SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak przytyc 20kg

  • Jak przytyć 15-20kg ?? POCZĄTKUJĄCY

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam. Nazywam sie Adrian mam 20 lat. Wzrost to jakieś 184cm. Ważę około 65 kg ;/ i to jest główny problem. Chciałbym przytyć ale nie wiem jak. Ile bym nie zjadł to i tak wszystko idzie w kanały. Nie wiem czy to taka przyemiana materii. Jem (śniadanie obiad(2 dania) kolacja) i nie wydaje mi się żeby było w nich za mało witamin aby przytyć. [...]

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1275 Data: 6/4/2012 1:34:05 PM Liczba szacunów: 0
  • Jak przytyć ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    [...] w naturalne minerały i witaminy. Nie potrzebujesz też odżywek dla kulturystów, chyba że to będzie odżywka zdrowa - typu Herbalife, gdzie jesteś pewny że nie robili tego z jakiegoś gówna, jak pewnych tak zachwalanych przez siłaczy supli. Policz kalorie i proporcje składników które zjadasz i pilnuj tego, a waga będzie rosnąć. [...]

    Odpowiedzi: 105 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 7/31/2012 8:24:42 AM Liczba szacunów: 0
  • LION...Jeść czy nie jeść?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pizza 2000kcal qrde, ja tu sie glowie jak dac z 4000kcal zeby mase zrobic, wpieprze 2 pizze dziennie do tego 2 piersi z qraka popije oliwa i bedize nowa dieta junkfoodqrakowooliwna 5000kcal 200g bialka i zdrowe tluszcze, brzucha mi nie bedzie rozpychac a z tluszczem sobie poradze, bo ile bym nie zarl to mi sie praktycznie nie odklada do tego od [...]

    Odpowiedzi: 187 Ilość wyświetleń: 18127 Data: 11/2/2005 11:48:14 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie na temat zyl na klacie

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    [...] mam ten sam problem co kolega, który założył temat (przyciemniłem fotke aby zyły były bardziej widoczne) Trenuje rok czasu przez ten rok udało mi się przytyć ~20kg a żyły jak miałem na klacie tak mam ;] Do tego odkąd zacząłem ćwiczyć mam problem z "syfami" To kwestia genetyki bo mój ojciec oraz brat mają ten sam problem jednak mają [...]

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 7179 Data: 11/15/2009 6:18:36 PM Liczba szacunów: 0
  • pytanie

    Post
    Odżywki i suplementy

    Diety nie trzymam,jem co popadnie.Bo jak slysze ze ktos trzyma diete mowi co robic na silowni a patrzac na niego wogole nie widac zeby chodzic na silownie to dziekuje bardzo.Moze i robie zle,nie jem zle.Moze czasem za duzo ale dobrze :) Chce przytyc 20kg,trzymam wage 106

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 723 Data: 8/9/2008 10:45:08 PM Liczba szacunów: 0
  • Potrzebuję masy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    podziel oczekiwane kg przez 10 o ile chcesz robic pompki i skup sie w 100% na jedzeniu to moze ci sie uda%-) co znaczy zamienie w miesnie? chcesz przytyc 20kg i tluszcz zamienic w miesnie? zacznij od tego moze jak powstaja miesnie...wg mnie nie z tluszczu%-) Zmieniony przez - gorniak27 w dniu 2012-02-04 20:42:07

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 620 Data: 2/4/2012 8:40:39 PM Liczba szacunów: 0
  • 178cm tylko60kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    EEE, Ale wlasciwie to o co pytasz teraz? Bo piszesz ze dopiero teraz bedziesz lapal mase no to ok. "po miesiacu mam przytyc 20kg myslisz" przeciez nikt nic takiego nie napisal. A co do lapania masy przy uprawianiu jakiegos innego sportu to jest to jak najbardziej mozliwe

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1800 Data: 11/8/2008 1:29:22 PM Liczba szacunów: 0
  • Ile można wycisnąć najwięcej na klatkę na sucho bez żadnych wspomagaczy???

