SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jaki procent ciężaru

  • Witam, ćwiczę teraz planem Push Pull na masę, (wcześniej 8 msc FBW). Kumpel mi mówi że ostatnie 1-2 powtórzenia powinienem wykonywać z dużym problemem, tzn powinienem już czuć dyskomfort i żeby było mi ciężko. Ja uważam, że powinienem całą serię robić bez problemu, ale też żeby nie było za lekko. Jaki zapas powtórzeń powinien mi zostać po takiej [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 225 Data: 6/16/2019 11:15:51 PM Liczba szacunów: 0
  • no ja też wolę teraz przysiad, a wolałem MC jakim ciężarem robisz te trzymanie sztangi na czas i ile serii? tzn jaki procent cięzaru max na 5powt?

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2010 12:02:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Trening nr 3 wyglada na german volume training, ile regeneracji przed i po tym masz, jaki procent ciezaru i jakie tempo stosujesz? Po co przysiady na bosu? Nie pomaga w zadnej stabilizacji tylko rabie po stawach. Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 19/11/2016 18:30:11 dzień regeneracji/dwa, ile czuję. thustersy 17kg, martwy 25, wyciskanie sztangi [...]

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 7146 Data: 11/22/2016 10:26:26 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening nr 3 wyglada na german volume training, ile regeneracji przed i po tym masz, jaki procent ciezaru i jakie tempo stosujesz? Po co przysiady na bosu? Nie pomaga w zadnej stabilizacji tylko rabie po stawach. Zmieniony przez - Tetiszeri w dniu 19/11/2016 18:30:11

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 7146 Data: 11/19/2016 10:36:36 AM Liczba szacunów: 0
  • prosze ocenic moj trening na mase

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    postanowilem odnowic stary temat, bo sprawdzilem jaki mam rekord maksymalny w wyciskaniu na klate. Jest to cos pomiedzy 45-55 kg. Pisze, ze cos pomiedzy, bo po pierwsze nie wiem ile wazy gryf (ale jest dosyc solidny, a po drugie przeliczam z funtow na kg. To jaki procent ciezaru maksymalnego powinienem podnosic na treningach i o ile zwiekszac??

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1722 Data: 10/11/2004 7:58:08 PM Liczba szacunów: 0
  • MASS - qwerty07

    Post
    Trening dla początkujących

    Mam pytanko co do progresji ciężaru. A więc, np. podnoszę max. raz 80 kg, a mam wykonać na sztandze 12 powtórzeń, 9 i 6. Chciałbym wiedzieć jaki procent ciężaru max. mam brać na 12 powtórzeń, 9 i 6??

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1842 Data: 2/5/2008 5:34:31 PM Liczba szacunów: 0
  • Trening FBW metodą 15-10-5 do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok, ok, w miarę ogarniam temat diet i odżywiania, jednak mimo wszystko dzięki Powiedz mi jeszcze, jaki procent ciężaru roboczego podnosić w danej serii? Sog oczywiście Zmieniony przez - ROSA_78 w dniu 2009-10-15 12:03:16

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1334 Data: 10/15/2009 1:17:27 AM Liczba szacunów: 0
  • trening siła i masa, priorytet plecy

    Post
    Trening dla początkujących

    Ok. Ogromne dzięki. Jeszcze tylko do Ciebie pytanko Ronie :). Myślisz, że progresja o jaki procent ciężaru tygodniowo będzie dobra ;)?

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 712 Data: 7/15/2013 10:02:40 AM Liczba szacunów: 0
  • Jaki plan treningowy?

    Post
    Trening dla początkujących

    A jaki procent ciężaru maksymalnego powinienem używać w ćwiczeniach ?

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 939 Data: 11/3/2016 4:29:30 PM Liczba szacunów: 2
  • HIT- jak dobrać obciążenie?

    Post
    Trening w domu

    Pomoże ktoś? Czytałem te linki które w postach podwieszonych dał Kermit, ale nie znalazłem tego, jaki procent ciężaru maksymalnego należy dać, aby wykonać 8-10 powtórzeń.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2100 Data: 8/21/2005 2:48:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Klatka w act

