SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak zacząc brać mete

  • 1 cykl metanabol Nexium. kilka pytań

    Post
    Doping
    PRO

    no ok, a rozpisałbyś mi wszystko jak kiedy brać mete to wiem ze rano 1 tab i druga po obiedzie, tescia 100mg zastrzyk co 2 dni ale obojetnie kiedy czy po posilku rnao czy po obiedzie ? i to hcg od 4tygodnia brania propa zaczac wbijac czy pozniej co 5 dni ? i ile tego hcg? i jak z nolvą kiedy ją zacząć brac czy to na wypadek jak zaczne widziec ze [...]

    Odpowiedzi: 193 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 11/18/2017 9:39:57 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak połączyć ze sobą te odbloki??

    Post
    Doping

    cały cykl był błędem. Metkę zacząłeś brać jakoś w połowie cyklu, potem nie wiadomo po co jedna ampułka prolongatum?? I na koniec jeszcze jeden strzał z deki?? Po co?? Jak chcesz brac metę na cyklu to startujesz ją na poczatku, razem z omką. Jak chcesz brać do tego dekę to też zaczynasz od razu, omka i deka zacznie działać akurat jak skończy CI się [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1696 Data: 12/20/2010 1:49:58 PM Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o osłonki

    Post
    Doping

    Zaloz okulary/soczewki moze :-) http://www.sfd.pl/METANABOL__info-t429641.html jak brac osłonki na watrobe ( hepatil ) np. wziasc 2 dni normalnie same osłonki potem zaczac brac mete ? - Mozesz tak zrobic. ale jak je brac w czasie cyklu ile czasu przed meta wziasć sobie osłone? - Na ulotce masz napisane. Zmieniony przez - Aras84 w dniu [...]

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 489 Data: 3/13/2014 10:14:28 PM Liczba szacunów: 0
  • Metanabol w wieku 15 i 17 lat? : /

    Post
    Doping

    Cześć. Mam pytanie. mam 15 lat, 170 cm , 60 kg. ćwiczę prawie rok. czy mogę zacząć brac mete?? jeśli tak to jak i ile?? czy mogą wystąpic jakieś skutki uboczne?? proszę o odpowiedz. dzięki z góry

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 9887 Data: 3/3/2011 10:57:56 PM Liczba szacunów: 0
  • pierwszy cykl na rzezbe

    Post
    Doping

    przysiady zaczelem robic kilka miechow do tylu ale popracuje nad nimi i biegam w dni nie trenigowe... wiem ze nie ma co rzezbic przy mojej wadze ale zalerzy mi zeby miec jak najwiecej suchej masy. zaczac brac mete z tesciem a pozniej samego tescia jak sie metka skonczy po miesiacu? i 3 dni po tesciu clomid?

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 2520 Data: 8/24/2009 1:38:30 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak brac metanabol (cykle)

    Post
    Doping
    PRO

    Siema .. mam pytanie .. kupilem ruska mete od kumpla i nie wiem jak zaczac to brac \\ w jakich dawkach. ;/;/ wczeniej bralem zastrzyki testosteronu i omki w malych ilosciach... ale o tabletkach mety nie wiem doslownie nic.. mam zamiar brac mete z kreatyna 2500 i bialkiem.. czy to jej pomoze w dzialaniu ?? aaa... oslonkie juz zakupilem ... pozdro

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 5/21/2008 4:02:35 PM Liczba szacunów: 0
  • Cykl Metanabolem

    Post
    Doping
    PRO

    [...] ****a nie psiac ze na pierwszej stronie jest napisane przejrzalem chyba cale forum i w kozdym poscie jest napisane co innego :/ jeden np: pisze zeby brac mete po posilku drugi ze przed a trezci pisez ze on bierze w trakcie :/ i zaczyna mnie to juz w****iac bo siedze z 4 dni na tym forum i do teraz nie wiem jak najlepiej zaczac :/

    Odpowiedzi: 1692 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 6/27/2006 1:29:36 PM Liczba szacunów: 0
  • Relacja z cyklu: Susta, Meta, X-tren

    Post
    Doping

    [...] treningu strasznie spompowalo mi tricepsy, klaty tak dobrze nie czulem, chociaz tez napuchla. Zaczal mi tez dokuczac bol w stawach lokciowych (odstawilem glukozamine jakies tydzien temu, znowu musze zaczac ja brac). Trzeci strzal susty wlasnie zaraz leci. Dajcie znac co brac: mete czy antka jak sie nie znajdzie ten mdrol. Myslalem tez o [...]

    Odpowiedzi: 140 Ilość wyświetleń: 18095 Data: 6/7/2011 10:49:25 AM Liczba szacunów: 0
  • --[][][]------[][][]-OPISY GG-[][][]------[][][]--

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] dziewczynki Siłka mistrzem, siłka panem, siłka sportu ideałem Śmigam na siłke polepszyć wizerunek, mete obale i się przewale Wielkie mięśnie masz, ale zje... twarz,zęby jak koń, dupe jak słon Po co mi mózg?? Mam mase! Siłownia dała mi więcej niż dom i szkoła! Wykorzystam szansę, którą dała mi siłownia i osiągnę swój cel! Brak masy to [...]

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/22/2007 6:54:46 PM Liczba szacunów: 0
  • Przestroga odnośnie KOKSU - przedewszsytkim dla Młodych !

    Post
    Doping

    [...] Autor: MROczeK: "A moj dobry kumpel z silowni ktory sporo koksowal z 3 lata temu teraz jedzie juz na sucho znaczy tryma mase na sucho to... tak jakby zamknol sie w sobie stal sie taki dziwny... nie widzialem go rok i od tamtego czasu to sie stalo nie wiem moze ma jakies problemy moze jest impotentem i nie chce [...]

