SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak duzo jest

  • TRENING NA MASE DO OCENY!!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Ja wiem czy za dużo. Cwiczyłem z jeszcze bardziej rozbudowanym trenigiem. 4 serie 10:8:8:8. Wahałem sięczy dać 3 czy 4 serie i z liczbą powtórzeń teżnie wiem czy zostawić tak jak jest czy dać 12:10:8:6. A mógłbyś rowinąć swoją wypowiedzi? co zmmienić (doda, ująć)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 995 Data: 2011-02-03 20:36:58 Liczba szacunów: 0
  • Co i kiedy jesc aby przybyc na masie?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    demon dokladnie ale jesli odpowiedni trening wladujemy w to, to te weglowodany wejda w mase miesniowa i nie bedzie tluszczyku ja zauwarzylem ze jak jem duzo miesa ale malo weglowodanow to bardzo szybko spada mi grubosc tluszczu na ciele oczywiscie nie jest toogromna roznica ale wyczuwalna palcami jak zlapie skore. mozesz podac jaki to na przyklad r

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 9633 Data: 2003-05-09 00:40:12 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w ułożeniu cyklu

    Post
    Doping

    Jak z tłuszczykiem u Ciebie po tamtym cyklu? Nie ma spadków bo mix jeszcze się kręci. Zaraz się zaczną. Jak chcesz od razu wchodzić na kolejny cykl bez odbloku to już lepiej enana zacznij. Na tą chwilę jeśli nie masz za dużo fatu dokręć aero, daj HCG i poleć enan + deka. Poziom BF jest dość ważną wyjściową do dalszego poprawiania sylwetki. To, że m

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 437 Data: 2013-03-14 05:52:53 Liczba szacunów: 0
  • Magazyny piłkarskie - co czytacie?

    Post
    Piłka Nożna

    Artykuły naprawdę fajne. mi się podoba ten o tym, jak kluby żyją na kredyt, o najgorszych kontuzjach, wywiad z Kołakowskim ciekawy, o Leo też jest ostro, ale czy do końca to racja? można się spierać. trochę dużo o polskiej piłce, a ja akurat wole jak jest coś o zagranicznej piłce. http://sport.onet.pl/74456,1248770,1963839,wiadomosc.html - ten o

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 3341 Data: 2009-05-08 23:15:13 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG]Koniec z wymówkami

    Post
    Trening dla początkujących

    gi(biceps) 4s. 6 prostowanie ramion na wyciągu 4s. 7) wspięcia na palce 4s. 8) spinanie mięśni brzucha 3s. Wszystko 3 razy w tygodniu,plus 2 aeroby. Aeroby ok 30minut. Michał,jak ćwiczyłeś na redukcji? Zmieniony przez - Deee w dniu 2015-12-05 00:12:40 Nie, to bez sensu. Poprzednie założenie było lepsze i tego się trzymaj. Lepiej w Twoim przypadku

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2010 Data: 2015-12-23 20:54:33 Liczba szacunów: 0
  • mam problem ze swoim brzuszkiem,pomocy

    Post
    Trening dla początkujących

    trening HIIT robie tak jak jest podany wyzej,jesli chodzi o diete, to nie mam rzadnej konkretnej, poprostu ograniczam tluste rzeczy,pieczywo,wyeliminowalam praktycznie slodycze,staram sie jesc codziennie warzywa..to tyle, bo nie znam sie odnosnie tych obliczen i wyliczen co i czego mi barkuje a czego mam za duzo. A jesli chodzi o a6w to musze przyz

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 3640 Data: 2006-01-25 00:17:12 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia, a bieganie na długie dystansy

    Post
    Inne dyscypliny

    proporcje między węglami,a białkami/tłuszczami.Pamiętaj o tym żeby węgle pochodziły z dobrych źródeł,a nie fast foodów.Tego jednak chyba nie muszę Ci mówić W moim przypadku jak zaczynałem biegać to stopniowo zwiększałem ilość węglowodanów - proporcjonalnie do wysiłku.Teraz mam ten luksus,że trenuję tak dużo,że jem dużo,a i tak jest tego najczęści

