SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak duzo jest

  • Parę przemyśleń i spraw

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    .html pewnie, ze w tym wieku mozesz juz zaczac odzywiac sie wg np 10 wskazowek, ale nie ma co przesadzac wg mnie. wystarczy, ze zapoznasz sie z tematem moralesa zeby zobaczyc jak nalezy dobierac produkty w poszczegolnych posilkach. do tego wywal fast foody, slodycze, kolorowe slodkie napoje i inny syf. brzuszki, pompki, cwiczenia z wykorzystywaniem

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2009-11-09 15:41:46 Liczba szacunów: 0
  • Prostowanie wlosow i..

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Witam mam kolejne 2 pytanka. pierwsze pytanko tyczy sie tego jak dziala samoopalacz czy to jest tlyko warstwowe i pod wplywem np peelingu zejdzie mi od razu czy jakos to mzoe sie wchlania w skore tworzac jakis tam pigment hmm nie znam sie. A druga sprawa to taka ze gdy sie smaruje na noc samoopalaczem to rano widze ze nos mam jakby bardziej brazow

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 8762 Data: 2003-06-13 13:50:41 Liczba szacunów: 0
  • Witam.

    Post
    Trening dla początkujących

    jeszcze go nie zmieniales w koncu miesnie przyzwyczajaja sie do wysilku. Wybij sobie z glowy kreatyne etc bo duzo za wczesnie na to wszystko nie potrzebne Ci jest to gowne do jakiegokolwiek przyrostu. Pomysl o kreatynie za dwa lata jak juz nie bedziesz mogl urosnac bez tego. Narazie wystarczy Ci zwykla dieta i tyle. Ewentualnie jakis gainer i bialk

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 636 Data: 2010-05-01 17:27:02 Liczba szacunów: 0
  • Czy mimo to powinnam przytyć ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Inaczej - w porównaniu do znajomych prowadzisz prawdopodobnie w miarę zdrową dietę. Jednak jest coś takiego jak efekt nakładania się. Coś, co w pojedynczej ilości nie wyrządzi nam szkody - w ciągu kilku lat może. Coraz szybciej obecnie rozpoczynają się problemy z insulinoopornoscia, refluksem, jakimiś dziwnymi wysypkami. Nie miewasz mimo wszystko w

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 1635 Data: 2016-11-09 00:04:19 Liczba szacunów: 2
  • Urodziny - impreza - niespodzianka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ingIron.w.interia.pl KOLEJNY TEXT ROKU: "czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal si

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6299 Data: 2003-02-07 16:36:33 Liczba szacunów: 0
  • Urodziny - impreza - niespodzianka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ingIron.w.interia.pl KOLEJNY TEXT ROKU: "czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal si

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6299 Data: 2003-02-07 21:17:50 Liczba szacunów: 0
  • Urodziny - impreza - niespodzianka

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    ingIron.w.interia.pl KOLEJNY TEXT ROKU: "czy ta metaka ruska jest mniej zdrowa od polskiej? bo kolega mi mowil ze ma ona troche mniej witamin wsobie i niejest tak zdrowa jak ta mta polska czy ten ruski metka ma mniej witamin od polskiego?no bo mojemu bratu po metce duzo pryszczy wyskoczylo i wszyscy mowiom ze to przezto ze przewitaminizowal si

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 6299 Data: 2003-02-07 21:23:54 Liczba szacunów: 0
  • Niesymetryczność :(

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    CYnio <-----LOl człowieku jak masz tak radzić to lepiej nic nie pisz !!! Czytaj to : Dysproporcje są źródłem stresów wielu początkujących i średniozaawansowanych kulturystów. Mimo że najczęściej są niewielkie, wręcz niezauważalne dla otoczenia, zauważamy je dość wcześnie. W kulturystyce wyróżniamy 2 rodzaje dysproporcji: - Różnica wielkości m

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 998 Data: 2005-06-19 12:48:16 Liczba szacunów: 0
  • Szybki rzut oka na masowy plan treningowy

    Post
    Trening dla początkujących

    Jak chce split to niech jedzie splitem ale faktycznie za dużo ćwiczeń na poszczególne partie. Jak nie chcesz fbw to poszukaj na forum jest pełno planów splitowych np. push/pull/legs.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 738 Data: 2012-12-08 21:57:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na mase ocena i poprawki

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    "większe to odkłada zapas kaloryczny bo myśli że tego jedzenia może zabraknąć jak je się rzadko i dużo" Na szczęście nie ma takich mechanizmów w ciele człowieka, ponieważ jest coś takiego jak glikogen, WKT, IMTG itp. ) , liczy się podaż kaloryczna i tyle Odłoży tłuszcz jeśli będzie jej stanowczo za dużo, a nie ilość posiłków

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1906 Data: 2015-08-07 17:13:04 Liczba szacunów: 0
  • plan na mase ! FBW ?

