SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

king labs opinie

  • Panowie, jaki ace trenu, prop, boldek i masteron na chwile obecna polecicie, ostatnio duzo dobrego slyszy sie o alchemii, rzekomo sie wykierowali prze te lata. King Labs opinie mieszane, cos innego? Tren ace - Shree, Nexium, Genamed, Dose Witam jaki enan/ cypek teraz najlepszy? mialem galenike to poszla do kosza, teraz ap cypio lece i srednie [...]

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2015 1:48:07 PM Liczba szacunów: 0
  • Panowie, jaki ace trenu, prop, boldek i masteron na chwile obecna polecicie, ostatnio duzo dobrego slyszy sie o alchemii, rzekomo sie wykierowali prze te lata. King Labs opinie mieszane, cos innego?

    Odpowiedzi: 58349 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/23/2015 2:13:04 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] eurochem - polskie wydanie firmy od lat trzyma poziom,orale dzialaja ok, a oleje chwalone za jakosc, winko inject eurochemu to juz klasyk,niezmiennie od dlugiego czasu. king labs - czytaliscie majowy "muscular development" ??? bodyline podaje przykladowy cykl strongmena. calutki jest oparty o srodki firmy king labs, orale oraz [...]

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1352 Data: 5/26/2011 6:57:36 AM Liczba szacunów: 0
  • atomic, flor medico lab, scantel pharm, balkan, king labs tyle mam na liście ale pewnie coś jeszcze mają Kupujesz od dila stacjonarnego:-)? Bo dosc duzy wybor ma imo, zwykle dil ma 2-3 rodzaje danego srodka mimo ze poda ci wiecej labow. Mowie zwykle bo niektorzy maja i wiecej, tak ze jesli masz to probowalbym deki balkana lub scantela, potem [...]

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/23/2012 2:18:32 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak obecnie opinie o enanie,propie i metce z king labs ?? :>

    Odpowiedzi: 2925 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2012 9:57:27 PM Liczba szacunów: 0
  • witam natknal sie ktos moze na clenbuterol z KING LABS? jak tak to prosze o opinie i efekty dzialania. z gory dzieki!! pozdro /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/0359e1d90b1c4b3c987de7ee096c5fb8.jpg

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/8/2014 8:26:26 PM Liczba szacunów: 0
  • poprosze jakies opinie na temat boldox 200 z king labs, dzialanie i czy sa pordobki ( a jak sa to jak je rozpoznac) pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/13/2014 3:44:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Firma KING LABS w tej chwili jakie opinie???chodzi mi o metke i cypio z tej firmy

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2014 10:31:12 AM Liczba szacunów: 0
  • Firma KING LABS w tej chwili jakie opinie???chodzi mi o metke i cypio z tej firmy Kolega leci co prawda nie cypio ale enana i chwali

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/19/2014 10:52:43 AM Liczba szacunów: 0
  • WITAM! poprosze jakies opinie na temat boldox 200 z king labs, dzialanie i czy sa pordobki ( a jak sa to jak je rozpoznac) pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2014 1:48:42 PM Liczba szacunów: 0
  • PONAWIAM PYTANIE! WITAM! poprosze jakies opinie na temat boldox 200 z king labs, dzialanie i czy sa pordobki ( a jak sa to jak je rozpoznac) pozdro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/12/2014 3:58:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Sustanaxin PMP Steroids

    Post
    Doping - zdjęcia

    Wiem ze z king labs loteria ale obecnie mialem do tego szybki dostep to pojdzie na test :D a pozniej pewnie pmp bo widze ze opinie nadal dosyc dobre ma

    Odpowiedzi: 244 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/11/2012 4:28:21 PM Liczba szacunów: 0
  • ja obecnie bije genesisa i nie mam zastrzeżeń, cypio alchemii też miło działała, ale teraz diil ma nowe firmy malay tiger, atomic , king labs dlatego pytam czytam troche w archiwum i opinie są różne. Mam jeszcze do wyboru cypionax to i tak w Polsce trzepane więc nie będe przepłacał. Jeszcze pytanie jak obecnie tren z atomica.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1142 Data: 7/25/2011 9:52:10 AM Liczba szacunów: 0
  • Npp cypio wino jakie firmy Androchem,Medine,Alpha Pharma, Imperial, Magnus, Genamed, Wellona, Ions, Vertex, DNA, Spectrum, Black93, King, Proton, Uber Genamed Wellona Ions Vertex......imperial ma soki? Cypio najświeższe info Vertex, Nexium zaj**iste cypionaty, właśnie cisne :-)) Wellona idzie niedługo już w ruch. Jednak same pozytywne opinie o [...]

    Odpowiedzi: 17470 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/16/2019 12:05:45 AM Liczba szacunów: 2