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1885 Data: 2010-02-15 19:24:47 Liczba szacunów: 0
  • ODCHUDZANIE!! POTRZEBUJE PORADY!!!!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Pozwoliłem sobie policzyć to co jesz zakładając, że są to małe posiłki Produkty "dietetyczne" (zakładam, że jest to porządny chleb a nie zwykły barwiony na ciemno) Sok marchwiowy Kefir 2% tłuszczu Chleb Śliwki Zupa ogórkowa 25B 14T 97W 623 kcal Produkty "niedietetyczne": Ser, Gouda tłusty Kukurydza, kolby Masło extra Kabanosy

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1349 Data: 2010-10-08 01:39:01 Liczba szacunów: 0
  • Tkanka tłuszczowa

    Post
    Odżywki i suplementy

    WEBADI: jak oto czesto bywa niedowierzajacy zostaja przekonani. dzisiaj zakupilem sobie zielona herbate i nalewke z kwiatu glogu, czekam na kore wierzby, bo w niedziele tylko 2 apteki w poblizu byly otwarte... jak cos z tego wyjdzie to opisze... ARTYKUŁ Z KTÓREGO WZIĘŁEM INFORMACJE: Zioła wg. przepisu znajdującego się poniżej stosuj dwa razy dzienn

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 5978 Data: 2001-04-22 16:48:08 Liczba szacunów: 0
  • Dom? Czemu by nie...?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czki i moze kiedyś sztangi... dieta jest, prace nad planem i zrozumieniem tego juz trwają (jestem raczej nowy)... nie pytam czy dam rade, bo WIEM ze MUSZE dać i juz Innego wyjścia nie ma... z tym że tak jak mówieł - za jakis czas (jak juz poczytam sobie dostatecznie dużo planów innych osób itp) zwróce się do Was z prośbą o support. Dzięki za odp.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 748 Data: 2005-05-12 17:03:11 Liczba szacunów: 0
  • kreatyna do 65 zlotych czy trec mass?

    Post
    Odżywki i suplementy

    nie suchaj witamineQ bo ******li glupoty kreatyna Vitalmaxu jest podobno bardzo dobra i tania pisze podobno bo sam nie bralem ale duzo osob pisalo ze bralo i ze jest naprawde dobra Creatine Monohydrate Classic 80 msh Vitalmax 300 g 27,55 Mass XXL Treca 2000 g 59 zl Razem:

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1968 Data: 2005-07-16 20:35:34 Liczba szacunów: 0
  • Co brac aby dobrze wygladac:)

    Post
    Odżywki i suplementy

    d 30min tyg i zwiększaj o 5 min co tydzień aż dojdziesz do 45 min i tak trzymaj !! póżniej możesz zwiększać intensywność dołożyć basen , skakanke itd co do suplememntacji ! -jak nie dostarczysz dużo białka z diety to zakup dla jej uzpełnienia bialko najlepiej WPC ( rano , po treningu , na noc ) jesli dostarczasz duzo białka to dobrym rozwiązeniem

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 2272 Data: 2004-04-16 10:46:07 Liczba szacunów: 0
  • Trening na mase - do oceny przez znawcow

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    moja rada to dokup hantle z obciazeniem jak na poczatek to zdecydowanie za duzo cwicz 3 razy w tygodzniu np. klata+biceps plecy+triceps barki+nogi i cwicz poniedzialek sroda piatek (albo w inne dni ale co drugi dzien) na klate zrob wszystko po 3 serie i tak po 8-10 powtorzen biceps to zes w h u j pszesadzil 2 cwiczenia w 8 seriach(razem

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1117 Data: 2006-09-30 21:57:23 Liczba szacunów: 0
  • Spalacze dla początkującego

