SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak duzo jest

  • Trening dla 17 latka z nadwaga w domu

    Post
    Trening w domu

    Po pierwsze to nie chodzi oto by się głodzić tylko jeść zdrowo i z umiarem. Najlepiej zmontuj sobie jakąś dietkę redukcyjną (kłania się dział odżywianie). Jak ktoś wcześniej pisał z tłuszczu nie ma mięśni. Woda przy treningu jest potrzebna, aby się nie odwodnić więc nie ma sensu wymuszać pocenia . Aha no i na początek polecam ten plan http://www.sf

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 2234 Data: 2009-07-03 12:38:38 Liczba szacunów: 0
  • Zrzucenie paru kilo i ukształtowanie sylwetki

    Post
    Trening dla początkujących

    Nie maszyny. Wolne ciężary jak najbardziej - wydatek energetyczny jest dużo wyższy, więc i tkanka tłuszczowa spala się szybciej. W szczególności ćwiczenia wielostawowe i do tego dochodzi dieta redukcyjna i aktywność aerobowa - nic więcej nie trzeba

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 504 Data: 2012-09-19 12:38:27 Liczba szacunów: 0
  • jaki spalacz dla 16 latka?

    Post
    Trec

    e i dodać więcej sportu na świeżym powietrzu ewentualnie dorzucić tą L-Karnitynę. Edit: Luccaci prosiłem Cię w innym temacie abyś mi coś opisała, i ewentualnie doradziła w moim temacie, czy zwiększyć ilość kalorii i jak ty to widzisz słucham wszystkich którzy mają większe pojęcie. Pozdrawiam Zmieniony przez - jabolcokk w dniu 2010-06-21 23:27:49

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 2308 Data: 2010-06-21 23:23:01 Liczba szacunów: 0
  • FBW masa siła

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Drugą sprawą jest High pull. Jak mocno skatujesz nogi to technika w HP ucierpi, co przy coraz większych ciężarach będzie robiło się niebezpieczne. Możesz spróbować robić HP jako pierwsze ćwiczenie w dniu A. Moim zdaniem plecy za dużo dostają przy mc i dlatego wrzucam podciąganie po przysiadach, przy pendleyu nie czuje jakoś mocno odcinka lędźwiow

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 743 Data: 2018-10-04 21:03:28 Liczba szacunów: 0
  • Łódź - Vale Tudo

    Post
    Scena MMA i K-1

    CZESC.MAM PYTANIE JAKA WEDLUG CIEBIE JEST NAJSKUTECZNIEJSZA SZTUKA SAMOOBRONY.DOSC DUZO OSOB PISZE O "BJJ"CHOC JA NIE WIEM CO TO JEST OBJASNIJ JESLI MOZESZ.NAPISZ JAK ODNOSISZ SIE DO KRAVa W LODZI I DO INNYCH SZTUK.JESTEM Z LODZI DLATEGO TEZ CIEBIE PROSZE O POMOC. CO RADZISZ. POZDRAWIAM

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2992 Data: 2004-02-26 12:27:00 Liczba szacunów: 0
  • Odpowiednik wina ph

    Post
    Doping

    nic nie zastąpi wina, p-stanz jak gdzieś dostaniesz to jest wino, tylko, że niemetylowane, więc działanie praktycznie nieodczuwalne, dopiero przy dawkach 200 mg ed jest w miarę, a to już ciśnienie wysadza i wychodzi duzo drożej od wina

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1001 Data: 2012-06-02 14:57:11 Liczba szacunów: 0
  • odpoczynek / i znowu trening

    Post
    Odżywki i suplementy

    3 miesięczny cykl trza wydac 900 zł? dokaldnie jezeli chcesz widziec jakies efekty to najlepiej jest brac dziennie jakies 8-10 tabletek a nie tak jak pisze na opakowaniu a wiec kasy pojdzie duzo . <<<Champions are Made Not Born>>>

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1463 Data: 2002-09-10 12:18:22 Liczba szacunów: 0
  • jol jol

    Post
    Galeria Zdjęć

    ok czasu ... a co do moejgo naciagu to po czesci jest to uwarunkowane u mnie genetycznie - jedni sie rozciagaja szybko drudzy musza w to wlozyc naprawde duzo pracy - mi to naprawde latwo przyszlo ... dojscie do takiego naciagu jak mam teraz zajelo mi okolo 7 miesiecy lecz po kilkunastu treningach robilem juz np motylka gdzie kolana dotykaly ziemi

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 6932 Data: 2004-07-18 15:44:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening Split 5 dniowy. Do oceny!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, przydala by sie wypelniona ankieta na poczatek. co do pytan - to treningu tu nie ma , jest podzial jedynie rozlozony na tydzien. nie ma konkretnych cwiczen wiec ciezko wskazac kolejne bledy ktore pewnie sa. Jak dla poczatkujacego, to zdecydowanie za duzo dni treningowych. Miesnie rosna podczas regeneracji, u ciebie jej nie ma. Mowisz ze po

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1391 Data: 2013-02-06 08:22:46 Liczba szacunów: 0
  • winko---pomoc_-_-_-_->>

    Post
    Doping

    źbic bo nie mam co ...po treningu na mase z winstrolem nie bede spodziewał sie wynikow masowyh ..chce robic trening na mase poniewaz bardzo duzo spalam na swoich treningach i jak bym jeszcze do tego dolorzyl trening na rzeźbe to by bylo bez sensu bo nie mam co rzeźbic ...jezeli juz bede bral wino to robienie masy w moim przypadku jest po to by pows

