SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak duzo jest

  • CZY ISTNIEJE COŚ TAKIEGO JAK NADWAGA MIĘŚNIOWA???

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    j ociężali i jest im cięzko sie poruszać - wchodzic po schodach itd to jest wynik niewydolnosci tlenowej (sercowo naczyniowej) w takim przypadku faktycznie funkcjonuja trochę jak ludzie otyli ale jesli trening jest urozmaicony, sa elementy (wcale nie małe) wydolnosciowe, to serce w sposób naturalny zwieksza zwoją wydajnośc, rosnie pojemnośc skokowa

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 6200 Data: 2006-01-23 17:19:44 Liczba szacunów: 0
  • Ultimate

    Post
    Odżywki i suplementy

    sz 23 lata i rodzinka ci odzywy wyrzuca? Co do nasycenia, sam mialem ostatnio dylemat czy "z" czy "bez"? Zawsze robilem cykle bez nasycenia, wiec niewiem jak jest z nasyceniem, moge sie tylko opierac na opiniach innych. Czesc osob uwaza, ze nasycenie to wymysl producentow zebys szybciej zuzywal kreatyne i czym predzej pognal do

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 3400 Data: 2003-02-04 18:02:18 Liczba szacunów: 0
  • WODYN / Sierpien 2008 / Podstawowe cwiczenia siłowe

    Post
    Galeria Zdjęć

    z zapasem? mozna tak i owak ale jesli jestes cierpliwy to lepiej wyjdziesz na tym czyli dokladac minimalnie jednak 2,5kg to raczej dla cwiczen gdzie masz przesuniecie progresji o 2,5 czyli konsekwentnie cw gdzie rekord max jest do 50kg Mlequs a jak bys chcial "mieć" jesli mozna spytac? i jakie masz podstawy zeby "tak miec" ?

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-24 21:29:45 Liczba szacunów: 0
  • WODYN / Sierpien 2008 / Podstawowe cwiczenia siłowe

    Post
    Galeria Zdjęć

    oko' - pewnie nawet w koszulce wyglądasz na sporego. Klatka bynajmniej z tych zdjęć w porównaniu do reszty słaba. Możesz mieć nawet 150 cm w klacie, ale jeśli będzie wyglądać jak teraz to na mnie nie robi wrażenia . I proszę, nie filozuj i nie rozwalaj mojego posta na 500 innych - każdy ma inny punkt widzenia, ale ty nie możesz się z tym pogodzić..

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-09-25 17:23:58 Liczba szacunów: 0
  • Prosze o ocene splita 4 dniowego

    Post
    Trening dla początkujących

    W nogach ewidentnie brakuje jakiegoś dodatkowego ćwiczenia na tył uda i trzeba je uzupełnić. W grzbiecie masz za dużo tych ćwiczeń, rozumiem, że to ogromna partia mięśniowa ale wystarczą 3 maksymalnie 4 ćwiczenia w różnych płaszczyznach i ładnie grzbiet rozbudujesz. W klatce jak masz wyciskanie na poziomej ławce sztangą to już nie jest potrzebne ha

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 235 Data: 2016-06-05 19:26:21 Liczba szacunów: 0
  • SOGARNIE

    Post
    Doping

    Nie jestem modem ale podpisuje się pod tym rękami i nogami. Bo ten dział jak żaden inny na SFD wymaga od specjalistów - dużej wiedzy i kompetencji a nie umiejętności wyłudzania sogów. Sam uważam że ilośc Sogów przy moim nicku jest nie współmierna do mojej wiedzy (jest ich za dużo) ale nigdy ich nie wyłudzałem. Więc tutaj apel Panowie czy to że ma

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 6049 Data: 2005-08-16 01:33:23 Liczba szacunów: 0
  • ile wody?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    W takich warunkach tracisz duzo sodu i potasu z potem, wiec jak najbardziej mozna w pracy pic taka wode a nawet jest wskazane. W domu zwykla mineralna. Tak jak pisalem, czesto i malo a nie rzadko i duzo czy srednio. Zmieniony przez - domer w dniu 2009-11-25 19:30:12

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2244 Data: 2009-11-25 19:05:49 Liczba szacunów: 0
  • PRIDE USA - 2 nowe walki !

    Post
    Scena MMA i K-1

    Fedor Emelianenko vs. Mark Coleman jestem jak najbardziej za Fedorem , było by troche niesmacznie jakby Colemanowi , bądź co bądź doskonałemu zapaśnikowi (110 kg) udało się w jakiś sposób wygrać tą walkę , zwłaszcza że jest to pojedynek o tytuł wagi ciężkiej Pride. Mauricio Shogun vs. Kevin Randleman mój ulubieniec wagi pół-ciężkiej rozprawi s

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4528 Data: 2006-10-03 16:27:11 Liczba szacunów: 0
  • ocencie póki moge dac Sogi:D

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tki na płaskiej 4x10 /staly ciezar/ tutaj skos Tricepsy 1. Pompki na poręczach 3x-12/10/8 (progresja ciężaru) (robię to na takiej maszynie zastępującej to ćwiczenie, nie wiem jak się nazywa) 2. Wyciskanie "francuskie" sztangielką trzymaną oburącz w siadzie 3x-12/10/8 (progresja ciężaru) 3. Prostowanie ramienia ze sztangielką w opadzie tuł

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 757 Data: 2007-09-17 11:15:20 Liczba szacunów: 0
  • 6 weidera i Dieta

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    według mnie weider to strata czasu wiem bo robiłem lepsze efekty można osiągnąć ćwicząc brzuch dużo krócej z dietą i aerobami jak wyżej pisałem poza tym jest cholernie monotonny i obrzydza potem trening brzucha ale to tylko moje zdanie