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/11/2003 1:02:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ubicie

    Post
    Doping

    Jak brać t3 ? zacząć razem z trenem i ciągnąć do końca razem z nim czy jakoś inaczej ? Aha i z końcem trenu zrobić mostek i wejść na mete czy od razu mogę wejść na metę bo po redukcji łądnie zawsze chłonę wszystko to myślałem, żeby wrzucić jak skończę tren metę i po prostu dalej kręcić aeroby tylko ograniczyć się do 20-30 min po treningu, dodając [...]

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1045 Data: 11/26/2012 6:40:57 PM Liczba szacunów: 0
  • META....

    Post
    Doping

    aha i jeszcze cos....jak brac mete??Moj kumpel juz dzisisj kupił 100 tabsow i nie wie jak zaczac i potem brac te tabsy i czy masa mu skoczy i nie bedzie potekm wygladał jak d**** po zakonczeniu cyklu!Jak brac mete??I czy potrzebne jest białko do tego??Czy po koncu cyklu organizm bedzie normalnie funkcjonował i moj kumpel bedzie mogł dalje płynac [...]

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1908 Data: 2/18/2004 10:34:10 PM Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl

    Post
    Doping

    [...] swój pierwszy cykl z metanabolu do tej pory zakupilem: -100 mety(scanbech) -witaminki -omega3 -clomid 12 tabl. Do tego planuje zakupić jeszcze: -kreatyne (tylko jaką?) -białko (czy 3 kg starczą, czy może zakuić 4?) -hepatil Mój staż na siłowni to 2 lata, i mam za sobą 3 cykle z kreatyny i cykl z xpanda. Chciałbym się dowiedzieć: [...]

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1538 Data: 8/31/2007 8:19:58 PM Liczba szacunów: 0
  • rozpiszcie- sogi czekają

    Post
    Doping

    [...] napisze tak: w 1 tygodniu wezme w poniedizałek i w piątek tak: 2 strzały siłabolinu i 2 strzały teścia-w 2 tygodniu dołacze 3 tabl mety/dziennie i wezme takie same strzały jak w pierwszym tygodni w poniedziałek czwartek i niedziele-w 3 tygodniu mete zwieksze na 4/dzień strzały takie same (2siłabolin,2 tesc)w środe i w sobote-w 4 tyg. 5mety [...]

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1691 Data: 4/21/2003 2:15:32 PM Liczba szacunów: 0
  • MAm problem! zly wybor

    Post
    Doping

    ALe Ja kreatyne i mete biore od 3 tyg juz! i niewiem czy przestrać breac kreaty6ne i zaczac brac ja dopiero w 6tyg po mecie czy brac dalej juz jak biore do 6 tyg mete i kreatyne?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 827 Data: 4/17/2008 12:47:47 PM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl

    Post
    Doping

    [...] 90 Izolat z Vital Max (bąki tylko po nim puszczam):( do tej metki raczej dobre by było czy zmienić na coś lepszego ?? kreatyne w 3 tyg. cyklu dorzucić już i te osłonki to jak brać 5mg mety i 1 tab osłonki czy jak no i kiedy odblok zacząć brać bo to że clomid to też wiem. A i jeszcze jedno kiedyś podchodziłem do mety ale strasznie chory po niej [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1430 Data: 8/6/2008 11:50:26 PM Liczba szacunów: 0
  • jaki trening po pracy na nocnej zmianie?, pilne!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    [...] do systemu KUBY003-na krótką mete jest to dobry system. Jakis rok temu zaprzestałem treningów(nie daje rady)Na obecną chwile czuje się fatalnie,pod wzgledem psychicznym jak i fizycznym (brak motywacji, wiary w siebie,brak siły) poprostu nawet nie chce mi sie chciec...A co najgorsze nikne w oczach. Od jakiegoś czasu szukam pomocy-bez [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 9314 Data: 4/8/2009 8:41:16 AM Liczba szacunów: 1
  • Peptydy

    Post
    Doping

    Peptydy sa tanie i latwo dostpene przez net, jako ze wiekszosc z nich dalej ma status "research drugs". Wiec nie o to chodzi, to kwestia rozpromowanego tu kiedys i powtarzanego obecnie przez szczyli ktorzy sfd biora jak za slowa boga, pogdladu jakoby srodki nalezy "stopniowac". Znaczy trzeba walic cykle z meta, antkiem itd [...]

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3482 Data: 3/16/2009 2:56:14 AM Liczba szacunów: 0
  • 1 cykl na METHANDIENONE

    Post
    Doping

    Zacząłem brac mete :)Teraz takie pytanie co do Nolvy jak ja brać ?? 10mg ?? czy 20 mg ?? sa dwa rodzaje, i czy jedna tablete dziennie czy ile ? slyszalem ze trzeba zaczac brac tak po 2 tygodniach cyklu.. hmm.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1581 Data: 4/22/2008 9:39:42 PM Liczba szacunów: 0
  • meta ... choroba ... pomocy !!!...

    Post
    Doping

    moim zdaniem goraczka nie jest spowodowana braniem mety ... poprostu zarazilem sie i mam grype :/ chodzi mi o to czy odstawic mete czy brac dalej ?? opuszcze dwa treningi ... mam brac nadal po 15 mg pomimo tego z enie bede chodzil na silke czy odstawic i zaczac brac znow jak pojde na silke (w sobote ) ..??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 1992 Data: 11/29/2005 10:25:50 AM Liczba szacunów: 0