SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak zaplanowac cykl

  • jak najlepiej zaplanować cykl, prosze o pomoc

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam! Chciałbym sie Was poradzić o jakiś dobry sprawdziony plan na siłe i masę gdzie głównym priorytetem bedzie siła podczas WL (bardzo słabe wyniki). Podczas swojej 2-3 letniej przygody z siłka probowałem juz wielu planow m.in. : 5x5, trening niemieckich ciężarów, 10 tygodniowy plan WL, i pare innych standardowych "masówek"... Żadne z nich nie [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1380 Data: 9/7/2011 7:00:28 PM Liczba szacunów: 0
  • witam jestem teraz na 1 cyklu kreatynowym.Wszystko mam zapiete ale efekty narazie słabe w sumie bo po 25 dniach poszło jakies 2 kg ale bedzie lepiej:) Planuje juz nasteony cykl tak mniej wiecej we wrzesniu. I tu mam dylemat.Bo załozyłem sobie ze najpierw zrobie 6-8 tyg cykl na cellpump lub creafusion a pozniej suplementacja stała przez 3-4 miechy [...]

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1062 Data: 3/25/2005 12:27:31 AM Liczba szacunów: 0
  • Moj aktualny cykl, ktory koncze za 1 miesiac. 1 - 1 susta 250mg ew (czw) 2 - 12 susta 2x 250ew (czw/pon) 6 - 2x2500 HCG z odstepem 3 dni 13 - 16 - Prop 100mg eod. 7 - 14 Wino 40 MG ed 13-16 - T3 + VLCD Dieta. Za kilka tygodni czeka mnie odblok. Czy po zakonczeniu T3 + VLCD lepiej pociagnac cykl na tesciu dalej + dodac kalorie powoli i wtedy [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 626 Data: 6/15/2016 7:22:55 AM Liczba szacunów: 0
  • Podpowiedzial by mi ktos jak zaplanowac cykl na dwoch epi?? Prosba .

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/7/2011 3:29:20 PM Liczba szacunów: 0
  • STACKI KREATYNOWE - ZESTAWIENIE

    Post
    Odżywki i suplementy

    znaczy to mniej wiecej tyle, że chcesz aby ci określono jak zaplanowac cykl... z tych co wymieniles to xp i cp

    Odpowiedzi: 314 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/14/2008 5:22:40 PM Liczba szacunów: 0
  • CrossFit - alternatywne podejscie do treningu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    jak zaplanowac cykl na silowo wytrzymalosciowy crossfitem?

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 15529 Data: 2/6/2011 9:06:38 PM Liczba szacunów: 0
  • Ostaryna + LGD

    Post
    Doping

    1. Jak zareaguje mój organizm? 2. może lepiej osobno ostę i lgd? 3. jak zaplanować cykl żeby nie zablokowało 4. chodzi mi pratycznie w 60% o masę, a w 40% o siłę 5. Czy osiągne tym mój cel? (pare dodatkowych KG na mase) 6. jakie odżywki do tego dołączyć? 1. Nie wiadomo co ta siedzi w rzeczywistości ja jestem sceptyczny do tych cudownych środków, [...]

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 3288 Data: 3/31/2016 11:19:11 PM Liczba szacunów: 1
  • dzieki za odpowiedz. POwiedz mi jeszcze jak zaplanowac cykl z winem i odblok do tego 1-12 bold 300e5d 9-14 wino 30/40 Prosze o korekte....

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 769 Data: 7/14/2011 8:19:10 PM Liczba szacunów: 0
  • 50 lat i sterydy

    Post
    Doping
    PRO

    [...] na poczatku wspominales ze chcialbys sprobowac zrobic przerwe z odblokiem tak tylko dla samej wiedzy ze sie da :P wiec pytam :D. Zeby sie upewnic... Mostek z hcg robi sie jako "przerwa" pomiedzy jednym cyklem a drugim tak? Zamiast robic długą (półroczną) przerwe z odblokiem, to robi sie 6 tyg off z hcg zeby stymulować jądra do pracy tak? I [...]

    Odpowiedzi: 2285 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/2/2020 11:54:27 AM Liczba szacunów: 0
  • i tu jest pytanie jak zaplanowac taki cykl co dokladnie kupic jaki producent zeby nie bylo walka i jak brac co na odblok

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 2982 Data: 2/7/2018 2:18:48 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] firmami Competitive Edge Labs, IBE, Generic Labs czy I Force. Krótka charakterystyka najbardziej popularnych środków: _____ M-drol _____ Daje duże przyrosty bardzo dobrej jakości „suchej” masy mięśniowej bez efektu „zalania” mięśni wodą. Środek bardzo szybko się rozkręca, już po kilku dniach użytkownicy [...]

