SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

kreatyn

  • Argi power

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie ma silniejszych i slabszych kreatyn niestety

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 3475 Data: 2009-07-27 13:07:13 Liczba szacunów: 0
  • sprawdzcie mi dece !!!!!!!!!!!!!!!!

    Post
    Doping

    kiedys brałem dokładnie taką jaka dokładnie jest u ciebie na zdjęciach i nic nie czułem na cyklu. lepiej czułem sie na każdej z kreatyn które jadłem. nawet jeżeli nie jest to podróbka to i tak na hój sie nadaje. w moim przypadku była to umoczona kasa. ale być może masz poprostu bardzo podobny produkt z wyglądu

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3073 Data: 2004-07-07 02:20:23 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebna MASA !!!!!!!!!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Zadnych kreatyn bo i tak Ci bedzie szlo jak i bez kreatyny. Dieta

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1907 Data: 2006-11-17 07:40:20 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w wyborze odżywek.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jadłem już chyba wszystkie odmiany kreatyn ale i tak mono mnie najbardziej kopało. Może to śmieszne ale zwykła kreta dawała mi najwięcej mocy. Oczywiście jadłem większe dawki ale też robiłem odpowiednie przerwy między cyklami. Kup zwykła dodaj dietę i będziesz zadowolony ; http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=199&produkt=26687

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 510 Data: 2013-12-27 15:10:44 Liczba szacunów: 0
  • Booster testosteronu..

    Post
    Odżywki i suplementy

    no tak, wiem że nie ma kreatyn, ale ma argininę i powoduje pompę, nie ma żadnych wskazań żeby odpocząć od tkaich substancji po kreatynie?

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1511 Data: 2012-03-31 22:41:34 Liczba szacunów: 0
  • Problem z Nitrobolonem - II

    Post
    Odżywki i suplementy

    ...w sumie fajnie to wyszło- może faktycznie "na sucho" tzn. bez tych kreatyn miałbys jesli nie większe to te same efekty- no ale nikt wrozka nie jest, a każdy chce byc jak najlepszy. proponuje jak wiekszośc w tym poście sie wypowiadajacych. wrócic do podstaw- przeanalizować dietę, trening/czy nie ma w nim elementów nadgorliwosci/, wreszc

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1495 Data: 2007-01-22 21:22:09 Liczba szacunów: 0
  • Czy przerwac cykl podczas Choroby?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Jak bierzesz dopiero tydzien to prerwij zaczenies zjak wyzdrowiejesz nie ma sensu brac stackow, kreatyn, no boosterów jak jestes chory

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1105 Data: 2007-11-14 14:51:20 Liczba szacunów: 0
  • Silniejsza kreatyna, która?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Witaj, 'moc' (jak to brzmi %-) ) obu kreatyn jest taka sama. Zresztą nie ma czegoś takiego jak 'mocniejsza kreatyna'. Obydwie są dobre i zadziałają identycznie. Możesz też wybrać tańszą wersję, która będzie równie skuteczna np.: http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33277.html

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 317 Data: 2017-03-21 15:16:24 Liczba szacunów: 0
  • Nerki - gainer

    Post
    Odżywki i suplementy

    chce osiągnąc 43cm w lapie i wszystko inne proporcjonalnie i pytam sie ile musze w******lic tych gainerow kreatyn itp przy diecie w ktorej spozywam 75% mojego zapotrzebowania na bialko zeby osiągnąc te centymetry i ile to czasu zajmie pozdrawiam Piotrek jak ktos chce mnie zabc to niemam nic przeciwko tylko prosze po sezonie snowboardowym!!!

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3851 Data: 2002-12-20 16:32:07 Liczba szacunów: 0
  • Nerki - gainer

    Post
    Odżywki i suplementy

    chce osiągnąc 43cm w lapie i wszystko inne proporcjonalnie i pytam sie ile musze w******lic tych gainerow kreatyn itp przy diecie w ktorej spozywam 75% mojego zapotrzebowania na bialko zeby osiągnąc te centymetry 1. WYROWNAJ SPOZYCIE BIALKA DO POZIOMU 100% ZAPOTRZEBOWANIA (CZYLI DO WAROSCI 2G NA KG CIALA) - POLICZ SOBI 2. SPOZYWAJ ODPOWIEDNIA IL

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3851 Data: 2002-12-23 09:33:23 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    sa stacki w skladzie ktorych jest tylko np 3 lub 4 rodzaje kreatyn i nic wiecej , wiec to sama kreatyna ;-)

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1356 Data: 2013-05-21 16:26:24 Liczba szacunów: 0
  • Jak przybrać na masie?

