SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

junior

  • Ekstraklasa 2009/2010

    Post
    Piłka Nożna

    Wyniki 5. kolejki Piast Gliwice vs Odra Wodzisław 2:1 1:0 13' Sebastian Olszar 1:1 50' Marcin Wodecki 2:1 72' Paweł Gamla 74' - czerwona kartka dla Roberta Kłosa (Odra Wodzisław) Legia Warszawa vs Polonia Bytom 1:0 1:0 19' Sebastian Szałachowski Ruch Chorzów vs Polonia Warszawa 2:0 11' - czerwona kartka dla Sebastiana Przyrowskiego (Polonia [...]

    Odpowiedzi: 199 Ilość wyświetleń: 8361 Data: 8/28/2009 10:24:53 PM Liczba szacunów: 0
  • Łączenie Produktów Żywnościowych

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dokładnie junior , ten facet to geniusz...Mam jego 34 ksiązki.Doktorek jest nie do przebicia.

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 7361 Data: 7/7/2005 1:45:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Uwidacznianie mięśni brzucha, a budowanie masy mięśniowej

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    albo masa albo rzeźba nie da się tego pogodzic.Zajrzyj do dzialu junior sfd

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 878 Data: 3/13/2015 1:08:06 PM Liczba szacunów: 0
  • MMA czy nie jest dla mnie za późno ?

    Post
    Scena MMA i K-1

    NIE jest za późno. Dowiedz się, kiedy zaczął trenować Junior Dos Santos

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 2598 Data: 9/29/2010 3:29:23 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna, czy na masę?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Ja na twoim miejscu zajął bym się masą !!! Przejdź do działu Junior tam się dowiesz stanowczo więcej i na temat.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 375 Data: 3/23/2014 8:08:47 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna, czy na masę?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapraszam do działu junior http://www.sfd.pl/Junior_SFD__pierwsze_kroki_na_si%C5%82owni_i_w_sporcie-f429.html

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 375 Data: 3/23/2014 8:26:27 PM Liczba szacunów: 0
  • Proszę o porady!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Zapraszam do działu junior http://www.sfd.pl/Junior_SFD__pierwsze_kroki_na_si%C5%82owni_i_w_sporcie-f429.html

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 535 Data: 1/13/2015 12:53:35 PM Liczba szacunów: 0
  • III Otwarte Mistrzostwa w W.L o Puchar Prezydenta Miasta Nowego Sącza

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    kat.junior starszy,narazie tylko takie dostałem,,,dokładniejsze bedzie

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 8022 Data: 5/9/2011 11:10:24 PM Liczba szacunów: 0
  • I Puchar Polski No GI CBJJ

    Post
    Sztuki Walki

    Oficjalne wyniki I Pucharu Polski No Gi Jiu Jitsu Luboń 2011 Białe pasy -55,49kg 1.Łukasz Marcinkowski Alliance Team -61,49kg 1.Adam Kasperski Copacabana Łódź 2.Sebastian Ludwiczak Alliance Team 3.Bartosz Rosół Ankos Zapasy/Boks Poznań -67,49kg 1.Grzegorz Wieczorek Miners Gold Team Tarnowskie Góry 2.Patryk Fojcik Venganza Racibórz 3.Remigiusz [...]

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 5167 Data: 9/25/2011 10:03:01 PM Liczba szacunów: 0
  • Dieta dla początkującego

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Proponował bym dział Junior SFD http://www.sfd.pl/Junior_SFD__pierwsze_kroki_na_si%C5%82owni_i_w_sporcie-f429.html Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2013-06-23 18:00:05

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 807 Data: 6/23/2013 5:59:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Amatorskich Zawodach w Konkurencjach Siłowych Czechowice-Dziedzice 08.04.2017 r.

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    CHCEMY TAKIE KAT ZROBIĆ kat kobiety open, junior open,seniorzy do 80 lub 85 kg ?? , do 100 kg , powyżej 100 kg. Co wy na to.

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4514 Data: 2/7/2017 7:40:15 AM Liczba szacunów: 1
  • Ginekomastia. 87 kg,

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ginekomastii nie da sie usunac poprzez diete-zostaje ci tylko operacja-to jest powiekszony gruczol a nie tkanka tluszczowa. w rok sie troche rozbudujesz jesli bedziesz dobrze cwiczyl i nie olewal treningow. do 18ego roku zycia jest dzial "JUNIOR" tam sie zglos to ci pomoga. pozdro

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 658 Data: 7/10/2014 7:19:50 PM Liczba szacunów: 0
  • Owoce w diecie low carb

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    junior ja pisałam o sobie i nie generalizuję tego. Nie mozesz uważać że coś jest bzdurą tylko dlatego, ze u ciebie jest odwrotnie. niestety ja moge sobie pozwalać na owoce kiedy zechcę...moze to kobieca przywara, nie wiem...ale ja wypróbowałam więc mówię tylko o tym co wiem. pozdrawiam

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6529 Data: 11/13/2004 6:14:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Owoce w diecie low carb

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    junior podalismy link do badan o fuktozie ,to jest naukowo udowdnione ,wiec nie pisz juz ze od zbyt duzej ilosci owocow sie nie tyje

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 6529 Data: 11/13/2004 8:30:12 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski WRPF w WL RAW - 12.05.2019 PRUSZKÓW

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    mam pytanie , czy zawodnik z grupy niepeknosprawnych bedzie klasyfiokwany w open i czy moze byc tez klasyfikowany w kat wagowej senior oraz open junior w tym przypadku czy tylko wybiera 1 kat strtowa,,,czy w przypadku gdzie moze byc klasyfikowany w kilku kat musi wplacic kilka wpiosowych?

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4860 Data: 1/18/2019 1:44:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Mistrzostwa Polski WRPF w WL RAW - 12.05.2019 PRUSZKÓW

    Post
    Aktualności - Sporty Siłowe

    mam pytanie , czy zawodnik z grupy niepeknosprawnych bedzie klasyfiokwany w open i czy moze byc tez klasyfikowany w kat wagowej senior oraz open junior w tym przypadku czy tylko wybiera 1 kat strtowa,,,czy w przypadku gdzie moze byc klasyfikowany w kilku kat musi wplacic kilka wpiosowych? Zawodnik startuje zgodnie ze swoją kategorią wagową. [...]

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4860 Data: 1/18/2019 2:48:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Ocena diety + plan treningowy.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Tak jak pisałem w odchudzaniu - zapraszam do działu junior.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 365 Data: 7/2/2013 7:35:38 PM Liczba szacunów: 0
  • UFC 108 live

    Post
    Scena MMA i K-1

    No Undercard całkiem fajny. Zobaczymy co Junior pokaże

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5522 Data: 1/3/2010 4:10:31 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 108 live

    Post
    Scena MMA i K-1

    Długo to nie trwało Junior pokazał i dobrze.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5522 Data: 1/3/2010 4:23:23 AM Liczba szacunów: 0
  • UFC 108 live

    Post
    Scena MMA i K-1

    Junior pozamiatał:] Ja jestem ciekawy jak by sobie poradził z Cainem i jego takdownami. Thiago cóż.... szkoda:/ Miałem nadzieje że wygra. Rashad bardzo dobrze trzymał się swojego (jakże ch..wego) planu. W końcówce zabrakło pary jak Rashad tańczył na miekkich nogach.

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 5522 Data: 1/3/2010 9:21:06 AM Liczba szacunów: 0