SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

jak duzo jest

  • Koszykowka - trening na drybling +animacje

    Post
    Inne dyscypliny

    ami...potem łokciem ją uderzam i wylatuje mi z przodu. Kurde jedak takie freestyle to niebo na ziemi...i w snowboardzie i w streetballu Dzisiaj na WFie wchodze na sale a tam jakis koles robi takie rzeczy z piłką, ze odrazu pomyslałem "koles sie naoglądał AND 1 mix tapów" :) Z tego co widziałem to bije go na głowe - robił sobie takie sztu

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-01-15 17:47:34 Liczba szacunów: 0
  • zima idzie pora na bombe

    Post
    Doping

    jak w marcu jedziesz nie ma snesu cyklu robic buu wszystko spadnie w robocie pozniej w szklarniach jest cieplo a pomidory po 8 godzinach roboty waza tez duzo jak co to tak jak napisales cos krotkiego coby w 2 miechach sie zmiescic pozdroo

    Odpowiedzi: 26 Ilość wyświetleń: 1580 Data: 2010-01-05 12:08:27 Liczba szacunów: 0
  • Lady przy garach, czyli luźne pogadanki o kuchni i nie tylko ;-) vol. 2

    Post
    Ladies SFD

    Hej dziewczyny :) Powiedzcie mi, jak wliczacie śledzie do miski? Ja mam mały mętlik, kalkulatory podają różne wartości.. Ja jem zwykłe śledzie, kupowane z wiaderka, bez oleju - mam liczyć jako "śledź świeży"? "Śledź solony" już ma więcej i białka i tłuszczy, a nie wiem z czego to może wynikać? Z kolei "śledź marynowany" to coś pomiędzy jednym a dr

    Odpowiedzi: 69 Ilość wyświetleń: 4485 Data: 2014-09-17 11:30:08 Liczba szacunów: 0
  • zmiana treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    dobra zrobie tak : pierw redukcja na pozbycie sie tkanki tluszczowej...bo jest jej za duzo...a jak juz troszke Kg zleci to wezme sie za masowke :) moze tak byc ? aha sa jakies cwiczonka aerobowe ktore mozna wykonywac w domu ?? wiem ze powinienem popatrzec w innym dziale...ale jak juz tu pisze to sie zapytalem przy okazji a tak ogolnie to tluszczu

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 3199 Data: 2008-11-10 23:32:28 Liczba szacunów: 0
  • Odżywianie w konkurencjach wytrzymałościowych

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    żo siły – a później sporo słabiej. Chodzi tu przede wszystkim o energię, która bazuje na węglach., szybko się zużywa i później robi się ciężko. Bardzo ciekawi mnie, jakie rezultaty dałoby przestawienie się na inne źródło energii jakim jest – tłuszcz. W art. napisane jest kilka zdań o tym, że to właśnie trening o niskiej intensyw

    Odpowiedzi: 47 Ilość wyświetleń: 4293 Data: 2002-10-25 23:41:21 Liczba szacunów: 0
  • Jaki gainer

    Post
    Trec

    zalewania.Ma też w sobie enzymy trawienne z tego co wyczytałem , dlatego m.innymi jest dużo lepszy.Ale z faktu że lato się zbliża polecał bym Over'a. A skutki uboczne jedyne jakie możesz mieć to nieprzyjemne gazy , ale to przy każdym produkcie białkowym występuje , szczególnie jak ma się dużo białka w diecie.Innych skutków ubocznych nie ma. Zmieni

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1187 Data: 2012-02-17 22:48:19 Liczba szacunów: 0
  • METAMORFOZA pleców !!

    Post
    Galeria Zdjęć

    z dalszej odleglosci ale jak sie przyjrzy to widac ze jest 38.5cm ja mysle ze przy mojej wadze 71 kg prawie, i 180 cm to nie jest duzo ;] poza tym nie moge sobie za cholere poradzic z rzezba reki tez od niedawna zaczalem ja rzezbic.Co z tego ze jest spora jak jest ulana ...

