEGA MASS-y, gainery, kreatyna nie zaszkodzi), na siłę (kreatyna) na poprawę definicji (fat burnery, aminokwasy) OGÓLNOROZWOJÓWKA -spróbuj do tego poćwiczyć jakiś inny sport (siatkówka, [...]

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1145 Data: 2/9/2002 10:25:13 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta ketogeniczna i kreatyna

    Temat
    Trening w domu

    Mam taki dylemat. Od marca zaczynam diete CKD. 5 dni do 50g ww dziennie, 2 dni ladowanie ww. Mam zamiar w tym samym czasie zrobic cykl kreatynowy. Czy jest sens ? Chodzi mi o przytycie jeszcze paru kilo ale z minimalna iloscia tluszczu. Na dieci wysokoweglowodanowej nie mam problemow z nabieraniem masy miesniowej ale gromadzi sie rowniez troche [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5299 Data: 2/21/2002 11:34:47 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta ketogeniczna i kreatyna

    Post
    Trening w domu

    [...] dni w tygodniu, rano bede musial przyjac ok 5 gram kreatyny ale tylko z woda, bo z zazywanie jej nie zrezygnuje :). I jeszcze przyszla mi do glowy mysl, ze moze nasycic sie kreatyna przez ok 5 dni (po 20g dziennie), a pozniej podtrzymywac. Wczesniej bralem tylko po 5-10g przez 8 tygodni i efekty byly, ale to byla dieta wysokoweglowodanowa. Albo [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5299 Data: 2/21/2002 2:48:50 PM Liczba szacunów: 0