SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

klatka nogi w gorze

  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    mpki. Ok. 1a. wznosy bioder hip thrust 3x 20 1b. x-band walk 3x 30sek 60 sek. przerwy edit: Aha, jeszcze kwestia kolejności - wydaje mi się, że lepiej ustawić to 1. nogi; 2. klatka, plecy, brzuch; 3. barki, bic, tric - to będzie jakby od największych mięśni do mniejszych, jak np. robi się w ramach jednego treningu FBW (tylko tu w skali kilkudniowe

    Odpowiedzi: 1460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-16 13:33:43 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    ne pompki. 1a. wznosy bioder hip thrust 3x 20 1b. x-band walk 3x 30sek 60 sek. przerwy edit: Aha, jeszcze kwestia kolejności - wydaje mi się, że lepiej ustawić to 1. nogi; 2. klatka, plecy, brzuch; 3. barki, bic, tric - to będzie jakby od największych mięśni do mniejszych, jak np. robi się w ramach jednego treningu FBW (tylko tu w skali kilkudniowe

    Odpowiedzi: 1460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-16 13:22:46 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania - TRENING

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    e pompki? 1a. wznosy bioder hip thrust 3x 20 1b. x-band walk 3x 30sek 60 sek. przerwy edit: Aha, jeszcze kwestia kolejności - wydaje mi się, że lepiej ustawić to 1. nogi; 2. klatka, plecy, brzuch; 3. barki, bic, tric - to będzie jakby od największych mięśni do mniejszych, jak np. robi się w ramach jednego treningu FBW (tylko tu w skali kilkudniowe

    Odpowiedzi: 1460 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-15 14:01:25 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Post
    Piłka Nożna

    ĆWICZENIA Ćwiczenie 1 – skłony (zwykłe brzuszki). Połóż się na podłodze, lub na jakimś materacu, jak masz dostęp do ławeczek do robienia brzuszków to z niej skorzystaj, i wykonuj pełne brzuszki z rękoma z tyłu głowy, staraj się łokci nie przybliżać do twarzy, tylko trzymać jak najbardziej odchylone. Jeżeli nie masz dostępu do ławeczki, po

    Odpowiedzi: 3001 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-25 22:48:40 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    12.09.15r., sobota dzień 61. (16. dzień cyklu @) sen: po 1: 9h – dobra, koniec tego późnego kładzenia się spać -.- płyny: woda, ocet jabłkowy rano, wywar z serc, pokrzywa suple: Castagnus x2 Mimo picia tego wywaru z serc w okolicach posiłku nie miałam potem jakiegoś większego wzdęcia (chociaż ostatnio to już nie wiem, co jest wzdęciem, a co przyt

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-09-13 20:14:38 Liczba szacunów: 0
  • DT ilomi

    Post
    Ladies SFD

    .jpg Dzisiejszy trening: Ze względu na Świeta i moja nogę pozamieniałam kolejność treningów. Dziś plecy,bicek i brzuch-siłownia Środa:nogi i tyłek-siłownia Piątek lub sobota: klatka,tricek i brzuch-trening w domu Plecy + bic + brzuch Rozgrzewka: bieg na siłownię- 15 minut,+ rozciąganie dynamiczne zrobiłam:5 minut. 1a.Ściąganie drążka wyciągu górne

    Odpowiedzi: 877 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-30 11:00:46 Liczba szacunów: 0
  • DT nolose – wytrwale..., lecz bez przesadzania

    Post
    Ladies SFD

    Znowu hurtem...: 3.10.15r., sobota dzień 18. (37. dzień cyklu @) sen: 00: ponad 9h płyny: woda, ocet jabłkowy rano, woda z gotowania cukinii suple: Castagnus x2; rutyna+wit. C x2 (Po treningu proch, bo nie chciało mi się jeść, więc żeby szybciej potem zgłodnieć i zmieścić makro.) /SFD/Images/2015/10/10/ebc19588d5194df59fea7e327a11ceec.jpg Dzień 3

    Odpowiedzi: 254 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-10 19:21:47 Liczba szacunów: 0
  • DT Halina /redukcja/ pods. str. 13