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 7596 Data: 2005-12-17 16:38:30 Liczba szacunów: 0
  • Dieta do SW

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Hehe :D no własnie on mnie zainteresował wcześniej i z niego korzystałem i jest jak byk napisane: Posilek przed snem - spozywamy go na tyle wczesnie przed snem zeby potem nie ciazyl na zoladku, ok. 1-1,5 godziny. Mimo ze niektorzy obalaja mit nt. szkodliwosci weglowodanow przed snem ja osobiscie podchodze do tego z dystansem i wole ich unikac w ty

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 1695 Data: 2007-12-10 21:59:44 Liczba szacunów: 0
  • nitro-tech- czy rzeczywiscie najlepsze bialko?

    Post
    Iron Horse Series

    odnosnie tluszczu i prądu; ja mam wage co wazy oraz puszcza prad od stopy do stopy, przedtem wpisujemy wage, wiek, plec i czy sylvetka athletic czy zwykla (to nie wiem jak np ja mam se wpisac ;) mierzy wode, tluszcz, miesnie.. no i zauwazylem , ze jak np masz wilgotne stopy to pokazuje fatu 30% a jak suche to 20%.. ja mam 20%, zeby bylo dobrze spr

    Odpowiedzi: 166 Ilość wyświetleń: 16185 Data: 2008-02-17 14:33:16 Liczba szacunów: 0
  • CYKL jakieś Rady ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    "...powiedz mi jak to sie dzieje że niemam czasu na treningi . -jak piszesz powyżej a chcesz trenować codziennie/nawet i w niedziele/- taki plan jest z góry skazany na porażkę, także wobec tego i suplementacja." Powiem tak ćwiczę 3 lata(z przerwami) no i nienażekam To nietaka porażka... Zaraz wytłumaczę czemu to niemam czasu... Ćwiczę u

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 990 Data: 2006-10-11 19:42:57 Liczba szacunów: 0
  • dieta+problem z wątrobą!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie, to zadna tajemnica. Lekarz u którego lecze się prywatnie stwierdził ze to od koksów. Coś tam ćwicze juz i nie wyglądam jakbym nie ćwiczył i po prostu tak myślał. Rozmawiałem z nim i mówie ze koksów nie brałem bo to ścierwo. Stwierdził toksyczne zapalenie wątroby, coś jak alkoholowe(nigdy duzo nie pilem, czasem jak była jaka 18'nastka albo impr

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 4290 Data: 2009-10-18 21:38:53 Liczba szacunów: 0
  • Sprawdzian "Nitro Packa"

    Post
    Trec

    stawieniu Pompa już nie jest taka super. Ale jeśli miałeś odpowiednie odżywianie podczas CYKLU i dobre treningi (które były o wiele mocniejsze na Nitro i bardziej motywujące) jak i odżywianie po CYKLU Efekty w postaci większych mięśni są na pewno. Takie suplementy pomagają Nam Osiągnąć coś takiego jak podejście do Maksymalnej Pompy na Treningu, lep

    Odpowiedzi: 77 Ilość wyświetleń: 4109 Data: 2010-07-01 16:23:20 Liczba szacunów: 0
  • The Ultimate Fighter 10 - temat do dyskusji - Spoilery

    Post
    Scena MMA i K-1

    Tutaj masz od 1-7 http://www.myp2pforum.eu/boxing-fighting/23059-phortys-ultimate-fighter-all-seasons-rapidshare-thread.html a gadki musi być tu dużo,bo to głównie dla młodych dzieciaków jest robione a jeśli masz jakiś program klienta ed2k (eDonkey,emule) to na osiolek.com wbij w wyszukiwarkę i ****.Zaraz jak wrócę, to ogladam piątą część.

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-15 11:56:02 Liczba szacunów: 0
  • The Ultimate Fighter 10 - temat do dyskusji - Spoilery

    Post
    Scena MMA i K-1

    Hmmm czy Marcus to ten duży z NFL?? Dlaczego go obstawiacie jako jedynego z szansa na awans,przecież w pierwszym odcinku wyraźnie bylo widac że jest totalnie nieprzygotowany kondycyjnie (chyba najgorzej ze wszystkich zawodników),wątpie zeby przez ten czas dużo sie zmieniło..Jak dla mnie to własnie on dostanie największy i najefektownijeszy oklep w

    Odpowiedzi: 384 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-15 23:49:18 Liczba szacunów: 0
  • Z innej mańki :D Panowie pomóżcie..