    Post
    Trening w domu

    tani sport i kazdy kto zaczyna powinien sie z tym liczyc wraz ze wzrostem masy ciała i stażem bo wiadomo że z czasem trzeba dodać coś no oczywiscie, najpierw pojedyncza forme kreatyny przy pierwszym zastoju, potem łączyć formy roznych kreatyn i kombinować i jeszcze z pierwszego postu Owszem,można ją lekko skorygować ale nie licz na cuda może liczy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1110 Data: 2011-01-13 12:08:59 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie od zielonego:-)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Carbo to weglowodany - cos jak glukoza tylko ze jest to mieszanka roznego typu weglowodanoof. Kratyna nieczym nie rozni sie od creapure - tzn jest kreatyna zwykla i jest kreatyna creapure - creapure kreatyna jest poprsotu odmiana i jest ogolnie jedna z najlepszych kreatyn na rynq NiC Na SiŁę - WsZyStKo MłOtKiEm

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2003-12-21 14:04:27 Liczba szacunów: 0
  • Kasa jest teraz pora myśleć o dobrym cyklu :)

    Post
    Odżywki i suplementy

    po co tyle tych kreatyn? odpusc piro i citro

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1121 Data: 2005-07-07 11:09:59 Liczba szacunów: 0
  • Jaka kreatyna?

    Post
    Iron Horse Series

    iedzy firmami zagranicznymi a Polskimi jest taki ze szanujace sie firmy nie robia takich produktow jak np. HMB. ktore nie maja zadnego dzialania. Mono jest bardzo dobra forma kreatyny ze wzgledu na gromadzenie sie wody w organizmie jednakze obecnie na rynku w modzie sa formy estryfikowane ktore to bardzo dobrze kumuluja sie w miesniach i dzialaja o

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2923 Data: 2009-02-20 17:25:53 Liczba szacunów: 0
  • Cytocell - jak brać??

    Post
    Odżywki i suplementy

    a tylko cytocell masz? z kreatyn?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 904 Data: 2012-05-08 18:39:04 Liczba szacunów: 0
  • oceńcie mój cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    czyli że nitorobolon będzie dla mnie za mocny, nie potrzebny ? tzn co do kree alkalyna olimpa i treca, to w każdym sklepie sprzedawcy mówią że nie ma różnicy, bo obie firmy mają te same źródło. Sprzedawca polecił mi nitro z kre alkalynem bo będę miał w nich 3 rodzaje kreatyn. Chciałbym przytyć ładnie w masę mieśniową i oczywiście troche siły:)

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 1693 Data: 2006-12-10 17:07:55 Liczba szacunów: 0
  • Co zrobic????

    Post
    Odżywki i suplementy

    jak miales przerwe to zrob z 6-8 tygodni bez zadnych kreatyn tylko zryj i cwicz na maxa po tym czasie przyjdz znow z tym pytaniem

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2006-09-07 16:40:51 Liczba szacunów: 0
  • znawcy KREATYN!!!

    Post
    Odżywki i suplementy

    alem, ze z wyszukiwarki nauczyli ich juz korzystac, a przynajmniej tego, zeby czasami popatrzec 2 posty w gore lub 2 posty w dol! TEN TEMAT PRZEWIJAL SIE JUZ WIELE RAZY! 9/10 kreatyn dziala identycznie! Czy wezmiesz Vitalmaxa czy Olimpa cyz jakakolwiek inna bedize dobrze! Napisalem, ze Vitalmax jest stosunkowo tani. Olimp ma ladne opakowanie, dlate

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3408 Data: 2004-11-11 22:10:54 Liczba szacunów: 0
  • Universal Gain Fast - dawkowanie

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    żadnych kreatyn dieta i tyle myślisz ze jak zaczniesz szamać gainer to nagle urośniesz , poza tym nie skupiaj się na jedzeniu głównie posiłków białkowych bo to jest błąd ! http://potreningu.pl/artykuly/1407/dlaczego-moje-miesnie-nie-rosna- poczytaj sobie tutaj to będziesz wiedział dlaczego . Układaj diete i tyle ci narazie trzeba

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 2278 Data: 2013-01-25 13:05:42 Liczba szacunów: 0