    Post
    Ladies SFD

    7.11.2014 DNT Rower 2x10km TRENING Rozgrzewka - orbi 5 minut, wymachy wszelakie, Mawashi, przysiady z cc Dzień 1. 1. Martwy ciąg 5x8-10 60sek przerwy R: 10x43 kg; 10x53 kg, 8x58kg, 8x63 kg, 8x68 kg, 4x73 kg - ostatnie powtórzenie już bardzo wymęczone R: 10x43 kg; 10x53 kg, 8x58kg, 8x63 kg, 6x68 kg, 4x63 kg - bida bez rękawiczek :/ R: 10x43 kg; 10x5

    Odpowiedzi: 683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-07 12:33:48 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę - do korekty

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Klatka : 1.WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE PROSTEJ 12/10/8/8 powt. / ok prog 2. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE SKOŚNEJ 12/10/8/8 powt. / dałbym sztangielki, ale może być 3. ROZPIĘTKI NA LEKKO SKOŚNEJ ŁAWCE ( sztangielki ) 4 serie (stały ciężar). / ok BICEPS : 1. UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ STOJĄC 4 serie 12/10/8/8 powt. / ok prog mozxesz 2. UGINANIE RAMI

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 2006-10-31 21:19:21 Liczba szacunów: 0
  • Panna_Kika/Blog/Chcieć to Moc

    Post
    Trening dla początkujących

    No dobra to zaczynamy lekko Bede starala sie caly czas by nie spowolnic twoego metabolizmu, wiec cokolwiek nie zrobimy to i tak bedziesz wracala do 2000kcal i bedziemy schodzic z kalorycznoscia i weglami tylko tyle ile bedzie trzeba, a ile "bedzie" to musi wyjsc w trakcie. Czasu mamy wiec spokojnie Co tydzien bedziemy korygowac zgodnie z

    Odpowiedzi: 2631 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-20 22:34:03 Liczba szacunów: 0
  • [DT] - Kamila - Cel... Bikini Fitness!!!

    Post
    ActivLab

    + dropset x3, ostatnia seria do bólu - wspiecia na palce 2x do bólu Barki - wyciskanie sztangi stojąc na zmiane do klatki i do karku 3x14 - unoszenie hantli w przód w oparciu klatka o laweczke kat 60stopni 2x12 - unoszenie sztangi od brzucha nad głowe proste rece 2x12 - unoszenie sztangielek w bok w opadzie tułowia siedząc 3x12 - wyciskanie sztangi

    Odpowiedzi: 173 Ilość wyświetleń: 15829 Data: 2015-04-23 19:32:28 Liczba szacunów: 0
  • Ćwiczenia i Dieta do oceny!

    Post
    Trening dla początkujących

    Plan A: - Przysiady ze sztangą 12/10/8 (Nogi) - Wiosłowanie sztangą 12/10/8 (Plecy) - Wyciskanie na płaskiej sztangi 12/10/8 (Klatka) - Wyciskanie sztangi siedząc za głowy 12/10/8 (Barki) - Pompki w podporze tyłem 12/12/12 (Triceps) - Uginanie przedramion ze sztangą 12/10/8 (Biceps) - Wspięcia stojąc (Łydki) Plan B: - Jak najdłużej utrzymac nogi w

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1166 Data: 2011-04-12 16:12:36 Liczba szacunów: 0
  • *skitelsik* / zaczynam od nowa

    Post
    Ladies SFD

    na bieżni robiłam tylko 1min/1min marsz/trucht. Teraz będę tylko truchtać albo szybki marsz pod górę albo tak jak mówisz interwały na orbim :) Wioślarza niestety nie ma u mnie na siłowni. /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD/d3df97502ae143f9aed1cf69c43f27c9.jpg +omega-3, witaminy, magnez, skrzyp, chrom, wit.C, kawa, zielona i czerwona herbata, imbir, stevia, pr

    Odpowiedzi: 596 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-11 21:35:04 Liczba szacunów: 0
  • >>> ANKIETY - TUTAJ składamy podania do weryfikacji! <<<

    Post
    Odżywki i suplementy

    -wiek22lata - staż treningowy7lat z krótkimi przerwami. - najbliższy cel sportowy -kolejnosci:redukcja i poprawa ramion.Utrzymanie pożadanego efektu na stałe. - planowana dieta zgodna z celem -BTW:30/40/30. zaczynam od 16.03. od 1900kcal, potem w każdym tygodniu odejmuję -100kcal - ostatnio (6 miesięcy) stosowana suplementacja - mała buteleczka lka