    Odpowiedzi: 29 Ilość wyświetleń: 1465 Data: 2009-03-10 22:39:26 Liczba szacunów: 0
  • 5 shotów omki

    Post
    Doping

    Alex robi błedy, tak jak i ja ale odeją mu przy duzym wypracowaniu tylko 2 punkty. Więc to nie jest dużo pod warunkiem ze na innych żeczach się nie wyłozy:]

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3505 Data: 2005-10-16 13:38:48 Liczba szacunów: 0
  • Przykładowy dzień - czy dobrze się odżywiam

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    he kolesiu co ty chcesz osiagnac po 17 pierogach mase miesniowa po jakiego h..a tu piszesz jak jeszcze mowisz ze ktos jest poryty twoja dieta to sie nie nazywa dieta tylko zwykle zapychanie wora mozesz jedynie osiagnac wielki brzuch i duzo czasu spedzic w klozecie!

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 1884 Data: 2005-12-24 16:57:53 Liczba szacunów: 0
  • Chcę przytyć! - budowa masy mięśniowej

    Post
    Ladies SFD

    tyć w ciagu tyg. Tam jest jedynka,ale 1 kg na tydzień to dosyć dużo... tak mi się wydaje. Zupełnie inne dane mi wyszły( 454,66 weglowodany, 124 białko,110,21 tłuszcz) NOWE BMR ( 1 kg na tydzień) Wybaczcie mi moje byc może głupie pytania ,ale naprawdę jestem w tym zielona jak wiosenna trawa. . . Zmieniony przez - Cava33 w dniu 2011-09-14 18:41:37

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 3418 Data: 2011-09-14 18:39:11 Liczba szacunów: 0
  • Jak zmiejszyć poziom bf

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Odpowiedź jest prosta. Jak powiedzieli poprzednicy. Ogranicz fast foody i słodycze. Skoro masz dużo treningów, to efekty będą szybko.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 533 Data: 2012-08-23 16:54:36 Liczba szacunów: 0
  • Estrogeny - androgenami

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    No właśnie... Spotkałem się ze stwierdzeniem, że wyniki są tutaj niejednoznaczne. A sikać możesz przy niskim estro, bo macierz zewnątrzkomórkowa to główny magazyn wody. Jak jej nie zatrzymuje - to ta ucieka. Ale ważne! Utrata wody z macierzy jest też jedną z głównych przyczyn problemów ze stawami i ścięgnami. Bo te zbudowane są z tkanki łącznej, kt

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 5482 Data: 2009-12-31 08:38:51 Liczba szacunów: 0
  • trening brzucha = lipa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    bardziej podobna do budowy przedramion i lydek, te grupy miesniowe sa przyzwyczajone do codzienniej pracy, gdyz pracuja one bardzo duzo i maja duza odpornosc na duza ilosc lekkich powtorezen... wiec zalecal bym treningi 2-3 razy w tygodniu z ciezarami po jakies 10-20 powtorzen (przy ostatnim powtorzeniu miesnie maja Cie palic jak ****) ;P pozdro

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1132 Data: 2010-01-17 16:05:13 Liczba szacunów: 0
  • citropepsin czy peritol - doradz

    Post
    Doping

    y tez :] co do jedzenia to nie mozesz tego zrozumiec carbon bo ja poprostu no nie potrafie tego wytlumaczyc ale nie tylko ze nie chce mi sie jesc, nie mysle o jedzeniu, nawet jak sobie ustalilem ze jem na sile to zaczynam jesc 2 lyzki i nic...bede zygal odzuca mnie od jedzenia nie wiem dlaczego tak sie dzieje...chlopaki a co myslicie o diecie wysok

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 5426 Data: 2008-03-11 20:05:28 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcja Weglowodany

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    a. W sumie masz racje dostarczam duzo białka w kazdym posilku staram sie okolo 40 gram takze raczej sie nie ma czym przejmowac utne ww w posilku 2 z 4 do 2 kromek chleba i 10 gram ryzu przed treningiem po treningu zostawie jak jest i bede patrzyl co bedzie Teraz mam okolo 2-2,5 ww na kg mc Zmieniony przez - Fighterkoks w dniu 2012-12-12 20:26:55

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1006 Data: 2012-12-12 20:16:45 Liczba szacunów: 0
  • rozpiętki

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kilka powaznych błędów w treningu , za duzo seri na małe grupy miesniowe, a na nogi 4 cwiczenia to jak to rozumiec ? 2x 4głwy , 1x dwugłowy + 2x łydki ?? etc. moze przystapisz ci CYKLICZNOSCI ?? grupa II masowa? efektuy gwarantowane, bedziesz byq http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=104892 TUTAJ MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1445 Data: 2003-09-29 06:26:37 Liczba szacunów: 0
  • Sporty chwytane - kondycja i wytrzymałość

    Post
    Sztuki Walki

    Przez te 9 lat dużo się nauczył i jest... dobry Po pierwsze, oceniam Pudziana jako zawodnika MMA a nie boksera. Po drugie, oceniam go teraz a nie trzy lata temu. Wiesz co jak oglądałem walkę z Bedorf'em to jakoś tego nie widziałem...

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 7675 Data: 2018-09-25 17:06:08 Liczba szacunów: 1