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] nastepnych (zostaje mi zapas kolo 4-5 powtorzen), natomias w drugim obwodzie mam zapas jednego powtorzenia a w trzecim ostatnie (pietnaste) powtorzenie jest wymuszone Czy powinienem zmniejszyc obciazenie czy ilosc powtorzen ? A moze ktos wie jaki procent ciezaru maksymalnego stanowi ciezar ktorym jest sie w stanie zrobic pelne 15 powtorzen ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1021 Data: 2/28/2004 3:29:34 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] z około 10 tys ma abonament 2 tys, jest to podziękowanie za np. problem irytujący daną osobe lub nagroda dla kogoś kto napisze post na temat diety lub ttreningu zalezy w jakim dziale SOGa można oddać gdy wcisnie się na poście napisanej przez osboę która ma mieć wręczonego SOGa po prawej stronie na dole. Natomiast gdy ktos nie ma abonamentu [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/18/2006 12:38:57 PM Liczba szacunów: 0
  • CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Mam pytanie do tej pierwszej rozpiski na pierwszej stronie tego tematu. Jest tam napisane coś takiego: 1)wyc lezac PROGRESJA PO 15 POWT: 40KG, 45KG, 50,55,60,65... do ciezaru na ktorym nie wyrobisz 15 powt KONIEC Ten pierwszy ciężar 40kg, to jaki procent maksymalnego wycisku na klatę? I czy z ośmio miesięcznym stażem mogę spróbować ten trening?

    Odpowiedzi: 966 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/9/2010 9:56:48 PM Liczba szacunów: 0
  • Taki trening wymyslilem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] masowiec stwierdzi ze zmarnowales czas. Ja mialem 40 robiac ciezarem powiedzmy 40kg. Ale nie o to mi sie spierac, wiem ze sila MIESNIA to jego masa, ale jest jeszcze kwestia jaki procent tego miesnia uzyjemy (i wiem ze teraz napiszez ze im wiekszy procent tym lepiej bo tym wiecej wlokien wzbudzimy do wzrostu i z tym tez sie zgadzam ). Tak czy [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5500 Data: 10/16/2006 8:51:52 AM Liczba szacunów: 0
  • Taki trening wymyslilem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] masowiec stwierdzi ze zmarnowales czas. Ja mialem 40 robiac ciezarem powiedzmy 40kg. Ale nie o to mi sie spierac, wiem ze sila MIESNIA to jego masa, ale jest jeszcze kwestia jaki procent tego miesnia uzyjemy (i wiem ze teraz napiszez ze im wiekszy procent tym lepiej bo tym wiecej wlokien wzbudzimy do wzrostu i z tym tez sie zgadzam ). Tak czy [...]

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 5500 Data: 10/16/2006 10:50:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Dlaczego dziewczyny unikają siłowni

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] że to samo robią mężczyźni. Lepiej posadzić dupę na siedzeniu i utrzymywać niesamowite tętno 120 na minutę, niż pobiegać. Jaki procent bywalców siłowni biega w terenie/robi interwały/kompleksy sztangowe? Zresztą jakikolwiek apel tutaj to głos wołającego na puszczy- przecież Ci ludzie nie interesują się tym co robią na tyle, żeby o tym czytać.

    Odpowiedzi: 55 Ilość wyświetleń: 7362 Data: 9/12/2011 12:05:55 AM Liczba szacunów: 0
  • dobór cieżaru

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    hm jesli na barki robię 5 powt po 74kg to na 6 z zapasem to 70 brac? tak to liczyc? np na 12 powt to jaki mniej wiecej procent cięzaru na 6powt brac? jestem kompletnie w splicie zielony... i jeszcze plan do spr KLATA wyciskanie skos sztanga 12/10/10/8 /'progresja wyciskanie plaska 12/8/8/6 /progresja rozpiętki 4x12 /stały TRICEPS [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 992 Data: 1/3/2009 3:58:59 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki procent maxa zaleca Pavel w PTP dla WL i DL? W ETK pojawia się sformułowanie o tym, że można pchać PTP w dni rozmaitości. A dzień rozmaitości może być, ale nie musi. Jak poczuję, że wymiękam to skreślam PTP z poranka i tyle. Główny front idzie na ROP. Wiesz jak on to pisze: świeżość przede wszystkim. Jeżeli któregoś dnia rano poczuję, że nie [...]

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2014 6:56:22 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] literówka i zamiast % miało być gram ? Wliczaj wartość piersi przed obróbką i tyle. W tym jest właśnie mały problem, bo zazwyczaj jak już przychodzę późno do domu to jest po obróbce przez inną osobę niezważony. Wiadomo może jaki procent wody, ciężaru traci kurczak przy obróbce ? Wtedy bym mógł to obliczyć już po smażeniu, albo jakiś inny sposób.

    Odpowiedzi: 2957 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2014 8:24:57 PM Liczba szacunów: 0
  • POJEDYNCZE PYTANIA VOL. 16

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] piersi przed obróbką i tyle. W tym jest właśnie mały problem, bo zazwyczaj jak już przychodzę późno do domu to jest po obróbce przez inną osobę niezważony. Wiadomo może jaki procent wody, ciężaru traci kurczak przy obróbce ? Wtedy bym mógł to obliczyć już po smażeniu, albo jakiś inny sposób. 28% z 100 g jest to 28 g... wychodzi na jedno i to [...]

    Odpowiedzi: 2957 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/2/2014 10:44:21 PM Liczba szacunów: 0