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    [...] teoria jest taka: -jestes hardgainerem, ale przybylo ci 8 kg miesni odkad zaczales. Pytanie ktorych miesni??? -skoro unikasz nawet drazka(nie mowiac o siadach i ciagach) to jak masz niby wyrobic wage NAJCIEZSZYCH grup miesniowych??? -prawdopodobnie chcesz sie skupic na klacie, barach, bicepsie i tricepsie. Jednak unikanie obciazania kregoslupa [...]

    Odpowiedzi: 108 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/7/2006 10:10:00 PM Liczba szacunów: 0
  • CZY JEST MOZLIWE ABY PRZYTYC 10KG MASY W CIAGU 2 MIESIECY ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    [...] (na bicepsie). Zaznaczam, że nie brałem żadnych odżywek ani sterydów (poprostu dobrze jadłem :D). Dodam, ze ja mam tendencje do tycia. Wiele osób pyta: co ty jadłes?" Wydaje mi się jednak, ze nabieranie masy zależy u każdego indywidualnie od organizmu, bo jak wiadomo każdy z nas ma inny. A dołączone zdjęcie to są efekty złego treningu.

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/18/2006 5:48:02 PM Liczba szacunów: 0
  • Pachoł - WSZYSTKO NA OPAK!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    19.12.16 Siema, siema! Witam po weekendzie. Jeszcze tydzień i święta! Zresztą da się zauważyć wchodząc na jakieś forum, fejsa, czy youtube gdzie wszyscy p******ą o tym jak nie przytyć święta, jak zminimalizować skutki obżarstwa itd. Pierdo lamento, zamiast skupić się na atmosferze i spędzenia czasu z rodziną to tylko napędzają co roku martwienie [...]

    Odpowiedzi: 1091 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 12/19/2016 8:56:32 PM Liczba szacunów: 0
  • DT/Kendra/redukcja/rok str.25

    Post
    Ladies SFD

    [...] 9.08 DT Nogi zmasakrowane, ledwo chodzę%-) Ciało w stanie słabym nadal - mocne podpuchnięcie, wyglądam tragicznie. Łażę na siłkę w męskim tshircie, bo wyglądam jak ludzik Michelin.%-) Mam nadzieję, że to tylko woda i zaraz mi przejdzie. Gupio by było tak przytyć cholernie w ciągu 10dni rege%-) Liczę, że zaraz wróci wszystko do [...]

    Odpowiedzi: 374 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/9/2012 3:12:31 PM Liczba szacunów: 0
  • [DT] liona

    Post
    Ladies SFD

    [...] zrobiłam trening siłowy rozpiska poniżej. W sobotę poszłam na rurkę byłam na tyle zdolna (głupia) trochę dałam się podpuścić przy dropach i naciągnęłam bark #-P traktuję to jako nauczkę na przyszłosć. Z tego powodu niestety będziecie musieli poczekać na filmiki. W międzyczasie odcięli mi internet @-| z czego wynikła moja nieobecność na forum. W [...]

    Odpowiedzi: 427 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 1/3/2018 10:58:32 AM Liczba szacunów: 0
  • 172cm 90kg Help ;)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta 1000kcal to mało jak nawet dla 50kilogramowej kobiety Posłuchaj akcje typu zakładanie się z siostrą o zrzucenie 20kg(!) lepiej sobie odpuść, bo naprawdę ucierpi na tym przede wszystkim Twoje zdrowie, a nawet jeżeli schudniesz to kg wrócą w postaci efektu jojo ponieważ głodząc swój organizm zakodujesz mu informację, że jest bardzo ciężka [...]

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 4145 Data: 6/4/2009 12:21:37 PM Liczba szacunów: 0
  • Lady M - DROGA NA VALHALLĘ - GroundGame & Iron Horse Series

    Post
    Odżywki i suplementy

    [...] - to jest nieporozumienie, żeby czekać w kolejce do maszyn @-) 2. Zaraz po treningu na siłce poszłam na MMA, lekko już podmęczona ;-) 3. Z ręką dalej jest nie za bardzo, jak zapodaję jej jakieś obciążenie - zaczyna boleć #-P W dotyku nie wyczuwam nic poza jednym stłuczeniem (które w sumie najbardziej boli). Mam nadzieję, że po prostu obrzęk [...]