    Post
    Trening dla początkujących

    podobny do tego który był opracowany dla Rega Parka, kiedy był trenowany pod okiem Weidera przed osiągnięciem, tytułu mistrza świata (MR. Universe). Są one prawie identyczne jak te którymi posługują się Lee Haney - Mr. Olimpia, i Cory Everson - Ms. Olimpia. Możecie wiec korzystać z tych programów z dużym zaufaniem wiedząc ze zostały one starannie

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4140 Data: 2008-08-31 22:50:12 Liczba szacunów: 0
  • Dieta na masę do oceny, 66kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    1. ale jak lubi smakowo, to czemu nie ;-) 2. ja uważam, że nie 1 owszem wszystko łącze, dodaję stewii i daje do mikrofalówki i powstaje takie pyszne ciasto :D 2 czy mógłbyś jakoś uzasadnić, że duża ilość węgli nie jest dobra na śniadanie? Dużo o tym czytałem ostatnio i wynika z tego, że śniadania powinny zawierać (w stosunku do mojego śniadania) mn

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 710 Data: 2017-01-10 20:10:02 Liczba szacunów: 0
  • Mimi- sylwetka-pracujemy nad soba i nad nowymi nawykami:)

    Post
    Trening dla początkujących

    z ta pania jest wywiad w ost numerze MD po 2 ciazach i 30kilogramach nadwagi po nich wyglada dalej jak na tej focie jednak silownia duzo moze

    Odpowiedzi: 139 Ilość wyświetleń: 8599 Data: 2008-09-13 10:28:23 Liczba szacunów: 0
  • INSULINA - ZA / PRZECIW - ANKIETA

    Post
    Doping

    ja nigdy nie bede mial wiecej na sucho jak 41.. nawet nie wiem czy bez koksu bym to osiagnal.. po prostu taka genetyka i choooy a wspomaganie jest po to zeby jego uzywac i cieszyc sie z treningow i efektow i byc all the year pociety i wyzylowany, jo! po chooy sie meczyc 2lata, przerzucac tony zelastwa, przelewac poty przy wyczerpaniu silowym jak m

    Odpowiedzi: 161 Ilość wyświetleń: 12418 Data: 2005-07-27 14:10:40 Liczba szacunów: 0
  • KSW V

    Post
    Scena MMA i K-1

    Pinecone85: w koncy trzezwe spojrzenie na temat KSW... mnie natomiast nurtuje pytanie...skad cala Polska wie jak zostal potraktowany CroCop?Ja bylem bardzo blisko tego wszystkiego i powiem ,ze CC to najwiekszy bufon jakiego mialem okkazje poznac.Prostujac info : dostal wszytsko od dziwek po konserwy a na lotnisko pojechal zamowiana marriotowska tax

    Odpowiedzi: 125 Ilość wyświetleń: 11128 Data: 2006-05-31 22:05:55 Liczba szacunów: 0
  • Co robie nie tak?

    Post
    Trening w domu

    os nie jest weglami, to sila rzeczy musi sie skladac z bialek badz tluszczy (badz tez jednych i drugich), wiec mimo wszystko zasady diety lowcarb zachowuje. Nie ukladam sobie jakos z wyprzedzeniem jadlospisu na kolejne dni, po prostu jem to na co akurat mam w danej chwili ochote, o ile nie jest to wbrew naturze, diety ktora wybralam. Moze tak orie

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1817 Data: 2003-07-31 22:27:36 Liczba szacunów: 0
  • moja redukacja -40kg

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Super ! gratulacje, choc rzeczywiscie 1000 czy 500 kcal dziennie to morederstwo:) Ja zrzucilem swoje 40 w 3,5 miesiąca jedząc ok 1700 kcal, ale potem jojo mnie dopadło, na szczescie szybko sie uporałem i jest ok. Widać, że skóra jest rozciągnięta, jak koledzy mówią, dużo ruchu, więcej jedzenia i siłka !

    Odpowiedzi: 21 Ilość wyświetleń: 4077 Data: 2010-04-07 19:39:12 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie a mięśnie brzucha

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    jeszcze, bo dopiero chodzę od 2 tygodni. Nie mam zbyt dużo tłuszczu, jednak miałem dwuletnią przerwę. Ok, że leci tłuszcz z całego ciała, bo nie jest mi potrzebny na razie. W jak najkrótszym czasie chciałbym, aby chociaż jakoś wyglądał ten brzuch. Zarysy mam, tylko chcę go wyrzeźbić. Nie chcę być jakimś koksem, tylko mieć sylwetkę plażową. Rano ows

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 707 Data: 2014-01-24 20:43:06 Liczba szacunów: 0
  • !wszy cykl na SAA

    Post
    Doping

    mi siły i chciałem temu zaradzić w ten sposób. Kolega polecił mi dekę bo sam miał problemy z stawami i mu pomogło.Wydałem już dużo pieniędzy na suple i nie mam efektów takich jak bym chciał...A skoro mam tą dekę w domu leżeć już od około 6-7 miechów to postanowiłem się w końcu skusić,z racji że nie mam tego masę i cykl był by chyba lajtowy co nie??

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 2261 Data: 2011-05-06 23:35:55 Liczba szacunów: 0
  • Ile wyciskacie na klatę ??!!!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    Raziel gdzie ty tam widzisz 85kg?? Ja tam widze 92kg i dodatkowo Chiny ma 46cm w łapie jak by nie bylo,wiec 200kg jest w stanie pocisnąć. To juz naprawde fesss sporo,dla mnie juz od 160kg na klate juz bardzo duzo,a co dopiero 200kg RESPECT

    Odpowiedzi: 1272 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-01-24 20:35:29 Liczba szacunów: 0