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 17607 Data: 2009-03-09 22:29:44 Liczba szacunów: 1
  • jak dziala system przyswajania składników odżywczych

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    asadnicze trawienie. Kwaśna treść pokarmowa przechodząca z żołądka jest neutralizowana przez zasadowy sok trzustkowy, w celu umożliwienia działania enzymów trawiennych takich jak amylaza trzustkowa, chymotrypsyna, trypsyna, lipaza i innych. Do dwunastnicy wydzielana jest również żółć zawierająca sole żółciowe, których zadaniem jest zemulgowanie tłu

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 2022 Data: 2009-09-27 13:53:46 Liczba szacunów: 0
  • 2 cykl

    Post
    Doping

    al tez witaminy i minerały z olimpa, 2 caps na stawy z testeda, i 2 tabl cynku. I tutaj moje pytanie czy to sie ze soba nie pogryzie? jeśli na raz tyle rzeczy wezme? Czyli lepiej rozplanowac tot ak że jak juz biore tab mety + eselive po posiłku, to zeby wtedy juz zadnych innych rzeczy nie brac? Zmieniony przez - Shivson w dniu 2012-02-29 16:37:16

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1082 Data: 2012-02-29 15:59:24 Liczba szacunów: 0
  • Fedor vs Monson

    Post
    Scena MMA i K-1

    ż też wiem co miałeś na myśli używajac tego sformułowania napisanego w cudzysłowie i trudno się z nim nie zgodzić Pinecone85: Moskwa jest najdrozszym miastem swiata,pokaz mi jakies statystyki wskazujace nigdzie nie napisałem że Moskwa jest najdroższym miastem świata,bo tego akurat nie wiem. A o tym że jest najbogatszym słyszałem kiedyś(jakieś 3-4

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 4046 Data: 2006-12-03 23:00:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta CKD do oceny/korekty

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    00: 20 minut HIIT / po treningu HIIT od 1400 CKD 01/ ...... Co do ładowania: od 1700 do 1200 będzie to około 450 gram węgli łącznie. Mam rozpiskę na 7 dni tygodnia. W takim razie co z dietą? Czego jest za mało, czego za dużo? Gdzie pozmieniać, jak pozmieniać? Co dopasować i jak. Dzięki z góry Zmieniony przez - piotrek87 w dniu 2014-10-02 11:03:49

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2014-10-02 10:27:36 Liczba szacunów: 0
  • jumpsoles

    Post
    Inne dyscypliny

    dla mnie to jak na swoj wiek mam dosyc duzo. Mam 13 lat i 50 cm wysoku(dosieznego) z jednej nogi to nie wiem. I nigdy nie cwiczylem wiec ja z siebie jestem zadowolony:] jetses na tyle dobry na ile jest dobry twoj najslabszy punkt

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-12 14:18:54 Liczba szacunów: 0
  • jumpsoles

    Post
    Inne dyscypliny

    Sztojak ty masz chyba jakies kompleksy ze o tym wyskoku tyle piszesz...:D Ja mam 77 dosieznego (15 lat , 182 cm , 67 kg) . Chyba nie jest zle :D Ale z jednej nogi mi sie duzo wyzej skacze . Dobrze jak na ten wiek ?:D aaajt

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-10-12 15:35:29 Liczba szacunów: 0
  • Atlas czy inny sprzęt

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    wka keltona była cieżka, masywna ,solidnie wykonana a to naprawde robiło wrażenie i budziło zaufanie do tego sprzetu. Zupełnie inny komfort ćwiczenia jest na obu ławkach, tak jak pisałem ktos kto nie ma samochodu i z lanosa bedzie sie cieszył ale czemu odrazu nie wsiaść do merola ?? Pozatym z tego co czytałem na stronce Keltona to oni siedzą już w

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1705 Data: 2008-07-11 22:28:49 Liczba szacunów: 0
  • ponad 6 latek juz cwicze,..zobaczcie

    Post
    Galeria Zdjęć

    hmm jak uzupelnialem profil zapomnialem o tym przypisie na dole gumis nie wywyzszaj sie bo te twoje 175 na klate w ciagu 6 lat to wcale nie jest duzo a to czy ja wyciskam 115 czy nie to juz wiedza osoby ktore mnie znaja skoro nie wiezysz to nie albo moze po prostu zazdroscisz ze taki mlody i bierze tyle co ty po 3 latach ?? :) pozdro

    Odpowiedzi: 205 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-22 16:14:18 Liczba szacunów: 0
  • 6-OXO na odblokowanie PH i sterydow

    Post
    Doping

    aprzyklad Winstrol 2mg tabsy na czarnym rynku tutaj kosztuje $1.50 za tabletke wiec za 500 tabsow musial bym placic $750. Rozmawialem z kuzynem z polski i on mi powiedzial ze jak chce to zalatwi mi 500 za $180 wiec poco mi przeliczacie na polskie. Chyba jak podaje ceny w $$$$ to wiadomo ze nie mieszkam w polsce. Ja tylko pomyslalem ze jezeli tu 6-o

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 3960 Data: 2004-04-26 03:50:08 Liczba szacunów: 0
  • life-tec po 17 miechach nowe foty strona 9

    Post
    Galeria Zdjęć

    Bushi ja cwiczylem lekkoatletyke, a w niej najwazniejsza jest redukcja wagi, moja waga wynosila 63kg jak trenowalem LA. Wiec czekalo mnie bardzo duzo roboty zeby dobrze wygladac, zeby dojsc do takiej formy jaka mam teraz. Przed samym rozpoczeciem cwiczen na silce wazylem troche wiecej. Zmieniony przez - Life-tec w dniu 2005-01-04 14:44:32

    Odpowiedzi: 212 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-01-04 14:43:05 Liczba szacunów: 0