SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kreatyn

  • prop alchemia wyniki badań

    Post
    Doping

    Na mnie nie działa kreatyna.. Myślisz, że gdybym odnotowywał przyrosty na kreatynach to bym myślał o saa ? Próbowałem już wszystkiego. Od kreatyn, stacków, przedtreningówek po tribulusy. ważyłem 54 kg zanim na siłke poszedłem, doszedłem do 68 więc myślę, że i tak dobrze poszło jak bez saa. wiem że jestem po "4" cyklach i waga 75 ale po dwóch cyklac

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1696 Data: 2013-04-16 12:48:39 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna jak stosowac?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zobacz trochę wyżej do podwieszonego tematu...---> DAWKOWANIE RÓŻNYCH KREATYN <--- i wyszkiwarki, wszystko już wałkowane tysiące razy. Zmieniony przez - Miniak_DH w dniu 2006-01-16 22:18:29

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 970 Data: 2006-01-16 22:16:15 Liczba szacunów: 0
  • Kreta lepsza w tabletkach czy w proszku

    Post
    Odżywki i suplementy

    udzeniu + miej świadomość, że są dość wielkie, więc żeby sie nie okazało, że będziesz musiał je otwierać i łykać sam proch, bo nie będziesz w stanie połknąć takiej tabletki(doświadczenia znajomego) 2.Proch - SMAK - z reguły są bardzo dobre, a drugą sprawą jest fakt, że większość kreatyn jest w prochu, więc tak czy siak kiedyś na niego wpadniesz :)

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 571 Data: 2014-02-07 20:30:24 Liczba szacunów: 0
  • HMB - WASZE OPINIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    odziewałeś? pewnie +2 cm w bicepsie i 4 w klacie, 3 w udzie itd....; wystarczy spojrzeć sobie na czołówke kulturystów z lat 60-tych i na osobe ćwiczącą obecnie 3-4 lata, mimo kreatyn, białek, gainerów, zdecydowanie większej wiedzy odnośnie treningów itd, kto lepiej wygląda? zdobycie ładnej sylwetki nie zalezy od suplementów i 5 czy 10 cykli na krea

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1974 Data: 2006-11-26 21:23:29 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna Rano?

    Post
    Odżywki i suplementy

    możesz- ja tez jem płatki z mlekiem rano a kreatyne biora albo zaraz przed albo zaraz po- nie odczułem przez to aby gorzej działała myslę,ze jest to wiadomośc pocieszająca dla ciebie i nie utrudni ci wobec tego ta kreatyn-ka zycia

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 2008-11-14 22:30:04 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna i HMB

    Post
    Odżywki i suplementy

    rat , z hmb to dalbym sobie spokoj oprocz dzialania antykatabolicznego i podniesienia wytrzymałosci to pratycznie nie dziala wielu ludzi sie na tym przejechało :) PS: Stack kreatynowy to zbior roznych kreatyn i dodatkow na 1 cykl odradzam.Oczywiscie efekty beda ale na kolejnym cyklu beda coraz slabsze. Zmieniony przez - 49ers w dniu 2008-03-03 1

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1642 Data: 2008-03-03 19:11:24 Liczba szacunów: 0
  • Do jabiego prosze o pomoc przy suplach Hi-Tec

    Post
    Hi Tec Nutrition & Peak Performance

    Czesc Hyperfusion nie jest potreningowy to mix 10 kreatyn. Możesz Go Brać Rano a Createston Po Treningu byłoby Super Połączenie a w Dzień Nietreningowy Rano Hyperfusion. Do Tego Białko i Gainer w celu uzupełnienia diety. Coś Przed Treningowego hmmm. X Pump - Fajny Mega Skład w smaku (wiśnia) taki sobie. lub Creapump Extreme ma skład Hyperfusion +

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1325 Data: 2009-05-01 19:15:00 Liczba szacunów: 0
  • KREATYNA I CARBO.....

    Post
    Odżywki i suplementy

    carbo + kreatyna po treningu oiraz dietka styknie na twoją dupę do kopa kreatyn jest wiele, carbo trec, biogenix

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2302 Data: 2004-09-26 12:29:13 Liczba szacunów: 0
  • Mieszanie kreatyn...

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie ma żadnych przeciwskazań. Zrobisz sobie taki "stack" z 2 form kreatyn Dawkowanie standardowe

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2277 Data: 2009-07-24 11:42:32 Liczba szacunów: 0
  • jaka kreatyna dla ektomorfika?