    Odpowiedzi: 146 Ilość wyświetleń: 17125 Data: 10/18/2013 11:42:11 AM Liczba szacunów: 0
  • TRENING - PYTANIA I ODPOWIEDZI v2

    Post
    Piłka Nożna

    [...] oraz całe ciało nabrało masy. Chciałbym rozpocząć przygotowania do powrotu na treningi, oraz zrzucić te 20kg, bo jeżeli dało się tyle przytyć, to i da się tyle schudnąć, interesuje mnie też jak pana wyżej "uczucie lekkości", ponieważ chodzę, biegam jak niedorobiona świnia :D ( brakuje zwinności, lekkości, kondycji, koordynacji )

    Odpowiedzi: 1270 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 8/3/2009 11:11:05 AM Liczba szacunów: 0
  • agak - rekompozycja str.79 / podsumowanie redukcji I. str.68, II. str.124

    Post
    Ladies SFD

    [...] wyciskanie sztangielek na lawce plaskiej aero 35 min 75% A: technicznie bylo juz ok, z zapasem kilku powtorzen w ostatniej serii. (ja robie MC na prostych nogach, nie wiem jak mialo byc) C1: po tym cwiczeniu moglabym juz skonczyc trening - bardzo sie zmeczylam, pewnie z 2x11kg tez by poszlo C2: tu przekombinowalam z ciezarami.26kgx8, 26kgx6, [...]

    Odpowiedzi: 1348 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 3/17/2009 1:12:44 PM Liczba szacunów: 0
  • wyskok - jak to zmienic

    Post
    Inne dyscypliny

    moim zdaniem da sie to jakos pogodzic...kwestia zeby np trening "skakania" nie byl nastepnego dnia po przysiadach bo wtedy z robienia dynamiki lipa, jak ktos z glowa ulozy program to wszystko da sie polaczyc...do przysiadow dolozylbym jeszcze wykroki, to kolejne cwiczenie ktora naprawde "czuje", bo np wstepowanie nie przelozylo [...]

    Odpowiedzi: 37 Ilość wyświetleń: 3261 Data: 6/26/2009 10:16:59 PM Liczba szacunów: 0
  • Pomóżcie początkującemu :)

    Post
    Trening dla początkujących

    [...] oddam sztangi na miejsce a cwicze sam wiec jest mały problem i wole troche zaniżyć obciążenie. Dobra skoro plan jest niezbyt dobry to prosze o ułożenie poprawnego tak by jak najwiecej mógł dzieki niemu przytyc. Prosze bo zależy mi na tym. Ale zarazem prosiłbym o to zeby ten trening nie był zza lekki, żeby mi przynajmniej zajmowało 1 godz. bo [...]

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 609 Data: 8/4/2011 6:51:25 PM Liczba szacunów: 0
  • Twoja chwila prawdy III

    Post
    Doping

    [...] Nawet nie wiesz ile sie musiałem ozapierdzielać by te 20kg przytyć zawsze byłem chudy było mi widać żebra Chude kości itd.. To nie ta genetyka , ale chęci mogą mi wiele pomóc Tylko on mi nawet wskazówek nie da co i jak , a czasem by sie przydały Miro nauczył synka pozy : Biceps Bomba Zmieniony przez - strefab4 w dniu 2007-10-20 15:31:06

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 10/20/2007 3:26:52 PM Liczba szacunów: 0
  • Uirapuru - dziennik treningowy ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie szaleję z własnym wyglądem, chłopaki z warszawy mnie obcieli jak byłem w gości ;) Priorytetem dla mnie jest capoeira - w szczególności podniesienie siły, wytrzymałości (to chyba z siłą się kłóci ;) ) i kondycji. Ciężko to pogodzić, ale spróbuję. Z masą wiem jak jest, wystarczy mi przytyć 2-3 kg i mylę nogi, tracę równowagę, heh ;) Ale jeśli [...]

    Odpowiedzi: 35 Ilość wyświetleń: 4313 Data: 5/5/2008 10:43:43 AM Liczba szacunów: 0