SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jaka kreatyna na pierwszy raz

  • Jaka kreatyna na pierwszy raz ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Siema! Na siłowni ćwiczę jakoś od września do grudnia potem miałem miesiąc przerwy i teraz styczeń. I chciał w końcu pójść o krok dalej i kupić jakąś kreatynę. Mam już wybraną a dokładnie chodzi mi o CM3, i teraz nie wiem czy na pierwszy raz kupić od razu 500g czy może lepiej 250 na 1 cykl i na 2 cykl dopiero 500g. Dzięki z góry za pomoc.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1401 Data: 1/26/2013 11:21:03 PM Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna na pierwszy raz , jaka ?

    Temat
    Dzienniki Juniorów

    Witam , chcialbym sie dowiedziec jaka byscie mi polecili na pierwszy raz kreatyne ? Cwicze juz dluzszy czas mam 17 lat , waga 73 kg , wzrost 180 cm

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 828 Data: 4/16/2013 10:36:36 PM Liczba szacunów: 0
  • WITAM;)Jaka kreatynke na pierwszy raz polecacie?? i co do aniej najlepiej dokupić jakieś bialeczko wegle .Proszę o rady;)a i przy okazji Mam problem z wyrobieniek kraty nie moze nabrac wygladu i rozbudowac jej;( ,bo sila w niej jest bo roszke wycisne

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1026 Data: 12/10/2010 9:35:51 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 CYKL !!

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] [...]

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1793 Data: 2/20/2009 11:43:04 PM Liczba szacunów: 0
  • HST + kreatyna

    Post
    Odżywki i suplementy

    W związku z tym mam kilka pytań: 1. Jaka kreatyna? jak pierwszy raz to mono polecam vitala 2. Z czym ją najlepiej połączyć? dextroza 3. Przez jaki okres ją stosować (15,10,5,negatywy)? od 6-8 tygodni 4. Jakie ilości i w jakiej porze? 5g rano na pusty zoladek i po treningu 5. Jaką ilość zakupić, by wystarczyła na całe HST? 500g

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1127 Data: 9/9/2006 1:27:53 PM Liczba szacunów: 0
  • BIAŁKO.. co wybrać?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czytam, przegladam, kombinuje.... A moze zrobić sobie moj PIERWSZY cykl z kreatyna...co Wy o tym myslicie? Jaka kreatynke na pierwszy raz? Myslalem zeby kupic z 3kg carbo i do tego kreatyne ;) Jak myślicie?! Myśle zeby zrobic cosik takiego (bez nasycenia..po co mam marnowac kretke): dzien treningu-5g kreatyny + 50g carbo (po treningu) i dzień bez [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1554 Data: 11/23/2004 5:11:00 PM Liczba szacunów: 0
  • Witam, chciałbym się dowiedzieć jaką kreatyną polecacie na pierwszy raz na redukcji w połączeniu z dynaburn i czy radzicie spalacz wraz z kreatyną przyjmować od początku redukcji?

    Odpowiedzi: 2190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/30/2009 10:06:17 PM Liczba szacunów: 0
  • http://www.atleta.pl/sfd/dni/podsumowanie.png http://www.atleta.pl/sfd/test-produkt%C3%B3w-big-zone1.png Na wstępie chcę podziękować sponsorowi zestawu firmie Atleta Łódź, w której mam przyjemność pracować, która jest też wyłącznym dystrybutorem na Polskę odżywek: Big Zone (oraz Vitalmax i Mr.Big). Dzięki temu testowi, jako jedni z pierwszych [...]

    Odpowiedzi: 1054 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 4/20/2012 9:20:41 PM Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania Juniora vol. 7

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jaka kreatyna (mono) będzie dobra na pierwszy raz? Myślałem coś o sfd pure creatine. Czy jednak polecacie cos innego. Dawkowanie to myślałem Dni treningowe 5g przed treningiem 30min i 5g bezposrednio po treningu i po 10min gainer z mlekiem a potem posiłek ok. (20min.) Dni nie treningowe to 5g na czczo i po 20min sniadanie i 5 g po południu. I [...]

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/24/2014 2:49:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Możesz dać EPI solo na pierwszy raz ładnie poczujesz: 1-6 40mg ed 5-11 kreatyna mono (obojętne jaka) 6-10 jakis pre pompujący (pompa na epi jest bardzo duża zwłaszcza na pierwszy cykl dlatego potem trzeba sobie to czymś zrekompensować) i tyle na początek będziesz bardzo zadowolony tylko pamiętaj o większej ilości białka na czas "suplementacji" [...]