    Post
    Odżywki i suplementy

    bolizm długo po treningu, podobnie jest z treningiem HIIT. Dobra dieta ( ujemny bilans kcal ) i trening, a efekty przyjdą. Potem możesz dorzucić to co koledzy doradzają, albo jak dodatkowo potrzebujesz lekkiego pobudzenia (a przy deficycie na pewno energia Ci spadnie i motywacja:P) to polecam ze względu na zawartość kilku rodzajów kofeiny i długo u

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 317 Data: 2016-09-02 13:56:17 Liczba szacunów: 0
  • Nitrobolon - proszek czy kapsulki???

    Post
    Odżywki i suplementy

    ą podobne problemy odstępy pomiezy cyklami kreatynowymi powinny trwać tyle czasu ile trwały same cykle(czyli za 4-8 tygodni możesz robić następny) suplement o który ci chodzi to no booster..żadna rewelacja..to śodki które pobudzają przed trenigiem i się lepiej ćwiczy..jak masz kase to wypróbuj vpx no-shotgun albo bsn-nitrix..to jest teraz modne

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 9611 Data: 2007-07-02 23:29:56 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana sposobu żywienia. Ułożenie diety. 192cm, 85kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Rowniez polecam, ale najlepiej jak sam ocenisz. Jest dosc twardy, gumowaty. Duzo ludzi nie lubi takich.

    Odpowiedzi: 101 Ilość wyświetleń: 6621 Data: 2010-10-09 12:01:12 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o zweryfikowanie

    Post
    Trening dla początkujących

    , jaja , jogurty naturalne , banany , nie jem słodyczy . Poprzedni trening w którym było uginanie ramion z sztangą przynosił lepsze efekty oraz pompki w podporze tyłem ale mówisz że to niezbyt dobre ćwiczenie , całkiem możliwe że problem tkwi w technice co mi poradzisz czy podmienić ćwiczenia czy nadal udoskonalać technikę i ćwiczyć tak jak jest?

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 1946 Data: 2012-03-21 19:31:04 Liczba szacunów: 0
  • Plan na mase do oceny. Proszę-dosyć pilne.

    Post
    Trening dla początkujących

    nawet tutaj ktoś napisał, że jest dobry). Czy na mnie zadziała, nie wiem, ale właśnie tego chce się dowiedzieć tylko nie wiem po ile robić serii oraz ile powtórzeń/serie. Tak jak pisałem spróbuje tego splitu Push&Pull i zastanawiałem się czy nie dodać jakiś ćwiczeń jeszcze do tego. Z góry dziękuje za wszystkie wpisy :) Pozdro. Zmieniony przez - Sel

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 586 Data: 2013-09-06 15:20:41 Liczba szacunów: 0
  • Regularność jedzenia a jego czas

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Korzystając z mojego tematu aby nie zakładać nowego pozwalam sobie zadać jeszcze jedno pytanie :) W diecie mam ok. 150-180g białka, nie jest to dużo, wręcz bardzo mało jak dla mnie. Rozkładając to na każdy posiłek przypada mi 200g kurczaka dziennie, po 100g na posiłek (oczywiście oprócz tego jaja i twaróg) po wysmażeniu mięsa zostaje tego raptem ga

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 3191 Data: 2017-09-18 11:30:17 Liczba szacunów: 0
  • chialbym kupic cos ...ale nie wiem jak stosować :))

    Post
    Odżywki i suplementy

    aha dzieki, ja slyszalem ze 10 g ... A czy ty mowiles o tym ze stawiam za duzo kropek ? Przeszkadza Ci to ? Poprostu zdania fajnie wyglądają jak jest wiecej kropek...wtedy wskazujemy na to, że by przemyslec dłuzej zdanie :))) Zresztaco Ci bede mowil, fajnie wyglada i tele :) Nareczka !

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 6755 Data: 2004-06-02 14:13:29 Liczba szacunów: 0