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 4399 Data: 1/24/2011 8:43:25 AM Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o HST

    Post
    Trening

    [...] w każdym z ćwiczeń; - kolejne dwa tygodnie to zakres dziesięciu powtórzeń; - następne dwa to serie złożone z pięciu powtórzeń w tym miejscu należy zadać sobie pytanie jak bardzo nas dotychczasowy trening zmęczył. Jeśli nie jesteśmy przemęczeni i mamy ciągle dużą dawkę energii HST proponuje wykonanie kolejnych dwóch tygodni z [...]

    Odpowiedzi: 53 Ilość wyświetleń: 17003 Data: 4/18/2008 5:41:09 PM Liczba szacunów: 0
  • Bassplayer/Dziennik - w zdrowym ciele, zdrowy duch

    Post
    Trening dla początkujących

    jaką nadwyżkę kaloryczną powinienem trzymać, aby się nie zatłuścić? Ha! Człowiek, który zna odpowiedź na pytania powinien zarabiać miliony. I wychowywać mistrzów. A serio to nie ma odpowiedzi na to pytanie. Chodzi o typ budowy. I rodzaj żarcia. Cyferki <zapotrzebowanie kaloryczne> traktuj jako pewien drogowskaz. Ale nie jako absolut. [...]

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 3353 Data: 10/1/2008 12:28:58 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] może prowadzić do dysplazji włókienek kolagenowych, które mogą zmniejszyć wytrzymałość na rozciąganie ścięgna. Zmiany w ścięgna w morfologii zaciskania Wykazano wystąpić, jak również, co może zmienić przerwania szczep ścięgno i normalne biomechaniki kończyn. Ze względu na duże dawki steroidów podejmowanych przez niektórych sportowców i [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1183 Data: 9/4/2013 6:34:14 AM Liczba szacunów: 0
  • [...] jest zwiększenie masy/siły przy jednoczesnym zwiększeniu siły stawów/ścięgien.wiązadeł, wystarczająco aby nadążyło przy dużym przyroście mięśni, musisz wybierać środki takie jak Eq, Deca, Anavar lub Primo jako podstawę swojego cyklu. Testosteron może być dodany do cyklu aby utrzymać jego poziom w naturalnym stanie (tzn.: 100 - 200 mg/tydź) ale [...]

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/8/2009 1:13:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Therma Pro

    Post
    Doping

    Możesz schudnąć i nie ćwicząc - ale to już nie bedzie to. Po Thermie ma się powera na siłce (no, nie tylko ofcors), a dzięki temu lepiej spala się tłuszczyk. Cztery miesiące to niestety odpada. Faktycznie zaleca się max 12 tygodni, ale: Jak mówił Cyber (sprzedawca z Netrition) to wg. Jego obserwacji najlepsze wyniki osiąga się stosując Thermę [...]

    Odpowiedzi: 6543 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/19/2002 8:32:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Masacra

    Post
    Odżywki i suplementy

    Tak zrobie Mysle ze jak na 1 cykl moze byc no i wyjde finansowo troszke lepiej ;) CE 60zl NE 150 odzywka bialkowa ok.150zl karnet silownia 50zl dieta od100zl w gore... razem- 510zl Jakos to bedzie ;) edit: a jak skoncze cykl to pozniej regeneracja 2 tyg. i pozniej jaki cykl moglbym zaplanowac? taki sam? czy musialby byc inny? Zmieniony przez - [...]

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 5881 Data: 6/18/2008 3:19:11 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak zaplanować dawkowanie kreatyny na pierwszy cykl? chodzi mi o podział DT/DNT mam do dyspozycji 500g mono z ActivLaba

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 9/14/2013 4:05:36 PM Liczba szacunów: 0
  • [...] m. in. Epistane z IBE oraz Havoc) Bardzo dobry środek na początek przygody z mocniejszymi środkami. Łagodny i dość mocno anaboliczny. Można liczyć na niezłe (ale nie jakieś potężne) przyrosty suchej masy oraz siły. Idealny środek na cykle redukcyjne, recomp i w celu zdobycia suchej masy, a także siły. W połączeniu z Superdrolem i klonami [...]

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/28/2008 1:09:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Na przykład dany "cykl" treningowy jakiegoś cwiczenia konczyłem na 90 kg (stały ciężar w każdej serii). Kolejny chcę skończyc już na 100 kg, ale zwiększając progresję co serię. Planuję dokładac co trening 2,5 kg i zacząc od 82,5 kg. Jak zaplanowac progresję treningową? To 82,5 kg ma byc w ostatniej serii?

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/4/2013 7:57:52 PM Liczba szacunów: 0