    Odpowiedzi: 1011 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-15 13:21:53 Liczba szacunów: 0
  • mrozik_ / DZIENNIK - Jakość nie ilość

    Post
    Trening dla początkujących

    nie odwrotne 12 3. "Pompowanie" na prostych nogach 12 4. Mostki boczne 16 5. Skłony do zgiętego kolana 16 6. Spinanie na wyprostowanych w górę nogach 12 7. Spinanie klatka do kolan 12 8. Spinanie "żabką" 9. Mostek na łokciach 6 II o2: 1. 20' rowerek 2. 30' bieżnia Nogi: 1. Półprzysiad 12/10/10/8/6 3. Wypady 4 x 10 4. Dwugłowe

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1321 Data: 2010-02-10 17:43:37 Liczba szacunów: 0
  • DT: AL3ktra round#2

    Post
    Ladies SFD

    Stwierdziłam jednak, że zapodam sobie kolejny trening, co mi tam:-} Ten co mam, staje się już zbyt prosty, zresztą już w dni góry nie mam żadnego progresu, a nogi też przestały reagować. Znaleziony na forum, autorstwa Obliques silownia: Tydzien 1 po 3 serie kazdego cwiczenia, 12-15 powtorzen, 30sek przerwy Tydzien 2. po 3 serie 8-12 powtorzen,

    Odpowiedzi: 218 Ilość wyświetleń: 16339 Data: 2015-06-01 10:34:28 Liczba szacunów: 0
  • Hubert/A.D. 2014

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    rtowe ambicje tych, dla których los nie był łaskawy http://www.sfd.pl/KruQ__pro%C5%9Bba_o_pomoc-t996105.html 22.01. Nie będę pisał, że powrót, po prostu zrobiłem trening %-) klatka 1. Wyc szt-k skos 18 x 8/27 x 8/33 x 8/39 x 8/45 x 14 2. Wyc. leżąc na ławce poziomej z flarowaniem, nogi w górze 60 x 10/80 x 10/90 x 10/100 x 10 3. Butterfly 3 serie

    Odpowiedzi: 970 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-22 22:15:44 Liczba szacunów: 0
  • TEST - HDT mit RynkowskiD - PODSUMOWANIE s.19

    Post
    Odżywki i suplementy

    łowym w poniedziałki, środy i piątki na czczo mam 10-15 rowerka stacjonarnego we wtorek biegam na odcinku cos kolo 6-8 km. Przykładowy trening podaję poniżej. Poniedziałek : klatka + biceps + nogi płaska 20/20 40/10 65/8 75/6 85/4/4/4 płaska nogi w górze 70/8/8/8 rozpietki hantelkami 3*12 unoszenie ze sztanga prosta 12/10/8/6 unosznie ze sztangiel

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 13805 Data: 2007-02-25 09:10:01 Liczba szacunów: 0
  • TEST - RYWALIZACJA ~SKLEP SFD~ Tittii vs. butt3rfly pods.47 str.

    Post
    Odżywki i suplementy

    górnej partii ciała. MOJE DANE i WYMIARY: wiek- 22 lata wzrost- 176 cm masa- ok. 66kg biodra- 97-97,5 cm pas- 63,5 cm biust- 89,5 cm biceps luz- 30,5cm biceps napięty- 31cm klatka pod biustem- 72cm udo-58 cm łydka- 38cm DIETA : Zbilansowana. W dni silowe wieksza kalorycznosc (na razie to 1900kcal); w dni z aerobami- 1500kcal z rozkładem B/W/T:

    Odpowiedzi: 489 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-03-25 23:50:39 Liczba szacunów: 0
  • (L)werzgr/redukcja/celem do zdrowej, wyrzeźbionej sylwetki

    Post
    Ladies SFD

    Odstawiłam białko w proszku, pije na wieczór ten sok co mi obli poleciłaś i powiem Ci, że się go obawiałam a nawet mi smakuje Białko pozyskuję przeważnie z piersi z kurczaka i tuńczyka w wodzie lub w sosie własnym- z brzuchem coraz lepiej Wczorajszy trening: Dzien1. Klatka Plecy Brzuch 1. wyciskanie sztangi plasko 15-20kg/10-25kg/9-25kg (bałam się

    Odpowiedzi: 375 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-17 08:44:32 Liczba szacunów: 0