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 16231 Data: 10/19/2015 10:17:30 AM Liczba szacunów: 1
  • Trening już mam hit + abs.. ale jestem w trakcie układania diety i wyboru kreatyny: oczytałem sie o jednym i drugim że już mi sie wszystko pomieszało...:) no ale jaką kreatynę radzilibyście na pierwszy raz?? dużo i tanio(do 100zł ok 500g) i żeby dobrze było przydzielać działki...;p np kreatyna w tabletkach dobre to czy nie?? a co do jedzenia to [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 3094 Data: 6/29/2009 10:41:19 PM Liczba szacunów: 0
  • co do krety

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] mono np. Olimp, Vitalmax, Trec, organizm wody nie będzie trzymał bo uzna że mu nie potrzebne tyle, podczas stosowania kreatyny to ona wiąże się z wodą a po ustaniu nie ma takiej potrzeby. takich pytań na forum to dziesiątki już były. http://www.sfd.pl/wyszukaj/t-jaka-kreatyna-najlepsza.html Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2010-03-11 15:07:20

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 835 Data: 3/11/2010 3:05:25 PM Liczba szacunów: 0
  • I cykl......

    Post
    Doping

    jaka masz tą metke? jak na pierwszy raz to zadnych piramidek, 3tabsy dziennie przez 4 tyg. kreatyna po cyklu, co wogole chcesz zrobic na tym cyklu? mase? siłe? pzdr.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1385 Data: 1/9/2008 8:23:57 AM Liczba szacunów: 0
  • Dawkowanie WPI + BCAA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Proszę jeszcze o poradę odnośnie kreatyny. Chciałbym za ok miesiąc lub dwa zacząć brać kreatynę, raczej stałą suplementację. Poczytałem trochę na forum i chyba na pierwszy raz najlepszy będzie monohydrat. Jaką konkretnie kreatynę byście polecili? W kapsułkach. Ja zwróciłem uwagę na takie (na podstawie opinii z internetu): 1. Olimp Creatine 1250 [...]

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 613 Data: 4/11/2020 8:58:16 PM Liczba szacunów: 0
  • Jaki spalacz po thermo speed extreme ?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    WSKAŹNIK BMR 2013 kcal ABY UTRZYMAĆ WAGĘ 3120 kcal 15% białka: 468 kcal = 117 g 55% węglowodanów: 1716 kcal = 429 g 30% tłuszczu: 936 kcal = 104 g Czyli abym jakoś mógł zdrowo do tego podejść muszę ułożyć sobie plan na siłowni opierający się na treningu siłowym na dużych ciężarach plus ułożyć na nowo dietę w której moim celem będzie trzymać [...]

    Odpowiedzi: 76 Ilość wyświetleń: 10884 Data: 8/16/2018 2:20:38 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] się wysusza z powyższego, z powodu przepłukiwania intensywnie sola fizjologiczną, które jest elementem tego to zabiegu. Multiwitamina olipu z minerałami, skoro dieta jest jaka jest nie zaszkodzi się suplementować witaminami. Kwasy omega3 patrz wyżej. Kwas foliowy patrz wyżej. 7 jak wyglądała dziś moja micha? Śniadanie: kreatyna 5g (30 min [...]

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 9230 Data: 4/19/2013 9:06:45 PM Liczba szacunów: 0
  • Efekty brania kreatyny

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] 19:15:46 Odżywianie Masa rosnie, brzuch tez... 2003-07-04 18:23:46 Trening Monohydrat kreatyny 2003-07-04 16:28:53 Suplementacja do MICHALA 2003-07-04 16:12:05 Trening jaka kreatyna 2003-07-04 15:00:38 Suplementacja Zdrowie 2003-07-04 09:21:57 Suplementacja co Byscie mi poradzili ? 2003-07-04 00:59:26 Suplementacja testowal ktos to? [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 5763 Data: 8/17/2003 9:39:53 AM Liczba szacunów: 0
  • Dieta Trening Suple - czas na zmiany

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] Lecz powinienem biegać interwały a nie takie dystanse raczej.. Teraz może zacznijmy od supli.. Białko, oczywiście nie zawsze zależy jak ćwiczę jaki mam dzień w pracy jaka zmiana co zjem czasami nie biorę jak uznam że dostarczam odpowiednio. Kreatyna, bardzo fajnie z mutanta działał na mnie stack sam mono trochę słabiej teraz sprawdzam z [...]

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 2093 Data: 4/2/2018 6:01:27 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] 28.Należy być silnym jak lew, a zarazem szlachetnym jak kwiat. Poprzez trening można dotrzeć do bram niebios <-------=== Wole stowke pchac na klate niz wyruchac jakas szmate wole hantle w łapach trzymać niż blachary w dupy dymać na pzrysiad tyle brałem az sie złamałem niechce wodki ni dziewczyny dajcie kór,,a kreatyny Gożdzikowa [...]

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2007 6:54:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Fajny temat i rzetelne recenzje , dzięki! Dla Twojej informacji przyszły nam w końcu c+cynki jakaś niewielka ilość na razie , no i niestety w troche wyższej cenie , małe 22zł , duże (200kaps) 37zł . Jednak brać póki są %-) Odnośnie samych produktów , ja swoje krótkie zdanie też napiszę. Przede wszystkim na pierwszy rzut spróbowałem białka: Mr.Big [...]

    Odpowiedzi: 95 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2/21/2012 4:43:15 PM Liczba szacunów: 0