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    ja napisali za około 500 zł możesz wynając pokój . jak masz znajomych to lepiej mieszkanie z nimi wynając wychodzi ok 450-470 zł z opłatami. jeżeli Twoja sytuacja finansowa nie jest za ciekawa to wiadomo , że lepiej dzienne - o ile wsparcie masz od strony rodziców. jak w ogóle jest do bani to do pracy i zaocznie robic, aczkolwiek nie wiem czy dasz

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1315 Data: 2010-01-20 14:05:56 Liczba szacunów: 0
  • Bezsenność Fobia Depresja

    Post
    Zdrowie i Uroda

    i wiem , ze to z wlasnej winy i teraz niestety ale mam multum problemow przez to. Wydaje mi sie , ze do depresji/fobii w najczestszym przypadku prowadzi brak zajecia. Kiedys jak gralem w pilke , ciagle gdzies bylem na miescie , spotykalem sie z dziewczynami i ogolnie duzo zajec mialem to w ogole nie pomyslalbym o takiej chorobie czy stresie. Odkad

    Odpowiedzi: 45 Ilość wyświetleń: 2772 Data: 2011-12-12 19:26:51 Liczba szacunów: 1
  • ciąża podczas cyklu

    Post
    Doping

    kupić fure pomyslec o slubie do tego dziecko to jest masakryczny wydatek,a ja zamiast skupic sie na kobiecie teraz to chodze od wczoraj i zastanawiam sie czy to moje dziecko,jak zaczynałem most to ogólnie sie odblokowałem bo cały most miał być tylko na hcg żeby organizm troche odpoczoł od soku więc pierwsze dwa tyg leciałem na 4000uj hcg podzielo

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1037 Data: 2015-02-25 11:11:44 Liczba szacunów: 0
  • Nell / Dziennik treningowy / redukcja.

    Post
    Trening dla początkujących

    ięcej warzyw, już jest lepiej, chyba to jednak kwestia przyzwyczajenia . Ogólnie zawsze jadłam dużo produktów mlecznych, ale poczytam, dlaczego warto je ograniczyć. A mleko - jakieś niemieckie, mama kupiła i stwierdziłam, że przetestuję, takie jak naturalne, tyle, że wydawało mi się odrobinę słodsze. Morales - Zabiłeś mnie teraz , myślałam, że z tą

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2351 Data: 2010-02-15 08:54:07 Liczba szacunów: 0
  • Teakwondo a Krav Maga

    Post
    Sztuki Walki

    t; raz na wozie raz pod wozem". O niekompletnosci tego stylu swiadcza liczne porazki - nie przypadek... Inaczej walczy sie na ulicy a inaczej na ringu - zgadza sie tylko jak na razie sport(na ringu, macie itp.) jest najlepszym sposobem samoobrony a nie gadanie ze tam jest inaczej. To co powtarzasz setki razy w treningu sportowym ma szanse wyjs

    Odpowiedzi: 148 Ilość wyświetleń: 12286 Data: 2003-01-05 11:37:38 Liczba szacunów: 0
  • PROHORMONY PILNIE POTRZEBUJE POMOCY

    Post
    Doping

    w sumie nie jestem tkaim gwiazdorem jak BULMASTIF ale jak chcecie to opisze wam taki maly sett a wiec mmm moj set wyglada nastepujaco 2 opakowania s1+ 4 psikniecia 2 razy dzienie (w sumie 8 psikniec w ciagu dnia )(co da nam w sumie nie jestem juz tego pewien ale jak dobrze pamietam to bedzie 160 mg 1-testosterone i 240 mg 4-androstenediol na dzie

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 3369 Data: 2004-04-20 00:15:27 Liczba szacunów: 0