    Post
    Odżywki i suplementy

    j/w nie ma kreatyn dla ekto/endo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 2015 Data: 2012-02-22 13:51:50 Liczba szacunów: 0
  • coś na masę co kupić???

    Post
    Odżywki i suplementy

    tak nakup sobie kreatyn stakow animali ph i niech zje wszystko na samym poczatku a jak sie zmotywuje to bedzie dzialalo dieta i motywacja narazie zapomnij o suplach jakich kolwiek ewentualnie odzywki suple jak juz wiekszy staz bedzie i sie naprawde zmotywujesz pozdro

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 803 Data: 2009-02-22 11:17:31 Liczba szacunów: 0
  • Co da rade na cykl .

    Post
    Odżywki i suplementy

    Ty nic nie czułeś po xpandzie a jego kopie mix kreatyn bez zadnych dodatków wiec xpand bedzie dobry

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 745 Data: 2012-01-18 09:53:39 Liczba szacunów: 0
  • Nieograniczony budżet

    Post
    Odżywki i suplementy

    kilogram można zmieścić w jednym posiłku ale troche to drogo może wyjść Do autora: Ja bym Ci radził wziąść coś na apetyt przyzwyczaić organimz do dużych i częstych posiłków bo bez tego to wszystkie xpandy i reszte kreatyn czy aminokwasów możesz sobie w d*** wsadzić (bez obrazy oczywiście) patrzać na wiek czy wage to nie jesz pewnie zbyt dużo...

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1288 Data: 2008-11-20 13:46:10 Liczba szacunów: 0
  • Orotine vs Kre-Alkalyn

    Post
    Odżywki i suplementy

    dobra, chyba jednak Kre-Alkalyn łyknę i jeszcze jedno - nie wiecie może jak wyglądają ilości poszczególnych substancji w kapsułkowanym Xpandzie? Chodzi mi głównie o ilości kreatyn. pozdro i dzięki za wpisy jeszcze jedno - jak to jest z tym dawkowaniem Kre.Czy rzeczywiście zwiększa się dawkę co tydzień? - czytałem gdzieś o takikm dawkowaniu. Zmi

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2562 Data: 2006-02-10 20:21:50 Liczba szacunów: 0
  • SUPER CENY HMB I KREATYNY/PROMOCJA/

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    to juz brzmi dobrze!!!!!!!!!!! Mam jeszcze pytanie w jakich granicach beda ceny nowych kreatyn i herbatki w kapsach, jakie beda opakowania. spec. suplement

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2300 Data: 2003-01-07 16:47:20 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna, cel - siła , sporty walki.

    Post
    Odżywki i suplementy

    powtorz cykl na formie krety z ktorej byles najbardziej zadowolony, brałej juz pare wiec masz porownanie, ewentualnie cos typy GM, czy mix kreatyn jak np. ten z Olimpu Creatine Xlode

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 1114 Data: 2012-11-25 01:21:50 Liczba szacunów: 0
  • Jaki sup. do diety?

    Post
    Odżywki i suplementy

    ok, zrozumialme :) ,z hmb dam se spokoj, wezme jakies witmainy czy cos, ale dlaczego uwazasz ze odzywka hi tec whey mass gein jest zla?? moj kolega stosowal i powiedzial ze dobra, :) zadnych kreatyn ani nic w tym stylu, zwykle bialeczko i wegle :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1173 Data: 2007-07-14 21:21:19 Liczba szacunów: 0
  • C-4 dawkowanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    co jest w tym c-4? 6g Kreatyn 4g Amino Acid Complex a 35g pozostałych? Toć to syff jak hooy. Już wiem 27g carbohydrates:)) Zmieniony przez - Wojtekk w dniu 2012-08-27 06:38:15 Zmieniony przez - Wojtekk w dniu 2012-08-27 06:39:03

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 992 Data: 2012-08-27 06:37:41 Liczba szacunów: 0
  • Jaka kolejnosc?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kipek to taka lużna sugestia, oczywiscie że cp możesz brac wcześniej, zresztą pisząc staki jakos wechły mi te ostatnio produkowane na bazie kreatyn estryfikowanych lub alkalyn. zresztą kombinuj sam, eksperymentuj, ale ta moja sugestie jednak troche bierz pod uwagę.

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1631 Data: 2006-09-23 19:57:45 Liczba szacunów: 0
  • [CM3 z czym?]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    nie ma słabych i mocnych kreatyn przesylam do juniora zacznij od układania diety

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2013-10-17 12:37:26 Liczba szacunów: 0